Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Pavlidis valt inderdaad nog niet echt mee. Ik had hem handiger ingeschat in de kleine ruimte en zijn techniek laat hem soms nog in de steek.

Wat wel fijn is dat hij sterker is dan Boadu en kopduels kan winnen. Ook werkt hij hard.

Toch heb ik er nog wel vertrouwen in. Jonge jongen die moet wennen aan het tempo en niveau.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 27 aug 2021, 16:51 Pavlidis valt inderdaad nog niet echt mee. Ik had hem handiger ingeschat in de kleine ruimte en zijn techniek laat hem soms nog in de steek.

Wat wel fijn is dat hij sterker is dan Boadu en kopduels kan winnen. Ook werkt hij hard.

Toch heb ik er nog wel vertrouwen in. Jonge jongen die moet wennen aan het tempo en niveau.
Hij is toch ook best handig? Alleen staat hij soms net als Aboukhlal totaal uit positie. En het helpt ook niet dat Aboukhlal de speler is waar hij dan de bal moet/kan inleveren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 27 aug 2021, 16:53 Hij is toch ook best handig? Alleen staat hij soms net als Aboukhlal totaal uit positie. En het helpt ook niet dat Aboukhlal de speler is waar hij dan de bal moet/kan inleveren.
Hij is wel handig maar zet het nog niet effectief in. In de zestien heeft hij nog teveel balcontacten nodig lijkt het. Hij moet gewoon op doel rammen of afleggen. Maar ik heb geduld, ze moeten ook aan elkaar gaan wennen.

In potentie vind ik hem nog steeds waardevoller als Boadu. Die deed bij hoge ballen nog geen eens een poging en bij lage ballen sprong hij vaak van zijn voet. Met Pavlidis kan je uiteindelijk veel meer gaan voetballen.
Hup AZ.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

multatuli schreef: 27 aug 2021, 16:45 Ondertussen haalt Celtic die andere Griekse spits voor circa 2,5 miljoen (+ wat bonus). Persoonlijk denk ik dat zij de betere deal hebben.
Giakoumakis heeft buiten een jaartje bij VVV anders bar weinig gepresenteerd. Ook bij VVV had hij trouwens hele reeksen zonder doelpunt om er vervolgens 4 tegen Vitesse in te jagen. Ik ben blij dat AZ dit risico niet genomen heeft.

Pavlidis oogt onwennig, maar ik denk dat hij een goed aanspeelpunt kan worden dat zowel zelf kan scoren, als een medespeler bedienen. Wout en Vincent hadden ook een (half) jaartje nodig om in vorm te komen. Geef hem gewoon wat meer tijd en kijk of je een goede rechtsbuiten, linksachter en vervanger voor Koopmeiners kan halen, dat laatste wordt nog een bijna onmogelijke opgave
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Bob Ross schreef: 27 aug 2021, 17:02 Hij is wel handig maar zet het nog niet effectief in. In de zestien heeft hij nog teveel balcontacten nodig lijkt het. Hij moet gewoon op doel rammen of afleggen. Maar ik heb geduld, ze moeten ook aan elkaar gaan wennen.

In potentie vind ik hem nog steeds waardevoller als Boadu. Die deed bij hoge ballen nog geen eens een poging en bij lage ballen sprong hij vaak van zijn voet. Met Pavlidis kan je uiteindelijk veel meer gaan voetballen.
Maar waardevoller dan een spits die elke topper scoorde voor ons . Ik help het je hopen.
Hij is wel handig maar zet het nog niet effectief in. Ohja :lol: :lol: Zoiets als die kut ijslander.
Hij moet rammen of afleggen en ze moeten nog aan elkaar wennen en dan ......uiteindelijk.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MarkusHenriksen19 schreef: 28 aug 2021, 05:52 Giakoumakis heeft buiten een jaartje bij VVV anders bar weinig gepresenteerd. Ook bij VVV had hij trouwens hele reeksen zonder doelpunt om er vervolgens 4 tegen Vitesse in te jagen. Ik ben blij dat AZ dit risico niet genomen heeft.

