Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 06 mei 2022, 16:43 Soms staan Wijndal en/of Yuki vrij, maar meneer loopt zo snel vooruit dat hij het overzicht hierbij verliest. Overigens kanttekening dat hij al drie(!!) Keer dit seizoen met z'n handen in de bal over de 16 is gelopen. Al was het wel allemaal in de eerste seizoenshelft. Dus: verbetering!
Volgens mij mag dat niet…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 06 mei 2022, 17:03 Volgens mij mag dat niet…..
:lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 06 mei 2022, 17:03 Volgens mij mag dat niet…..
Inderdaad. Vertel jij het hem even?
Daarnaast zou het ook fijn zijn als hij een keer een houdbare bal tegenhoudt, als je toch met hem in gesprek bent.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 07 mei 2022, 16:06 Inderdaad. Vertel jij het hem even?
Daarnaast zou het ook fijn zijn als hij een keer een houdbare bal tegenhoudt, als je toch met hem in gesprek bent.
Ik bedoelde dat zo’n bal in principe heel moet blijven tijdens de wedstrijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 05 mei 2022, 18:52 Die zijn hier al eens opgesomd

- hij is lang
- hij is jong
- hij kan zo lekker tijdrekken
- hij kan goed meevoetballen
- hij legt veel energie in zijn spel
- hij is mogelijk familie van Wijndal

Waarbij punt 4 inmiddels ook steeds minder wordt

Je mag aanvullen natuurlijk
Klemt zoveel mogelijk hoge ballen, probeert / probeerde zijn hele zestien te verdedigen, goed in 1 - op - 1.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 05 mei 2022, 22:34 Je weet dat bijna Jensen elke wedstrijd een blunder maakt? Daarnaast overlegt hij één van de laagste reddings percentages van de Eredivisie.

Dus ik zou eerlijk gezegd niet weten wie slechter is behalve die Houwen, Lamprou en Drommel.

Daarnaast is Bizot stukken beter dan Pasveer, Zoet of Padt.
In antwoord op je eerste vraag: nee?

De meest actuele reddingspercentages ken ik niet, maar ik zie ze graag.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 09 mei 2022, 07:40 Klemt zoveel mogelijk hoge ballen, probeert / probeerde zijn hele zestien te verdedigen, goed in 1 - op - 1.
Gisteren niks klem
Gisteren elke voortzetting naar een tegenstander
Gisteren 1 op 1 geklopt door Brobbey
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 09 mei 2022, 12:13 Gisteren niks klem
Gisteren elke voortzetting naar een tegenstander
Gisteren 1 op 1 geklopt door Brobbey
En vind je ook dat hij een slechte wedstrijd heeft gekeept of dat hij een blunder heeft gemaakt?

(Want ik begrijp ook dat dit elke wedstrijd gebeurt.)
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 09 mei 2022, 12:13 Gisteren niks klem
Gisteren elke voortzetting naar een tegenstander
Gisteren 1 op 1 geklopt door Brobbey
Hij pakte ook 2x een 1 tegen 1 tegen Brobbey. 1e keer na 5 minuten (bleek achteraf buitenspel, maar toch), 2e keer na die kamikaze-sliding van Yuki. Ik vond m gisteren best redelijk. Wel beetje onrustig
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 09 mei 2022, 12:58 En vind je ook dat hij een slechte wedstrijd heeft gekeept of dat hij een blunder heeft gemaakt?

(Want ik begrijp ook dat dit elke wedstrijd gebeurt.)
Nee hoor, viel wel mee. Maar ook geen goede vanwege dat structurele balverlies. Onvoorstelbaar hoeveel onnodige terugspeelballen die jongen krijgt van die trage idioten achterin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het centrale duo speelt veelal eerst 10 maal over voor Vindahl het maar mag oplossen met een lange haal naar voren. Mede veroorzaakt door een chronisch gebrek aan afspeelmogelijkheden om op te bouwen. Is Vindahl dan de boosdoener of is het balverlies van hem een gevolg van andere problemen in het elftal? Het zal een combinatie van beiden zijn. Maar naast een lange bal op Pavlidis zijn er bar weinig opties. Het middenveld inspelen resulteert 9/10 keer in een kaats terug.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 09 mei 2022, 12:58 En vind je ook dat hij een slechte wedstrijd heeft gekeept of dat hij een blunder heeft gemaakt?

