Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

FugAZi schreef: 25 okt 2022, 08:21 Zal geen statestiek van bestaan denk ik. Ik weet dat het rommelig was bij de clubs die het wel deden, maar geloof zo dat de succesvolle wisselingen veel minder in het nieuws blijven en dus minder beklijven.

Het enige dat ik kan bedenken is dat de hoeveelheid momenten dat een doelman zich kan onderscheiden veel minder is als bij een veldspelers. Geef rust en duidelijkheid het is beroep ligt al veel te veel onder vergrootglas.
#VindahlIN
Simpele reden Hobie was eerst redelijk (we hielden de nul, wat meer aan de rest van het team lag dan aan Hobie) maar kost nu punten
Limasol uit
Feyenoord thuis
Excelsior uit

Niet allemaal zware blunders (zoals Feyenoord), maar hij pakt de ballen die een behoorlijke keeper hoort te pakken gewoon niet, omdat hij basisfouten maakt, waardoor lastige (maar niet onhoudbare) ballen er achter elkaar ingaan.
Dan heb ik het nog niet eens over zijn 1 op 1 statistiek, die is volgens mij NUL %!
En een keeper na 4 zeer zwakke wedstrijden (Utreg uit incl) vervangen is geen gejojo, dat is (te) laat ingrijpen

#VindahlIN
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 25 okt 2022, 08:33 #VindahlIN
Simpele reden Hobie was eerst redelijk (we hielden de nul, wat meer aan de rest van het team lag dan aan Hobie) maar kost nu punten
Limasol uit
Feyenoord thuis
Excelsior uit

Niet allemaal zware blunders (zoals Feyenoord), maar hij pakt de ballen die een behoorlijke keeper hoort te pakken gewoon niet, omdat hij basisfouten maakt, waardoor lastige (maar niet onhoudbare) ballen er achter elkaar ingaan.
Dan heb ik het nog niet eens over zijn 1 op 1 statistiek, die is volgens mij NUL %!
En een keeper na 4 zeer zwakke wedstrijden (Utreg uit incl) vervangen is geen gejojo, dat is (te) laat ingrijpen

#VindahlIN
Goede keepers worden toch altijd door het team gedragen. De toegang tot het doel werd meerdere keren totaal opengezet, ik denk dat heel veel keepers deze ballen ook niet gehouden hadden. En ketsers horen er ook bij
Maar ik beweeg al aardig mee, al verwacht ik nog geen wissel.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

FugAZi schreef: 25 okt 2022, 08:57 Goede keepers worden toch altijd door het team gedragen. De toegang tot het doel werd meerdere keren totaal opengezet, ik denk dat heel veel keepers deze ballen ook niet gehouden hadden. En ketsers horen er ook bij
Maar ik beweeg al aardig mee, al verwacht ik nog geen wissel.
Goede keepers poetsen de foutjes van het team weg met hun reddingen. Ik kan me er geen een herinneren, (hele seizoen) waarvan ik vol bewondering en opluchting dacht: "Wow knap dat hij die heeft / dan wel hoe is het mogelijk dat die er niet in ging"

Ondanks zijn capriolen heb ik dat bij Peter wel regelmatig gehad

Overigens verwacht ik ook geen wissel

Ik hoop van harte dat Hobie de komende wedstrijden alle kritiek wegpoetst.
Ben ik optimistisch?
Nee....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12610
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ-073 schreef: 25 okt 2022, 09:42 Goede keepers poetsen de foutjes van het team weg met hun reddingen. Ik kan me er geen een herinneren, (hele seizoen) waarvan ik vol bewondering en opluchting dacht: "Wow knap dat hij die heeft / dan wel hoe is het mogelijk dat die er niet in ging"

Ondanks zijn capriolen heb ik dat bij Peter wel regelmatig gehad

Overigens verwacht ik ook geen wissel

Ik hoop van harte dat Hobie de komende wedstrijden alle kritiek wegpoetst.
Ben ik optimistisch?
Nee....
Hij heeft wel zulke reddingen gehad, maar het geheugen werkt op een aparte manier.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 25 okt 2022, 10:03 Hij heeft wel zulke reddingen gehad, maar het geheugen werkt op een aparte manier.
Het is meer interpretatie. Hij geeft namelijk nogal een subjectief kader aan hoe hij reddingen beoordeelt. En daar kan je gewoon van mening over verschillen.

Het zal je niet verbazen dat ik de mening van AZ-073 in deze volledig deel.

Maar dat is allemaal wat offtopic.

Het gaat hier over onze Peter. Zal hij er donderdag klaar voor zijn?

8)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12610
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 25 okt 2022, 10:34 Het gaat hier over onze Peter.
right
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3273
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 25 okt 2022, 10:34 Het gaat hier over onze Peter. Zal hij er donderdag klaar voor zijn?
Donderdag komt nog even te vroeg, 10 januari mag ie 't tegen Excelsior laten zien. 8)
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZ-073 schreef: 25 okt 2022, 08:33 Dan heb ik het nog niet eens over zijn 1 op 1 statistiek, die is volgens mij NUL %!
Ik kan me één 1 op 1 herinneren dat Hobie als winnaar uit de strijd kwam. Tegen Vaduz?
Echter vond ik dat toen eigenlijk een penalty, welke niet gegeven werd.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 25 okt 2022, 11:36 Donderdag komt nog even te vroeg, 10 januari mag ie 't tegen Excelsior laten zien. 8)
Waarom dan pas?
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

krijg een beetje het Beukema gevoel: toen we hem haalden werd hij de hemel ingeprezen. Deze was écht goed! was gebaseerd op dat we toen de CV's écht prutsers vonden. Toen kwam hij.. en eigenlijk valt hij behoorlijk tegen. Vindahl wordt ook omhoog geprezen omdat we nu een keeper hebben die, laat ik het netjes zeggen: niet helemaal voldoet. Straks met Vindahl weet ik het zo nog niet. Vorig jaar was hij nu niet echt een puntenpakker voor ons.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Denniz schreef: 25 okt 2022, 14:46 krijg een beetje het Beukema gevoel: toen we hem haalden werd hij de hemel ingeprezen. Deze was écht goed! was gebaseerd op dat we toen de CV's écht prutsers vonden. Toen kwam hij.. en eigenlijk valt hij behoorlijk tegen. Vindahl wordt ook omhoog geprezen omdat we nu een keeper hebben die, laat ik het netjes zeggen: niet helemaal voldoet. Straks met Vindahl weet ik het zo nog niet. Vorig jaar was hij nu niet echt een puntenpakker voor ons.
Ik zeg niet dat Vindahl een puntenpakker is / zal zijn, maar wel dat hij de betere keeper is van de keuze Hobie / Peter.
Als je daar de vorm van Hobie bij pakt, is het bijna een no-brainer om Vindahl op te stellen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12610
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ-073 schreef: 25 okt 2022, 15:18 Ik zeg niet dat Vindahl een puntenpakker is / zal zijn, maar wel dat hij de betere keeper is van de keuze Hobie / Peter.
Afgelopen zomer werd hier juist omgekeerd over geoordeeld (voor dat moment)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16279
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 okt 2022, 15:47 Afgelopen zomer werd hier juist omgekeerd over geoordeeld (voor dat moment)
Eens. De één wordt opeens met coulance behandeld omdat de ander niet functioneert. En omgekeerd.
Antti vroeg mij wie ik zou opstellen en waarom: het is momenteel echt om het even. Ze zijn beiden niet goed genoeg. Dus Vindahl nu wél een kans geven omdat Hobie het niet redt. En als Vindahl dan weer twee wedstrijden vreselijk loopt te schutteren toch Hobie maar weer omdat die het toch iets minder slecht deed?
Vindahl opstellen wil men in de hoop dat hij het beter gaat doen dan Hobie maar is puur gebaseerd hoop. Daar kan geen statistiek tegenop.

Dan Westerveld maar. 😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 25 okt 2022, 21:04 Vindahl opstellen wil men in de hoop dat hij het beter gaat doen dan Hobie maar is puur gebaseerd hoop. Daar kan geen statistiek tegenop.
Oneens.

Volgens mij is het reddingspercentage van Vindahl hoger. Althans, lager dan Verhulst kan het toch niet zijn? Heeft iemand de relevante cijfers?

En ik heb hem - goed - uit het doel zien komen bij 1 - op - 1 en bij hoge ballen. Dat heb ik bij Verhlust nog nooit gezien.

Bovendien heeft Vindahl al een jaar eredivisie - ervaring en jaren in Denemarken.

En hij was derde keeper Deens elftal.

Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat Vindahl kan (zou kunnen) keepen. Verhulst heeft dat nooit ergens aangetoond.

Bovendien vertegenwoordigt Vindahl nog steeds een zekere potentie en transferwaarde.

Ofwel: argumenten te over om hem weer op te stellen.

Op afstandsschoten zijn ze allebei overigens (min of meer) waardeloos. Dus dat kan je incalculeren.

Het enige argument om Verhulst te laten staan is dat hij er al staat en sommige supporters geen zin hebben in een wissel.

Nawoord: zojuist luisterde ik de Podcast van AZ Alerts.

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/1 ... 0583864817

Ook daar hoor je weer de discussie alhier en in een notendop. Vindahl heeft geen uitstraling, klapt raar naar de supporters en heeft lange stelten.

(......)

Het is onder supporters gewoon feitenvrij b(r)abbelen. Puur gebaseerd op de onderbuik. Feiten, wedstrijdsituaties en cijfers negerend. En als je al naar zoiets als techniek of motoriek kijkt dan zou je Verhulst ook wel eens onder de loep kunnen nemen. Dat is echt de enige keeper die ik ken die bij elke 'redding' zijn eigen benen onder zijn lichaam wegslaat waardoor hij valt (of duikt: ik weet niet wat het is) als een café-keeper.

Maar goed. Dit laatste is weer wat offtopic ...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16279
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 26 okt 2022, 09:02 Oneens.

Volgens mij is het reddingspercentage van Vindahl hoger. Althans, lager dan Verhulst kan het toch niet zijn? Heeft iemand de relevante cijfers?

En ik heb hem - goed - uit het doel zien komen bij 1 - op - 1 en bij hoge ballen. Dat heb ik bij Verhlust nog nooit gezien.

Bovendien heeft Vindahl al een jaar eredivisie - ervaring en jaren in Denemarken.

En hij was derde keeper Deens elftal.

Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat Vindahl kan (zou kunnen) keepen. Verhulst heeft dat nooit ergens aangetoond.

Bovendien vertegenwoordigt Vindahl nog steeds een zekere potentie en transferwaarde.

Ofwel: argumenten te over om hem weer op te stellen.

Op afstandsschoten zijn ze allebei overigens (min of meer) waardeloos. Dus dat kan je incalculeren.

Het enige argument om Verhulst te laten staan is dat hij er al staat en sommige supporters geen zin hebben in een wissel.

Nawoord: zojuist luisterde ik de Podcast van AZ Alerts.

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/1 ... 0583864817

Ook daar hoor je weer de discussie alhier en in een notendop. Vindahl heeft geen uitstraling, klapt raar naar de supporters en heeft lange stelten.

(......)

Het is onder supporters gewoon feitenvrij b(r)abbelen. Puur gebaseerd op de onderbuik. Feiten, wedstrijdsituaties en cijfers negerend. En als je al naar zoiets als techniek of motoriek kijkt dan zou je Verhulst ook wel eens onder de loep kunnen nemen. Dat is echt de enige keeper die ik ken die bij elke 'redding' zijn eigen benen onder zijn lichaam wegslaat waardoor hij valt (of duikt: ik weet niet wat het is) als een café-keeper.

Maar goed. Dit laatste is weer wat offtopic ...
Misschien moeten we in de discussie stoppen met de twee te vergelijken, maar puur naar de kwaliteiten kijken. Ik heb altijd moeite met statistieken omdat ik vaak iets heel anders zie op het veld dan de uiteindelijke cijfertjes. In die cijfertjes zie je niet wat een keeper (in dat geval dan toch maar genoemd) fysiek laat zien. Vindahl was echt soms lachwekkend slecht. Als de cijfertjes uitwijzen dat hij beter zou zijn dan Verhulst, dan evengoed nog steeds lachwekkend slecht. Ik herinner me afstandschoten die hij met z’n grote lijf zo uit de lucht kon pakken maar fluitend voorbij liet gaan (net als Verhulst ja…..). Het is echt om het even bij deze twee, tenzij Vindahl stiekem al trainend het licht (de bal) heeft gezien.
Ik vrees echt voor die jongen als hij straks wordt opgesteld en doorgaat op dezelfde voet als vorig seizoen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2019
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Antti Opdam schreef: 26 okt 2022, 09:02 Oneens.

Volgens mij is het reddingspercentage van Vindahl hoger. Althans, lager dan Verhulst kan het toch niet zijn? Heeft iemand de relevante cijfers?
Eredivisie cijfers:

Verhulst dit seizoen: 62,5%

Vindahl heel vorig seizoen: 66%

Lood en oud ijzer.


Ünnerstal staat op 81,6%
Cillessen op 80,4
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 26 okt 2022, 11:26 Misschien moeten we in de discussie stoppen met de twee te vergelijken, maar puur naar de kwaliteiten kijken.
Ok, maar welke kwaliteiten zie je dan bij de één en welke bij de ander?

"Lachwekkend slecht" vind ik niet een hele goede duiding.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16279
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 26 okt 2022, 12:46 Ok, maar welke kwaliteiten zie je dan bij de één en welke bij de ander?
Eigenlijk gewoon geen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 okt 2022, 20:36 Eigenlijk gewoon geen.
Dan kun je ze toch prima met elkaar vergelijken? ;)
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Grifo schreef: 27 okt 2022, 00:53 Dan kun je ze toch prima met elkaar vergelijken? ;)
:lol: :lol:

Als je Verhulst er nu afhaalt is het einde bij AZ voor Hobie.

Meteen een keeperstrainer regelen?
Plaats reactie