Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik zit iets rustiger. Pakt toch wel de ballen die je verwacht die hij moet hebben. Goal was van richting veranderd.
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Hij loopt soms wel heel lang met de bal in de handen, als dat maar goed gaat..
We shall never surrender!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

RAZ schreef: 03 okt 2021, 19:37 Hij loopt soms wel heel lang met de bal in de handen, als dat maar goed gaat..
Tegen Jablonec zelfs met de bal buiten de 16 in zijn handen. Hij had mazzel met de scheidsrechter/geen VAR al weet ik niet of die in zou grijpen?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

FugAZi schreef: 03 okt 2021, 20:36 Tegen Jablonec zelfs met de bal buiten de 16 in zijn handen. Hij had mazzel met de scheidsrechter/geen VAR al weet ik niet of die in zou grijpen?
Stompte ook een Tsjech KO, dat was een pingel geweest. Vind hem nog steeds uiterst prettig aan de bal, maar weet ook nog steeds niet of hij kan keepen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 03 okt 2021, 21:26 Stompte ook een Tsjech KO, dat was een pingel geweest. Vind hem nog steeds uiterst prettig aan de bal, maar weet ook nog steeds niet of hij kan keepen.
Heb een beetje hetzelfde, maar hij laat het vangen hoge ballen ook makkelijk lijken omdat hij lang is. Terwijl je met veel keepers met angst en beven hoge ballen afwacht. Hij durft wel die ballen te plukken. Zijn reflex oogt automatisch ook anders(slomer) dan een kleinere keeper. Ik vind hem op v/d Sar lijken. Of hij echt zo goed kan worden is natuurlijk afwachten, maar vind hem fysiek potentie hebben.
Hup AZ.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Vandaag een artikel over onze keeper in het NHD. Zijn statistieken zien er belabberd uit. Hoog percentage van de vijandelijke doelpogingen is raak. Je zou dat kunnen wijten aan een aantal onhoudbare zondagsschoten. Maar in mijn visie lijken die ballen onhoudbaar door de slome manier van duiken. Jensen komt dan nauwelijks van de grond. Hetzelfde euvel waar Waterman aan leed.
Ik blijf mijn sterke twijfels houden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 30 okt 2021, 12:04 Vandaag een artikel over onze keeper in het NHD. Zijn statistieken zien er belabberd uit. Hoog percentage van de vijandelijke doelpogingen is raak. Je zou dat kunnen wijten aan een aantal onhoudbare zondagsschoten. Maar in mijn visie lijken die ballen onhoudbaar door de slome manier van duiken. Jensen komt dan nauwelijks van de grond. Hetzelfde euvel waar Waterman aan leed.
Ik blijf mijn sterke twijfels houden.
Hij zorgt zeker voor minder balverlies (door zijn geweldige passes) dan bijv. Bizot die de ballen meestal de tribunes in joeg.
En de meeste goals die hij tegen kreeg waren echt wel mooie goals en redelijk onhoudbaar en/of onverwacht. Dat hij er wellicht ook wat meer had kunnen tegenhouden ga ik niet betwisten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

vriend schreef: 30 okt 2021, 12:04 Vandaag een artikel over onze keeper in het NHD. Zijn statistieken zien er belabberd uit. Hoog percentage van de vijandelijke doelpogingen is raak. Je zou dat kunnen wijten aan een aantal onhoudbare zondagsschoten. Maar in mijn visie lijken die ballen onhoudbaar door de slome manier van duiken. Jensen komt dan nauwelijks van de grond. Hetzelfde euvel waar Waterman aan leed.
Ik blijf mijn sterke twijfels houden.
Ik ook. Durf voorzichtig al te zeggen dat het (weer) een miskoop is. Hoop dat hij gewoon nog moet inkomen. Vind vooral dat hij de tegenstander hun doelpunten er mooier uit laat zien dan ze zijn.
Vind zijn reflex ongelooflijk traag en heb hem na 8 of 10 wedstrijden nog geen één knappe redding zien maken waarbij hij echt een doelpunt voorkomt die een keeper van pak em beet Willem II niet gepakt had.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Heeft zowaar een bal tegengehouden vandaag.

Oke oke, eerste goal leek hij ook weer fout te zitten dus we kunnen het alsnog geen goede pot van hem noemen helaas.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 30 okt 2021, 21:09 Heeft zowaar een bal tegengehouden vandaag.

Oke oke, eerste goal leek hij ook weer fout te zitten dus we kunnen het alsnog geen goede pot van hem noemen helaas.
Joh, hij kreeg de bal OP ZIJN HAND en hield hem nog niet uit het doel.
Tweede goal was die zo traag dat het wel slow motion leek.

Ik heb nooit het probleem met Bizot begrepen. Vond het echt een verademing na jarenlang ontrouwbare keepers gehad te hebben. Nu hebben we zo'n gozer die in de eerste minuut al bijna de bal verliest en werkelijk nog slomer is dan Rochet.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 30 okt 2021, 21:30 Ik heb nooit het probleem met Bizot begrepen. Vond het echt een verademing na jarenlang ontrouwbare keepers gehad te hebben. Nu hebben we zo'n gozer die in de eerste minuut al bijna de bal verliest en werkelijk nog slomer is dan Rochet.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Deze jongen is hard op weg om Rochet onvergetelijk maken. Meevoetballend allemaal leuk, maar keepen kan hij niet.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SchoorlAZ schreef: 30 okt 2021, 21:30 Joh, hij kreeg de bal OP ZIJN HAND en hield hem nog niet uit het doel.
Tweede goal was die zo traag dat het wel slow motion leek.

Ik heb nooit het probleem met Bizot begrepen. Vond het echt een verademing na jarenlang ontrouwbare keepers gehad te hebben. Nu hebben we zo'n gozer die in de eerste minuut al bijna de bal verliest en werkelijk nog slomer is dan Rochet.
Die associatie met Rochet had ik ook weer vandaag. Dat je dan je hart vasthoudt als iemand in schietpositie komt.
Aan de andere kant ben ik wel blij dat hij hoge voorzetten klem pakt, in tegenstelling tot Bizot die in zulke gevallen vrijwel alles stompte. Hoge corners in het doelgebied zijn meestal voor hem. Maar het is duidelijk dat zijn performance op de lijn te wensen over laat.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ moet gewoon een keeper hebben die niks met zijn voeten kan. Dan spelen ze tenminste niet 30 keer per minuut die bal terug. Een minkukel met reflexen hebben we nodig in plaats van deze meevoetballende clown.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SchoorlAZ schreef: 30 okt 2021, 21:30 Joh, hij kreeg de bal OP ZIJN HAND en hield hem nog niet uit het doel.
Tweede goal was die zo traag dat het wel slow motion leek.

Ik heb nooit het probleem met Bizot begrepen. Vond het echt een verademing na jarenlang ontrouwbare keepers gehad te hebben. Nu hebben we zo'n gozer die in de eerste minuut al bijna de bal verliest en werkelijk nog slomer is dan Rochet.
Mensen die kritiek hadden op Bizot verdienen een keeper als Vindahl. Wat mij betreft mag nu Verhulst wel 10 wedstrijden de kans hebben.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Had de 0-1 echt wel mogen houden. Liep nu ook te kutten met opbouwen terwijl er ondertal is.

Ondanks dat ik wel nog steeds een verademing vind dat we eindelijk een keeper hebben die corners en hoge voorzitten pakt en daarmee heel veel onschadelijk maakt krijgt hij van mij inmiddels het nadeel van de twijfel ipv het voordeel. En dat puur vanwege zijn matige reflexen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 12:13 Had de 0-1 echt wel mogen houden. Liep nu ook te kutten met opbouwen terwijl er ondertal is.

Ondanks dat ik wel nog steeds een verademing vind dat we eindelijk een keeper hebben die corners en hoge voorzitten pakt en daarmee heel veel onschadelijk maakt krijgt hij van mij inmiddels het nadeel van de twijfel ipv het voordeel. En dat puur vanwege zijn matige reflexen.
En Jansen hem een extra veer in zijn reet omdat hij de 3-3 voorkwam.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

kuifje schreef: 31 okt 2021, 13:25 En Jansen hem een extra veer in zijn reet omdat hij de 3-3 voorkwam.
Jansen is daarom ook een trainer en geen supporter die zich na de wedstrijd ff gaat lopen afreageren.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 13:33 Jansen is daarom ook een trainer en geen supporter die zich na de wedstrijd ff gaat lopen afreageren.
Om geloofwaardig te blijven zou een stukje inleving geen kwaad kunnen zonder spelers publiekelijk te gaan afkraken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Vindahl heeft in ieder geval al een paar ballen uit de lucht geplukt. Dat is Bizot nog nooit gelukt. Verder zie ik uiteraard ook de nodige gebreken, maar ik wijt dat vooral aan een keeperstrainer die werkelijk elke keeper die bij ons binnen kwam alleen maar slechter weet te maken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie