Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik weet het niet hoor, maar het is nog niet veel met onze centrumspits.
Hij heeft echt enkele fraaie treffers nodig om wat zelfvertrouwen op te doen want nu loopt hij er wat hopeloos en verloren bij.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 30 sep 2021, 18:45 Ik weet het niet hoor, maar het is nog niet veel met onze centrumspits.
Hij heeft echt enkele fraaie treffers nodig om wat zelfvertrouwen op te doen want nu loopt hij er wat hopeloos en verloren bij.
Maar van weinig zelfvertrouwen wordt je toch niet heel traag? Het kan vertekenen van een afstandje maar het leek ook een beetje alsof hij te zwaar is.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De dingen die hij goed doet zijn allemaal lager op het veld. Hij werkt hard maar heeft weinig explosiviteit in de eerste meters.
Ik geef hem voorlopig de kans, zou lekker voor hem zijn als hij er een paar gaat scoren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 30 sep 2021, 20:56 De dingen die hij goed doet zijn allemaal lager op het veld. Hij werkt hard maar heeft weinig explosiviteit in de eerste meters.
Ik geef hem voorlopig de kans, zou lekker voor hem zijn als hij er een paar gaat scoren.
Komt dan ook nog eens bij dat er op dit moment niemand ruimte voor hem maakt, dus hij moet zijn eigen ruimte maken en dat gaat ook weer niet altijd even lekker.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 30 sep 2021, 21:27 Komt dan ook nog eens bij dat er op dit moment niemand ruimte voor hem maakt, dus hij moet zijn eigen ruimte maken en dat gaat ook weer niet altijd even lekker.
Ja de afstemming heeft zeker nog wat werk nodig.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Je ziet inderdaad dat jongens elkaar soms nog niet goed aanvoelen. Automatismen zijn nog ver te zoeken.
Pavlidis verdient tot nu toe elke wedstrijd een wissel, maar die wissel worden we meestal ook niet sterker door.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 30 sep 2021, 21:27 Komt dan ook nog eens bij dat er op dit moment niemand ruimte voor hem maakt, dus hij moet zijn eigen ruimte maken en dat gaat ook weer niet altijd even lekker.
Er ligt genoeg ruimte voor hem soms achter de verdediging. Vandaag ook. Hij is gewoon te traag. Tegen Heracles ook al.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Traag en romig.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Poehhh, dat valt toch erg tegen. Heeft ook niet de uitstraling zoals Janssen en Weghorst dat het wel goed komt. Geen uitstraling van een killer voor de goal. Gaat dan meevoetballen op het middenveld met nog 5 andere spelers. Weg daar. Scherp staan voor de diepe bal of voorzet zit er dan niet meer in. Krijg een Johnsen gevoel, hopelijk heb ik het mis.
Praat geen Poep, doos.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Witzer schreef: 01 okt 2021, 08:52 Poehhh, dat valt toch erg tegen. Heeft ook niet de uitstraling zoals Janssen en Weghorst dat het wel goed komt. Geen uitstraling van een killer voor de goal. Gaat dan meevoetballen op het middenveld met nog 5 andere spelers. Weg daar. Scherp staan voor de diepe bal of voorzet zit er dan niet meer in. Krijg een Johnsen gevoel, hopelijk heb ik het mis.
Johnsen was nog weer een categorie slechter, die was niet snel, had een slechte balaanname, kon niet meevoetballen, die kon eigenlijk alleen doelpunten maken, maar daarvoor kreeg hij de juiste kansen niet bij AZ.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Is dit wel echt dezelfde Pavlidis als die ik in het shirt van Willem II heb zien spelen?

Jammer dat Druijf is verhuurd. Die had gewoon basis gestaan nu. Geef alsjeblieft Barasi maar een kans de komende weken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ fanatic 4-life schreef: 01 okt 2021, 09:37 Is dit wel echt dezelfde Pavlidis als die ik in het shirt van Willem II heb zien spelen?

