Aslak Fonn Witry (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 30 aug 2022, 11:27 Zou deze transfer naar Ludogorets verband houden met een mogelijke komst van Padt?
Nee verwacht ik niet. Aangezien het gerucht al enige tijd ontkend is dat AZ interesse zou hebben in Padt.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Jammer, had wel iets meer verwacht van Witry. Prima transfer voor hem. Ben benieuwd wat AZ voor transfersom krijgt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

hihacorner schreef: 30 aug 2022, 11:22 Ik had liever Hatzidiakos verkocht dan deze speler. Als Hatzidiakos ook vertrekt, moet Max wel héél dicht bij een nieuwe rechtsback zijn wil hij deze jongen laten gaan.

Beukema op rechtsachter kan niet.
Zou me niks verbazen als ze Evjen als back-up voor de rechtsbackpositie in willen passen. Zou wel weer typisch AZ zijn.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Shota-Arveladze schreef: 30 aug 2022, 11:38 Jammer, had wel iets meer verwacht van Witry. Prima transfer voor hem. Ben benieuwd wat AZ voor transfersom krijgt.
Meteen maar speculeren, Ludogorets is ook de club van Sergio Padt
Package deal?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 30 aug 2022, 11:56 Meteen maar speculeren, Ludogorets is ook de club van Sergio Padt
Package deal?
Kijk even drie berichtjes boven de jouwe 🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 30 aug 2022, 11:59 Kijk even drie berichtjes boven de jouwe 🙄
Hmmm slordig, toch vind ik het iets te toevallig, we gaan het zien
Overigens jammer dat Witry het niet gered heeft. Heeft best wel aantal aardige wedstrijden gespeeld (oa als CV), wens hem veel succes in elk geval
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Bombaman schreef: 30 aug 2022, 11:42 Zou me niks verbazen als ze Evjen als back-up voor de rechtsbackpositie in willen passen. Zou wel weer typisch AZ zijn.
Buitengewoon off-topic, maar zag ik nou goed dat Aboukhlal in de basis stond als linksback bij Toulouse? En scoorde?!

Van mij mag Evjen of Schouten best rechtsachter spelen. Maar dan wel graag eerst morgen tegen Jong AS Monaco voordat we het tegen NEC doen. Geef maar door.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Verwachtingen helaas niet waar kunnen maken.
Enig idee of we deze investering nog terug hebben verdient?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

hihacorner schreef: 30 aug 2022, 12:16 Buitengewoon off-topic, maar zag ik nou goed dat Aboukhlal in de basis stond als linksback bij Toulouse? En scoorde?!

Van mij mag Evjen of Schouten best rechtsachter spelen. Maar dan wel graag eerst morgen tegen Jong AS Monaco voordat we het tegen NEC doen. Geef maar door.
Heel erg off-topic, maar die wedstrijd tegen Jong Monaco is vandaag om 15h
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Goed dat AZ meegewerkt heeft met een transfer, hij was vast ontevreden over zijn weinige speeltijd en is al iets ouder. Succes daar Witry
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

DonnyDelano schreef: 30 aug 2022, 12:23 Heel erg off-topic, maar die wedstrijd tegen Jong Monaco is vandaag om 15h
Zo zie je maar weer dat mijn bioritme in de war raakt wanneer AZ een weekend vrij is. Maar goed, ben benieuwd wie er vanmiddag minuten gaan maken op rechtsachter dan. Hatzidiakos is er donderdag misschien niet meer bij, maar dan zou ik Yuki nu ook niet langer dan een half uur laten spelen. Of hebben we een stagiair?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Nu Witry weg is zal Panta ongetwijfeld blijven.
Dat dit niets met Padt te maken heeft lijkt me ook sterk.
We zullen het binnen een dag weten.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Als dit maar niet betekent dat Panta blijft…..ik vrees….
Seizoenkaarthouder
ForzaAZ!
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2022, 08:13

Ik vond hem geen slechte speler en je kon zien dat hij het wil in zich had, maar naar mijn mening te weinig kansen heeft gehad. Waar Hatzidiakos toont geen inzicht te hebben en bijv. onder druk structureel verkeerde keuzes maakt en bijbehorende slechte inspeelballen vond ik dat hij wel voetbalinzicht heeft. Jammer, want met Yuki en straks onze Belgische vriend is het wel wat magertjes aan de rechterkant.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Nou, ik heb hem toch wel heel wat slechte ballen zien geven. Beste wedstrijd was als centrale verdediger uit bij Twente, maar dat heeft niet echt een vervolg gekregen. Goed dat AZ hem nu laat gaan wat mij betreft want het is geen jong talent meer dat nog rustig jaren door kan groeien.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Miskoop van Huiberts. Ik zei het op pagina 4 of 5 al. Gozer kan gewoon totaal niet goed voetballen. Mist basistechniek en is al 27 jaar.

Niet goed genoeg dus.

Hoop dat de schade financieel gezien mee valt.
Plaats reactie