Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kass schreef: 09 dec 2022, 10:03 Het blijft treurig dat AZ dit jaar had mee kunnen doen om de titel, maar door een gemankeerde keeper dit niet gaat halen. Ik had Vindahl of een nieuwe keeper op de goal gezet, maar goed, 4e worden met een clubkeeper van KKD niveau is ook niet mis.
AZ staat vier punten achter op de koploper, we zijn nog niet halverwege en men is bezig (neem ik aan) om een keeper voor na de winterstop te halen.
Wel had men op dit moment al voor kunnen staan ipv achter.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kass schreef: 09 dec 2022, 10:03 Het blijft treurig dat AZ dit jaar had mee kunnen doen om de titel, maar door een gemankeerde keeper dit niet gaat halen.
Behoorlijk off-topic in allerlei opzichten, maar ik heb de hele zomer niets anders geschreven.

We weten dat AZ zich afgelopen zomer heeft gediskwalificeerd als serieuze organisatie, maar het is nu tijd om vooruit te kijken. Een verhuurperiode lijkt me prima voor onze Peter.

Vond ik eind vorig seizoen trouwens ook al.

Waarom moet dit allemaal zolang duren?

:gaap:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 09 dec 2022, 10:42 Waarom moet dit allemaal zolang duren?
Afgelopen zomer heeft men achter het net gevist (Cillessen en naar verluid ook Baron's Padt) en nu is het wachten tot januari tot dat er handtekeningen gezet kunnen worden
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 09 dec 2022, 12:52 Afgelopen zomer heeft men achter het net gevist (Cillessen en naar verluid ook Baron's Padt) [..]
Weten we dat zo zeker? AZ is in mijn geheugen nooit concreet voor Cillessen geweest. AZ en Padt werd genoemd in (alleen) de Telegraaf. Het waarheidsgehalte van beide geruchten is moeilijk te meten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Aaaand he's gone.

Het is inderdaad Nurnberg geworden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 11 dec 2022, 18:36 Aaaand he's gone.

Het is inderdaad Nurnberg geworden.
Dan zal er toch wel een nieuwe eerste doelman komen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 11 dec 2022, 18:54 Dan zal er toch wel een nieuwe eerste doelman komen.
Ik mag hopen dat ze al (z.g.a.) rond zijn, anders zouden ze Vindahl niet laten gaan
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 11 dec 2022, 19:48 Ik mag hopen dat ze al (z.g.a.) rond zijn, anders zouden ze Vindahl niet laten gaan
Dat lijkt me ook ja, presenteren die handel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 11 dec 2022, 20:31 Dat lijkt me ook ja, presenteren die handel.
Relax, we beginnen pas weer in januari 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 11 dec 2022, 21:50 Relax, we beginnen pas weer in januari 😉
17 december trainingskamp. Lekker onhandig als je pas daarna aansluit.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Een half jaartje onder een andere keeperstrainer kan wellicht net genoeg zijn om weer ballen te leren vangen, iets wat hij voor zijn AZ-periode ook nog kon.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Perry schreef: 12 dec 2022, 06:59 ... iets wat hij voor zijn AZ-periode ook nog kon.
Toen luide de boodschap binnen AZ 'is een 'potential', maar nog niet af'
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

1 week in Duitsland en hij kan alweer ballen vangen :wink:

Afbeelding
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Perry schreef: 06 jan 2023, 19:22 1 week in Duitsland en hij kan alweer ballen vangen :wink:

Afbeelding
Mooie testcase om te zien of de keeperstrainer mag vertrekken :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2023, 20:33 Mooie testcase om te zien of de keeperstrainer mag vertrekken :lol:
Daar hebben we geen testcase voor nodig hoor...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 13 jan 2023, 10:08 Vindahl is gewoon een betere keeper dan Verhulst. Die heeft in een heel seizoen minder blunders gemaakt dan Verhulst in een paar maanden.
Weet niet of dat zo is. Voor mij zijn de belangrijkste verschillen dat Hobie het ook oké vindt 2e keeper te zijn en dat Vindahl mogelijk meer potentie voor de toekomst in zich heeft. Met de komst van Ryan en te aanwezigheid van de twee talenten uit eigen opleiding lijkt het erop dat AZ Vindahl niet verhuurt om deze later, bij succes, weer terug op goal te zetten, maar om deze dan beter te kunnen verkopen.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 13 jan 2023, 11:57 Weet niet of dat zo is. Voor mij zijn de belangrijkste verschillen dat Hobie het ook oké vindt 2e keeper te zijn en dat Vindahl mogelijk meer potentie voor de toekomst in zich heeft. Met de komst van Ryan en te aanwezigheid van de twee talenten uit eigen opleiding lijkt het erop dat AZ Vindahl niet verhuurt om deze later, bij succes, weer terug op goal te zetten, maar om deze dan beter te kunnen verkopen.
Het logische scenario is vaak. Of Nurnberg is blij met hem en neemt hem over, of hij faalt daar ook en heeft daarmee automatisch weinig meer te zoeken bij AZ. Optie 3 zou nog kunnen zijn dat hij het daar aardig doet en dat andere clubs hem daardoor willen overnemen.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ 4 Life schreef: 22 mar 2023, 11:01
Maar zullen we bij jou nog even over je keepers beginnen? Hoe doet die Deense grabbelaar het in Duitsland?
Dankzij deze post even gekeken hoe hij het doet. Ik lees na de wedstrijd tegen HSV van begin deze maand kritiek op een vrije trap die er in vloog. Hij zat weliswaar mooi in de kruising, maar dit is hoe Vindahl op weg was naar de hoek in plaats van te duiken:


Afbeelding

:lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 22 mar 2023, 11:25 Dankzij deze post even gekeken hoe hij het doet. Ik lees na de wedstrijd tegen HSV van begin deze maand kritiek op een vrije trap die er in vloog. Hij zat weliswaar mooi in de kruising, maar dit is hoe Vindahl op weg was naar de hoek in plaats van te duiken:


Afbeelding

:lol:
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 22 mar 2023, 11:25 Dankzij deze post even gekeken hoe hij het doet. Ik lees na de wedstrijd tegen HSV van begin deze maand kritiek op een vrije trap die er in vloog. Hij zat weliswaar mooi in de kruising, maar dit is hoe Vindahl op weg was naar de hoek in plaats van te duiken:


Afbeelding

:lol:
:lol:

Dankzij deze post de beelden even opgezocht op YouTube. Lang niet in de kruising en van 25 meter. Met name de herhalingen zijn hilarisch.

Maar goed, 1 duidelijke fout tegenover meer dan 10 blunders en fouten van Verhulst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie