Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

In de ESPN interviews na afloop blijft Pavlidis ivm de terugwedstrijd netjes op de oppervlakte wbt tactiek en dan zegt Jan heel open dat Pavlidis zich moest laten terugzakken naar het middenveld om daar een man-meer situatie te creeren.
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Was af en toe weer echt goed hoor, echt een klasse spits.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Logischerwijs de zoveelste club waar hij op het lijstje staat. Nog een paar maanden genieten van deze speler en dan zal hij in de zomer hoogstwaarschijnlijk niet meer te houden zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hij zou wel passen bij een club als Villareal.
In ieder geval een speler waarvan ik hoop dat hij na een verkoop ook zal slagen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZuid-Scharwoude schreef: 11 mar 2023, 10:35 Logischerwijs de zoveelste club waar hij op het lijstje staat. Nog een paar maanden genieten van deze speler en dan zal hij in de zomer hoogstwaarschijnlijk niet meer te houden zijn.
En dan met AZ de Champions League in
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 11 mar 2023, 11:54 En dan met AZ de Champions League in
Dat zou mooi zijn. Dan kan Mexx Meerdink zich ook rustig verder ontwikkelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 11 mar 2023, 10:56
In ieder geval een speler waarvan ik hoop dat hij na een verkoop ook zal slagen.
Eerlijk gezegd hoop ik dat voor elke speler die ons verlaat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

De tering wat speelde hij slecht gister :lol:

Donderdag hopelijk revanche.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Perry schreef: 12 mar 2023, 07:02 De tering wat speelde hij slecht gister :lol:

Donderdag hopelijk revanche.

Ik lees net hij dit seizoen al 28 keer betrokken is bij een doelpunt in 27 wedstrijden. Dat zijn ongekende cijfers.
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Perry schreef: 13 mar 2023, 11:30 Ik lees net hij dit seizoen al 28 keer betrokken is bij een doelpunt in 27 wedstrijden. Dat zijn ongekende cijfers.
Ik vrees ook dat hij niet te behouden is.
Die speelt volgend seizoen helaas ergens anders...
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

WatIsHetTochFijn schreef: 13 mar 2023, 12:21 Ik vrees ook dat hij niet te behouden is.
Die speelt volgend seizoen helaas ergens anders...
Tja, als we de verhalen moeten geloven houden we niet veel sterkhouders over: Karlsson, Reijnders, Pavlidis, Beukema, etc. en dat voor een seizoen waar Eenhoorn destijds toch echt van aan gaf, gezien er dan veel te behalen is met mogelijke tickets voor 3 eredivisie clubs voor het Miljardenbal, dat AZ er dan met name moet staan.
Niet te hopen dat we dan met een uitgekleed elftal er staan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 14 mar 2023, 17:43 Tja, als we de verhalen moeten geloven houden we niet veel sterkhouders over: Karlsson, Reijnders, Pavlidis, Beukema, etc. en dat voor een seizoen waar Eenhoorn destijds toch echt van aan gaf, gezien er dan veel te behalen is met mogelijke tickets voor 3 eredivisie clubs voor het Miljardenbal, dat AZ er dan met name moet staan.
Niet te hopen dat we dan met een uitgekleed elftal er staan.
Precies, er is op volgend seizoen ingezet toen afgelopen zomer de portemonee getrokken werd. Daarom moeten we ervan uitgaan dat er plannen klaar liggen. Het zou de zaak helpen als AZ komend seizoen al de CL ingaat en zo enkele goede spelers kan behouden en voort kan bouwen.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 14 mar 2023, 17:43 Tja, als we de verhalen moeten geloven houden we niet veel sterkhouders over: Karlsson, Reijnders, Pavlidis, Beukema, etc. en dat voor een seizoen waar Eenhoorn destijds toch echt van aan gaf, gezien er dan veel te behalen is met mogelijke tickets voor 3 eredivisie clubs voor het Miljardenbal, dat AZ er dan met name moet staan.
Niet te hopen dat we dan met een uitgekleed elftal er staan.
DeWit en Hatzidiakos kun je ook wel opschrijven voor een vertrek. Dan hoop ik dat AZ er max. 2 laat gaan van die jongens die jij noemt. Anders begin je weer helemaal opnieuw.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Pavlidis heeft nu al een echt een sterk seizoen neergezet ondanks zijn blesssure.
Die is anders dan Karlsson zijn niveau van vorig jaar echt duidelijk ontstegen en daarmee is het wel het geschikte moment om hem te verkopen. Voor de mensen die in een dromenwereld leven verwijs ik even naar het interview over Karlsson dat recent uit kwam, waarbij er werd gesteld dat hij toch écht een negatieve impact heeft ervaren van het uitblijven van een transfer (en dat zijn aspecten die iets te makkelijk ontkend worden op dit forum).

Pavlidis houd je er graag bij, maar je hebt in ieder geval Odgaard al die hem kan vervangen volgend jaar, aan het begin van dit seizoen ging het best goed met Odgaard in de spits. Natuurlijk zal AZ dan wel moeten blijven investeren.

Het liefst zie ik Pavlidis natuurlijk blijven, maar het moet ook passen voor zowel speler als club.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Rustig maar jongens, Pavlidis wil eerst hier iets winnen voordat hij weg zou gaan ;-)
https://www.soccernews.nl/news/ambitieu ... en-met-AZ/
Raak de Kaas zal hij niet meer winnen, ik geloof dat Yuki de laatste winnaar is van dit spel
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 14 mar 2023, 17:52 Precies, er is op volgend seizoen ingezet toen afgelopen zomer de portemonee getrokken werd. Daarom moeten we ervan uitgaan dat er plannen klaar liggen. Het zou de zaak helpen als AZ komend seizoen al de CL ingaat en zo enkele goede spelers kan behouden en voort kan bouwen.
AZ heeft niets te zoeken in de CL. Roemloos vierde worden weegt wat mij betreft niet op tegen die centen die we dan krijgen. Liever EL of ConL met enige kans op overwinteren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 23:03 AZ heeft niets te zoeken in de CL. Roemloos vierde worden weegt wat mij betreft niet op tegen die centen die we dan krijgen. Liever EL of ConL met enige kans op overwinteren.
Omdat je niet van pak hem beet Lazio zou kunnen winnen en wellicht derde kan worden in de poule?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 488
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 23:03 AZ heeft niets te zoeken in de CL. Roemloos vierde worden weegt wat mij betreft niet op tegen die centen die we dan krijgen. Liever EL of ConL met enige kans op overwinteren.
Het verschil is minstens €25 mln. Dat vind jij het waard om mogelijk iets verder te komen?! Ik heb liever de mogelijkheid om je echt te versterken, met nog meer kans op kampioenschap in eigen land!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 15 mar 2023, 10:15 Het verschil is minstens €25 mln. Dat vind jij het waard om mogelijk iets verder te komen?! Ik heb liever de mogelijkheid om je echt te versterken, met nog meer kans op kampioenschap in eigen land!
Ik ook en AZ denkt zo ook gelukkig.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mousa Sidi schreef: 15 mar 2023, 10:15 Het verschil is minstens €25 mln. Dat vind jij het waard om mogelijk iets verder te komen?! Ik heb liever de mogelijkheid om je echt te versterken, met nog meer kans op kampioenschap in eigen land!
Je krijgt buiten de startbonus de centen alleen als je ook daadwerkelijk overwinningen boekt.
Daarnaast verlies je dan én coefficienten, zodat je vervolgens weer niet meer in de CL komt én je verliest de inkomsten die je eigenlijk uit de genoemde transfer gehad zou hebben.

Wat dat betreft kan AZ beter proberen door te groeien voor het dat soort risico's gaat nemen, of je moet al heel zeker van je zaak zijn dat je een fantastische campagne gaat spelen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie