Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 12 mei 2021, 22:16 Top! De blijdschap bij die jongen. Mooi om te zien. Lijkt me een prima gozer om er bij te hebben volgend jaar!
Mooi hoe naturel hij voor de camera staat.
Daarbij - bijzonder verhaal van die keeper.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 12 mei 2021, 22:16 Top! De blijdschap bij die jongen. Mooi om te zien. Lijkt me een prima gozer om er bij te hebben volgend jaar!
Ja ik had precies hetzelfde toen ik hem zag. En ik heb meerdere interviews van hem gezien (ook van weken geleden) en hij is ook echt zo. Nog duidelijk niet met mediatraining bezig geweest (heeft hij ook helemaal niet nodig). Wat ook zo mooi is, is dat hij al weet dat hij met AZ de eredivisie ingaat, maar toch nog zo blij is voor zijn teamgenoten dat ze ook de eredivisie ingaan.
Ik kijk nu al naar zijn tijd bij AZ uit en ik durf de voorspelling wel aan dat hij het gaat maken bij AZ. Hij zal volgend seizoen gerust nog fouten maken, maar dit is een jongen die er wel helemaal voor gaat. Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als ik bij Weghorst en Druijf heb. Echt een jongen met mentaliteit die er alles aan doet om beter te worden en te winnen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Toen ik zojuist op transfermarkt zat te kijken, kwam ik het volgende tegen:
De meest bekeken spelers op Transfermarkt:
1. Sam Beukema (AZ) 525.000
2. Giakoumakis (VVV) 2,5 miljoen
3. Machach (VVV) 550.000
4. Keneth Taylor (ajax) 3 miljoen
5. Jay Gorter (Go Ahead) 700.000
6. Robert Muhren (Cambuur) 700.000
7. Brian Brobbey (ajax) 6 miljoen
8. Zahavi (PSV) 2,5 miljoen
9. K. Sulemana (Nordsjaelland) 3 miljoen
10. Jesper Daland (Start) 400.000
Dus Sam is hot op dit moment :D

Andere opvallende namen: Giakoumakis, Jay Gorter (voormalig AZ jeugd) en Robert Muhren (ex AZ, topscorer 1e divisie en transfervrij).
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 13 mei 2021, 06:19 Ja ik had precies hetzelfde toen ik hem zag. En ik heb meerdere interviews van hem gezien (ook van weken geleden) en hij is ook echt zo. Nog duidelijk niet met mediatraining bezig geweest (heeft hij ook helemaal niet nodig). Wat ook zo mooi is, is dat hij al weet dat hij met AZ de eredivisie ingaat, maar toch nog zo blij is voor zijn teamgenoten dat ze ook de eredivisie ingaan.
Ik kijk nu al naar zijn tijd bij AZ uit en ik durf de voorspelling wel aan dat hij het gaat maken bij AZ. Hij zal volgend seizoen gerust nog fouten maken, maar dit is een jongen die er wel helemaal voor gaat. Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als ik bij Weghorst en Druijf heb. Echt een jongen met mentaliteit die er alles aan doet om beter te worden en te winnen.
Mee eens. Schitterende gast en nog lekker onbevangen buiten het veld, maar in het veld een beest!

Hier kunnen wij geen miskoop aan hebben. In tegendeel. Met wat coaching van BMI in het veld en Vlaar buiten het veld gaat die jongen nog veel dingen beter doen en dan hebben wij een verdediger in huis die de top kan halen. Gast is fysiek en kopsterk, is goed aan de bal en in de passing, roert zich in het veld in het coachen van medespelers, sympathieke uitstraling en goed gebekt, etc. Ik hoop dat ie als persoon blijft zoals ie nu is, maar denk het wel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hij is nu bij Goedemorgen Eredivisie. Echt een leuk joch!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Goed om te horen dat hij al gekoppeld is aan Ron Vlaar. Hebben al regelmatig samen gesproken en gaan samen aan de gang. Echt een hele goeie gozer. Gaat de gunfactor krijgen bij ons.

Hopen op goede prestaties en speeltijd!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Nou, als hij ook nog goed kan voetballen, dan is dit onze nieuwe aanvoerder.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Maxhuijp schreef: 16 mei 2021, 09:23 Goed om te horen dat hij al gekoppeld is aan Ron Vlaar. Hebben al regelmatig samen gesproken en gaan samen aan de gang. Echt een hele goeie gozer. Gaat de gunfactor krijgen bij ons.

Hopen op goede prestaties en speeltijd!
Mijn gunfactor had ie al gekregen voor hij tekende bij AZ. Hem vaak gezien als opvallende speler in wedstrijden van GAE en er na voor de camera. Mooi verhaal ook dat ie bijna klaar was bij GAE, maar dat zelf niet toestond. Nu meest gewilde en misschien wel verkozen tot beste speler van de KKD en ontzettend leuk joch ook!

Heel fijn dat AZ er in is geslaagd hem te halen.

Goed dat AZ met bijvoorbeeld Ron Vlaar dit soort spelers aan zich weet te binden. Boulahrouz loopt er nu ook stage om voor zichzelf uit te vinden of het trainersvak wat voor hem is. Martens nu voor Jong AZ gecontracteerd. En er lopen al andere oud AZ-spelers in de opleiding. Naast de data een welkome aanvulling!

Jonge spelers als Beukema kijken op tegen een Vlaar en kunnen veel van hem leren. Zou ook Van de Ven over de streep kunnen trekken. Die kan ook nog wel wat lessen van deze 'oude meester' in het verdedigen gebruiken!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 16 mei 2021, 09:17 Hij is nu bij Goedemorgen Eredivisie. Echt een leuk joch!
Dank, ga ik straks even kijken
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 27 mei 2021, 20:13 Ik wil wel eens zien of Beukema erin slaagt om Hatzidiakos eruit te spelen wanneer iedereen fit is. Top KKD en ED is toch groot verschil.
Mocht Beukema falen maakt dat Hatzidiakos nog geen goede verdediger.
Beukema was niet mijn eerste keuze, maar laten we hier eens vertrouwen hebben in het transferbeleid.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2021, 20:32 Mocht Beukema falen maakt dat Hatzidiakos nog geen goede verdediger.
Beukema was niet mijn eerste keuze, maar laten we hier eens vertrouwen hebben in het transferbeleid.
Het was mij meer om de onderschatting van Hatzidiakos te doen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ lijkt al een bedrag te hebben overgemaakt aan GA Eagles. In Home of Eus - aflevering 4 vertelt een groot aandeelhouder Alex Kroes dat het eerste ontvangen bedrag is gebruikt voor laptops op de kantoren van GA Eagles.

https://youtu.be/gh2tM_GeTCQ
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 30 mei 2021, 06:43 AZ lijkt al een bedrag te hebben overgemaakt aan GA Eagles. In Home of Eus - aflevering 4 vertelt een groot aandeelhouder Alex Kroes dat het eerste ontvangen bedrag is gebruikt voor laptops op de kantoren van GA Eagles.

https://youtu.be/gh2tM_GeTCQ
Leuk om te zien, geeft een goed beeld van de club Go Ahead. Mooi dat het geld dat ze van AZ krijgen, hun weer in staat stelt om als club verder te groeien. Ook mooi om te zien is dat een aantal van die jongens nog heel down to earth zijn, zoals die speler die stadswandelingen organiseert. En uiteraard ook heel mooi om te zien hoe Sam Beukema de andere spelers oppept op het moment dat ze het veld opstappen. Hij zou binnen een paar jaar ook zomaar aanvoerder bij AZ kunnen worden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gelijk een goal bij zn debuut. Eindelijk een goede kopper voor de talloze corners die we krijgen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 03 jul 2021, 15:39 Gelijk een goal bij zn debuut. Eindelijk een goede kopper voor de talloze corners die we krijgen.
Hopelijk gaat hij dit vaker laten zien dit seizoen. Toch een extra wapen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij komt 2 x heel goed uit de rug van de verdedigers. Dat zegt ook iets over de verdedigers, maar het ziet er goed uit.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Hij heeft veel wat hem tot publiekslieveling kan gaan maken. Voorop in de strijd, schreeuwde meteen (aanvoerder) de Wit op z'n plek bij z'n eerste corner, nam na afloop het voortouw om bij de Victorie tribune te beginnen met het ererondje in plaats van meteen naar de staanvakken te lopen.

Hij hoeft alleen nog maar even te zorgen dat ie goed en constant presteert.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

In de 90e minuut werkte hij nog een gevaarlijke corner weg uit het strafschopgebied, om bervolgens keihard te juichen. Heerlijk. :)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DiepeMast schreef: 01 aug 2021, 08:23 In de 90e minuut werkte hij nog een gevaarlijke corner weg uit het strafschopgebied, om bervolgens keihard te juichen. Heerlijk. :)
Het is al meteen de nieuwe publiekslieveling waar iedereen voor zingt (ik stiekem ook). Hij lijkt een beetje op Weghorst qua mentaliteit vind ik, maar ik hoop wel dat hij niet gaat overdrijven en het geen act wordt.

Wel zielsgelukkig dat Huiberts na 5 jaar eindelijk een verdediger heeft gekocht die écht aanvallend en verdedigend kan koppen. Zo moeilijk scouten was het dus ook weer niet.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Van wat onze verdedigers gisteren in de opbouw lieten zien snap ik niet veel.
Beukema kan dat in ieder geval niet slechter doen en heeft bewezen met zijn koppen een gevaar te kunnen zijn.

Ik zou zeker tegem bikkelploegen nu inzetten op Beukema in plaats van de labiele Letschert of kwetsbare Hatzidiakos.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten