Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

We willen toch minimaal 3e worden of straks naar Praag als we AZ moeten geloven? Dan moet je Pavlidis alleen voor de hoofdprijs verkopen. Ik betwijfel of 10 miljoen de hoofdprijs is. Daarnaast heeft AZ die 10 miljoen nu ook niet keihard nodig verwacht ik. Er zal nog een aardig potje zijn voor een nummer 10 en een keeper.

Iemand zei al dat wanneer deze selectie fit is en blijft we best hoge ogen kunnen gooien. En dat gaat alleen maar ten goede komen aan de marktwaarde van Karlsson. Exact hetzelfde geldt voor Pavlidis. Zeker als Karlsson en Odgaard hem beter kunnen vinden dan de alternatieven van nu en hij losgaat met veel doelpunten.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Joostess schreef: 08 aug 2022, 18:53 We willen toch minimaal 3e worden of straks naar Praag als we AZ moeten geloven? Dan moet je Pavlidis alleen voor de hoofdprijs verkopen. Ik betwijfel of 10 miljoen de hoofdprijs is. Daarnaast heeft AZ die 10 miljoen nu ook niet keihard nodig verwacht ik. Er zal nog een aardig potje zijn voor een nummer 10 en een keeper.

Iemand zei al dat wanneer deze selectie fit is en blijft we best hoge ogen kunnen gooien. En dat gaat alleen maar ten goede komen aan de marktwaarde van Karlsson. Exact hetzelfde geldt voor Pavlidis. Zeker als Karlsson en Odgaard hem beter kunnen vinden dan de alternatieven van nu en hij losgaat met veel doelpunten.
Je hebt wel meegekregen dat we bijna uit Europa liggen? Zonder Europees voetbal zal de selectie niet zoveel in waarde gaan stijgen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Heeft er vorig seizoen 16 in de eredivisie gemaakt in zijn eerste seizoen. Totaal 25 in 51 wedstrijden, bijna 1 op 2 dus. Dat is niet eens heel veel minder dan Boadu in zijn beste seizoen.

Prima spits, lekker laten staan. Zeker in een beter team, en dat verwacht ik toch dit jaar, zal hij meer gaan scoren. 20 moet inderdaad kunnen. Topscorer zal ie niet worden, Danilo, Dost en Brobbey gaat ie niet alle 3 voorblijven.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

dirkjan schreef: 09 aug 2022, 04:38 Topscorer zal ie niet worden, Danilo, Dost en Brobbey gaat ie niet alle 3 voorblijven.
Dat weet ik niet, ligt er maar net aan hoe het elftal functioneert.
Verder zal Brobbey lang niet altijd worden opgesteld, staat die Danilo bij zijn club ter discussie en FC Utrecht is nou niet de club waar je bij uitstek even topscorer wordt.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Klopt helemaal. Maar mijn vermoeden is dat er sowieso eentje meer goals maakt dan Pavlidis.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

De Rode Baron schreef: 09 aug 2022, 07:22 Dat weet ik niet, ligt er maar net aan hoe het elftal functioneert.
Verder zal Brobbey lang niet altijd worden opgesteld, staat die Danilo bij zijn club ter discussie en FC Utrecht is nou niet de club waar je bij uitstek even topscorer wordt.
Luuk de Jong is ook nog kandidaat.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zonder penaltys was Pavlidis gewoon de nummer 2 van Nederland vorig jaar, in een waardeloos draaiend elftal. Dat Luuk de jong en Brobbey (mits basisspeler) er meer maken is volstrekt logisch, de rest van de spitsen hoeft Pavlidis niet bang voor te zijn. In een goed elftal maakt Pavlidis er gewoon 20, en verkoop je hem ook voor 20miljoen. Ook al valt er soms genoeg aan te merken, maar de voetbalwereld is zo naïef om puur naar goals te kijken. Daarom nooit verkopen op dit moment. Zeker zonder betere alternatieven.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 09 aug 2022, 12:01 Zonder penaltys was Pavlidis gewoon de nummer 2 van Nederland vorig jaar, in een waardeloos draaiend elftal. Dat Luuk de jong en Brobbey (mits basisspeler) er meer maken is volstrekt logisch, de rest van de spitsen hoeft Pavlidis niet bang voor te zijn. In een goed elftal maakt Pavlidis er gewoon 20, en verkoop je hem ook voor 20miljoen. Ook al valt er soms genoeg aan te merken, maar de voetbalwereld is zo naïef om puur naar goals te kijken. Daarom nooit verkopen op dit moment. Zeker zonder betere alternatieven.
Precies. Haller maakte er afgelopen jaar ook ‘maar’ 21 en werd topscorer.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 09 aug 2022, 12:01 Zonder penaltys was Pavlidis gewoon de nummer 2 van Nederland vorig jaar, in een waardeloos draaiend elftal. Dat Luuk de jong en Brobbey (mits basisspeler) er meer maken is volstrekt logisch, de rest van de spitsen hoeft Pavlidis niet bang voor te zijn. In een goed elftal maakt Pavlidis er gewoon 20, en verkoop je hem ook voor 20miljoen. Ook al valt er soms genoeg aan te merken, maar de voetbalwereld is zo naïef om puur naar goals te kijken. Daarom nooit verkopen op dit moment. Zeker zonder betere alternatieven.
Nou. Nou. Nou ...

