Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ted_AZ schreef: 22 dec 2021, 11:37 Wil deze toch even uppen. iedereen verklaarde me voor gek hier op het forum. Ik had geen verstand van keepen etc ( heb zelf hoger dan in jeugd elftallen op niveau gekeept).
Het gaat mij niet om het gelijk halen maar dat men op een andere manier naar keepen gaat kijken.
Wat ben ik blij met ONZE keeper.
Persoonlijk ben ik erg tegen je eigen berichten uppen.

:wink:

Maar in deze helemaal terecht.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 22 dec 2021, 14:09 Persoonlijk ben ik erg tegen je eigen berichten uppen.

:wink:

...
:lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 22 dec 2021, 14:09 Persoonlijk ben ik erg tegen je eigen berichten uppen.

:wink:

Maar in deze helemaal terecht.
Mis ik iets?
Wat voor meerwaarde heeft hij op het moment t.o.v. Verhulst?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 22 dec 2021, 19:16 Mis ik iets?
Wat voor meerwaarde heeft hij op het moment t.o.v. Verhulst?
In ieder geval transferwaarde van een paar miljoen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 22 dec 2021, 19:16 Mis ik iets?
Wat voor meerwaarde heeft hij op het moment t.o.v. Verhulst?
Zo goed ken ik Verhulst niet. In die paar potjes dat ik hem heb zien keepen heb ik niets bijzonders gezien. Behalve een hele matige lange bal.

Bij hoge ballen en in de 1 op 1 vind ik Jensen bij de top drie van beste keepers van de eredivisie horen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 23 dec 2021, 08:48 Bij hoge ballen en in de 1 op 1 vind ik Jensen bij de top drie van beste keepers van de eredivisie horen.
Voetballend ook. Inclusief geplaatste pass over pressende aanvallers heen.
_________________
"I don't know that!"
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 23 dec 2021, 08:48 Zo goed ken ik Verhulst niet. In die paar potjes dat ik hem heb zien keepen heb ik niets bijzonders gezien. Behalve een hele matige lange bal.

Bij hoge ballen en in de 1 op 1 vind ik Jensen bij de top drie van beste keepers van de eredivisie horen.
Onana
Pasveer
Bijlow
Okoye
Unnerstall
Paes
Wellenreuther
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 23 dec 2021, 11:18 Onana
Pasveer
Bijlow
Okoye
Unnerstall
Paes
Wellenreuther
Wat wil je dat ik exact met dit rijtje doe?

Over de hele linie (alle facetten van het keepersvak beschouwd) sla ik alleen Onana en Bijlow hoger aan.

Okoye vind ik een twijfelgeval.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 23 dec 2021, 11:34 Wat wil je dat ik exact met dit rijtje doe?

Over de hele linie (alle facetten van het keepersvak beschouwd) sla ik alleen Onana en Bijlow hoger aan.

Okoye vind ik een twijfelgeval.
Dit is een grap toch?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SchoorlAZ schreef: 24 dec 2021, 05:23 Dit is een grap toch?
Maarten Paes in jouw rijtje, dat is een grap. Die heeft Utrecht al een punt of 10 gekost dit seizoen
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ik ben trouwens ook nog niet overtuigd, en de meeste van de keepers uit jouw rijtje zijn betere keepers dan Vindahl. Maar het ging antti om de hoge ballen en 1 tegen 1 en daar is Vindahl wel gewoon sterk in
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 24 dec 2021, 08:01 Ik ben trouwens ook nog niet overtuigd, en de meeste van de keepers uit jouw rijtje zijn betere keepers dan Vindahl. Maar het ging antti om de hoge ballen en 1 tegen 1 en daar is Vindahl wel gewoon sterk in
Dank je wel.

Zijn reacties op de lijn en bij afstandsschoten zijn iets minder.

Maar ik zou hem nu niet - met gesloten beurzen - sluiten voor een Wellenreuther of Unnerstall.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 24 dec 2021, 11:41 Dank je wel.

Zijn reacties op de lijn en bij afstandsschoten zijn iets minder.

Maar ik zou hem nu niet - met gesloten beurzen - sluiten voor een Unnerstall.
Dat zegt meer over jou dan over Vindahl Jensen of Unnerstall.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 24 dec 2021, 11:41 Dank je wel.

