Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 30 aug 2021, 08:13 Ik vond gisteren al weer een flinke stap beter. Hij werkt snoeihard en dwingt daardoor kansen en goals af. Gister een goal en een assist, prima. Hele seizoen onze spits maken en hij zal alleen maar beter worden.
Hij had gisteren zomaar 2 goals en 2 assists kunnen hebben. Als die bal in de 2e minuut net binnenkant paal valt en De Wit die goede teruggetrokken voorzet er wel gewoon in rost, was hij bij 4 doelpunten direct betrokken geweest.

Zoals hierboven ook al aangestipt zal hij conditioneel nog wat moeten verbeteren, maar dat is in principe in een vrij kort tijdsbestek wel te ontwikkelen. Werkt inderdaad heel hard en loopt verder wel goed in het drukzetten en dergelijke, dus hij komt er zeker wel. Ben wel benieuwd waar zijn plafond ligt en wat hij over een heel seizoen kan laten zien.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZSander schreef: 30 aug 2021, 11:34 Hij had gisteren zomaar 2 goals en 2 assists kunnen hebben. Als die bal in de 2e minuut net binnenkant paal valt en De Wit die goede teruggetrokken voorzet er wel gewoon in rost, was hij bij 4 doelpunten direct betrokken geweest.

Zoals hierboven ook al aangestipt zal hij conditioneel nog wat moeten verbeteren, maar dat is in principe in een vrij kort tijdsbestek wel te ontwikkelen. Werkt inderdaad heel hard en loopt verder wel goed in het drukzetten en dergelijke, dus hij komt er zeker wel. Ben wel benieuwd waar zijn plafond ligt en wat hij over een heel seizoen kan laten zien.
Hij heeft wat dat betreft nu al 2x pech met een bal die door touche van keeper paar mm te kort komt om doelpunt te worden.
En die bal van de Wit was echt heeeel matig ingeschoten, bijna recht op de keeper met de hele verre hoek vrij ](*,)

Verwacht dat als Pavlidis blessure vrij blijft hij bij elkaar goed moet zijn voor 25-30 doelpunten (goals & assists opgeteld)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 30 aug 2021, 13:21 En die bal van de Wit was echt heeeel matig ingeschoten, bijna recht op de keeper met de hele verre hoek vrij
Toch even zeggen dat die verre hoek nog deels werd afgeschermd door een meelopende verdediger. Al had die er in gemoeten uiteraard.

Ik word er hoe dan ook niet vrolijk van hoe vaak AZ recht op de keeper schiet.

Dat Pavlidis dat dan maar beter doet. :)
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hoorde ik die commentator nou zeggen eerste kopgoal in 67 goals van AZ?

Wat een schande zeg, sommigen zitten 14 jaar in de jeugd bij AZ kunnen nog geen balletje binnen knikken. Hebben ze op dat innovatieve complex geen kop apparaat, met schokhalsband erbij? Iedere bal die je slecht inkopt bbbbbzzzzzzzzzzzzz, dat zal ze leren.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SimonPoulsen schreef: 30 aug 2021, 14:00 Hoorde ik die commentator nou zeggen eerste kopgoal in 67 goals van AZ?

Wat een schande zeg, sommigen zitten 14 jaar in de jeugd bij AZ kunnen nog geen balletje binnen knikken. Hebben ze op dat innovatieve complex geen kop apparaat, met schokhalsband erbij? Iedere bal die je slecht inkopt bbbbbzzzzzzzzzzzzz, dat zal ze leren.
:lol:

Is de laatste kopgoal dan die van Boadu tegen ajax geweest uit een corner bij de eerste paal in de laatste minuut? Als die statistiek klopt zou het inderdaad wel treurig zijn om te constateren. Het zou overigens wel overeen komen met het feit dat AZ vrij weinig rendement uit corners haalt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Kilkenny schreef: 30 aug 2021, 13:39 Toch even zeggen dat die verre hoek nog deels werd afgeschermd door een meelopende verdediger. Al had die er in gemoeten uiteraard.

Ik word er hoe dan ook niet vrolijk van hoe vaak AZ recht op de keeper schiet.

Dat Pavlidis dat dan maar beter doet. :)
Als de bal tussen de palen en onder de lat gaat, dan mag je in je handen knijpen. Zie het als een eerste stap richting pogingen om te scoren. Normaal gesproken schieten ze zo wild en onbeheerst, en ook technisch ontstellend zwak, dat de bal niet eens in de buurt van de goal komt. Je kunt dan eigenlijk spreken van random schieten. Laat ze dat eerst maar eens afleren. Als je schiet, dan moet het schot tussen de palen en onder de lat zijn, ofwel op doel. Anders: Boete!.

Daarna komt het probleem van te zacht inschieten en de bal in de handen van de keeper schieten ook al is het doel 7.32 mtr. breed. Als ze net zo random op het doel zouden schieten als ernaast, dan zou AZ veel meer scoren. Maar zodra ze op doel schieten in plaats van ernaast, dan is het ineens supermoeilijk. Dan gaan er andere dingen fout zoals te zacht, recht in de handen van de keeper.

Ik denk dat als ze op doel zouden schieten én hard, dat je er al bent. Want dat is te moeilijk om dat met precisie te doen. Want normaal op doel schieten lukt ze al niet als het niet hoeft. Als je dus op doel en hard schiet, dan is de kans al heel groot dat je scoort.

Eigenlijk is het heel eenvoudig, maar veel voetballers zijn technisch ongelooflijk slecht.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Van AZ.nl. Goal Pavlidis voor Griekenland.
Zwitserland - Griekenland 2-1
Vangelis Pavlidis en Pantelis Hatzidiakos hebben woensdagavond met Griekenland een oefeninterland tegen Zwitserland gespeeld. Beide AZ’ers stonden tijdens het eerste fluitsignaal op het veld en Hatzidiakos maakte zijn rentree in de ploeg van bondscoach John van 't Schip. Hoewel Pavlidis nog trefzeker was in de 34e minuut, slaagden de Grieken er niet in te winnen en werd verloren met 2-1.
_________________
"I don't know that!"
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Kilkenny schreef: 03 sep 2021, 10:47 Van AZ.nl. Goal Pavlidis voor Griekenland.
We kunnen ook zelf de site van AZ wel lezen hoor. Hoef je dat allemaal niet nog eens op dit forum te zetten. Zo overbodig dit [-X #-o
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ik kijk zeker niet elke dag op de website van AZ, op het forum kijk ik veelvuldig.

Dus wat mij betreft zeker geen overbodige berichten.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Roadman schreef: 03 sep 2021, 12:11 We kunnen ook zelf de site van AZ wel lezen hoor. Hoef je dat allemaal niet nog eens op dit forum te zetten. Zo overbodig dit [-X #-o
Juist dat Pavlidis scoort vind ik hier het vermelden waard. Dat Aboukhlal in de basis staat bij Marokko verrast mij enigzins en dus het vermelden waard. Het was voor mij ook nieuw dat Karlsson nu wel bij de selectie van Zweden zit. Het geeft aan dat deze jongens goed bezig zijn en dat mag juist even vermeld worden op dit wat soms erg kritisch ingesteld forum. Daar zou jij het mee eens moeten zijn.

Maar verder was ik niet van plan om dit elke keer helemaal uit te kauwen hoor, te veel gedoe. Maar vermelding waardige zaken ga ik hier zeker niet weglaten omdat er iemand trots is dat ie kan lezen. :P
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

Weer een goaltje voor Griekenland gemaakt 👍.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 03 sep 2021, 12:11 We kunnen ook zelf de site van AZ wel lezen hoor. Hoef je dat allemaal niet nog eens op dit forum te zetten. Zo overbodig dit [-X #-o
Wie kijkt er nou op AZ.nl :P

OT: Wel gaaf om te zien dat Pavlidis belangrijk wordt bij het Griekse Elftal, ik vind dat altijd wel erg leuk als AZ spelers voor hun Nationale Team uitkomen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik vrees dat de stap van Willem II naar AZ voor deze Vangelis een te grote stap is. Of hij is verschrikkelijk uit vorm.
Ballen springen alle kanten op. Wint geen duel. Geen schot op goal.
Pff, viel me niet mee.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Die misser was toch wel een serieuze kans in de 3e minuut.
Moet de cursus buitenspel blijkbaar nog afronden +- 7 keer.
Werkt hard, combineerd, oogt wel wat traag af en toe.

Stond goed afgeschermd door PSV, ik zie genoeg punten om nog te groeien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gezien zijn vorm bij het Griekse team wel doorzet, denk ik eerder dat je hier moet concluderen dat het gewoon (nog) niet botert met zijn huidige collega's.

Maar hij heeft dan ook één vreselijke egotripper naast hem op de flank.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

DeZuivelDuivel schreef: 12 sep 2021, 08:46 Gezien zijn vorm bij het Griekse team wel doorzet, denk ik eerder dat je hier moet concluderen dat het gewoon (nog) niet botert met zijn huidige collega's.

Maar hij heeft dan ook één vreselijke egotripper naast hem op de flank.
Ja, en Aboukhlal was ook niet echt van het ballen afgeven ;)
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 12 sep 2021, 08:46 Gezien zijn vorm bij het Griekse team wel doorzet, denk ik eerder dat je hier moet concluderen dat het gewoon (nog) niet botert met zijn huidige collega's.

Maar hij heeft dan ook één vreselijke egotripper naast hem op de flank.
Zo zie ik het ook. Met Karlsson, Aboukhlal en De Wit om hem heen was de aanvoer voor hem in de zestien gister heel matig. Hij werkt zelf snoeihard en krijgt veel ondankbare ballen waar hij nog wat van probeert te maken (Boadu was die standaard kwijt).

Als Wijndal/Karlsson weer begint te functioneren en Gudmondsson zijn vorm weer krijgt dan denk ik dat Pavlidis er 20 kan maken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ mist scorend vermogen en heeft echt behoefte aan een scorende spits.
Zal hij voor AZ met de loop der tijd nog die scorende spits worden, want als er ergens behoefte aan is dan is het wel aan goals.
Vandaag had hij er drie, maar toch zeker twee goals moeten maken.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 16 sep 2021, 20:58AZ mist scorend vermogen
Zullen we eerst eens beginnen met goals tegen te houden achterin.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AlkmaarForever schreef: 16 sep 2021, 21:02 Zullen we eerst eens beginnen met goals tegen te houden achterin.
Zijn 2 problemen die beide aangepakt moeten worden:
- spits die moet de vele kansen afmaken
- cv die doelpunten voorkomt.

Oplossing voor 2 is Beukema.
Plaats reactie