Waardeloos draaiend ... We zijn ook 17 wedstrijden op rij ongeslagen geweest ..
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 09 aug 2022, 12:47 Nou. Nou. Nou ...

Waardeloos draaiend ... We zijn ook 17 wedstrijden op rij ongeslagen geweest ..
Met wat voor voetbal? :roll: Gelijkspelletjes tegen laagvliegers, bekerwedstrijden waar de tegenstanders het niet serieus nemen, en beschamende vertoningen in een conference league poule van niks. Groningen pakt na 3 minuten rood, waar karlsson er toevallig 1 inschieten van 30 meter. Telt lekker aan tot 17.

Het voetbal was waardeloos vorig jaar. Dan is het knap dat Pavlidis er toch zoveel maakt(speelt ook niet altijd de hele wedstrijd). En ben ik benieuwd wat hij kan als we wel met een rechterkant spelen, plus hopelijk een capabele nummer 10.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 09 aug 2022, 12:47 Nou. Nou. Nou ...

Waardeloos draaiend ... We zijn ook 17 wedstrijden op rij ongeslagen geweest ..
Je kunt nog altijd slecht draaien en we resultaten halen.
Soms valt het muntje de goede kant op, net zoals dat je als spits soms een beetje geluk moet hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik weet niet of het gisteren goed op de tv was te zien maar Pavlidis was wellicht wel de beste man op het veld.
Schijnwerpers werden nu op Reijnders gezet, maar buiten dat Pavlidis 2 goals heeft gemaakt en het aluminium, was hij constant in beweging en had de defensie van Dundee de grootste moeite met hem. In de Arena was hij destijds geweldig maar dit was ook een ijzersterke wedstrijd van hem waarin hij 'voorin' het elftal op sleeptouw nam.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

De aanname van de bal en de bal behandeling is stukken beter bij Pavlidis. Daar zal zijn winst gaan liggen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 12 aug 2022, 10:10 Ik weet niet of het gisteren goed op de tv was te zien maar Pavlidis was wellicht wel de beste man op het veld.
Gelukkig maar.

Kunnen we die onzinnige stelling dat we hem wel kunnen verkopen voor 10 miljoen weer aan de kant schuiven.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 12 aug 2022, 12:56 Gelukkig maar.

Kunnen we die onzinnige stelling dat we hem wel kunnen verkopen voor 10 miljoen weer aan de kant schuiven.
Ik zie ze voor die bedragen niet rondlopen waar we beter op worden. Gaat gewoon samen met Karlsson het grote vermogen worden.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1297
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

De Rode Baron schreef: 12 aug 2022, 10:10 Ik weet niet of het gisteren goed op de tv was te zien maar Pavlidis was wellicht wel de beste man op het veld.
Schijnwerpers werden nu op Reijnders gezet, maar buiten dat Pavlidis 2 goals heeft gemaakt en het aluminium, was hij constant in beweging en had de defensie van Dundee de grootste moeite met hem. In de Arena was hij destijds geweldig maar dit was ook een ijzersterke wedstrijd van hem waarin hij 'voorin' het elftal op sleeptouw nam.
Eens. Zelfs in de slotfase nog voor de volle 100% de beuk erin. Moet echt koste wat kost gehouden worden dit seizoen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Soms ook hoopgevende teksten in VI 😉
Door Pieter Zwart Pieter Zwart
STATISTIEKEN
Met Luuk de Jong, Brian Brobbey, Santiago Giménez en Danilo heeft de traditionele topdrie potentiële topscorers binnengehaald. Bij FC Utrecht bewees Bas Dost het scoren niet niet verleerd te zijn. Toch kan het zomaar zijn dat de meest productieve speler in de Eredivisie al rondliep bij AZ. Daar zet Vangelis Pavlidis na een stroeve start namelijk imposante cijfers neer.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Helaas alleen beschikbaar achter de VI betaalmuur....

https://www.vi.nl/pro/analyse/kijk-niet ... orer-wordt
Kijk niet vreemd op als Vangelis Pavlidis topscorer wordt
Kern van het verhaal op basis van aantal statistische gegevens (Komt in & scoringspositie en werkt goed af Expected Goals en Expected Goals On Target, maar ook dat hij met rechts / links en kop scoort), wordt Vangelis (naast spitsen van 040/020 en eventueel AZ aan de Maas) als een onderschatte maar serieuze kanshebber gezien om in 22/23 topscorer van de eredivisie te worden.

Heb zelf ook het idee dat hij na goals tegen Eagles en Dundee "los" is,
Leuke (?) vraag voor de forumgenoten:
Op hoeveel goals verwachten jullie dat Pavlidis gaat eindigen?

Ik doe het openingsbod: 24 goals; ervan uitgaande dat hij de penalties (nog) niet neemt
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hij werkt echt hard en is gedreven, de hele wedstrijd lang.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Vandaag weer zeer belangrijk, blijft maar scoren. Zowel in de competitie als Europees.
Zie in de eredivisie niet veel spitsen waar ik hem voor zou willen ruilen. Samen met Karlsson toch een voltreffer geweest deze Griek.
Waar gaat dit eindigen als hij nog beter bediend kan worden, in de VI staat al een mooie analyse waarom hij wel eens dit seizoen kan uitgroeien tot topscorer.
https://www.vi.nl/pro/analyse/kijk-niet ... orer-wordt
Plaats reactie