Pavlidis oogt onwennig, maar ik denk dat hij een goed aanspeelpunt kan worden dat zowel zelf kan scoren, als een medespeler bedienen. Wout en Vincent hadden ook een (half) jaartje nodig om in vorm te komen. Geef hem gewoon wat meer tijd en kijk of je een goede rechtsbuiten, linksachter en vervanger voor Koopmeiners kan halen, dat laatste wordt nog een bijna onmogelijke opgave
AZ heeft jarenlang 2 redelijk gelijkwaardige spitsen gehad die het samen uitvochten. Waarom nu anders doen? Wat mij betreft mogen ze ook Barasi promoveren naar het 1e en hem de concurrentiestrijd met Pavlidis aan laten gaan, maar een club als AZ heeft 2 spitsen nodig. Op dit moment is het Pavlidis en niemand (op papier Duin, maar die wordt blijkbaar toch niet voor vol aangezien).
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 28 aug 2021, 08:14 AZ heeft jarenlang 2 redelijk gelijkwaardige spitsen gehad die het samen uitvochten. Waarom nu anders doen? Wat mij betreft mogen ze ook Barasi promoveren naar het 1e en hem de concurrentiestrijd met Pavlidis aan laten gaan, maar een club als AZ heeft 2 spitsen nodig. Op dit moment is het Pavlidis en niemand (op papier Duin, maar die wordt blijkbaar toch niet voor vol aangezien).
En als je Barasi gewoon laat spelen kan het zomaar zijn dat hij het gewoon echt snel op gaat pakken. Zijn potentiële top ligt gewoon hoger en slechter dan we nu al gepresteerd hebben kan niet. Verliezen is verliezen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 aug 2021, 09:06 En als je Barasi gewoon laat spelen kan het zomaar zijn dat hij het gewoon echt snel op gaat pakken. Zijn potentiële top ligt gewoon hoger en slechter dan we nu al gepresteerd hebben kan niet. Verliezen is verliezen.
Ik heb inderdaad ook meer vertrouwen in Barasi dan in in Pavlidis. Barasi moet vooral fysiek nog wat sterker worden, maar verder heeft hij alles in huis om een topspits te worden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 28 aug 2021, 09:32 Ik heb inderdaad ook meer vertrouwen in Barasi dan in in Pavlidis. Barasi moet vooral fysiek nog wat sterker worden, maar verder heeft hij alles in huis om een topspits te worden.
Nou voor mij is het niet zo zeer Barasi voor Pavlidis, maar Barasi op zijn minst als vaste invaller van Pavlidis in plaats van gekkigheid uit te halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 aug 2021, 10:59 Nou voor mij is het niet zo zeer Barasi voor Pavlidis, maar Barasi op zijn minst als vaste invaller van Pavlidis in plaats van gekkigheid uit te halen.
Wat mij betreft als concurrent. Beste speelt.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Goede pot gespeeld en nu nog een goeie concurrent voor hem binnen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lijkt zn draai beter gevonden te hebben. Zo fijn als een spits ook een beetje kan meevoetballen. Nu al meer assists dan Boadu het hele vorige seizoen. En hij had er zelfs 2 of 3 kunnen hebben als ze waren afgemaakt. Extra concurrent voorin zou zeker welkom zijn.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 29 aug 2021, 17:22 Lijkt zn draai beter gevonden te hebben. Zo fijn als een spits ook een beetje kan meevoetballen. Nu al meer assists dan Boadu het hele vorige seizoen. En hij had er zelfs 2 of 3 kunnen hebben als ze waren afgemaakt. Extra concurrent voorin zou zeker welkom zijn.
Hij lijkt me anderzijds conditioneel vrij zwak. Zag hem rond minuut 50 al grimassen en beweegt ook als een oude man. Dat moet echt een stuk beter.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 29 aug 2021, 17:51 Hij lijkt me anderzijds conditioneel vrij zwak. Zag hem rond minuut 50 al grimassen en beweegt ook als een oude man. Dat moet echt een stuk beter.
In de oefenperiode viel mij al op dat ie moeite had met het tempo. Maar in de tijd dat ie speelde heeft ie veel goed gedaan. Had eigenlijk binnen twee minuten al moeten scoren en dat deed dat enige tijd daarna. Weerbaar aanspeelpunt. Moet net als meerdere andere spelers nog wel iets beter de juiste keuzes maken. Begint zijn draai te vinden bij AZ. Na zijn vervanging vond ik Gudmundsson op die positie veel minder. Dus de eerste keus voor spits is duidelijk nu.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Conditie valt wel op ja, aan de andere kant, in de minuten dat hij speelt is hij wel aan het beulen, daar waar andere spitsen meer doseren en dan wel 90 minuten blijven staan.

Veel duelkracht, goede techniek, ook overzicht. Ramt ook niet blind op goal, beetje pech met de paal.

Ik zie het wel zitten, komt goed met Pavlidis.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij moet gewoon veel meer arbeid verrichten dan hij gewend is. Logisch dat het een overgangsperiode nodig heeft. Dat had Wout ook. Dat kuifje zo dom praat valt me een beetje tegen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 29 aug 2021, 18:23 Hij moet gewoon veel meer arbeid verrichten dan hij gewend is. Logisch dat het een overgangsperiode nodig heeft. Dat had Wout ook. Dat kuifje zo dom praat valt me een beetje tegen.
Ik zeg alleen maar dat hij nu conditioneel nog niet voldoet aan het gewenste niveau.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Je ziet echt wel de potentie voor meer bij deze jongen, doet soms ook technische leuke dingen tussendoor (veel minder frequent dan een Karlsson, maar toch). Als je iets creatievers wilt doen met je opstelling zou hij nog op 10 kunnen (niet dat we daar een gebrek aan spelers hebben).

Laten we hopen op de ketchupflestheorie :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 29 aug 2021, 18:42 Ik zeg alleen maar dat hij nu conditioneel nog niet voldoet aan het gewenste niveau.
Dat zeg ik ook. Maar de MO7 manier van omschrijven die je gebruikt snap ik niet. Onnodig. Ik vind ook dat er al flink verbetering inzit. Komt wel goed met Pavlidis.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 30 aug 2021, 06:47 Dat zeg ik ook. Maar de MO7 manier van omschrijven die je gebruikt snap ik niet. Onnodig. Ik vind ook dat er al flink verbetering inzit. Komt wel goed met Pavlidis.
Ik vond gisteren al weer een flinke stap beter. Hij werkt snoeihard en dwingt daardoor kansen en goals af. Gister een goal en een assist, prima. Hele seizoen onze spits maken en hij zal alleen maar beter worden.
Hup AZ.
Plaats reactie