Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 26 mei 2022, 20:00 Vind je behoorlijk consequent en deze jongen is niet eens gekleurd :lol:

Maar ik blijf erbij dat het tweede doelpunt niet zijn schuld is, ook als hij daar technisch tekort komt. Met zoveel mensen achter de bal had AZ beter kunnen ingrijpen.
Dat is ook zo. Maar alsnog moet een fatsoenlijke keeper die bal gewoon pakken.

Langelummel.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 26 mei 2022, 20:00
Maar ik blijf erbij dat het tweede doelpunt niet zijn schuld is, ook als hij daar technisch tekort komt. Met zoveel mensen achter de bal had AZ beter kunnen ingrijpen.
Dat geleuter hoor ik al het hele seizoen. Er zijn altijd wel excuses waarom het niet zijn schuld is. Alsof we aan het handballen zijn waar men blij is als een keeper af en toe wat stopt. Hij kan er verdomme helemaal niks. Elk schot op doel is raak, bijna letterlijk. Parodie op een keeper.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 26 mei 2022, 20:58 Dat geleuter hoor ik al het hele seizoen. Er zijn altijd wel excuses waarom het niet zijn schuld is. Alsof we aan het handballen zijn waar men blij is als een keeper af en toe wat stopt. Hij kan er verdomme helemaal niks. Elk schot op doel is raak, bijna letterlijk. Parodie op een keeper.
Kom nou, dat Openda zo kan wegdraaien en zo stevig kan inschieten (en dat hij daar uberhaupt aan de bal komt) is toch niet de schuld van de doelman? Er gaat hier toch écht behoorlijk wat vooraf aan het moment dat Vindahl al dan niet technisch goed genoeg duikt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 26 mei 2022, 21:00 Er gaat hier toch écht behoorlijk wat vooraf aan het moment dat Vindahl al dan niet technisch goed genoeg duikt.
Jazeker. Witry heb ik in zijn eigen topic al neergesabeld en Beukema laat Openda als een beginneling wegdraaien. Maar elke fout van een verdediger is ook meteen fataal omdat er een absurde miskoop tussen die palen staat. Een schot van 18 meter, over de grond en niet in de hoek. Net als bij de 1-0, niet in de hoek. Dit figuur gaat als een wijf naar de grond en kan niets met zijn handen. Ja, stompen, wauw. En zelfs dat lukte laatst niet in Utrecht.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vond hem er ook niet bijzonder slecht uitzien, maar eerder slecht dan goed.
Een goede, degelijke keeper had één van die twee er minimaal uit gehouden.
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Vond het schot aardig in de hoek. Dat kan je de keeper in mijn ogen niet kwalijk nemen. Dat hij overal de schuld van krijgt vind ik toch wel belachelijk.
Verdedigend vond ik ons knap slecht. Als je Vitesse ziet verdedigen die doen er alles aan om te voorkomen dat wij op doel kunnen schieten (Karlsson had amper de kans) of een voorzet kunnen geven. En dat 90 minuten lang. Vitesse zet een keer aan en kunnen meteen op doel schieten. Daar zit volgens mij het echte probleem
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZDC schreef: 27 mei 2022, 07:56 Vond het schot aardig in de hoek.
Bij beide tegengoals gaat die bal minimaal een meter bij de paal vandaan, dat kun je in de herhalingen van achter het doel goed zien. Die gozer is 1 meter 98 lang, het doel is 7 meter 32 breed. Dus als hij alleen omvalt en zijn handen strekt moet hij die bal al hebben. Maar hij reageert als een ouwe lul en kan gewoon niet duiken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vindahl had beter kunnen doen bij de goals, zeker de tweede.
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Vindahl heeft nog steeds een te hoge "Rochet-factor". Veel te veel ballen die binnen de palen op doel geschoten worden leiden tot een tegendoelpunt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Veel ballen die goede keepers zouden pakken, pakt Vindahl niet.
Wat hem dus een slechte keeper maakt.

Dat de rest voor hem net zo slecht is, doet daar niks precies niks aan af.
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Als Karlsson de bal inschiet zoals Openda is het een “wereld-”goal, nu is het een blunder van Vindahl.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Noorderling schreef: 27 mei 2022, 13:31 Als Karlsson de bal inschiet zoals Openda is het een “wereld-”goal, nu is het een blunder van Vindahl.
Nee, dan was het een blunder van Houwen geweest. Maar Houwen is geen international en 8 centimeter kleiner. En Houwen staat niet bekend om zijn vele blunders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Noorderling schreef: 27 mei 2022, 13:31 Als Karlsson de bal inschiet zoals Openda is het een “wereld-”goal, nu is het een blunder van Vindahl.
inderdaad
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 27 mei 2022, 14:17 En Houwen staat niet bekend om zijn vele blunders.
Echt wel. Zowel de Schubert als Houwen zijn waardeloze keepers.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ik denk zelf dat hij het volgende seizoen beter gaat keepen. Tis toch een hele stap van Denemarken naar de Eredivisie.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

RoycosoepieAZ schreef: 27 mei 2022, 18:16 Ik denk zelf dat hij het volgende seizoen beter gaat keepen. Tis toch een hele stap van Denemarken naar de Eredivisie.
Ik snap dit dus niet he. In de basis is keepen = ballen tegenhouden. Het is nou niet bepaald zo dat ze in de Deense competitie nooit van afstand op doel schieten. Of geen hoge voorzetten geven. Of dat een keeper daar nooit uit hoeft te komen. Waar is die "hele stap" dan op gebaseerd volgens jou?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

RoycosoepieAZ schreef: 27 mei 2022, 18:16 Ik denk zelf dat hij het volgende seizoen beter gaat keepen.
Ik hoop het ook voor hem, ergens bij een club op zijn niveau. In de kkd zoekt vast nog wel een club een keeper.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

RoycosoepieAZ schreef: 27 mei 2022, 18:16 Ik denk zelf dat hij het volgende seizoen beter gaat keepen. Tis toch een hele stap van Denemarken naar de Eredivisie.
Wij hebben gewoon een keeper die een seizoen de tijd krijgt om te wennen. Wat een topsportcultuur he?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 28 mei 2022, 16:19 Wij hebben gewoon een keeper die een seizoen de tijd krijgt om te wennen. Wat een topsportcultuur he?
Als je niet gelooft dat iemand zichzelf kan verbeteren, dan kan je eigenlijk meteen met alles stoppen. De club bestaat puur uit menselijk kapitaal. De visie is puur terug te brengen naar mensen de kans bieden zichzelf te verbeteren.

Ik moet wel zeggen dat ik gisteren die Belg bij Real Madrid zag, wat een agressie en energie in het doel met katachtige reflexen. Tja dat is nog een hele lange weg te gaan, maar die Belg was vroeger ook een dooie in het doel, dus wie weet wat er mogelijk is.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 29 mei 2022, 08:43 Als je niet gelooft dat iemand zichzelf kan verbeteren, dan kan je eigenlijk meteen met alles stoppen.
Prima, maar zullen we dat niet doen in het eerste elftal met een doelman?
Plaats reactie