(Want ik begrijp ook dat dit elke wedstrijd gebeurt.)
Je vroeg het niet aan mij, maar vind dat hij gisteren één van zijn beste wedstrijden heeft gespeeld voor AZ.

Over de reddingspercentages: https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... slechtste/

Dit was in december, toen hij had z'n beste periode. We kunnen allemaal stellen dat het na de winterstop bij Vindalh niet beter is geworden.

Over de blunders, ik zei niet elke wedstrijd, maar bijna elke wedstrijd.
Vorige week dook hij in ieder geval 3 keer onder een bal door en schoot hij een bal naast z'n eigen doelpaal, gelukkig aan de verkeerde kant.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 09 mei 2022, 15:10
Is Vindahl dan de boosdoener of is het balverlies van hem een gevolg van andere problemen in het elftal? Het zal een combinatie van beiden zijn.
Als hij voetballend ook al fouten gaat maken blijft er helemaal geen reden meer over om hem op te stellen. Dus ja, zijn balverlies valt hem aan te rekenen. Bij een keeper met reflexen zou dat minder zijn.

Maar een reden te meer om Beukema op te stellen. Die denkt tenminste vooruit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 09 mei 2022, 07:40 Klemt zoveel mogelijk hoge ballen
:lol: Helft van de tijd duikt hij onder ballen door of komt hij met een slap handje.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 09 mei 2022, 13:14 Hij pakte ook 2x een 1 tegen 1 tegen Brobbey. 1e keer na 5 minuten (bleek achteraf buitenspel, maar toch), 2e keer na die kamikaze-sliding van Yuki. Ik vond m gisteren best redelijk. Wel beetje onrustig
Die tweede keer stond Brobbey na die sliding van Yuki al zo dicht op Vindahl dat de hoek bijna onmogelijk werd, dat was echt meer de verdienste van Yuki. Maar keepte tegen ajax gewoon naar behoren. Pakte geen punten, maar heeft ook zeker geen punten gekost. Hoorde sommige zeggen dat hij schuld had bij die 0-1 door te ver uit te komen, dat vond ik onzin. Dat deed hij prima, alleen rondde Brobbey goed af.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 mei 2022, 16:51 Als hij voetballend ook al fouten gaat maken blijft er helemaal geen reden meer over om hem op te stellen. Dus ja, zijn balverlies valt hem aan te rekenen. Bij een keeper met reflexen zou dat minder zijn.

Maar een reden te meer om Beukema op te stellen. Die denkt tenminste vooruit.
Beukema op doel? Zullen we dat nou maar niet doen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ 4 Life schreef: 11 mei 2022, 13:02 Die tweede keer stond Brobbey na die sliding van Yuki al zo dicht op Vindahl dat de hoek bijna onmogelijk werd, dat was echt meer de verdienste van Yuki. Maar keepte tegen ajax gewoon naar behoren. Pakte geen punten, maar heeft ook zeker geen punten gekost. Hoorde sommige zeggen dat hij schuld had bij die 0-1 door te ver uit te komen, dat vond ik onzin. Dat deed hij prima, alleen rondde Brobbey goed af.
Eens.
Vandaag was het alleen weer een beetje niveau drollenvanger. Had met Beukema ook nog verkeerd uit kunnen pakken. Maar Vindahl heeft dit seizoen over geluk niks te klagen.

Ik denk overigens ook dat Vindahl, Panta en Evjen niet overlopen van vertrouwen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Tjah, die eerste goal van FCU die had Bizot met zijn voeten gepakt. Ziet er weer erg vreemd uit, recht door het midden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sir Robbert schreef: 11 mei 2022, 23:42 Tjah, die eerste goal van FCU die had Bizot met zijn voeten gepakt. Ziet er weer erg vreemd uit, recht door het midden.
Volgens mij dekte ie de korte hoek en stond niet midden in de goal. Maar zijn duik zag er bijzonder uit zal ik maar zeggen.

Overigens ontstaat de goal door niet goed ingrijpen van middenvelders buiten de 16 en daarna Wijndal die uitstapt en zijn man los laat die ongehinderd de goal kan maken. Ik vind het verdedigen van Wijndal van pupillenniveau op zo'n moment.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het was gewoon weer een ongekende wanprestatie gisteren. Die 1-2 gaat over de grond door het midden en pakt een goede keeper met zijn voeten. En bij de 2-2 verzuimt hij eerst weer eens om te vangen op 6 meter van de doellijn en vervolgens blijft hij in niemandsland staan.

Verschrikkelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie