Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 04 dec 2021, 10:41 Afbeelding

Over scouten op basis van data gesproken, zie hier de data van onze nieuwe keeper:

16e plaats met slechts 3 keepers in de eredivisie onder hem. Uiteraard zegt dit niet alles want je verdediging etc heeft ook invloed op het reddingspercentage.
Plus dat je ook nog rekening moet houden met de moeilijkheidsgraad van de schoten, dat wordt hierin allemaal niet meegenomen. Leuke statistiek, maar zegt niet zo heel veel.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

De moeilijkheidsgraad van de kansen speelt uiteraard ook mee. Maar gewoon even objectief kijkend zijn we het er allemaal wel over eens dat er bij een aantal ballen die er bij ons zijn ingevlogen, niet echt lekker gekeept werd. Ik zie jouw tweet laatst ook nog steeds voor me; “Wanne kutkeeper”.
En Drommel staat ook niet echt lekker te keepen. Die staat ook voornamelijk bekend om zijn voetballende kwaliteiten.

Edit: net krijgt Drommel ook weer een goal tegen, maar als er zo verdedigd wordt, is er ook geen houden aan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 04 dec 2021, 15:11 De moeilijkheidsgraad van de kansen speelt uiteraard ook mee. Maar gewoon even objectief kijkend zijn we het er allemaal wel over eens dat er bij een aantal ballen die er bij ons zijn ingevlogen, niet echt lekker gekeept werd. Ik zie jouw tweet laatst ook nog steeds voor me; “Wanne kutkeeper”.
En Drommel staat ook niet echt lekker te keepen. Die staat ook voornamelijk bekend om zijn voetballende kwaliteiten.

Edit: net krijgt Drommel ook weer een goal tegen, maar als er zo verdedigd wordt, is er ook geen houden aan.
Ik vind het ook een waardeloze keeper tot nu toe. Drommel idem. Alleen is de statistiek hierboven van zoveel factoren afhankelijk dat het niet altijd heel representatief is.
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

multatuli schreef: 04 dec 2021, 10:41
Over scouten op basis van data gesproken, zie hier de data van onze nieuwe keeper:

16e plaats met slechts 3 keepers in de eredivisie onder hem. Uiteraard zegt dit niet alles want je verdediging etc heeft ook invloed op het reddingspercentage.
Dit is echt een nietszeggende statistiek. Wanneer Drommel bijvoorbeeld bij ajax op doel had gestaan dan had hij waarschijnlijk ook bovenaan gestaan. En als Pasveer bij PSV keeper was geweest dan had hij iig bij de onderste 5 gestaan. Zegt dus niets over de keeper zelf.

Niet dat ik Vindahl goed vind keepen maar dit is echt de verkeerde data om keepers met elkaar te vergelijken.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Had vorige wedstrijd wat rare ballen die hij zomaar wegpeerde, daarnaast heeft hij nu al twee keer in een half seizoen met de bal buiten de 16 gelopen.
Vind het een hele aparte keeper eigenlijk.

Meer een zuid-amerikaan dan een Deen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Hoop dat er nog veel potentie in zit, maar ben nog totaal niet onder de indruk.
Heb hem in een half jaar tijd nog geen één hele knappe redding zien maken die een keeper van Willem II oid niet gehad had. Of een Verhulst
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 04 dec 2021, 19:47
Meer een zuid-amerikaan dan een Deen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik denk het, en dan heb je een speciale in je hoofd?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 04 dec 2021, 23:02 Ik denk het, en dan heb je een speciale in je hoofd?
Kies maar:

