Vasilios Pavlidis (2023+optie 2 jaar)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Welkom Vasilios!

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/vasilios-pavlidis-naar-AZ
Vasilios Pavlidis naar AZ
Gepubliceerd op 10 juli 21, 12:01
ALKMAAR- AZ heeft zaterdag Vasilios Pavlidis aangetrokken. De Griekse verdediger (18) komt transfervrij over van Schalke 04 en sluit aan bij Jong AZ. In het AFAS Stadion ondertekende hij een contract tot medio 2023, met de optie voor nog twee jaar.

Pavlidis begon zijn carrière bij Bebides 2000 in zijn geboortestad Thessaloniki. In 2017 maakte hij de overstap naar de jeugdopleiding van Schalke 04. Bij de club uit Gelsenkirchen maakte hij in de laatste speelronde van het afgelopen seizoen zijn debuut in de Bundesliga. De jeugdinternational is de jongere broer van Vangelis Pavlidis, die zich vrijdag ook bij AZ aansloot.

Pavlidis: 'Niveau erg hoog'
"Ik voel me hier nu al op mijn gemak", beschrijft Pavlidis zijn eerste indrukken van AZ. "De faciliteiten zijn geweldig. Ik heb al een paar keer met Jong AZ meegetraind en daar ligt het niveau erg hoog. Ook is de manier van voetballen anders dan in Duitsland, aangezien hier meer met opbouw van achteruit wordt gespeeld. Ik hoop de komende jaren zoveel mogelijk wedstrijden bij de beloften te spelen en snel de stap naar het eerste team te zetten."

Brandenburg: 'Griekse strijdlust'
Hoofd Jeugdopleiding Paul Brandenburg: "Vasilios is een linksbenige verdediger die zowel in het centrum als op de flanken uit de voeten kan. Hij is snel, fysiek sterk en brengt met zijn agressie in de duels Griekse strijdlust met zich mee. De afgelopen jaren heeft hij in Duitsland laten zien over veel kwaliteiten te beschikken en dat resulteerde in zijn Bundesliga-debuut. We zijn heel benieuwd hoe hij hier gaat acclimatiseren en zich de komende jaren zal presenteren."
Afbeelding
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Heel erg benieuwd wat het niveau van deze jongen is. Wel fijn om weer een linksbenige verdediger in de selectie te hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Blij dat ook jong AZ wordt versterkt. Zeker omdat elke corner/vrije trap op dit moment een goal tegen is. Goed voor de ontwikkeling van het hele team als de zwakke plekken worden aangepakt.
Hopelijk ontwikkelt hij zich tot eerste elftal speler. Wel benieuwd hoe ze dat dan op de shirts gaan doen. V. Pavlidis werkt in ieder geval niet.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 10 jul 2021, 13:12 Blij dat ook jong AZ wordt versterkt. Zeker omdat elke corner/vrije trap op dit moment een goal tegen is. Goed voor de ontwikkeling van het hele team als de zwakke plekken worden aangepakt.
Hopelijk ontwikkelt hij zich tot eerste elftal speler. Wel benieuwd hoe ze dat dan op de shirts gaan doen. V. Pavlidis werkt in ieder geval niet.
Daarnaast schuiven er ook wat spelers naar het eerste en is Goudmijn reeds verhuurd. Het gaat uiteindelijk om de ontwikkeling van spelers bij Jong AZ maar verwacht weer een jaar in de kelder van de KKD.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waar is deze gozer eigenlijk? Wordt toch geen Helmer 2?
Sixpack
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2013, 09:06

Waarom speelt deze kerel eigenlijk niet?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sixpack schreef: 21 sep 2021, 09:45 Waarom speelt deze kerel eigenlijk niet?
Waarschijnlijk is dit een gevalletje, broertje van Gudelj.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SimonPoulsen schreef: 23 aug 2021, 17:56 Waar is deze gozer eigenlijk? Wordt toch geen Helmer 2?
^
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 21 sep 2021, 10:35 Waarschijnlijk is dit een gevalletje, broertje van Gudelj.
^
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Speler is geblesseerd, was bijna weer fit en heeft een terugslag gehad. Doel is in januari zijn debuut te maken voor jong AZ.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Verhuurd aan TOP Oss

Bron: VI
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 31 jan 2023, 07:48 Verhuurd aan TOP Oss

Bron: VI
In ieder geval erkenning voor zijn bestaan :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

En hij vetrekt transfervrij.

Bedankt voor alles Vasilos al was het niet veel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Elmpie. schreef: 17 jun 2023, 08:31 En hij vetrekt transfervrij.

Bedankt voor alles Vasilos al was het niet veel.
Bedankt voor het onderhouden van onze topspits. (Ik meen dat ze samenwonen)
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

SimonPoulsen schreef: 17 jun 2023, 09:26 Bedankt voor het onderhouden van onze topspits. (Ik meen dat ze samenwonen)
Oh ja wist ik helemaal niet, mooi onderdeel van de deal dan :)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Elmpie. schreef: 17 jun 2023, 08:31 En hij vetrekt transfervrij.

Bedankt voor alles Vasilos al was het niet veel.
Dat zou zomaar een voorteken kunnen zijn dat Vangelis zelf vertrekt.
Lijkt toch een beetje eenzelfde constructie als de Gudelj's toepassen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie