Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Volgende wedstrijd basis a.u.b..
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Werd voor de wedstrijd oo ESPN gezegd dat hij schijnbaar het nog niet laat zien op trainingen en Verhulst voor nu eerste keuze blijft.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 29 aug 2021, 15:33 Werd voor de wedstrijd oo ESPN gezegd dat hij schijnbaar het nog niet laat zien op trainingen en Verhulst voor nu eerste keuze blijft.
Achterlijk.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 29 aug 2021, 15:33 Werd voor de wedstrijd oo ESPN gezegd dat hij schijnbaar het nog niet laat zien op trainingen en Verhulst voor nu eerste keuze blijft.
Dat is door onze 'hoog gewaardeerde' keeperstrainer bepaald?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hobie doet het prima, dus wat ik hier zo lees is slap gelul.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 29 aug 2021, 17:50 Hobie doet het prima, dus wat ik hier zo lees is slap gelul.
Eens. Prima gekeept, en niet alleen vandaag.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Verhulst is gewoon matig hoor. Met hoge ballen zie je hem niet. Ballen die hij stopt werkt hij ook vaak niet goed weg. Het ziet er allemaal erg wild en druk uit.

Hij doet me een beetje denken aan Lamprou, het is niet dat hij er niks van kan, maar ik zie toch liever een keeper met meer kwaliteit.

Mag toch hopen dat die Vindahl beter is en er snel in staat.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 29 aug 2021, 18:55 Verhulst is gewoon matig hoor. Met hoge ballen zie je hem niet. Ballen die hij stopt werkt hij ook vaak niet goed weg. Het ziet er allemaal erg wild en druk uit.

Hij doet me een beetje denken aan Lamprou, het is niet dat hij er niks van kan, maar ik zie toch liever een keeper met meer kwaliteit.

Mag toch hopen dat die Vindahl beter is en er snel in staat.
Verhulst heeft mij positief verrast en ik vind dat hij het zeer goed doet voor een 2e keeper. Eigenlijk te goed. Hij zou eigenlijk bij een andere club in de eredivisie moeten gaan keepen. Maar ik mag toch hopen dat AZ wel zodanig goed gescout heeft dat Vindahl nog een niveau beter is.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 29 aug 2021, 19:16 Verhulst heeft mij positief verrast en ik vind dat hij het zeer goed doet voor een 2e keeper. Eigenlijk te goed. Hij zou eigenlijk bij een andere club in de eredivisie moeten gaan keepen. Maar ik mag toch hopen dat AZ wel zodanig goed gescout heeft dat Vindahl nog een niveau beter is.
Waarom? Hebben wij zelf geen goede back-up nodig?
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 29 aug 2021, 20:30 Waarom? Hebben wij zelf geen goede back-up nodig?
Uiteraard hebben wij die nodig, maar ik vind het zonde als een talent alleen maar op de bank zit ipv te spelen. En ik vind dus Verhulst eigenlijk te goed om bij AZ op de bank te zitten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 29 aug 2021, 21:20 Uiteraard hebben wij die nodig, maar ik vind het zonde als een talent alleen maar op de bank zit ipv te spelen. En ik vind dus Verhulst eigenlijk te goed om bij AZ op de bank te zitten.
Daarom staat ie nu dus ook in de basis! 😏
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 29 aug 2021, 21:41 Daarom staat ie nu dus ook in de basis! 😏
Nog wel ja, maar als de scouting goed is binnenkort niet meer 😑
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 29 aug 2021, 18:55 Verhulst is gewoon matig hoor. Met hoge ballen zie je hem niet. Ballen die hij stopt werkt hij ook vaak niet goed weg. Het ziet er allemaal erg wild en druk uit.
Jouw omschrijving doet me denken aan de kritiek op Bizot. En die viel ook wel mee.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 30 aug 2021, 07:01 Jouw omschrijving doet me denken aan de kritiek op Bizot. En die viel ook wel mee.
Sommige mensen willen het ook niet zien. Met die kritiek op Bizot werd hij wel 3e keeper van het NL-elftal, terwijl hij er volgens sommigen vrij weinig van kon. Verhulst is voor nu gewoon een betere keeper voor dit AZ dan Jensen en dat moet je hem ook gewoon laten staan.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Dit beleid gaat je gewoon punten kosten. Verhulst was zwak vorig jaar bij Jong AZ. Nu doet hij het een aantal wedstrijden prima. Maar het is een kwestie van tijd voordat hij punten gaat kosten en we alsnog Jensen op doel krijgen.

Waarom wachten totdat Verhulst punten verspild?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 30 aug 2021, 07:26 Dit beleid gaat je gewoon punten kosten. Verhulst was zwak vorig jaar bij Jong AZ. Nu doet hij het een aantal wedstrijden prima. Maar het is een kwestie van tijd voordat hij punten gaat kosten en we alsnog Jensen op doel krijgen.

Waarom wachten totdat Verhulst punten verspild?
Omdat iemand zich ook kan ontwikkelen en het alternatief voor nu niet een bewezen vooruitgang is?
Compete to complete
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Sir Robbert schreef: 29 aug 2021, 18:55 Verhulst is gewoon matig hoor. Met hoge ballen zie je hem niet. Ballen die hij stopt werkt hij ook vaak niet goed weg. Het ziet er allemaal erg wild en druk uit.

Hij doet me een beetje denken aan Lamprou, het is niet dat hij er niks van kan, maar ik zie toch liever een keeper met meer kwaliteit.
Lamprou is één van de meest onderschatte keepers die rondloopt in de Eredivisie. Hij is één van de belangrijkste redenen waarom RKC nog steeds Eredivisie speelt. Alleen z'n lengte speelt hem parten.

Verhulst is een prima keeper en schat ik al hoger in dan bijvoorbeeld een Rochet. Hopelijk krijgt Vindahl wel een kans om te laten zien of hij wellicht (nog) beter is dan Verhulst. En anders één van beide keepers laten spelen in de beker? Weet je in ieder geval zeker dat je een zeer gemotiveerde keeper in je doel hebt staan.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 30 aug 2021, 07:08 Verhulst is voor nu gewoon een betere keeper voor dit AZ dan Jensen
Hoe weet je dat?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZSander schreef: 30 aug 2021, 07:29 Omdat iemand zich ook kan ontwikkelen en het alternatief voor nu niet een bewezen vooruitgang is?
Van matige keeper van Jong AZ binnen 1 zomer naar de 1e keeper van AZ1? Mag hopen van niet.

Verhulst heeft alleen de gunfactor omdat hij een echte AZ'er is. Begrijpelijk en zie hem graag slagen. Maar je kan nu al zien dat het hem niet gaat worden. Kwestie van tijd voordat hij het verprutst en vervangen wordt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 30 aug 2021, 07:43 Hoe weet je dat?
Had er even bij mogen vermelden dat ik dat vind, nu staat het er wel erg als feit. Maar afijn, dat is mijn mening. :wink: Ik vind dat hij het prima doet voor nu. Neemt het feit niet weg dat ik nog steeds vind dat AZ hoger zou moeten mikken voor haar eerste keeper, maar ik vind Jensen op de trainingen van wat ik heb gezien niet echt overtuigen en Verhulst doet het, zoals eerder gezegd, in mijn ogen heel behoorlijk.
Compete to complete
Plaats reactie