Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 17 sep 2021, 10:52
Die oefenwedstrijden zeggen niet zoveel
Waarom speelt Aboukhlal dan? Die was toch juist zo geweldig in de oefenwedstrijden?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 17 sep 2021, 10:52 En jij denkt dat de technische staf, die elke dag met hem trainen, dat niet zien en hun ‘beste centrale verdediger’ niet opstellen?

Die oefenwedstrijden zeggen niet zoveel. Daarin bleven er wel meer op de been. Naar het schijnt valt hij op de training juist wat tegen. Daar zijn ze hard mee aan het werk, dus die jongen komt er wel, maar die adoratie van iemand die nog nauwelijks heeft gespeeld gaat wat ver.

Daarnaast geeft AZ voetballend gezien niet zo heel veel weg. Gister eigenlijk niks, behalve die spelhervattingen. Tegen PSV idem, geven ze praktisch niks wel. Al verdedigde Martins Indi bij die tweede goal toen wel zwak.
De trainer en technische staf hebben al meermaals bewezen dat ze hun "beste" spelers niet opstellen of op de verkeerde plek op te stellen. Dus ja ik denk dat ze hun beste centrale verdediger ook niet opstellen. Ik geloof best wel dat Beukema op bepaalde punten tekort komt voor het niveau dat AZ nastreeft, maar niet dat hij overall slechter is dan Letschert, BMI en Hatzidiakos. Daarnaast kan Beukema zich nog sterk ontwikkelen, waarbij de andere 3 (Helemaal BMI en Letschert) al op leeftijd zijn dat de ontwikkeling een stuk langzamer gaat. Die zitten zogezegd al praktisch aan hun plafond. Beukema moet dat plafond nog opzoeken.

AZ gaf gisteren tegen een zwak voetballende ploeg als Randers (niveau Jong AZ, maar dan voetballend veel slechter) inderdaad niet veel weg, maar dat is niet zozeer de verdienste van Hatzidiakos en BMI, die alleen maar een slechte invloed hebben op het opbouwen van AZ.

Dat oefenwedstrijden niet heel veel zeggen, ben ik wel met je eens, maar toch is dat het 1e waarop een trainer zijn basisopstelling kan bepalen voordat de competitie begint. En voor mij sprong Beukema daar positief boven de anderen uit.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 17 sep 2021, 11:04 Die zitten zogezegd al praktisch aan hun plafond. Beukema moet dat plafond nog opzoeken.
BMI had zijn plafond in 2014, Letschert in 2016 en Hatzidiakos wordt al jaren niet beter. Verschrikkelijk die gasten.

Beukema kan nog beter worden en mag die fouten dus maken. Die anderen niet. Maar aan de verkeerde kant dekken zoals BMI doet zie ik bij Beukema niet snel gebeuren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 17 sep 2021, 11:04 De trainer en technische staf hebben al meermaals bewezen dat ze hun "beste" spelers niet opstellen of op de verkeerde plek op te stellen. Dus ja ik denk dat ze hun beste centrale verdediger ook niet opstellen. Ik geloof best wel dat Beukema op bepaalde punten tekort komt voor het niveau dat AZ nastreeft, maar niet dat hij overall slechter is dan Letschert, BMI en Hatzidiakos. Daarnaast kan Beukema zich nog sterk ontwikkelen, waarbij de andere 3 (Helemaal BMI en Letschert) al op leeftijd zijn dat de ontwikkeling een stuk langzamer gaat. Die zitten zogezegd al praktisch aan hun plafond. Beukema moet dat plafond nog opzoeken.

AZ gaf gisteren tegen een zwak voetballende ploeg als Randers (niveau Jong AZ, maar dan voetballend veel slechter) inderdaad niet veel weg, maar dat is niet zozeer de verdienste van Hatzidiakos en BMI, die alleen maar een slechte invloed hebben op het opbouwen van AZ.

Dat oefenwedstrijden niet heel veel zeggen, ben ik wel met je eens, maar toch is dat het 1e waarop een trainer zijn basisopstelling kan bepalen voordat de competitie begint. En voor mij sprong Beukema daar positief boven de anderen uit.
Tegen PSV gaf men ook niks weg. Daarnaast staan er twee man boven Beukema in de pikorde. Bij eentje kan je het misschien verkeerd zien als trainer, maar bij twee absoluut niet. Daarnaast ga je nog even voorbij aan het feit dat hij op de training moeite heeft en ze daar extra tijd aan hem besteden.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 17 sep 2021, 12:32 Tegen PSV gaf men ook niks weg. Daarnaast staan er twee man boven Beukema in de pikorde. Bij eentje kan je het misschien verkeerd zien als trainer, maar bij twee absoluut niet. Daarnaast ga je nog even voorbij aan het feit dat hij op de training moeite heeft en ze daar extra tijd aan hem besteden.
Ach Beukema kwam er een keer in, in de spits.
Moet Barasi nu zijn biezen pakken?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Komende wedstrijd tegen zijn oud ploeggenoten, dat zou toch wel een mooi moment voor hem zijn. Het enige wat hij tegen het geplaag(17de plek) van zijn oude maten kan inbrengen is dat het niet aan hem heeft gelegen...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 24 sep 2021, 15:10 Komende wedstrijd tegen zijn oud ploeggenoten, dat zou toch wel een mooi moment voor hem zijn. Het enige wat hij tegen het geplaag(17de plek) van zijn oude maten kan inbrengen is dat het niet aan hem heeft gelegen...
Beukema was de beste speler bij Go Ahead, als hij "te slecht is om te spelen" dan moet Go Ahead een waardeloze ploeg zijn. Dat moet een walkover worden met dubbele cijfers.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 24 sep 2021, 15:30 Beukema was de beste speler bij Go Ahead, als hij "te slecht is om te spelen" dan moet Go Ahead een waardeloze ploeg zijn. Dat moet een walkover worden met dubbele cijfers.
4 conclusies in 2 zinnen gepresenteerd alsof het vaststaande feiten zijn waar je niet om heen kan :bow:
Je probeert me duidelijk weer uit te dagen :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 24 sep 2021, 16:08 4 conclusies in 2 zinnen gepresenteerd alsof het vaststaande feiten zijn waar je niet om heen kan :bow:
Er is anders geen speld tussen te krijgen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 24 sep 2021, 16:15 Er is anders geen speld tussen te krijgen
In jou belevingswereld niet nee :lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 24 sep 2021, 16:08 4 conclusies in 2 zinnen gepresenteerd alsof het vaststaande feiten zijn waar je niet om heen kan :bow:
Je probeert me duidelijk weer uit te dagen :lol:
En werkt het? :mrgreen:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 24 sep 2021, 16:21 En werkt het? :mrgreen:
Ik was toch niet weer aan het prediken toch? :lol:
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

multatuli schreef: 24 sep 2021, 15:30 Beukema was de beste speler bij Go Ahead, als hij "te slecht is om te spelen" dan moet Go Ahead een waardeloze ploeg zijn. Dat moet een walkover worden met dubbele cijfers.
Volgens onze trainer is de stap die Beukema moet zetten van Go Ahead naar de “ top “ :) :D :D :D van de eredivisie ( waar haalt hij die onzin vandaan als je 17e staat ) voor hem nog te groot. Daarom is hij geen basisspeler. Hoe verzint hij het !! Dan is het hele team van Go Ahead dat ook niet volgens zijn volkomen belachelijke zienswijze. Ik denk dat AZ nog heel wat kan leren van Go Ahead en Jansen in het bijzonder van de trainer van Go Ahead. Dat wordt morgen dan, volgens de inzichten van Jansen, een “ walk- over” want die spelers zijn nu niet eredivisie waardig. Belachelijke conclusie van hem over Beukema #-o #-o #-o
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Roadman schreef: 25 sep 2021, 12:17 Volgens onze trainer is de stap die Beukema moet zetten van Go Ahead naar de “ top “ :) :D :D :D van de eredivisie ( waar haalt hij die onzin vandaan als je 17e staat ) voor hem nog te groot. Daarom is hij geen basisspeler. Hoe verzint hij het !! Dan is het hele team van Go Ahead dat ook niet volgens zijn volkomen belachelijke zienswijze. Ik denk dat AZ nog heel wat kan leren van Go Ahead en Jansen in het bijzonder van de trainer van Go Ahead. Dat wordt morgen dan, volgens de inzichten van Jansen, een “ walk- over” want die spelers zijn nu niet eredivisie waardig. Belachelijke conclusie van hem over Beukema #-o #-o #-o
Ik zou het daarom BIJNA leuk vinden als AZ wordt ingemaakt door Go Ahead.
Er zijn zat spelers die uit de 1e divisie naar de eredivisie zijn gegaan die wel een basisplaats kregen. Poku (17 jaar) komt trouwens uit de O16 en heeft ongeveer een jaar geen wedstrijden gespeeld. Die heeft al meer speeltijd gehad dan Beukema. Blijkbaar is die stap kleiner dan uitblinker zijn in de 1e divisie.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Roadman schreef: 25 sep 2021, 12:17 Dat wordt morgen dan, volgens de inzichten van Jansen, een “ walk- over”
Tot aan de 16 wordt het dat ook, daarna stokt het.
Dat kansje voor de tegenstander komt er altijd dat is inmiddels wel bekend.
Afijn, het bekende patroon.
Maar eens, doodleuk Letschert opstellen na al die flaters kan niet meer dus zal de strijd voor de r.c tussen Hatzidiakos en Beukema gaan.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

multatuli schreef: 25 sep 2021, 12:29 Ik zou het daarom BIJNA leuk vinden als AZ wordt ingemaakt door Go Ahead.
Er zijn zat spelers die uit de 1e divisie naar de eredivisie zijn gegaan die wel een basisplaats kregen. Poku (17 jaar) komt trouwens uit de O16 en heeft ongeveer een jaar geen wedstrijden gespeeld. Die heeft al meer speeltijd gehad dan Beukema. Blijkbaar is die stap kleiner dan uitblinker zijn in de 1e divisie.
Precies. Het stupide van de conclusie van Jansen. =D> =D> =D> =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadman schreef: 25 sep 2021, 12:17 Volgens onze trainer is de stap die Beukema moet zetten van Go Ahead naar de “ top “ :) :D :D :D van de eredivisie ( waar haalt hij die onzin vandaan als je 17e staat ) voor hem nog te groot.
Diezelfde Jansen die Letschert en BMI zeer goede verdedigers met ervaring en stabiliteit noemt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . De man leeft in een sprookjeswereld.
Als je spelers een kans geeft kunnen ze het laten zien, zeker als de concurrentie tot 10maal in de blunder gaat. Joris Kramer speelt daar nu in de basis die kon jong AZ niet eens aan, dat wordt telraamwerk inderdaad met de logica van Professor J.

Hij moet eens kijken bij de spelers die hij wel opstelt, zoals vriendje Aboukhlal en draafbeer deWit. Dat zijn nou spelers die de KKD nooit zullen ontgroeien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 17 sep 2021, 12:32 Tegen PSV gaf men ook niks weg.
Behalve 3 doelpunten, net zoals 2 doelpunten tegen Randers en 3 doelpunten tegen Twente.

Voor een club die niks weggeeft vind ik wat de eredivisie betreft een gemiddelde van twee tegendoelpunten per wedstrijd toch meer dan een of andere vreemde toevalligheid, dat is dus gewoon systematisch en dan laat ik de Europese wedstrijd er voor het gemak maar even buiten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vind het heel erg en beschamend hoe met deze jongen wordt omgegaan.
Gewoon opstellen. Ik kan me eenvoudigweg níet voorstellen dat ie slechter speelt dan BMI & Hobbit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 25 sep 2021, 14:53 Behalve 3 doelpunten, net zoals 2 doelpunten tegen Randers en 3 doelpunten tegen Twente.

Voor een club die niks weggeeft vind ik wat de eredivisie betreft een gemiddelde van twee tegendoelpunten per wedstrijd toch meer dan een of andere vreemde toevalligheid, dat is dus gewoon systematisch en dan laat ik de Europese wedstrijd er voor het gemak maar even buiten.
Uhh Je vergeet 3 doelpunten erbij nog bij Heracles en 2 doelpunten tegen Celtic. Kan niet op. “ We kregen toch teveel doelpunten tegen “ orakelde onze coach een tijdje geleden. Nou, prima eraan gewerkt om dit op te lossen. Maar ja, als je niet weet hoe, dan wordt het zeuren voor je.
Gesloten