Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Misschien iets voor AZ? Edwin Mulder van Heerenveen. Contract word niet verlengd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

G-Vak schreef: 05 jul 2022, 14:21 Misschien iets voor AZ? Edwin Mulder van Heerenveen. Contract word niet verlengd.
Zegt toch genoeg dat Heerenveen hem niet verlengt? :roll:
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Antti Opdam schreef: 05 jul 2022, 14:13 En toch denk ik niet dat AZ dit niet doet. Althans: niet definitief.

AZ leest de posts van Antti altijd heel goed en heeft de potentie dus ook gezien. Maar het is wel duidelijk dat deze positie beter moet ...

Lastig dossier dit.
Valt wel mee toch?

Sam Westerveld maar eerste keeper maken en Hobie als back-up en leermeester op de bank.

Vindahl op de transferlijst.

Soms moet je dit soort dingen als club durven. Bijlow is bij Feyenoord toch ook meteen als vaste keeper ingestroomd in het eerste.

Hup Max. En Pascal.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 08:17 Heel simpel, Vindahl heeft gewoon over een heel seizoen matig gepresteerd. Punt. Daar zijn ze bij AZ inmiddels ook achter en zijn positie is in ieder geval niet veilig. Of dit betekent dat Hobie of Sem een serieuze kans krijgen, of dat de club op zoek gaat naar een nieuwe doelman durf ik niet te zeggen. Er zijn in ieder geval twijfels intern.

Ik zou gebruik maken van zijn status als derde doelman van Denemarken en hem daar proberen te slijten aan een club. Als je het aankoopbedrag terugkrijgt ben je spekkoper.
@anti

Ben het hier ook wel mee eens.
Misschien zou verhuren nog een optie zijn.
Ik zou liever wel een betere doelman zien voor AZ1.
Ik zie in Westerveld veel potentie in ieder geval.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ben het zoals zo vaak ook wel ermee eens dat als je een jonge speler nooit de kans geeft, je het ook echt niet gaat zien.
Hoe krijg je te weten of je de nieuwe Donnarumma hebt als je de jongens nooit opstelt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 05 jul 2022, 20:29 Ben het zoals zo vaak ook wel ermee eens dat als je een jonge speler nooit de kans geeft, je het ook echt niet gaat zien.
Hoe krijg je te weten of je de nieuwe Donnarumma hebt als je de jongens nooit opstelt.
Inderdaad, als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 05 jul 2022, 20:29 Ben het zoals zo vaak ook wel ermee eens dat als je een jonge speler nooit de kans geeft, je het ook echt niet gaat zien.
Hoe krijg je te weten of je de nieuwe Donnarumma hebt als je de jongens nooit opstelt.
Je kan op een training toch wel vrij eenvoudig zien wie de betere speler of - zeker - keeper is?

Ik vind de antwoorden hierboven wel wat opportunistisch. Hoeveel hele wedstrijden van Westerveld hebben jullie nu echt gezien en denken jullie dat hij meteen in de basis kan staan van een (sub)topteam in de Eredivisie.

AZ heeft wel vaker (grote) keeperstalenten gehad (Schendelaar, Verhulst, Bulters, Olij) en kijk wat daar tot nu toe van gekomen is ...

Zit Westerveld nu echt op (aankomend) niveau Bijlow?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 06 jul 2022, 08:14 Je kan op een training toch wel vrij eenvoudig zien wie de betere speler of - zeker - keeper is?

Ik vind de antwoorden hierboven wel wat opportunistisch. Hoeveel hele wedstrijden van Westerveld hebben jullie nu echt gezien en denken jullie dat hij meteen in de basis kan staan van een (sub)topteam in de Eredivisie.

AZ heeft wel vaker (grote) keeperstalenten gehad (Schendelaar, Verhulst, Bulters, Olij) en kijk wat daar tot nu toe van gekomen is ...

Zit Westerveld nu echt op (aankomend) niveau Bijlow?
Ik weet niet Antti, kijk jij ooit Jong AZ of een jeugdteam?
Het zijn toch al 22 wedstrijden op profniveau voor de deze maand 20 wordende volgende telg uit de Westerveld famillie.

Tof om mijn argument tegen mij te gebruiken :lol:
Met Olij en Bucker gaat het overigens wel redelijk inmiddels. Verhulst voor hij bij ons kwam zat ook in een stijgende lijn, dat zijn geen wereldkeepers, maar dat is het punt niet. Je kunt je dus afvragen wat meer speelminuten op jongere leeftijd voor hun ontwikkeling gedaan hadden.

Het 'je kunt op de training toch wel...' argument is onzin wanneer het op deze manier gebruikt wordt, het weegt niet factoren als wedstrijdervaring, voorkeuren van trainers, voorkeuren van andere stafleden, financiële belangen etc. Potentie is wat dat betreft een ongrijpbaar concept, het is maar de vraag welke invloed extra aandacht kan hebben voor een speler, wat wel zo is, is dat wedstrijdervaring essentieel is voor die volgende stappen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Antti Opdam schreef: 06 jul 2022, 08:14 Je kan op een training toch wel vrij eenvoudig zien wie de betere speler of - zeker - keeper is?

Ik vind de antwoorden hierboven wel wat opportunistisch. Hoeveel hele wedstrijden van Westerveld hebben jullie nu echt gezien en denken jullie dat hij meteen in de basis kan staan van een (sub)topteam in de Eredivisie.

AZ heeft wel vaker (grote) keeperstalenten gehad (Schendelaar, Verhulst, Bulters, Olij) en kijk wat daar tot nu toe van gekomen is ...

Zit Westerveld nu echt op (aankomend) niveau Bijlow?
Tuurlijk is dat niet zeker, maar ik heb Bakker en Reus in Jong AZ zien keepen. Westerveld is paar klasses beter van wat ik van hem gezien heb. Schendelaar en Olij waren goeie keepers maar hun lengte is altijd een issue geweest. Nu heeft Olij zich bij NAC wel bewezen een goede keeper te zijn, maar door zijn lengte toch kwetsbaar.

Westerveld is heel compleet, zelfs een penalty killer. Daarnaast heeft hij t.o.v. die andere keepers geacteerd op Champions League niveau voor de jeugd. Tot slot goede genen van vaders. Dit wordt toekomstige nummer 1 van ons AZ. Ik denk niet dit jaar, maar zal me ook niet verbazen mits hij een kans krijgt dat hij deze wel aangrijpt en zomaar sneller als verwacht vaste sluitpost wordt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zie Westerveld ook nog vrij regelmatig rare dingen doen, vooral met de bal aan zn voet. Qua reddingen en reflexen wel echt een toptalent inderdaad.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 06 jul 2022, 08:46 Ik zie Westerveld ook nog vrij regelmatig rare dingen doen, vooral met de bal aan zn voet. Qua reddingen en reflexen wel echt een toptalent inderdaad.
Ik heb nog altijd het liefst dat een keeper doelpunten van de tegenstander voorkomt. Dat is zijn voornaamste taak. Ik ben absoluut voor het inpassen van jeugd en die hebben bij mij ook meer krediet dan externe spelers. Ik heb Westerveld een aantal keer zien spelen en daar zit echt veel potentie in, maar er moet wel gepresteerd worden en ik denk dat je met hem op doel niet het niveau hebt voor top-3. Over een paar jaar heb je dat met hem op doel wel. Maar ik laat me graag verrassen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 06 jul 2022, 08:14 Je kan op een training toch wel vrij eenvoudig zien wie de betere speler of - zeker - keeper is?

Ik vind de antwoorden hierboven wel wat opportunistisch. Hoeveel hele wedstrijden van Westerveld hebben jullie nu echt gezien en denken jullie dat hij meteen in de basis kan staan van een (sub)topteam in de Eredivisie.

AZ heeft wel vaker (grote) keeperstalenten gehad (Schendelaar, Verhulst, Bulters, Olij) en kijk wat daar tot nu toe van gekomen is ...

Zit Westerveld nu echt op (aankomend) niveau Bijlow?
Qua reflexen en aanleg is dat redelijk in te schatten. Wedstrijdspanning en wedstrijdervaring zijn twee aspecten die je op de training niet kan nabootsen. Westerveld heeft het bij Onder 18 en in de Youth League in ieder geval heel goed gedaan. Of hij nu al goed genoeg is voor het eerste durf ik niet te zeggen.

Maar even over Vindahl, lekker gekeept weer gister bij die tweede goal. Dit kan echt niet meer hoor. Wat een clown.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 07 jul 2022, 06:30 Maar even over Vindahl, lekker gekeept weer gister bij die tweede goal. Dit kan echt niet meer hoor. Wat een clown.
8)

Elke keer als ik het even voor die jongen opneem staat hij weer te schutteren.

Dit wordt mijn Fred Friday Moment op dit forum.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 07 jul 2022, 06:30
Maar even over Vindahl, lekker gekeept weer gister bij die tweede goal. Dit kan echt niet meer hoor. Wat een clown.
Dit kan toch echt niet. Dan kun je het elftal leuk versterken maar heb je nog steeds een matige voetballer met handschoenen op doel staan.

Keeper van PAOK kan er trouwens ook niks van. Wat was die aan het doen bij de 1-2.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 07 jul 2022, 06:46 8)

Elke keer als ik het even voor die jongen opneem staat hij weer te schutteren.

Dit wordt mijn Fred Friday Moment op dit forum.
Is ook lastig met een keeper die bijna elke wedstrijd de fout in gaat.

Dit wordt inderdaad je Fred Friday moment op het forum. :lol:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 07 jul 2022, 06:30 Maar even over Vindahl, lekker gekeept weer gister bij die tweede goal. Dit kan echt niet meer hoor. Wat een clown.
Is mijn bij AZ hardleers door niet te willen inzien dat dit het niet gaat worden.
Liever dan maar geen dure Argentijn en volop voor een sterke sluitpost gaan, want wederom met dit gestuntel achterin krijg je bepaald geen beter seizoen!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kansino op dat knal gele keeperstenue staat hem wel goed.
Dat je hem weer een bal uit het net ziet vissen, en bij jezelf denkt: het balletje kan niet altijd op rood vallen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 07 jul 2022, 08:18 Is ook lastig met een keeper die bijna elke wedstrijd de fout in gaat.

Dit wordt inderdaad je Fred Friday moment op het forum. :lol:
Gelukkig heb ik nog altijd goud in handen met de prognoses van een aantal andere spelers.

#Wout

#Jahanbaksh

:wink:

Toch zou ik deze jongen nog niet helemaal afschrijven en moet je ook niet gek opkijken als hij boven niveau Esteban / Trabzonspor eindigt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 07 jul 2022, 08:58 Gelukkig heb ik nog altijd goud in handen met de prognoses van een aantal andere spelers.

#Wout

#Jahanbaksh

:wink:

Toch zou ik deze jongen nog niet helemaal afschrijven en moet je ook niet gek opkijken als hij boven niveau Esteban / Trabzonspor eindigt.
Je posts over Jahanbakhsh waren belachelijk. Die heeft gewoon top gespeeld bij AZ (na een aanloopje). Was als vleugelspeler doeltreffender dan Wout.
En had hij ook niet voorkomen dat Wuijtens zijn tong zou 'inslikken'?
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 07 jul 2022, 09:03 Je posts over Jahanbakhsh waren belachelijk. Die heeft gewoon top gespeeld bij AZ (na een aanloopje)
Ik ga niet verzanden in oude discussies. Te meer ik daar op alle punten gelijk heb gekregen ...

:wink:

(Stiekem toch een beetje reageren .... )

Maar ik beoordeel spelers voornamelijk in topwedstrijden en beslissende momenten. Dan kan je het verdere potentieel goed meten. Ik ga niet weer het spelletje spelen hoeveel belangrijke acties Jahanbakhsh in wedstrijden tegen topclubs of bekertoernooien heeft gemaakt. Want dan zijn we snel klaar en begint iemand weer te oreren over zinloze goals tegen de Graafschap en Vitesse.

On topic dan ook: wat moeten we nou met die Vindahl?
Plaats reactie