Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AZA'dam schreef: 18 aug 2022, 23:38 Pavlidis scoort 3-0! Supporters juichen! De staf springt op van de bank! De spelers springen juichend op van de bank! Kerkez juicht uiteraard het hardst. Één speler blijft zitten.
Misschien een idee om hem te verhuren/verkopen(eventueel met verlies)?
Hij zal toch nog wel enige status hebben in Denemarken aangezien die daar een vrij veel heeft gespeeld?

Ik kan begrijpen dat die teleurgesteld is dat die geen eerste keep meer is, maar ik ben bang dat er iets bij hem is geknakt en de knop niet meer kan omzetten.
Mocht Verhulst blesseert raken denk ik niet dat hij er extra motivatie uit haalt om beter te presteren en krijg je het zelfde als vorig jaar.
Mocht dat niet gebeuren zit je het hele seizoen met een zuurpruim opgescheept, en dat gaat op een geven moment etteren.
Kan je net zo goed Westerveld als tweede keeper naar voren schuiven, hij maakt waarschijnlijk ook wel een paar slippertjes maar hij is ook 4 jaar jonger, en je motiveert hem ook meteen om beter te presteren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Klei. schreef: 19 aug 2022, 11:12 Misschien een idee om hem te verhuren/verkopen(eventueel met verlies)?
Hij zal toch nog wel enige status hebben in Denemarken aangezien die daar een vrij veel heeft gespeeld?

Ik kan begrijpen dat die teleurgesteld is dat die geen eerste keep meer is, maar ik ben bang dat er iets bij hem is geknakt en de knop niet meer kan omzetten.
Mocht Verhulst blesseert raken denk ik niet dat hij er extra motivatie uit haalt om beter te presteren en krijg je het zelfde als vorig jaar.
Mocht dat niet gebeuren zit je het hele seizoen met een zuurpruim opgescheept, en dat gaat op een geven moment etteren.
Kan je net zo goed Westerveld als tweede keeper naar voren schuiven, hij maakt waarschijnlijk ook wel een paar slippertjes maar hij is ook 4 jaar jonger, en je motiveert hem ook meteen om beter te presteren.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, ik nam het van de week nog voor hem op in de zin dat het niet onoverkomelijk aan welke punten hij moet werken. Maar ik schrok gisteren echt van hem. Ja dat gaat etteren.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hij zal ook wel weten dat Max/Pascal er graag nog een nieuwe keeper bij hebben. Dan wordt hij dus derde keep/vijfde wiel aan de wagen. Zijn gedroomde Premier League toekomst lijkt nu we erg ver weg. Maar inderdaad als hij er zo in staat als nu kennelijk, dan wordt/ is dat een probleem in de groep/voor het team. Lijkt er dus op dat AZ z'n verlies moet nemen en nog deze transferwindow van hem af moet komen.

Edit: maar er zal wel niet veel belangstelling voor hem zijn...
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Verhuren lijkt me voor zowel AZ als Vindalh de beste keuze. Als hij wel een goed seizoen keept, haal je misschien het aankoopbedrag er ook nog uit volgend jaar.
Misschien (denk het niet maarja) krijg je zelfs een keeper terug die dermate gegroeid is dat hij eerste keeper kan worden volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Gisteren liep de wereldkampioen freestyle voetbal Hugo Vliese in de rust het veld op en gaf een mooie demonstratie. Publiek gaf hem terecht een mooi applaus en het viel me op dat Vindahl net deed of het applaus voor hem was. Hij klapte en zwaaide naar de Ben Side :lol: . Dat was wel gek om te zien.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Joostess schreef: 19 aug 2022, 14:46 Gisteren liep de wereldkampioen freestyle voetbal Hugo Vliese in de rust het veld op en gaf een mooie demonstratie. Publiek gaf hem terecht een mooi applaus en het viel me op dat Vindahl net deed of het applaus voor hem was. Hij klapte en zwaaide naar de Ben Side :lol: . Dat was wel gek om te zien.
Ik vind dat wel getuigen van humor. Hij komt een beetje in een soort Bale(n)-rol nu. Dan moet je er zelf iets leuks van maken, waar mogelijk.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wat is eigenlijk het plan met Vindahl nu? Is die voorlopig gewoon 2e keeper?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

072 schreef: 25 aug 2022, 11:16 Wat is eigenlijk het plan met Vindahl nu? Is die voorlopig gewoon 2e keeper?
Hij werd door Max omschreven als een 'high potential', dus als men zichzelf serieus neemt (en niet is geconcludeerd dat ze zich hierin vergist hebben) dan zou men ervoor willen zorgen dat dat potentieel tot volle wasdom komt.
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 25 aug 2022, 11:20 Hij werd door Max omschreven als een 'high potential', dus als men zichzelf serieus neemt (en niet is geconcludeerd dat ze zich hierin vergist hebben) dan zou men ervoor willen zorgen dat dat potentieel tot volle wasdom komt.
Daarom verbaast het me een beetje dat hij nog steeds op de bank zit, ik dacht eerst dat het meer een signaal naar hem toe was maar zijn nu toch al wel een aantal wedstrijden. Ben benieuwd wat er met hem gaat gebeuren (en of nog wat meer info gaan krijgen), of dat hij er straks opeens weer staat
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 25 aug 2022, 11:20 Hij werd door Max omschreven als een 'high potential', dus als men zichzelf serieus neemt (en niet is geconcludeerd dat ze zich hierin vergist hebben) dan zou men ervoor willen zorgen dat dat potentieel tot volle wasdom komt.
Je kunt natuurlijk wel een high potential zijn, maar dat betekent nog niet dat dat potentieel er ook daadwerkelijk uit komt. Het zou zomaar kunnen dat de huidige plaatsing op de bank juist zal helpen. Hij zal immers een extra stap moeten zetten om Verhulst weer uit de basis te spelen.

En als 'm dat niet lukt, zegt dat wellicht ook genoeg over Vindahl zelf.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zou Vindahl iemand zijn die extreem open blijft voor alles? Iets dat hem kan helpen te anticiperen en helpen bij 1-op-1, maar ook verkeerd kan lopen bij te lang twijfelen en daardoor niet adequaat handelen.
Langedijk schreef: 25 aug 2022, 15:28 Dat meevoetballen wordt zwaar overschat. Elke lange bal belandt bij een tegenstander. En het zorgt alleen maar voor 60 onnodige terugspeelballen die ergernis en ellende opleveren. Zie ook PSV gisteren.

Keepers hoeven niet ingepast te worden. Hooguit wat afspraken bij corners en vrije trappen. Vindahl zet bij corners vaak eerst 3 stappen naar voren, dan twijfelt hij en doet hij weer 2 stappen terug. Resultaat: niemandsland en kansloos als de bal op het hoofd van een tegenstander valt. Vindahl is 1 meter 98 en zou springend, met zijn handen omhoog tot 3 meter kunnen reiken. Maar hij durft niet.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als Unnerstall niet bij Twente had gekeept, waren ze al lang en breed uitgeschakeld vanavond. Dát is nu echt het soort keeper dat wij nodig hebben!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 17:46 Als Unnerstall niet bij Twente had gekeept, waren ze al lang en breed uitgeschakeld vanavond. Dát is nu echt het soort keeper dat wij nodig hebben!
Unnerstall is een lijnkeeper. Bizot en Verhulst idem dito. Vindahl is dat niet. Welk type keeper past dan het beste bij de speelstijl van AZ? AZ dat normaliter ver tegen de middenlijn verdedigt en met veel ruimte in de rug van de verdediging speelt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 26 aug 2022, 17:47 Unnerstall is een lijnkeeper. Bizot en Verhulst idem dito. Vindahl is dat niet. Welk type keeper past dan het beste bij de speelstijl van AZ? AZ dat normaliter ver tegen de middenlijn verdedigt en met veel ruimte in de rug van de verdediging speelt.
Ik bedoel eigenlijk gewoon een góede keeper 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 26 aug 2022, 17:49 Ik bedoel eigenlijk gewoon een góede keeper 😉
Een goede keeper is een beetje van alle types. Op de lijn goed, maar ook daarvoor in het 5 metergebied, in de zestien en met uitlopen buiten de zestien. Vindahl laat op de lijn nogal wat steekjes vallen met ballen die houdbaar lijken, maar ik vind hem op die drie andere fronten niet tegen vallen. Sterker ik zie nog steeds potentie in hem om eerste keeper bij AZ te worden. Zeker als met Vanheusden er bij wat resoluter ingegrepen wordt en de keeper daarop kan vertrouwen.

Dat lijnkeepen lijkt mij ook trainbaar. Dat andere keepen is meer timing en dat moet in je zitten als keeper. Dus AZ moet hem voor het lijnkeepen beter gaan maken. Vooral technisch en sneller reagerend. Werk aan de winkel voor Van Aart dus.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

ForzAZ schreef: 26 aug 2022, 17:55
Vindahl laat op de lijn nogal wat steekjes vallen met ballen die houdbaar lijken, maar ik vind hem op die drie andere fronten niet tegen vallen. Sterker ik zie nog steeds potentie in hem om eerste keeper bij AZ te worden. Zeker als met Vanheusden er bij wat resoluter ingegrepen wordt en de keeper daarop kan vertrouwen.
Je bedoelt als hij niet teveel ballen op doel krijgt dan wordt het misschien nog wel wat :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 19 jul 2022, 09:08 Hij heeft vorig jaar in die 6 potjes weinig fout gedaan. Hij moest wijken voor de buitenlandse aankoop van 2 miljoen en niet vanwege zijn prestaties. Geef de man een kans. Liever Verhulst dan die dweil van Valencia.
:lol: !!!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 01 sep 2022, 20:03 :lol: !!!
Waarom up?

Als Verhulst die bal van Odgaard had doorgelaten dan had je weer munitie om maanden lang te zeuren gehad.

Cilessen heeft nagenoeg alleen maar ballen recht op zich af gehad, vrij weinig bijzondere reddingen.

Daarnaast liet Cilessen alles los/stompte hij voor het doel weg. Een alerte spits die had ingelopen had 2 a 3 rebounds gescoord.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 01 sep 2022, 20:17 Waarom up?

Als Verhulst die bal van Odgaard had doorgelaten dan had je weer munitie om maanden lang te zeuren gehad.

Cilessen heeft nagenoeg alleen maar ballen recht op zich af gehad, vrij weinig bijzondere reddingen.

Daarnaast liet Cilessen alles los/stompte hij voor het doel weg. Een alerte spits die had ingelopen had 2 a 3 rebounds gescoord.
Komop Wildcat, nu ben je jezelf voor de gek aan het houden. Hier trappen we niet in. :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 01 sep 2022, 20:46 Komop Wildcat, nu ben je jezelf voor de gek aan het houden. Hier trappen we niet in. :D
Wat waren de onmogelijke reddingen dan die hij pakte?

En werkte hij ballen niet weg voor het doel? Het was maar dat er niemand van onze gochmeloze aanvallers door liep op de keeper want er viel makkelijk een rebound te maken.
Plaats reactie