Aslak Fonn Witry (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Nou, Witry op linksback hoeven we ook niet meer te proberen
Van Alkmaar begint de victorie
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Als je toch een paar miljoen uitgeeft voor een 25 jarige speler, dan verwacht je toch iemand die er meer meteen kan staan. Er zit bij Witry gewoon niet veel meer in ben ik bang. Deze man ook doorselecteren komende zomer.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heb hem de kans gegeven, misschien is hij écht beter als centrale verdediger en oorspronkelijk was het natuurlijk een rechtsback.
Maar met deze actie van vandaag kan Witry ons nog een keertje zijn transfersom hebben gekost, die ik overigens volledig verspild vind.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Als ik te veel wil betalen om een hoekig ogend, lelijk manneke met rood haar en o-poten in een voetbalstadion te zien optreden, ga ik toch liever naar:

Afbeelding
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
Roodharig
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2014, 08:54
Locatie: Heerhugowaard

Ikkyu-San schreef: 27 mei 2022, 13:48 Als ik te veel wil betalen om een hoekig ogend, lelijk manneke met rood haar en o-poten in een voetbalstadion te zien optreden, ga ik toch liever naar:

Afbeelding
Alleen als hij ook gaat (proberen te) voetballen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roodharig schreef: 27 mei 2022, 13:59 Alleen als hij ook gaat (proberen te) voetballen.
Het zal niet veel uitmaken 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 07 jul 2022, 15:13 Wellicht was dat ipv Mees de Wit, aangezien hij op beide vleugels uit de voeten kan. Of als vervanger van Witry. Die verkoop je voor een paar ton en je haalt hem gratis binnen. Win-win en je houdt nog geld over ook.
Als je Witry voor een ´paar ton´ verkoopt, heb je dus behoorlijk verlies geleden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 07 jul 2022, 16:13 Als je Witry voor een ´paar ton´ verkoopt, heb je dus behoorlijk verlies geleden.
Dat bedoel ik niet clown. Ik bedoelde dat als je Brenet gratis binnen weet te halen, en je Witry voor een paar ton verkoopt, dat je winst maakt. Zowel financieel als qua kwaliteit. Ik had het niet over winst kijkende naar het aankoopbedrag vs verkoopbedrag. Maar dat wist je zelf ook wel.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 07 jul 2022, 16:22 Dat bedoel ik niet clown. Ik bedoelde dat als je Brenet gratis binnen weet te halen, en je Witry voor een paar ton verkoopt, dat je winst maakt. Zowel financieel als qua kwaliteit. Ik had het niet over winst kijkende naar het aankoopbedrag vs verkoopbedrag. Maar dat wist je zelf ook wel.
Oeioei, clown nog wel, het gaat steeds dieper zitten.
Een transfervrije speler krijgt meestal ook nog tekengeld, zeker als er interesse is van meerdere clubs (dat heeft een bekend vogeltje vaak verteld).

Om het even bij Witry te houden als onderwerp: ik vind het jammer dat Jansen hem niet aan het voetballen krijgt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 07 jul 2022, 16:29 Oeioei, clown nog wel, het gaat steeds dieper zitten.
Een transfervrije speler krijgt meestal ook nog tekengeld, zeker als er interesse is van meerdere clubs (dat heeft een bekend vogeltje vaak verteld).

Om het even bij Witry te houden als onderwerp: ik vind het jammer dat Jansen hem niet aan het voetballen krijgt.
Joh, echt? Krijgt een transfervrije speler tekengeld? Nee…. Weer wat geleerd. #-o
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Nou dames, gaat het weer een beetje………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 07 jul 2022, 17:16 Nou dames, gaat het weer een beetje………
Kijk, zo kan moderatie ook
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Heeft nog een contract t/m halverwege 2026 en is niet meer daar de jongste. Mag wel doorgeselecteerd worden.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZuid-Scharwoude schreef: 07 jul 2022, 18:59 Heeft nog een contract t/m halverwege 2026 en is niet meer daar de jongste. Mag wel doorgeselecteerd worden.
Zit hier pas één jaar.
Maar de klasse druipt er niet vanaf nee.
Zie er ook weinig potentie in.
Maar dat gaf ik op bladzijde 2 of 3 al aan geloof ik
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Op zijn leeftijd had hij een speler moeten zijn die er meteen staat en het team kan dragen. Jammergenoeg is hij dat niet.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 07 jul 2022, 17:16 Nou dames, gaat het weer een beetje………
Haha, heerlijk dit.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Meneer wordt eruit gespeeld door Hatzidiakos op rechtsback.
Das vrij triest.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 22 jul 2022, 07:21 Meneer wordt eruit gespeeld door Hatzidiakos op rechtsback.
Das vrij triest.
Heel triest. Verkoop dan ook maar, want als je de concurrentiestrijd van Hatzdiakos niet kan winnen dan wordt het nooit meer wat. Zeker op de rechtsbackpositie.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hatzidiakos doet je vergeten en ze zetten Lathouwers (in wie ik weinig geloof heb) achter je op de bank.
Dan ben je toch klaar zou je denken?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat voegt deze snuiter nog toe? Zelfs Hatzidiakos mag eerder opdraven op zijn positie en deze invalbeurt was ook weer verschrikkelijk. Deed alles fout en kan er gewoon niks van.

Afserveren en snel een beetje
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie