Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Welkom Vangelis!

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/pavlidis-te ... g-contract
Pavlidis tekent vierjarig contract
Gepubliceerd op 09 juli 21, 19:58
ALKMAAR- AZ heeft vrijdag Vangelis Pavlidis aangetrokken. De Griekse spits komt over van Willem II en tekende in het AFAS Stadion een contract tot medio 2025.

De 22-jarige Pavlidis begon bij Bebides 2000 in zijn geboorteplaats Thessaloniki en maakte in 2015 de overstap naar Vfl Bochum. Na een verhuur aan Borussia Dortmund – waar hij vooral in het tweede elftal speelde – kwam de spits in 2019 eveneens op huurbasis uit voor Willem II. De Tilburgers namen hem het daaropvolgende seizoen definitief over. In dienst van de Tricolores kwam Pavlidis in 82 wedstrijden tot 33 goals en veertien assists. Afgelopen seizoen was de veertienvoudig Grieks international clubtopscorer met veertien treffers.

Trots
Pavlidis is trots op zijn overstap: “AZ is één van de beste clubs van Nederland. Mijn eerste indrukken van de club zijn ontzettend goed. De afgelopen jaren heeft AZ goede resultaten geboekt. Het spelen van Europees voetbal is iets waarnaar ik echt uitkijk.” De spits komt bij AZ met Pantelis Hatzidiakos een landgenoot en collega-international tegen. Pavlidis liet zich dan ook goed informeren door de verdediger. “Ik heb veel gesproken met Panta. Het is heel bijzonder om niet alleen bij het Griekse nationale team, maar nu ook bij AZ met hem te gaan samenspelen.”

Indruk
Directeur Voetbalzaken Max Huiberts: “Vangelis heeft de afgelopen seizoenen indruk gemaakt in de Eredivisie en behoort tot één van de betere spitsen van de competitie. Bovendien zit er nog veel rek in zijn ontwikkeling. We gaan dit seizoen weer veel wedstrijden spelen, dat zowel in Europees verband als in de Eredivisie en KNVB Beker. Daarom willen we beschikken over een kwalitatief goede selectie. We zijn heel blij dat het vandaag is rondgekomen.”

Beukema, Clasie & Martins Indi
Al eerder werd Sam Beukema gepresenteerd als aanwinst. Ook verlengde Jordy Clasie zijn contract en zette Bruno Martins Indi zijn handtekening onder een vierjarig contract.
Afbeelding
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Welkom bij de mooiste club van Nederland! Nu maar hopen dat we dit seizoen echt met publiek erbij de westrijden af kunnen werken en Vangelis live aan het werk kunnen zien.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik heb hoge verwachtingen. Hopelijk komen die uit.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik heb geen vertrouwen in Grieken. Theatrale, luie figuren.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Veelzijdige, handige jongen die met kansen raad weet. Fijn om als spits achter Boadu te hebben als er meegevoetbald moet worden - iets wat Myron totáál niet kan. Welkom!
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

galblazer schreef: 09 jul 2021, 19:56 Ik heb geen vertrouwen in Grieken. Theatrale, luie figuren.
Lekker generaliserend wel..
Op het Willem II forum wordt bij echt ELKE comment gezegd hoe jammer ze het vinden dat hij weggaat en het een topper is. En bij 80% van de comments dat het een harde werker is.
Meerdere opmerkingen dat waarschijnlijk AZ niet zijn plafond is.
Beloofd in ieder geval veel goeds.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 10 jul 2021, 02:51 Lekker generaliserend wel..
Op het Willem II forum wordt bij echt ELKE comment gezegd hoe jammer ze het vinden dat hij weggaat en het een topper is. En bij 80% van de comments dat het een harde werker is.
Meerdere opmerkingen dat waarschijnlijk AZ niet zijn plafond is.
Beloofd in ieder geval veel goeds.
Ze moesten hem natuurlijk wel verkocht krijgen :wink:

Nee grapje, vooraf mag je toch best wat verwachten van deze aankoop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nou, laat de conquest of paradise maar beginnen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Haha
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ben_Side schreef: 12 jul 2021, 08:19 Een overzicht van al zijn goals voor Willem II. Hopelijk kan Jansen zowel Boadu als Vangelis samen laten spelen.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=kkZb5Qfs3bY
Met?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 12 jul 2021, 18:01Met?
Elkaar?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 12 jul 2021, 18:01Met?
Patatje?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze deze speler hadden binnen gehaald, maar daar is nu weinig van over. Veel te traag en weinig schotkracht. Oogt ook niet afgetraind. Miskoop? Ik denk het wel.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 27 aug 2021, 07:37 Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze deze speler hadden binnen gehaald, maar daar is nu weinig van over. Veel te traag en weinig schotkracht. Oogt ook niet afgetraind. Miskoop? Ik denk het wel.
Zijn begin is inderdaad nog niet heel fortuinlijk. Lijkt wel hard te werken, maar mist toch nog de finesse voor de goals / assists. Als je zijn wondergoal van vorig seizoen ook terugkijkt trekt hij zijn shirt uit en ziet hij er niet heel afgetraind uit, maar dat zou je in 2 / 3 maanden volledig om moeten kunnen gooien.

Miskoop slaat nog nergens op, daar is het veel te vroeg voor. Het is nog augustus he. Maar hij moet de komende 2 maanden wel wat progressie gaan laten zien.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

galblazer schreef: 27 aug 2021, 07:37 Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze deze speler hadden binnen gehaald, maar daar is nu weinig van over. Veel te traag en weinig schotkracht. Oogt ook niet afgetraind. Miskoop? Ik denk het wel.
Zoals hier eerder gemeld ben ik professioneel video-analist :wink: . Derhalve wist ik dit al eerder te melden:
Perry schreef: 28 jun 2021, 12:29 Ik heb afgelopen seizoen weinig tot niets van hem gezien, dus ik ga nu mijn mening baseren op een filmpje van een paar minuten.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=gaxh-F0h5Ng

Op de laatste halve minuut na zie ik vooral mooie acties zonder rendement. Daar hebben we er toch al genoeg van?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 27 aug 2021, 07:43 Zijn begin is inderdaad nog niet heel fortuinlijk. Lijkt wel hard te werken, maar mist toch nog de finesse voor de goals / assists. Als je zijn wondergoal van vorig seizoen ook terugkijkt trekt hij zijn shirt uit en ziet hij er niet heel afgetraind uit, maar dat zou je in 2 / 3 maanden volledig om moeten kunnen gooien.

Miskoop slaat nog nergens op, daar is het veel te vroeg voor. Het is nog augustus he. Maar hij moet de komende 2 maanden wel wat progressie gaan laten zien.
Nou. Ja.

Het is wel een wat teleurstellend gebeuren. Ook in de kaats.

Zweep erover.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

galblazer schreef: 27 aug 2021, 07:37 Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze deze speler hadden binnen gehaald, maar daar is nu weinig van over. Veel te traag en weinig schotkracht. Oogt ook niet afgetraind. Miskoop? Ik denk het wel.

Volgens mij was ik de enige die kritisch was op deze aankoop en tot nog toe overtuigd hij mij nog steeds niet. Te vroeg om van een miskoop te spreken, maar als hij zo doorgaat, gaat hij dat wel worden. In het verleden had AZ altijd 2 goede spitsen in huis die met elkaar concurreerde, maar dit lijkt sinds Boadu afgelopen. Ik hoop dat Max komende dagen alsnog een nieuwe scorende spits gaat halen maar ik vrees het ergste.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Vangelis gaat wel scoren hoor. Ik vond het wel mooi hoe hij gisteren een bal afpakte. Ik kan me dat van Boadu buiten blunders van de tegenstander (intercepties) niet meer herinneren.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het is een spits waarvan als je hem niet had gehaald,
iedereen tegen AZ had gezegd: "Had Pavlidis maar gehaald"
Ik vrees dat hij is gehaald vanwege zijn wondergoal vorig seizoen,
wat een wankele basis lijkt. Voorlopig geef ik hem nog even de tijd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 27 aug 2021, 16:33 Het is een spits waarvan als je hem niet had gehaald,
iedereen tegen AZ had gezegd: "Had Pavlidis maar gehaald"
Ik vrees dat hij is gehaald vanwege zijn wondergoal vorig seizoen,
wat een wankele basis lijkt. Voorlopig geef ik hem nog even de tijd.
Ondertussen haalt Celtic die andere Griekse spits voor circa 2,5 miljoen (+ wat bonus). Persoonlijk denk ik dat zij de betere deal hebben.
Plaats reactie