Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

multatuli schreef: 16 sep 2021, 21:07 Oplossing voor 2 is Beukema.
Beste is afstand nemen qua doelpunten, er kan altijd hoe goed de defensie ook zou staan met een klein verschil er eentje in vliegen.
Als je kijkt hoeveel er gemist wordt en hoeveel Pavlidis een belangrijke schakel daarin is geweest (in het niet verzilveren van een gouden kans): Celtic, PSV en nu weer tegen Randers, dan hadden we overal er heel anders op gestaan. Maar goed, volgens vele zouden we er met deze Griek (zeker bij de kleintjes) op vooruit gaan gezien Boadu hier schijnbaar nog al kritiek onderhevig was.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

De Rode Baron schreef: 16 sep 2021, 21:16 Beste is afstand nemen qua doelpunten, er kan altijd hoe goed de defensie ook zou staan met een klein verschil er eentje in vliegen.
Als je kijkt hoeveel er gemist wordt en hoeveel Pavlidis een belangrijke schakel daarin is geweest (in het niet verzilveren van een gouden kans): Celtic, PSV en nu weer tegen Randers, dan hadden we overal er heel anders op gestaan. Maar goed, volgens vele zouden we er met deze Griek (zeker bij de kleintjes) op vooruit gaan gezien Boadu hier schijnbaar nog al kritiek onderhevig was.
Als je 2 problemen hebt is het beste om beide problemen aan te pakken ipv 1 vd 2.

Ik had vanaf het begin al mijn twijfels over Pavlidis en dat heb ik nog steeds. We hebben een spits nodig van het niveau Vincent Janssen en Weghorst. Daar moeten we de lat leggen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 17 sep 2021, 03:06 Als je 2 problemen hebt is het beste om beide problemen aan te pakken ipv 1 vd 2.

Ik had vanaf het begin al mijn twijfels over Pavlidis en dat heb ik nog steeds. We hebben een spits nodig van het niveau Vincent Janssen en Weghorst. Daar moeten we de lat leggen.
Hoe hard wil je een open deur intrappen.

Alsof die te halen zijn met het budget van AZ. Het enige wat je kan hopen is dat een speler ooit dat niveau haalt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

multatuli schreef: 17 sep 2021, 03:06 Als je 2 problemen hebt is het beste om beide problemen aan te pakken ipv 1 vd 2.

Ik had vanaf het begin al mijn twijfels over Pavlidis en dat heb ik nog steeds. We hebben een spits nodig van het niveau Vincent Janssen en Weghorst. Daar moeten we de lat leggen.
Vincent Janssen had ook een aantal wedstrijden nodigom op stoom te komen (stond dacht ik de 1e 7 wedstrijden droog) en Weghorst verloor nota bene nog de strijd van Fred Friday in het begin.
AZ zal het in de regel moeten doen met spelers die naar het niveau toegroeien en niet die al op dat niveau zitten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Metalingus schreef: 17 sep 2021, 16:19 Vincent Janssen had ook een aantal wedstrijden nodigom op stoom te komen (stond dacht ik de 1e 7 wedstrijden droog) en Weghorst verloor nota bene nog de strijd van Fred Friday in het begin.
AZ zal het in de regel moeten doen met spelers die naar het niveau toegroeien en niet die al op dat niveau zitten.
Ik sluit ook niet uit dat Pavlidis nog naar het niveau toegroeit, maar ik wil graag zien dat andere spitsen (Oosting & Barasi) ook kansen krijgen. Maak er maar een gezonde concurrentiestrijd van.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ik denk dat het wel goed komt met Pavlidis. Jongen heeft tijd nodig.
Vind hem alleen niet afgetraind, maar eerder neigen naar lichte corpulentie.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

De Rode Baron schreef: 16 sep 2021, 20:58 AZ mist scorend vermogen en heeft echt behoefte aan een scorende spits.
Zal hij voor AZ met de loop der tijd nog die scorende spits worden, want als er ergens behoefte aan is dan is het wel aan goals.
Vandaag had hij er drie, maar toch zeker twee goals moeten maken.
Ik heb het idee dat het met Pavlidis goed gaat komen en dat ie nu te graag wil.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

multatuli schreef: 17 sep 2021, 03:06 Als je 2 problemen hebt is het beste om beide problemen aan te pakken ipv 1 vd 2.

Ik had vanaf het begin al mijn twijfels over Pavlidis en dat heb ik nog steeds. We hebben een spits nodig van het niveau Vincent Janssen en Weghorst. Daar moeten we de lat leggen.
V. Janssen was een gezonde gok met alle respect, talent had hij zeker maar een jaartje Almere City plus weggestuurd bij Feyenoord (al zegt dat niet alles.. :wink: ) terwijl Weghorst (13 eerste jaar) , A. Johansson (17 eerste volle jaar) en Altidore (15 eerst jaar) ook niet meteen 20+ inschoten.

AZ had gewoon meer structuur de voorgaande jaren gezien alleen Jahanbaksh/Weghorst, Til en Idrissi werden afgeroomd in de laatste 3 zomers om en nabij. Dit jaar is het gewoon een halve transformatie c.q. geen wonderen verwachten, helemaal niet van een spits in een niet soepel draaiend elftal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MB80 schreef: 18 sep 2021, 21:12 Dit jaar is het gewoon een halve transformatie c.q. geen wonderen verwachten, helemaal niet van een spits in een niet soepel draaiend elftal.
Ik vind juist dat het voetballend tot aan de 20 meter voor de goal zeker niet slecht gaat. Juist een spits die wel raad weet met de kansen zal de druk op de rest van het elftal ook doen minderen en dan gaat iedereen wat vrijer spelen. Nu loopt AZ behoorlijk goed te combineren maar kan het maar niet omzetten in doelpunten waardoor tegenstanders, die feitelijk niet veel in te brengen hebben, altijd wel een kans hebben tegen dit AZ.
Het blijft frappant dat AZ een spits van Willem II aantrekt waarvan men denkt dat ze die daar heel erg gaan missen en die club vervolgens op volle toeren draait,
en wij door vele een bekritiseerde spits hadden, nu wel heel veel moeite hebben om het netje nog te vinden.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat een gezeik over Pavlidis. Ongelooflijk. Hij is hier net en hij wist sneller dan Vincent Janssen het net te vinden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 19 sep 2021, 10:47 Wat een gezeik over Pavlidis. Ongelooflijk. Hij is hier net en hij wist sneller dan Vincent Janssen het net te vinden.
Eens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij had ook al meer assists kunnen hebben als zijn ploeggenoten beter tussen de palen konden mikken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 21 sep 2021, 15:56 Hij had ook al meer assists kunnen hebben als zijn ploeggenoten beter tussen de palen konden mikken.
Dat is andersom ook zo.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 21 sep 2021, 15:59 Dat is andersom ook zo.
Ja en andersom andersom dus ook.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 21 sep 2021, 16:13 Ja en andersom andersom dus ook.

dat zei je hiervoor ook ja. Maar Pavlidis is de spits dus moet hij in ieder geval die ballen er in schieten.
Zodra Pavlidis meer gaat scoren gaat AZ weer meedoen om de bovenste 3 plaatsen. Moet wel zeggen dat Pavlidis voetballend wel goed meedoet en het fijn is dat hij ook assists kan geven.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

multatuli schreef: 21 sep 2021, 16:14 Zodra Pavlidis meer gaat scoren gaat AZ weer meedoen om de bovenste 3 plaatsen. Moet wel zeggen dat Pavlidis voetballend wel goed meedoet en het fijn is dat hij ook assists kan geven.
Eens. Als AZ nu weer eens een reeks neer kan zeten kan het nog steeds want vooralsnog overtuigd geen enkele eredivisie club.
Ze hebben allemaal al wel punten ingeleverd en die uitgestelde wedstrijd geeft een vertekend beeld als je de stand bekijkt. Maar dan moeten er wel bij AZ spelers opstaan die de bal er overtuigend in kunnen rossen.
Spelers die lekker kunnen combineren hebben we genoeg ( op de Wit en Aboukhlal  na) en ja, in Pavlidis zit wel voetballend vermogen. Maar als puntje bij paaltje komt, heb ik toch liever iemand die nagenoeg iedere kans er in jast ook al zou hij een gebrekkige balbehandeling hebben, maar laten we hopen dat met een paar doelpuntjes van zijn zijde het vertrouwen in eigen kunnen weer toeneemt en het een veel scorende spits voor AZ wordt.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik heb er wel vertrouwen in dat hij die ballen er steeds vaker in gaat schieten.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Denk dat het merendeel van de leden hier wel vertrouwen hebben in Pavlidis.
Fijn dat we een spits hebben met een balcontrole en die wél kan kaatsen.

De doelpunten komen wel.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wat Pavlidis betreft blijf ik erbij dat veel ook gewoon in timing zit en de wisselwerking tussen spelers.
Als een speler voor het doel net te laat is, kan dat ook komen door de manier waarop diezelfde speler is ingespeeld door zijn collega.
Op het moment dat spelers elkaar blind weten te vinden en hij tikt ze er dan nog eens naast dan zal ik wat kritischer worden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik snap dat gezeur over Pavlidis ook echt niet. De man speelt de laatste wedstrijden heel sterk en laat heel veel kwaliteit zien. Balvast, technisch, overzicht, aanspeelbaar. Hij heeft de pech dat hij vrij matige en slecht ingespeelde spelers om zich heen heeft. Heeft al een paar knappe assists gegeven en zodra het team een beetje gaat draaien gaat hij ook in goals floreren.
Plaats reactie