Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 30 aug 2022, 21:41 Logisch dat AZ een extra spits wilt halen want Odgaard zal al in aanmerking moeten komen voor Karlsson of rechtsbuiten/Evjen en Barasi is te licht, hoe talentvol hij dan ook zal zijn. Maar..... waarom zou een Altidore of bewezen spits dan ook een maandje coveren om vervolgens weer 2de viool te spelen voor het rest van het jaar? Want Pavlidis is er 'maar'' 1 maand uit. Na die maand heeft AZ alleen nog 3 kleintjes en dan is het WK alweer..
Altidore zou het omgekeerde kunnen doen van Mihailovic: zich warm spelen voor het nieuwe MLS seizoen. Probleem is echter dat Altidore gewoon in een verhuur zit. Snap niet helemaal waarom mensen dat nooit controleren.

Heel jammer dit voor Pavlidis, die zat er echt goed in de laatste tijd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MB80 schreef: 30 aug 2022, 21:41 Logisch dat AZ een extra spits wilt halen want Odgaard zal al in aanmerking moeten komen voor Karlsson of rechtsbuiten/Evjen en Barasi is te licht, hoe talentvol hij dan ook zal zijn. Maar..... waarom zou een Altidore of bewezen spits dan ook een maandje coveren om vervolgens weer 2de viool te spelen voor het rest van het jaar? Want Pavlidis is er 'maar'' 1 maand uit. Na die maand heeft AZ alleen nog 3 kleintjes en dan is het WK alweer..
Niet onderschatten! Er zijn bijna geen kleintjes meer voor AZ, zeker zonder Pavlidis. Je zag het tegen Cambuur………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

salmonyappi schreef: 30 aug 2022, 21:53 Niet onderschatten! Er zijn bijna geen kleintjes meer voor AZ, zeker zonder Pavlidis. Je zag het tegen Cambuur………
Dan nog, het halen van een 'talent' heeft geen zin want die hebben we al met Barasi en Pavlidis terwijl 'serieuze versterkingen' niet haalbaar zijn, dan wel niet komen voor 1-2 maandjes (los van de aanpassingsproblemen) want Pavlidis zal normaliter snel terugkeren. Of je moet in de categorie ''ex AZ''' zoeken a la Boadu, Aron Johansson (31, speelt in Ijsland :roll: ) of in de transfervrije sector a la Finnboggason of Nicolai Jorgensen... maar die zijn misschien weer niet direct inzetbaar.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 29 aug 2022, 10:53 Odgaard en De Wit kunnen afwisselend spits en 10 spelen, zo is er voor beiden ruimte en verprutst Odgaard zijn kwaliteiten niet ver van de goal (en verprutst hij AZ's spel daar niet door gebrek aan daar benodigde kwaliteiten)
Ik denk eerlijk gezegd dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben en dat Jansen precies voor die oplossing kiest.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 30 aug 2022, 22:00 Ik denk eerlijk gezegd dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben en dat Jansen precies voor die oplossing kiest.
is ook logisch want top spelers zijn niet te halen, dan wel te porren voor een 1-2 maandjes spelen terwijl niemand zit te wachten op bagger, beter Odgaard dan inderdaad als minst slechte optie :wink:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Als ik Pascal zo hoor duurt het veel langer dan n maandje.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2022, 19:20 Als ik Pascal zo hoor duurt het veel langer dan n maandje.
Momenteel met zijn been in een gipsspalk om het rust te geven. Begin volgende week gaat dit eraf en dan is te bepalen hoe e.e.a. zich verder zal ontwikkelen/ wat het behandelplan gaat worden.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nogmaals, wat een falen door hem na het onderzoek op het (plastic) veld door te laten spelen
Laatst gewijzigd door differentcook op 01 sep 2022, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 01 sep 2022, 10:41 Nogmaal, wat een falen door hem na het onderzoek op het (plastic) veld door te laten spelen
Ik ga er van uit dat jij niet de kennis hebt, - en zeker niet van afstand om te beoordelen of te oordelen of dit “ falen “ is. Maar wellicht kun je jouw medische kennis over dit voorval met ons delen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Roadman schreef: 01 sep 2022, 10:50 Ik ga er van uit dat jij niet de kennis hebt, - en zeker niet van afstand om te beoordelen of te oordelen of dit “ falen “ is. Maar wellicht kun je jouw medische kennis over dit voorval met ons delen.
Ik ben geen medicus, maar de AZ arts die Pavlidis op het veld heeft onderzocht wel. Als hij iets heeft horen knappen, zeker een maand moet revalideren en nu in het gips zit, dan kun je wel stellen dat de arts terplekke niet de juiste keuze gemaakt heeft om hem te laten doorspelen. Of zie ik iets over het hoofd?
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 01 sep 2022, 11:12 Ik ben geen medicus, maar de AZ arts die Pavlidis op het veld heeft onderzocht wel. Als hij iets heeft horen knappen, zeker een maand moet revalideren en nu in het gips zit, dan kun je wel stellen dat de arts terplekke niet de juiste keuze gemaakt heeft om hem te laten doorspelen. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik denk het wel. Je volslagen gebrek aan kennis hierin. Laat het werk over aan professionals en bekritiseerde niet, zoals jij op dit moment doet, met de medische kennis en inzichten van een leek, die het ook nog eens gaat analyseren vanuit zijn stoel voor de tv. Bovendien was er geen arts op het veld bij de behandeling, maar de fysio. Als je dat onderscheid al niet kunt maken.

Sorry hoor……. #-o #-o
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Roadman schreef: 01 sep 2022, 12:08 Ik denk het wel. Je volslagen gebrek aan kennis hierin. Laat het werk over aan professionals en bekritiseerde niet, zoals jij op dit moment doet, met de medische kennis en inzichten van een leek, die het ook nog eens gaat analyseren vanuit zijn stoel voor de tv. Bovendien was er geen arts op het veld bij de behandeling, maar de fysio. Als je dat onderscheid al niet kunt maken.

Sorry hoor……. #-o #-o
bla, bla
dan was het een fout van de fysio, als dat zo is
Laatst gewijzigd door differentcook op 01 sep 2022, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 01 sep 2022, 12:14 bla, bla
dan was het en fout van de fysio, als dat zo is
Aldus dokter Piepie. :D :D :D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Roadman schreef: 01 sep 2022, 12:15 Aldus dokter Piepie. :D :D :D
Moet je al een dokter zijn om te constateren dat het geen goed idee is door te lopen/spelen met iets dat afgeknapt lijkt te zijn (voor de speler) en een serieuze revalidatie blijkt te behoeven?
(dan mag overigens vanaf nu deze maatlat ook gebruikt worden o.a. voor kritiek op de trainer)
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 01 sep 2022, 10:41 Nogmaals, wat een falen door hem na het onderzoek op het (plastic) veld door te laten spelen
De adreline, de wil van de speler om door te spelen, tape etc verbloemen een heleboel. Daarbij is in de medische wereld al jaren een omslag dat blijven bewegen (doorbloeding) in haast alle kwetsuren een pre is. Deze info heb ik ook maar door de jaren heen opgevangen en weet er zelf weinig vanaf maar het lijkt mij niet dat de doorspeeltijd de kwetsuur verergerd heeft.

Falen is het zoiezo niet, hooguit ongelukkig.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 01 sep 2022, 14:14 Daarbij is in de medische wereld al jaren een omslag dat blijven bewegen (doorbloeding) in haast alle kwetsuren een pre is.
Alhoewel dat volgens mij niet geldt voor een breuk (wat dit niet lijkt te zijn), heb ik zelf eigenlijk, zover ik weet, geen schade opgelopen door met een gebroken kuitbeen door te lopen (misschien integendeel zelfs)
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 01 sep 2022, 14:20 Alhoewel dat volgens mij niet geldt voor een breuk (wat dit niet lijkt te zijn), heb ik zelf eigenlijk, zover ik weet, geen schade opgelopen door met een gebroken kuitbeen door te lopen (misschien integendeel zelfs)
Ja de schade kan vaak alleen maar erger, als er weer een misstap of iets van impact is geweest. Pavlidis gaf al snel op.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik pleit trouwens voor het NÚ proberen te verlengen van het contract van Pavlidis.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 01 sep 2022, 20:34 Ik pleit trouwens voor het NÚ proberen te verlengen van het contract van Pavlidis.
Aasgier! :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

In dit soort wedstrijden mis je hem wel erg, had hier sowieso nog een goaltje geplukt
Plaats reactie