Zijn reacties op de lijn en bij afstandsschoten zijn iets minder.

Maar ik zou hem nu niet - met gesloten beurzen - sluiten voor een Wellenreuther of Unnerstall.
Unnerstall is meerdere keren verkozen als keeper van de eerste seizoenshelft.
Waar Jensen één van de laagste reddingspercentages heeft uit de ED.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik zat op ESPN nog de top 50 goals van de eerste seizoenshelft te kijken. En ik zie wederom de tegengoal tegen Heracles van Basacigoklu.

https://youtu.be/8In0TWmiQRs?t=128
Goed ingeschoten, maar Jensen staat al in de hoek...hoeft heel weinig te doen. Maar hij komt niet van de grond en strekt de armen niet. Dan denk je toch: hoe kan een keeper met een behoorlijk CV dit niet keren?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Geef die jongen gewoon ff de tijd, Bizot stond er ook niet meteen :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 25 dec 2021, 01:11 Unnerstall is meerdere keren verkozen als keeper van de eerste seizoenshelft.
Waar Jensen één van de laagste reddingspercentages heeft uit de ED.
Prima. Ik denk dat dit ook wel klopt, maar Jensen zit nu in de weg omhoog en vertegenwoordigt straks wellicht transferwaarde.

Unnerstall is nu best goed (al twijfel ik of hij net zo goed is bij hoge ballen en in 1 op 1), maar heb je straks weinig meer aan.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 27 dec 2021, 09:30 Prima. Ik denk dat dit ook wel klopt, maar Jensen zit nu in de weg omhoog en vertegenwoordigt straks wellicht transferwaarde.

Unnerstall is nu best goed (al twijfel ik of hij net zo goed is bij hoge ballen en in 1 op 1), maar heb je straks weinig meer aan.
Ik heb liever een goedkope keeper die goed is dan een keeper met één van de laagste reddingspercentages van de eredivisie die je hebt gekocht voor enkele miljoenen en daarom een transferwaarde vertegenwoordigd. Beetje rare logica lijkt me?

Daarnaast is unnerstall ook zéér goed in hoge ballen en is een uitstekende lijnkeeper met (wél) een goede reflex.
Zijn meevoetballende kwaliteiten zijn echter een heel stuk minder.
Één op één vind ik te vroeg om te zeggen. Heb dat nog te weinig kunnen zien van onze keeper en Unnerstall.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 29 dec 2021, 04:40 Ik heb liever een goedkope keeper die goed is dan een keeper met één van de laagste reddingspercentages van de eredivisie die je hebt gekocht voor enkele miljoenen en daarom een transferwaarde vertegenwoordigd. Beetje rare logica lijkt me?
Ik ben dol op rare logica.

Maar ik zou me niet helemaal blindstaren op reddingspercentages. Het ene schot is natuurlijk het andere schot niet.

Ik vind het in ieder geval niet zo erg als hij nu iets minder keept en straks iets beter keept en meer waarde vertegenwoordigt. En die groei zie ik nu wel al gebeuren.

AZ moet het - immers - uiteindelijk wel hebben van transferinkomsten.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 29 dec 2021, 10:09 Ik ben dol op rare logica.

Maar ik zou me niet helemaal blindstaren op reddingspercentages. Het ene schot is natuurlijk het andere schot niet.

Ik vind het in ieder geval niet zo erg als hij nu iets minder keept en straks iets beter keept en meer waarde vertegenwoordigt. En die groei zie ik nu wel al gebeuren.

AZ moet het - immers - uiteindelijk wel hebben van transferinkomsten.
Hoge transferinkomsten worden doorgaans niet bij keepers vandaan gehaald, simpelweg omdat het zo'n specifieke positie is. Wat dat betreft zou AZ voor deze positie gewoon voor kwaliteit moeten gaan. Als je een keeper hebt die punten voor je pakt, eindig je hoger wat weer vele andere voordelen heeft. Bovendien speelt een verdediging met meer zekerheid als ze weten dat ze nog een topper achter zich hebben staan. Een Unnerstall had wat dat betreft zeker niet misstaan.

Of Vindahl echt kwaliteit vertegenwoordigd gaan we de tweede seizoenshelft zien. Het begin was wat wisselvallig, maar de laatste wedstrijden lijkt hij stabieler te worden. Hopelijk houdt hij dat vast.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie