Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

ForzAZ schreef: 28 aug 2022, 19:02 Alarm Max Huiberts!
Boadu huren? 8)
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Als Pavlidis enkele maanden uit de roulatie ligt dan moet AZ een spits huren die er gelijk kan staan. Als dit niet gebeurt dan zet Huiberts voor de zoveelste keer een onevenwichtige selectie neer.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 28 aug 2022, 20:18 het is nog geen feit, tenminste geen vastgesteld feit
Mocht hij daadwerkelijk langdurig uit de roulatie zijn heb je echt een probleem.
Ik denk dat Pavlidis zelfs waardevoller is dan Karlsson. Ik zie in deze selectie niet iemand die, als hij echt langdurig er uit gaat liggen hem kan vervangen.
Huiberts zal dan lijkt mij, het beste eens moeten uitkijken om een sterke spits te kunnen huren die bij een grote club even niet aan spelen toekomt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 29 aug 2022, 08:00 Mocht hij daadwerkelijk langdurig uit de roulatie zijn heb je echt een probleem.
Ik denk dat Pavlidis zelfs waardevoller is dan Karlsson.
Mee eens.

Het is echt te hopen dat het meevalt.

Of je een vervanger moet halen is een tweede. Je hebt ook Odgaard en Barasi nog. Je hoeft niet bij elke blessure direct een aankoop te doen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 29 aug 2022, 08:07 Of je een vervanger moet halen is een tweede. Je hebt ook Odgaard en Barasi nog. Je hoeft niet bij elke blessure direct een aankoop te doen.
Dat klopt, maar Barasi is volgens mij nog niet klaar om langdurig in de basis te staan. Hij krijgt nu steeds wat speeltijd en dat moet uitgebouwd worden.
Odgaard is geen echte centrumspits zoals Pavlidis. Die moet in de 16 komen in plaats van er al staan. Nee, ik zie niet 1,2,3 een speler in onze selectie die Pavlidis kan vervangen, zeker niet als het voor een langere periode is. Echt, heel rot allemaal: Pavlidis was bezig aan zijn beste periode en zijn productie was ongekend (in acht optredens goed voor zes goals en vier assists). Als hij er langdurig uit ligt moet je ook maar weer eens zien of hij dat niveau weer gaat oppikken. Hopelijk heeft Jansen echt voor zijn beurt gesproken en is het geen enkelband blessure.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

MB80 schreef: 28 aug 2022, 20:45 Boadu huren? 8)
Heb ik eerder ook wel eens gesuggereerd, omdat ik zelfs als Pavlidis fit is vind dat wij niet echt een goede tweede spits hebben op dit moment. Odgaard is geen typische centrumspits en dat liet ie gisteren weer zien. Barasi is nog wat te licht en kan dat niet wedstrijden lang aan.

Gisteren viel een concurrent voor de spitspositie van Boadu bij Monaco uit, dus het kan zijn dat zij hem niet zullen laten vertrekken. Boadu is ook nog niet fit geloof ik en dus niet de gewenste direct inzetbare versterking als Pavlidis met misschien een gescheurde enkelband wel 6 weken aan de kant staat.

Nou vind ik Boadu niet echt eenzelfde type centrumspits als dat Pavlidis is als aanspeelpunt. Dus pleit ik toch voor een andere spits.
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

Als Janssen zegt dat het zijn enkel is dan vind ik het raar dat hij met een ijszak om zijn rechter scheenbeen zit. (zie samenvatting). Zal dus eerder misschien kuit zijn of zoiets.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Roadman schreef: 28 aug 2022, 20:44 Hij zal het nu, met Odgaard, moeten laten zien. Een vervanger komt er niet.
Als er daadwerkelijk bij een langdurige afwezigheid van onze centrumspits geen tijdelijke vervanger komt middels huur, zou ik meer opteren om Dani de Wit in de punt te zetten, Bazoer op 6 en Reijnders op 10. Odgaard op de vleugels gezien we nu al met Evjen en van Brederode tamelijk tandeloos voorin zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

aadjepaatje schreef: 29 aug 2022, 10:36 Als Janssen zegt dat het zijn enkel is dan vind ik het raar dat hij met een ijszak om zijn rechter scheenbeen zit. (zie samenvatting). Zal dus eerder misschien kuit zijn of zoiets.
Je moet de zak ergens aan vastmaken, het ijs reikt tot bijna aan zijn voet:
https://youtu.be/77DOSU8m6mw?t=443
Laatst gewijzigd door differentcook op 29 aug 2022, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 29 aug 2022, 10:45 Als er daadwerkelijk bij een langdurige afwezigheid van onze centrumspits geen tijdelijke vervanger komt middels huur, zou ik meer opteren om Dani de Wit in de punt te zetten, Bazoer op 6 en Reijnders op 10. Odgaard op de vleugels gezien we nu al met Evjen en van Brederode tamelijk tandeloos voorin zijn.
Nee, met De Wit en Odgaard samen voorin
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 29 aug 2022, 10:46 Nee, met De Wit en Odgaard samen voorin
Dan ga je met een twee spitsen systeem spelen. Ik denk dat je aan het systeem niet veel moet veranderen.
Hopen op een snelle terugkeer karlsson en odgaard op de vleugels, Reijnders voor meer bewegelijkheid en combinatievermogen op de 10 en Dani als de kopsterke rommerlaar voorin.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 29 aug 2022, 10:51 Dan ga je met een twee spitsen systeem spelen. Ik denk dat je aan het systeem niet veel moet veranderen.
Hopen op een snlle terugkeer karlsson en odgaard op de vleugels, Reijnders voor meer bewegelijkheid en combinatievermogen op de 10 en Dani als de kopsterke rommerlaar voorin.
Odgaard en De Wit kunnen afwisselend spits en 10 spelen, zo is er voor beiden ruimte en verprutst Odgaard zijn kwaliteiten niet ver van de goal (en verprutst hij AZ's spel daar niet door gebrek aan daar benodigde kwaliteiten)
we can come an end
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

differentcook schreef: 29 aug 2022, 10:45 Je moet de zak ergens aan vastmaken, het ijs reikt tot bijna aan zijn voet:
https://youtu.be/77DOSU8m6mw?t=443
Klopt maar het ijs zit aan de voorkant op zijn scheenbeen en zo te zien niets aan de achterkant en zeker niet om de enkel. Maar goed we zullen het wel horen als het mag van de privacy waakhond.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

ForzAZ schreef: 29 aug 2022, 09:46 ………… is ook nog niet fit geloof ik en dus niet de gewenste direct inzetbare versterking als Pavlidis met misschien een gescheurde enkelband wel 6 weken aan de kant staat.

Uhhh. Volgens medische info duurt het herstel van een gescheurde enkelband “ slechts”. 3 tot 6 maanden hoor. Die 6 weken is wel heeeel optimistisch. Van mij zelf mag het ook 6 dagen of nog korter zijn, maar helaas, medische info geeft deze uitslag. Kan iedereen zelf opzoeken trouwens.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3152
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Mocht het zijn enkel zijn, er is nogal wat verschil in ingescheurd en afgescheurd. Ingescheurd kan best heel snel (als in weken) afgescheurd is altijd opereren.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

dirkjan schreef: 29 aug 2022, 11:51 Mocht het zijn enkel zijn, er is nogal wat verschil in ingescheurd en afgescheurd. Ingescheurd kan best heel snel (als in weken) afgescheurd is altijd opereren.
Mee eens. Laten we uitgaan van het slechtste. Kan het alleen maar meevallen. :wink:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Neem aan dat er al een MRI scan is gemaakt of moet eerst het vocht zijn weg getrokken om een duidelijk beeld te krijgen?
Alles is tot nu toe gebaseerd op Jansen zijn vermoeden en die is geen medicus. Gisteren na het late doelpunt veerde een intens meelevende Pavlidis nog heel enthousiast van zijn stoel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 29 aug 2022, 16:27 Neem aan dat er al een MRI scan is gemaakt of moet eerst het vocht zijn weg getrokken om een duidelijk beeld te krijgen?
Alles is tot nu toe gebaseerd op Jansen zijn vermoeden en die is geen medicus. Gisteren na het late doelpunt veerde een intens meelevende Pavlidis nog heel enthousiast van zijn stoel.
Ja, en hij speelde ook nog ff door. Maar een knapgeluid samen met pijn voorspelt niet veel goeds hoor.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 29 aug 2022, 10:46 Nee, met De Wit en Odgaard samen voorin
En als de keepers geblesseerd zijn gaan we De Wit ook op doel zetten? Wat is dat toch met die vent, moet die van jou altijd spelen ofzo? Het is geen 10, het is geen spits, het is een beperkte renner. Laten we een spits gewoon door een spits vervangen en Barasi opstellen. Daarom zijn posities dubbel bezet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 29 aug 2022, 16:55 Laten we een spits gewoon door een spits vervangen en Barasi opstellen. Daarom zijn posities dubbel bezet.
Dani heeft alleen veel meer goals gescoord in AZ1 dan Yusuf
we can come an end
Plaats reactie