Ik neem al die klootzakken niet meer serieus. Het is toch verschrikkelijk dit seizoen dat je tegen de kleine ploegen zo moeizaam voetbalt, zo gemakzuchtig met te weinig energie en felheid, veel kansen mist, veel domme tegengoals ontvangt, zoveel spelers maar wat aan zie knoeien, etc.SimonPoulsen schreef: ↑16 jan 2021, 22:11 .. Maar ik neem deze trainer niet meer serieus.
* Dat ie vier keer wisselt vind ik wel om te prijzen inderdaad. Maar dat betekend niet je willekeurig 4 balletjes moet trekken en die dan wisselen. Of heeft die man een blindegeleide hond nodig?
Huiberts kun je ook niet meer serieus nemen. Elk seizoen te laat reagerend om de spelersgroep op peil te brengen. Nu ben je zelfs je pinchhitter kwijt en heb je alleen een surrogaatspits Gudmundsson en de hopeloos strubbelende Boadu om in de spits te zetten.
Eenhoorn hoor en zie je niet. Hoef je dan ook niet meer serieus te nemen.
Jansen is en blijft een assistenttrainer voor deze groep. Gedwongen door het vertrek van Slot, die dit seizoen ook niet echt grip had op de groep, om het over te nemen. Assistenten die ook geen overwicht hebben. Moet ik die dan wel serieus nemen?
AZ pretendeert een top4-club te zijn. Nou ik zie er weinig van. Veel geschreeuw, maar weinig wol!