Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Of gewoon niet luisteren naar die lopende, pratende drol.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Valt mij tegen. Onzeker, positioneel bij corners niet sterk, technisch matig en vooruit zwak. Vanheusden gaat in zijn rug hijgen en dat gaat Beukema verliezen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 19 aug 2022, 07:00 positioneel bij corners niet sterk
Wat bedoel je precies?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 07:21 Wat bedoel je precies?
Bij iedere corner van de tegenstander is hij alleen maar met een tegenstander aan het duwen/trekken, zonder op de voorzet te letten. Zijn tegenstander let wel op de bal en is daardoor vaak eerder bij de bal. Daarnaast zou hij als kopsterke CV het luchtduel bij iedere corner aan moeten gaan. Alle medespelers om hem heen zijn kleiner en mindere koppers. Ik zou hem en de keeper op de bal laten letten en de rest mandekking/in de weg lopen. Het zijn instructies, maar niet slim in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 19 aug 2022, 08:53 Bij iedere corner van de tegenstander is hij alleen maar met een tegenstander aan het duwen/trekken, zonder op de voorzet te letten. Zijn tegenstander let wel op de bal en is daardoor vaak eerder bij de bal. Daarnaast zou hij als kopsterke CV het luchtduel bij iedere corner aan moeten gaan. Alle medespelers om hem heen zijn kleiner en mindere koppers. Ik zou hem en de keeper op de bal laten letten en de rest mandekking/in de weg lopen. Het zijn instructies, maar niet slim in mijn ogen.
Tja. Maar is dit dan zijn fout of die van de trainer?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 09:28 Tja. Maar is dit dan zijn fout of die van de trainer?
Beide vind ik. Hij krijgt instructies om de gevaarlijkste kopper uit te schakelen. Dat is natuurlijk geanalyseerd. Maar ik vind dat hij daar helemaal in verdrinkt. Hij heeft geen oog meer voor de bal alleen voor de tegenstander. Terwijl hij juist de betere verdedigende kopper is. Hij moet begrijpen dat een doelpunt verhinderen belangrijker is dan jou tegenstander uitschakelen. Zelfstandig denken wordt moeilijker bij veel opdrachten/instructies. Zeker bij jonge spelers. AZ besteed daar trouwens veel tijd aan in de opleiding.....
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik snap dit wel. Je beste kopper hoef je niet altijd bij een man te zetten, of bij de beste kopper van de tegenstander. Door juist je beste kopper vrij te laten en op de bal te laten letten is de kans het grootst dat deze hem ook daadwerkelijk weg kan koppen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 19 aug 2022, 07:00 Valt mij tegen. Onzeker, positioneel bij corners niet sterk, technisch matig en vooruit zwak. Vanheusden gaat in zijn rug hijgen en dat gaat Beukema verliezen.
Begint zo langzamerhand een punt van zorg te worden ...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Vond hem vorig seizoen sterker dan dit seizoen. Doet vreemde dingen. Heel veel onnodig balverlies met inspeelpasses en lange ballen. En in de duels regelmatig kinderlijk afgetroefd. Moet echt beter. Gelukkig hebben we ook die Belg nog.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 26 aug 2022, 07:20 Vond hem vorig seizoen sterker dan dit seizoen. Doet vreemde dingen. Heel veel onnodig balverlies met inspeelpasses en lange ballen. En in de duels regelmatig kinderlijk afgetroefd. Moet echt beter. Gelukkig hebben we ook die Belg nog.
Kopt haast elke corner of voorzet weg, dat is wel een fijne kwaliteit. Maar zijn balbehandeling en met name de snelheid daarvan vind ik wel een zorgenkindje als hij een snelle tegenstander tegenover zich heeft. De lange ballen en inspeelpasses zijn doordat er haast nul beweging voorin was minder goed te beoordelen deze wedstrijd, maar ik denk dat hij over het algemeen een kleine voldoende scoort op dat terrein.
Ik ben heel benieuwd tegen de wat grotere tegenstanders, speelde vorig jaar puike potten.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 26 aug 2022, 07:54 Ik ben heel benieuwd tegen de wat grotere tegenstanders, speelde vorig jaar puike potten.
Laat hem eerst maar eens gewoon de kleine(re) wedstrijden foutloos spelen.

Vorig jaar was hij tegen ajax hoofdverantwoordelijke voor een tegengoal in een vergelijkbare situatie als gisteren (hoge bal van achteruit). Voor iemand met zijn lengte, hoeveelheid wedstrijden en zogenaamde potentie mag dat helemaal niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Overhypt. In de eerste divisie wat laten zien is wat anders dan in de (sub)top van de eredivisie. Overhypt door de situatie van leuk, opvallend presteren versus een bashvan Panta.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Beukema is snel aan het afbladderen. Een jaar terug was hij nog de held zonder speeltijd.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 26 aug 2022, 12:44 Beukema is snel aan het afbladderen. Een jaar terug was hij nog de held zonder speeltijd.
Speeltijd heeft zijn populariteit de das om gedaan.

:|
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 26 aug 2022, 13:22 Speeltijd heeft zijn populariteit de das om gedaan.

:|
#-o
Nu is het weer Verheusden die ongezien op een voetstuk staat.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

FugAZi schreef: 26 aug 2022, 13:37 #-o
Nu is het weer Verheusden die ongezien op een voetstuk staat.
Bij van Heusden zijn terecht verwachtingen, dit omdat de kenners die hem sinds jong af aan volgen allemaal zeggen dat dit een ontzettend goede CV is. Niks mis mee
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 26 aug 2022, 14:15 Bij van Heusden zijn terecht verwachtingen, dit omdat de kenners die hem sinds jong af aan volgen allemaal zeggen dat dit een ontzettend goede CV is. Niks mis mee
Ik lees al teksten dat als Verheusden er staat en er dan wel resoluut word ingegrepen......

Dat noem ik wel teksten die hem op een voetstuk plaatsen en dat ongezien na een blessure.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 26 aug 2022, 19:46 Ik lees al teksten dat als Verheusden er staat en er dan wel resoluut word ingegrepen......

Dat noem ik wel teksten die hem op een voetstuk plaatsen en dat ongezien na een blessure.
Wie is Verheusden?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 26 aug 2022, 21:56 Wie is Verheusden?
Vanheusden :roll:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wat een gezeur allemaal. Sam speelt best wel goed achterin. Is meestal diegene die de bal weg kopt bij een hoekschop. Hij is ook nog jong. Tuurlijk maakt hij nog steeds fouten. Net of iedereen in het dagelijkse leven geen fouten maakt. Nee inderdaad je kunt er beter Hadzi hebben staan :roll: . We moeten ook maar zien wat die Belg gaat presteren als hij hersteld is. Sam is gekocht voor de toekomst. Je kan ook spelers zoals Letschert halen.
Gesloten