Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

hihacorner schreef: 01 aug 2022, 18:05 Iemand die dit artikel kan delen? https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/d ... 5_56330339
Voor 81 cent per week weet je het :wink:

Het zal wel een stukje tekst zijn zonder zelfreflectie
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 01 aug 2022, 18:21 Voor 81 cent per week weet je het :wink:

Het zal wel een stukje tekst zijn zonder zelfreflectie
Valt mee hoor. Hij geeft juist aan dat hij weet dat hij beter moet en dat hij weet dat er ballen in gaan bij hem waar hij 'meer kan doen'.

Hij zegt ook "Kijk je naar mijn prestaties, dan had ik het beter kunnen doen, zeker. Ik moet constanter worden. Tegen Bologna (1-0 winst, red.) ging het goed, maar ik mag niet te veel ups en downs hebben. Want een team moet kunnen vertrouwen op de doelman.”
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

AZuid-Scharwoude schreef: 01 aug 2022, 18:32 Valt mee hoor. Hij geeft juist aan dat hij weet dat hij beter moet en dat hij weet dat er ballen in gaan bij hem waar hij 'meer kan doen'.

Hij zegt ook "Kijk je naar mijn prestaties, dan had ik het beter kunnen doen, zeker. Ik moet constanter worden. Tegen Bologna (1-0 winst, red.) ging het goed, maar ik mag niet te veel ups en downs hebben. Want een team moet kunnen vertrouwen op de doelman.”
Ok, dank. Als hij nou had gezegd dat hij per se minuten wil maken, bij AZ of elders, dan had ik graag 81 cent betaald om dat te lezen. Hoewel ik het te vroeg vind om hem af te schrijven trouwens.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 01 aug 2022, 18:32
Hij zegt ook "Kijk je naar mijn prestaties, dan had ik het beter kunnen doen, zeker. Ik moet constanter worden.
Hij moet helemaal niet constanter worden. Hij is al constant slecht in hoge ballen, schiet constant ballen over de zijlijn en schoten van afstand vliegen er constant in.

Keepers moeten reflexen hebben en heersen in de lucht. Dat ga je niet zomaar leren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 01 aug 2022, 19:06 Hij moet helemaal niet constanter worden. Hij is al constant slecht in hoge ballen, schiet constant ballen over de zijlijn en schoten van afstand vliegen er constant in.

Keepers moeten reflexen hebben en heersen in de lucht. Dat ga je niet zomaar leren.
:lol: :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

hihacorner schreef: 01 aug 2022, 18:37 Ok, dank. Als hij nou had gezegd dat hij per se minuten wil maken, bij AZ of elders, dan had ik graag 81 cent betaald om dat te lezen. Hoewel ik het te vroeg vind om hem af te schrijven trouwens.
Nee, hij gaf wel aan dat hij het niet aan zag komen dat Verhulst de kans zou gaan krijgen en dat hij dus wel verrast was. Eigenlijk hetzelfde als bij afstandschoten dus. :wink:

Hij zegt daarover: "Maar de trainer vindt dit het beste voor het team en dat heb je te accepteren. Maar een ideaal scenario is dit niet."

Over een mogelijke verhuur geeft hij aan te denken dat dat niet zo simpel is omdat hijzelf, AZ en de nieuwe club het dan eens moeten zijn. Maar ook: "Maar als AZ zegt: jij gaat de komende tijd zeker niet spelen, dan is verhuur een optie."

Maar volgens Vindahl heeft Jansen nooit gezegd dat hij nu definitief tweede keeper is. En dat heg dus meer is dat Jansen op dit moment voor Verhulst kiest. Vindahl gewft aan dat hij op jongere leeftijd ook in zo'n situatie heeft gezeten en zich toen ook heeft teruggeknokt.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Vindahl is in potentie een betere keeper dan Verhulst. Dat zal hopelijk komend seizoen blijken.
Seizoenkaarthouder
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZuid-Scharwoude schreef: 01 aug 2022, 21:10 Nee, hij gaf wel aan dat hij het niet aan zag komen dat Verhulst de kans zou gaan krijgen en dat hij dus wel verrast was. Eigenlijk hetzelfde als bij afstandschoten dus. :wink:

Hij zegt daarover: "Maar de trainer vindt dit het beste voor het team en dat heb je te accepteren. Maar een ideaal scenario is dit niet."

Over een mogelijke verhuur geeft hij aan te denken dat dat niet zo simpel is omdat hijzelf, AZ en de nieuwe club het dan eens moeten zijn. Maar ook: "Maar als AZ zegt: jij gaat de komende tijd zeker niet spelen, dan is verhuur een optie."

Maar volgens Vindahl heeft Jansen nooit gezegd dat hij nu definitief tweede keeper is. En dat heg dus meer is dat Jansen op dit moment voor Verhulst kiest. Vindahl gewft aan dat hij op jongere leeftijd ook in zo'n situatie heeft gezeten en zich toen ook heeft teruggeknokt.
:lol:
Verder eens dat hij niet per se constanter moet worden, naar juist beter. Pakte hij maar is een wereldbal... Dan zie je iig dat er potentie in zit
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Het vreemde is dat hij juist in het begin heerste in de hele 16 met hoge ballen en alles vastpakte. Ik vond het een verademing vergeleken met Bizot die alles stompte. Afstandschoten waren dan weer een ramp.

Hij dook ook steeds met twee handen naar de hoek waardoor je minder ver kan strekken. Dat werd na verloop van tijd wat beter, je zag hem meer met een arm gestrekt richting hoek gaan.

In de lucht is hij sterk achteruit gegaan, geen idee hoe dat ontstaan is. Over het geheel is het nog meer een twijfelaar geworden, dodelijk voor keepers.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Gewoon een jaar of twee verhuren. Misschien wordt het nog wat
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Metalingus schreef: 02 aug 2022, 04:57 Het vreemde is dat hij juist in het begin heerste in de hele 16 met hoge ballen en alles vastpakte. Ik vond het een verademing vergeleken met Bizot die alles stompte. Afstandschoten waren dan weer een ramp.

Hij dook ook steeds met twee handen naar de hoek waardoor je minder ver kan strekken. Dat werd na verloop van tijd wat beter, je zag hem meer met een arm gestrekt richting hoek gaan.

In de lucht is hij sterk achteruit gegaan, geen idee hoe dat ontstaan is. Over het geheel is het nog meer een twijfelaar geworden, dodelijk voor keepers.
Goede analyse.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 02 aug 2022, 04:57
Hij dook ook steeds met twee handen naar de hoek waardoor je minder ver kan strekken. Dat werd na verloop van tijd wat beter, je zag hem meer met een arm gestrekt richting hoek gaan.
.
Dat is toch rampzalig, dat je zoiets nog moet leren als keeper van AZ 1?

Dat leer je al in de jeugd bij de gemiddelde amateurclub. Althans, in Nederland.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Langedijk schreef: 02 aug 2022, 08:06 Dat is toch rampzalig, dat je zoiets nog moet leren als keeper van AZ 1?

Dat leer je al in de jeugd bij de gemiddelde amateurclub. Althans, in Nederland.
Dat is ook het niveau van onze keeperstrainer, lijkt wel.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 09:28 Stekelenburg vind ik - inmiddels - óók een twijfelaar.

Als je een Cillissen kunt halen moet je dat natuurlijk altijd doen.
Eindeloos jezelf quoten ...

Heerlijk.

:wink:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

lowietje schreef: 01 aug 2022, 21:23 Vindahl is in potentie een betere keeper dan Verhulst. Dat zal hopelijk komend seizoen blijken.
Een potentiële betere keeper pakt minder ballen dan een betere huidige keeper. Beetje raar om je keeper hier dus op te selecteren.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 02 aug 2022, 10:07 Eindeloos jezelf quoten ...

Heerlijk.

:wink:
Hey, je zou tot contemplatie overgaan! ;)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 02 aug 2022, 17:51 Hey, je zou tot contemplatie overgaan! ;)
Qua chronologie zat dat bericht hierachter.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Pavlidis scoort 3-0! Supporters juichen! De staf springt op van de bank! De spelers springen juichend op van de bank! Kerkez juicht uiteraard het hardst. Één speler blijft zitten.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZA'dam schreef: 18 aug 2022, 23:38 Pavlidis scoort 3-0! Supporters juichen! De staf springt op van de bank! De spelers springen juichend op van de bank! Kerkez juicht uiteraard het hardst. Één speler blijft zitten.
Hij zit inderdaad alles behalve lekker in z'n vel lijkt het, dat viel mij tijdens de warming-up ook al op. Hij leek elke keer ongelofelijk in/op zichzelf te foeteren als er een bal invloog tijdens het inschieten, en straalde alleen maar uit dat ie er totaal geen zin in heeft. Ik hoop dat ie dat snel weet om te zetten. Zowel voor het team maar ook zeker voor hemzelf.
Plaats reactie