- Rochet
- Esteban
- Romero
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 04 dec 2021, 19:47
Heb hem in een half jaar tijd nog geen één hele knappe redding zien maken die een keeper van Willem II oid niet gehad had.
Die één op één met Linssen was erg goed.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Gisteren bij Studio Voetbal noemde ze hem een AZ onwaardige keeper en een van de minste die er in de eredivisie rondloopt.
Gezien de kritieken die Bizot op dit forum kreeg vind ik zijn topic nog aardig rustig, gisteren slingerde hij toch ook weer enkele ballen voor de voeten van de tegenstander.
Gaat dit echt wel een puntenpakker voor AZ worden?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 13 dec 2021, 14:13 Gisteren bij Studio Voetbal noemde ze hem een AZ onwaardige keeper en een van de minste die er in de eredivisie rondloopt.
Gezien de kritieken die Bizot op dit forum kreeg vind ik zijn topic nog aardig rustig, gisteren slingerde hij toch ook weer enkele ballen voor de voeten van de tegenstander.
Gaat dit echt wel een puntenpakker voor AZ worden?
De foto's op AZ.nl van de duels van hem en die grote Haller zien er wel heel gaaf uit. In ieder geval heeft hij die strijd gewonnen. Ik denk dat hij nog kan groeien.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik vond dat hij het heel behoorlijk deed. Die ene bal tikte hij wel richting Tadic maar was toch goed genoeg opzij zodat Tadic er niks mee kon. Die kopbal van Haller was flink gegrabbel maar hij had hem toch. Had daar wel klemvaster moeten zijn. Daar kan ik wel mee leven. Met die bal die hij losliet met die afgekeurde 2 -2 heb ik hem wel helemaal de tering vervloekt, die had hij natuurlijk met gevaar voor eigen leven met de knie naar voren moeten grijpen, niet met dat slappe handje naar voren. Daar had ie toch bijna alles mee verpest. Gelukkig dat het buitenspel was, die was waarschijnlijk anders niet teruggedraaid.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kilkenny schreef: 13 dec 2021, 14:45 Ik vond dat hij het heel behoorlijk deed. Die ene bal tikte hij wel richting Tadic maar was toch goed genoeg opzij zodat Tadic er niks mee kon. Die kopbal van Haller was flink gegrabbel maar hij had hem toch. Had daar wel klemvaster moeten zijn. Daar kan ik wel mee leven. Met die bal die hij losliet met die afgekeurde 2 -2 heb ik hem wel helemaal de tering vervloekt, die had hij natuurlijk met gevaar voor eigen leven met de knie naar voren moeten grijpen, niet met dat slappe handje naar voren. Daar had ie toch bijna alles mee verpest. Gelukkig dat het buitenspel was, die was waarschijnlijk anders niet teruggedraaid.
Was toch ook gewoon een overtreding bij die 2-2. Die gozer van ajax beukt hem uit zn handen, maargoed met Nijhuis weet je het nooit. Met hoge ballen vond ik hem tot dat moment wel lekker balvast met die grote handen en lange armen. Dat hebben toch niet veel keepers. Afstandschoten knijp ik hem wel elke week, hopelijk kan hij dat verbeteren. Dan kan het best een goede allround keeper worden.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 13 dec 2021, 14:13 Gisteren bij Studio Voetbal noemde ze hem een AZ onwaardige keeper en een van de minste die er in de eredivisie rondloopt.
Gezien de kritieken die Bizot op dit forum kreeg vind ik zijn topic nog aardig rustig, gisteren slingerde hij toch ook weer enkele ballen voor de voeten van de tegenstander.
Gaat dit echt wel een puntenpakker voor AZ worden?
Dat was Bizot ook nooit. Die plukte sowieso nooit een hoge bal. Vindahl is er nog (lang) niet, maar hij heeft wel een bepaalde potentie.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MO7 schreef: 13 dec 2021, 15:30 Dat was Bizot ook nooit.
:? Had ik toch liever hier nog een tweetal seizoenen bezig gezien t.o.v. deze Jensen.
Heb de potentie/groei bij AZ in ieder geval van deze Deen nog niet waar genomen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik moest er even aan denken bij de hoge bal van de zijkant in het doelgebied. Was ervan overtuigd dat dat bij Bizot een drama was geworden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

MO7 schreef: 13 dec 2021, 16:23 Ik moest er even aan denken bij de hoge bal van de zijkant in het doelgebied. Was ervan overtuigd dat dat bij Bizot een drama was geworden.
100%. Vind hem een prima keeper voor AZ. Meevoetballen en zeer solide in het onderscheppen van hoge ballen.
Praat geen Poep, doos.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 13 dec 2021, 14:13 Gisteren bij Studio Voetbal noemde ze hem een AZ onwaardige keeper en een van de minste die er in de eredivisie rondloopt.
Gezien de kritieken die Bizot op dit forum kreeg vind ik zijn topic nog aardig rustig, gisteren slingerde hij toch ook weer enkele ballen voor de voeten van de tegenstander.
Gaat dit echt wel een puntenpakker voor AZ worden?
Maar als ik het zeg, heb ik er geen verstand van...
Deze jongen is echt 3 klasses slechter dan Bizot en ik begrijp werkelijk niet dat niemand het ziet.
Zoals zo vaak aangegeven jongens: ja, hij is goed bij hoge ballen.
Maar kijk nu is naar de hoogtepunten van ajax - AZ en dan hoe die gozer daadwerkelijk ballen verwerkt die recht op hem af komen.. dat kan toch niet?
Of die slappe bal van Antony, die hij niet klemt maar totaal terug in de gevarenzone stompt.
Hij heeft een reflex die onderdoet voor een 38 jarige pasveer en duikt ook nog is mega sloom.

Ik weet niet wat jullie probleem was met Bizot, maar ik vond hem (op wat hoge ballen en rare dingen na) echt een topper voor AZ.

Vindahl-Jensen is één van de slechtste keepers van de Eredivisie, zowel met statistiek als dat je daadwerkelijk de reddingen bekijkt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 13 dec 2021, 16:31 Maar als ik het zeg, heb ik er geen verstand van...
Deze jongen is echt 3 klasses slechter dan Bizot en ik begrijp werkelijk niet dat niemand het ziet.
Zoals zo vaak aangegeven jongens: ja, hij is goed bij hoge ballen.
Maar kijk nu is naar de hoogtepunten van ajax - AZ en dan hoe die gozer daadwerkelijk ballen verwerkt die recht op hem af komen.. dat kan toch niet?
Of die slappe bal van Antony, die hij niet klemt maar totaal terug in de gevarenzone stompt.
Hij heeft een reflex die onderdoet voor een 38 jarige pasveer en duikt ook nog is mega sloom.

Ik weet niet wat jullie probleem was met Bizot, maar ik vond hem (op wat hoge ballen en rare dingen na) echt een topper voor AZ.

Vindahl-Jensen is één van de slechtste keepers van de Eredivisie, zowel met statistiek als dat je daadwerkelijk de reddingen bekijkt.
Ik ben gestopt met lezen bij “kijk nu is…….”
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 14 dec 2021, 00:23 Ik ben gestopt met lezen bij “kijk nu is…….”
Dat is een beetje flauw. Je mag best een schopje uitdelen hiervoor, moet je zelf weten, maar daar is een ander topic voor.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

SchoorlAZ schreef: 13 dec 2021, 16:31 Maar als ik het zeg, heb ik er geen verstand van...
Deze jongen is echt 3 klasses slechter dan Bizot en ik begrijp werkelijk niet dat niemand het ziet.
Zoals zo vaak aangegeven jongens: ja, hij is goed bij hoge ballen.
Maar kijk nu is naar de hoogtepunten van ajax - AZ en dan hoe die gozer daadwerkelijk ballen verwerkt die recht op hem af komen.. dat kan toch niet?
Of die slappe bal van Antony, die hij niet klemt maar totaal terug in de gevarenzone stompt.
Hij heeft een reflex die onderdoet voor een 38 jarige pasveer en duikt ook nog is mega sloom.

Ik weet niet wat jullie probleem was met Bizot, maar ik vond hem (op wat hoge ballen en rare dingen na) echt een topper voor AZ.

Vindahl-Jensen is één van de slechtste keepers van de Eredivisie, zowel met statistiek als dat je daadwerkelijk de reddingen bekijkt.
Je bent zeker vergeten hoe dramatisch Bizot de bal achterin rond speelde en hoe slecht zijn uittrappen waren. Deze keeper is nog jong en gaat echt wel beter worden.
Volgend jaar april weten we meer
Plaats reactie