Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Beukemania. Altijd beter dan Pantapaniek. Niet dat hij foutloos is, maar hij leert wel en Panta doolt al jaren in een doodlopende straat.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6542
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De langeballen (waar nu de 1-0 uit komt) en gevaar voor t doel zijn gewoon een reden om hem de voorkeur te geven. Op andere vlakken zal t nog niet veel schelen, maar daar heeft hij nog tijd voor om zich te ontwikkelen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Voltreffer Vick schreef: 03 apr 2022, 10:58 Klopt, maar de bejubeling nu is gewoon overdreven.
Je vindt mijn 'bejubeling' al overdreven als ik zeg dat hij een goede wedstrijd speelde met een minpuntje :lol:

Maar als je 'bejubeling' schaart onder dat ik hem zeker één klasse beter dan Panta vindt, dan vind ik dat weer overdreven op mijn beurt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voltreffer Vick schreef: 03 apr 2022, 10:58 Klopt, maar de bejubeling nu is gewoon overdreven.
:lol: :lol: :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Dat wilde er instappen moet er soms echt uit. Wisselt goede acties af met mindere. Soms niet helemaal goed in positie. Goede assist en had enkele prima passes op onder andere Aboukhlal.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Was van Hooijdonk een keer of 6 volledig kwijt in de 1e helft, maar wel een prima assist
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 23 apr 2022, 18:43 Dat wilde er instappen moet er soms echt uit.
En dat wilde er uitstappen moet er echt in ! 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZ moet gewoon een fatsoenlijke linker centrale verdediger kopen en die koppelen aan Beukema, zit je goed voor jaren goed =D>
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MB80 schreef: 24 apr 2022, 20:49 AZ moet gewoon een fatsoenlijke linker centrale verdediger kopen
Heb je iemand op het oog?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

"One swallow does not make a summer"
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Antti Opdam schreef: 03 mei 2022, 15:08 Heb je iemand op het oog?
Genoeg, Pavlovic (Monaco), Tolinsson (Lommel) of Vd Ven (Wolfsburg) voor wat extra concurrentie al zijn dit schaduwelftal namen ;-) Maar men sprak op de Mees de Wit pagina dat hij allicht LCV zou kunnen spelen als backup van BMI, zou mij verbaze maar AZ probeert wel vaker het wiel opnieuw uit te vinden mbt spelers op een andere positie te zetten.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

MB80 schreef: 05 jun 2022, 10:10 Genoeg, Pavlovic (Monaco), Tolinsson (Lommel) of Vd Ven (Wolfsburg) voor wat extra concurrentie al zijn dit schaduwelftal namen ;-) Maar men sprak op de Mees de Wit pagina dat hij allicht LCV zou kunnen spelen als backup van BMI, zou mij verbaze maar AZ probeert wel vaker het wiel opnieuw uit te vinden mbt spelers op een andere positie te zetten.
Wiel uitvinden heeft Schreuder dan gedaan in dit geval. Want die heeft hem daar geposteerd de laatste fase van de competitie bij PEC.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Love AZ Til I Die! schreef: 05 jun 2022, 10:18 Wiel uitvinden heeft Schreuder dan gedaan in dit geval. Want die heeft hem daar geposteerd de laatste fase van de competitie bij PEC.
Wat niet vreemd is gezien de hele selectie van Zwolle een zooitje was, die hebben meer linksbacks in de selectie dan centrale verdedigers. Persoonlijk qua speelstijl niet overtuigd dat het een LCV is, leek meer uit noodzaak maar misschien is het wel een meesterzet van Schreuder geweest maar leek meer uit armoede ;-)
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

MB80 schreef: 05 jun 2022, 10:32 Wat niet vreemd is gezien de hele selectie van Zwolle een zooitje was, die hebben meer linksbacks in de selectie dan centrale verdedigers. Persoonlijk qua speelstijl niet overtuigd dat het een LCV is, leek meer uit noodzaak maar misschien is het wel een meesterzet van Schreuder geweest maar leek meer uit armoede ;-)
Ik sluit ook niet uit dat het uit armoede was, zelfde als wij met Witry op links/centraal, Sugawara op rechtsbuiten etc. Mees de Wit heeft nog wel een aardige lengte en bouw dat hij in een 3 mans verdediging, op de meest linker centrale positie kan spelen. BMI is daar de traag voor namelijk.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Love AZ Til I Die! schreef: 05 jun 2022, 10:45 Ik sluit ook niet uit dat het uit armoede was, zelfde als wij met Witry op links/centraal, Sugawara op rechtsbuiten etc. Mees de Wit heeft nog wel een aardige lengte en bouw dat hij in een 3 mans verdediging, op de meest linker centrale positie kan spelen. BMI is daar de traag voor namelijk.
Dat ziet Louis in ieder geval blijkbaar anders :lol:. Maar goed, volgens mij moet het hier over Beukema gaan? Het lijkt me dat Hatzidiakos inderdaad zal verkassen en dat Beukema de vast RCV zal worden. Wie staat dan achter Beukema in de rangorde? Velthuis?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Niet over anderen in dit topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DiepeMast schreef: 05 jun 2022, 12:11 Dat ziet Louis in ieder geval blijkbaar anders :lol:. Maar goed, volgens mij moet het hier over Beukema gaan? Het lijkt me dat Hatzidiakos inderdaad zal verkassen en dat Beukema de vast RCV zal worden. Wie staat dan achter Beukema in de rangorde? Velthuis?
Eerst aangeven dat het hier over Beukema moet gaan en meteen daarna over Velthuis beginnen. :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

On topic: Beukema heeft nog genoeg schoonheidsfoutjes die eruit moeten maar ik heb er vertrouwen in dat het komend seizoen in srijdense lijn blijft gaan met hem. Hij brengt qua instelling ook de juiste energie mee het veld op.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 05 jun 2022, 19:55 On topic: Beukema heeft nog genoeg schoonheidsfoutjes die eruit moeten maar ik heb er vertrouwen in dat het komend seizoen in srijdense lijn blijft gaan met hem. Hij brengt qua instelling ook de juiste energie mee het veld op.
Dat woord ken ik niet. Wat betekent het?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 05 jun 2022, 20:32 Dat woord ken ik niet. Wat betekent het?
Wat denk je zelf?
Gesloten