Jammer dat Druijf is verhuurd. Die had gewoon basis gestaan nu. Geef alsjeblieft Barasi maar een kans de komende weken.
Niemand heeft het door, maar dit is die broer van hem. Vangelis zelf is al weken zoek.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 01 okt 2021, 01:22 Er ligt genoeg ruimte voor hem soms achter de verdediging. Vandaag ook. Hij is gewoon te traag. Tegen Heracles ook al.
Dat is niet wat ik bedoel met ruimte.

Ruimte na een combinatie is wat anders dan ruimte voor diepgang.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij had gisteren best een aantal goede loopacties waarbij hij met een goede steekbal of dieptepass op weg had kunnen zijn naar de goal. Maar de passkwam steeds niet.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 01 okt 2021, 21:28 Hij had gisteren best een aantal goede loopacties waarbij hij met een goede steekbal of dieptepass op weg had kunnen zijn naar de goal. Maar de passkwam steeds niet.
Misschien wel bewust? Spelers zien ook dat elke bal in de diepte naar hem balverlies oplevert.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 02 okt 2021, 10:19 Misschien wel bewust? Spelers zien ook dat elke bal in de diepte naar hem balverlies oplevert.
Vraag me af of AZ hem echt intensief gescout heeft dat hij daadwerkelijk past in de manier hoe men bij AZ speelt.
Je kunt hem inderdaad niet weg steken gezien zijn weinige explosiviteit en alles moet in zijn voeten worden aangespeeld. Het zal toch niet dat ze na die Ibrahimović-achtige dribbel ze toen pas in actie zijn gekomen om in hem Boadu's opvolger te zien? Hij lijkt tot nu toe een mismatch voor AZ; goede voetballer maar dat maakt hem nog geen goede spits voor dit AZ.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Hoewel hij opnieuw) een enorme kans miste, vond ik hem gisteren verder toch best aardig spelen. Wist als "kapstok" vaak de bal van achteruit te controleren, waarna AZ door kon voetballen.
Mogelijk te maken met kracht tegenstander, maar toch.
Nadat hij gewisseld werd, had AZ veel meer moeite om bal vast te houden

Ook goeie assist op Jordy bij 3e goal (controle bij bal vanuit verdediging, bal op goeie moment en goeie snelheid gestoken)

Staat nu op 4 assists, wat niet slecht is (meeste assists bij AZ?)
Hoop dat hij snel gaat scoren, want dat kan net het laatste duwtje zijn wat hij nodig heeft
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ-073 schreef: 04 okt 2021, 08:43 Hoewel hij opnieuw) een enorme kans miste, vond ik hem gisteren verder toch best aardig spelen. Wist als "kapstok" vaak de bal van achteruit te controleren, waarna AZ door kon voetballen.
Mogelijk te maken met kracht tegenstander, maar toch.
Nadat hij gewisseld werd, had AZ veel meer moeite om bal vast te houden

Ook goeie assist op Jordy bij 3e goal (controle bij bal vanuit verdediging, bal op goeie moment en goeie snelheid gestoken)

Staat nu op 4 assists, wat niet slecht is (meeste assists bij AZ?)
Hoop dat hij snel gaat scoren, want dat kan net het laatste duwtje zijn wat hij nodig heeft
Misschien is ie ook geen spits maar een tien, nog maar één erbij in de selectie.
Hoorde iemand vertellen dat hij bij Willem ook meer op die plek stond.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Bij Janssen duurde het in z'n eerste seizoen ook een aantal maanden voordat hij aan de lopende band ging scoren. Nog even afwachten tot de Kerst hoe Vangelis zich ontwikkelt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ik vind hem ook niet slecht spelen. Ik denk dat hij gewoon wat meer zelfvertrouwen moet krijgen. Denk dat het wel goed komt. Of het echt een topper wordt weet ik niet.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie