Aslak Fonn Witry (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 05 aug 2022, 12:27 Hoe slecht is deze jongen eigenlijk? Dat zelfs bij tal van afwezigen, een ongekend slecht AZ, met nauwelijks wisselmogelijkheden én hatzidiakos op een vroege gele kaart. Hij niet mag spelen.
Je hebt hem toch zien spelen? Dan hoef je dit toch niet te vragen?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Motm
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Zeer goede invalbeurt en veel frisser dan Hatzidiakos op die plek.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mooie voorzet, maar hij brengt zich verdedigend nog wel is problemen. Vond hem niet echt beter dan Panta, die had ook wel een assist verdiend.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

FugAZi schreef: 07 aug 2022, 20:51 Mooie voorzet, maar hij brengt zich verdedigend nog wel is problemen. Vond hem niet echt beter dan Panta, die had ook wel een assist verdiend.
Op basis waarvan had Hatzidiakos dan een assist verdiend? Al verdien je hem moet je hem geven. Hatzi was voetballend zoals gewoonlijk weer erg zwak, en dat tegen niveau Go Ahead. Naar mijn mening zijn Sugawara en Witry de betere rechtsback. Witry gewoon een paar wedstrijden laten staan zou ik zeggen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Verkopen op z'n hoogtepunt. Doorselecteren nu.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dipsaus schreef: 08 aug 2022, 05:55 Op basis waarvan had Hatzidiakos dan een assist verdiend? Al verdien je hem moet je hem geven. Hatzi was voetballend zoals gewoonlijk weer erg zwak, en dat tegen niveau Go Ahead. Naar mijn mening zijn Sugawara en Witry de betere rechtsback. Witry gewoon een paar wedstrijden laten staan zou ik zeggen.
Ik meen dat panta Pavlidis 1op1 voor de keeper zette.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dipsaus schreef: 08 aug 2022, 05:55 Op basis waarvan had Hatzidiakos dan een assist verdiend? Al verdien je hem moet je hem geven. Hatzi was voetballend zoals gewoonlijk weer erg zwak, en dat tegen niveau Go Ahead. Naar mijn mening zijn Sugawara en Witry de betere rechtsback. Witry gewoon een paar wedstrijden laten staan zou ik zeggen.
Had een geweldige "assist" op Pavlidis die hem verprutste. Assists kan je iemand niet op afrekenen omdat je altijd afhankelijk bent hoe de andere partij er mee om springt.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Dipsaus schreef: 08 aug 2022, 05:55 Op basis waarvan had Hatzidiakos dan een assist verdiend? Al verdien je hem moet je hem geven.
Als je meerdere goede voorzetten geef en de aanvaller die hem krijgt verprutst hem (de Wit/Pavlidis/Evjen) dan had hij er toch 1 verdiend?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 486
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Zeer belangrijk bij beide doelpunten. Niet slecht voor een back. Mooie harde trap. Jongen heeft wat meer credits verdiend. Niet te snel afschrijven zeg ik.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 08 aug 2022, 14:31 Zeer belangrijk bij beide doelpunten. Niet slecht voor een back. Mooie harde trap. Jongen heeft wat meer credits verdiend. Niet te snel afschrijven zeg ik.
Probleem met Witry is dat hij moeite heeft met passen zonder stuit over een afstand van 5 a 10 meter. Dan wordt het toch allemaal een beetje lastig.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het NHD schrijft dat Witry mogelijk ook vertrekt dit window. Zou snel zijn, maar niet onlogisch, gezien hoevaak hij aan bod komt. Dan verwacht je wel een rechtsback erbij als ook Hatzidiakos gaat.
we can come an end
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2013
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Perry schreef: 17 aug 2021, 06:15 Leuk filmpje, hij kan een bal het doel in krijgen. Maar kan hij ook verdedigen? Een voorzet geven? Passen naar de goede kleur?
UP!

Nee, dat kon hij niet.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 30 aug 2022, 06:20 Het NHD schrijft dat Witry mogelijk ook vertrekt dit window. Zou snel zijn, maar niet onlogisch, gezien hoevaak hij aan bod komt. Dan verwacht je wel een rechtsback erbij als ook Hatzidiakos gaat.
Klopt, wie komt dan in de huidige selectie nog in aanmerking als Yuki niet kan spelen?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 30 aug 2022, 07:02 Klopt, wie komt dan in de huidige selectie nog in aanmerking als Yuki niet kan spelen?
En Yuki kan ook niet verdedigen.

Het is rechts achterin nog steeds een zooitje. Ze hadden die Van Ewijk moeten halen van Heerenveen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 30 aug 2022, 07:10 En Yuki kan ook niet verdedigen.

Het is rechts achterin nog steeds een zooitje. Ze hadden die Van Ewijk moeten halen van Heerenveen.
Ja die hadden ze destijds al bij ADO moeten oppikken, inmiddels te prijzig.

Ik denk dat ze straks Beukema als back-up op rechts laten fungeren mocht Witry weg zijn en Hatzidiakos een transfer maken.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Ik had liever Hatzidiakos verkocht dan deze speler. Als Hatzidiakos ook vertrekt, moet Max wel héél dicht bij een nieuwe rechtsback zijn wil hij deze jongen laten gaan.

Beukema op rechtsachter kan niet.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik vond hem doorgaans niet zo heel slecht. Beter dan Hatzidiakos in ieder geval. Wat mij meer verbaast is waar hij heen vertrekt. Lijkt mij sportief niet zo interessant, dus daar is kennelijk veel te verdienen. Of er sprake is van een transfersom heb ik vooralsnog nergens gelezen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Zou deze transfer naar Ludogorets verband houden met een mogelijke komst van Padt?
Plaats reactie