Pascal Jansen (2021)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Goalscorer

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 22:11 .. Maar ik neem deze trainer niet meer serieus.

* Dat ie vier keer wisselt vind ik wel om te prijzen inderdaad. Maar dat betekend niet je willekeurig 4 balletjes moet trekken en die dan wisselen. Of heeft die man een blindegeleide hond nodig?
Ik neem al die klootzakken niet meer serieus. Het is toch verschrikkelijk dit seizoen dat je tegen de kleine ploegen zo moeizaam voetbalt, zo gemakzuchtig met te weinig energie en felheid, veel kansen mist, veel domme tegengoals ontvangt, zoveel spelers maar wat aan zie knoeien, etc.

Huiberts kun je ook niet meer serieus nemen. Elk seizoen te laat reagerend om de spelersgroep op peil te brengen. Nu ben je zelfs je pinchhitter kwijt en heb je alleen een surrogaatspits Gudmundsson en de hopeloos strubbelende Boadu om in de spits te zetten.

Eenhoorn hoor en zie je niet. Hoef je dan ook niet meer serieus te nemen.

Jansen is en blijft een assistenttrainer voor deze groep. Gedwongen door het vertrek van Slot, die dit seizoen ook niet echt grip had op de groep, om het over te nemen. Assistenten die ook geen overwicht hebben. Moet ik die dan wel serieus nemen?

AZ pretendeert een top4-club te zijn. Nou ik zie er weinig van. Veel geschreeuw, maar weinig wol!
kuifje
Barry
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 22:11 Dit meen je niet serieus toch?

Gudmundsson mist inderdaad 2 kansen die hij zelf mede creëert. Verder was hij voetballend een van de betere met goede passes, bal vasthouden en acties. Karlsson heb ik 3x vrij zien staan maar wordt gewoon overgeslagen, omdat de bal perse naar Boadu moet door zijn vriendjes. Verder redelijk afwezig, maar viel niet negatief op en heeft altijd een goede aanname. Stengs en Boadu waren weer GRUWELIJK slecht. Eindeloos balverlies, pogingen tot aannames die alle kanten opvliegen, kansen verprutsen, niet tot het gaatje om de bal te veroveren, enz enz. Ik ben er zo ziek van dat die gasten nooit worden gewisseld. Dit heeft niets met topsport te maken. Concurenten van de Raiola boys worden gewoon weggepest op deze manier. En iedereen mag er van vinden hoor wat ie wil. Maar ik neem deze trainer niet meer serieus.

* Dat ie vier keer wisselt vind ik wel om te prijzen inderdaad. Maar dat betekend niet je willekeurig 4 balletjes moet trekken en die dan wisselen. Of heeft die man een blindegeleide hond nodig?
Janssen verklaarde dat Boadu tomeloze inzet had in de eerste helft. Zou ie dan echt zo zitten liegen?

Nu hebben wij op tv geen totaalbeeld en zien wij niet de inspanningen die hij buiten beeld doet.

Wel mee eens dat het geen hoofdtrainer is. Te weinig uitstraling en overwicht. Het lijkt me niet iemand die de baas is en overtuigend zijn verhaal kan brengen.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
kuifje
Barry
Contacteer:

ForzAZ schreef: 16 jan 2021, 22:37 Ik neem al die klootzakken niet meer serieus. Het is toch verschrikkelijk dit seizoen dat je tegen de kleine ploegen zo moeizaam voetbalt, zo gemakzuchtig met te weinig energie en felheid, veel kansen mist, veel domme tegengoals ontvangt, zoveel spelers maar wat aan zie knoeien, etc.

Huiberts kun je ook niet meer serieus nemen. Elk seizoen te laat reagerend om de spelersgroep op peil te brengen. Nu ben je zelfs je pinchhitter kwijt en heb je alleen een surrogaatspits Gudmundsson en de hopeloos strubbelende Boadu om in de spits te zetten.

Eenhoorn hoor en zie je niet. Hoef je dan ook niet meer serieus te nemen.

Jansen is en blijft een assistenttrainer voor deze groep. Gedwongen door het vertrek van Slot, die dit seizoen ook niet echt grip had op de groep, om het over te nemen. Assistenten die ook geen overwicht hebben. Moet ik die dan wel serieus nemen?

AZ pretendeert een top4-club te zijn. Nou ik zie er weinig van. Veel geschreeuw, maar weinig wol!
Selectie is zeker top vier waardig. En er is al eerder uitgelegd waarom de selectie pas laat op peil was. Nu hen je Karlsson en BMI laat in huis gehaald, had je dan liever een maand eerder minder materiaal gehaald? Dat Feyenoord staat zelfs tweede en dat ziet er elke week niet uit. Als er één ploeg over geluk niet te klagen heeft.

Vandaag werd er niet moeizaam gespeeld. In ieder geval de eerste helft niet. Moeizaam is steriel balbezit zoals tegen PEC en niets creëren. Tweede helft was inderdaad een stuk minder maar qua energie heb ik echt niet het idee dat het ondermaats wel. Wel qua focus want er hadden nog wel meer kansen gecreëerd kunnen worden. Uiteindelijk heb je 11 goede mogelijkheden. Van hoeveel goede mogelijkheden krijgt je tegen ADO dan wel het predicaat goed, 15 of 20 of nog meer?

Over Janssen volg ik wel. Dat is gewoon een tussenpaus.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

ForzAZ
Goalscorer

kuifje schreef: 16 jan 2021, 23:18 Janssen verklaarde dat Boadu tomeloze inzet had in de eerste helft. Zou ie dan echt zo zitten liegen?

Nu hebben wij op tv geen totaalbeeld en zien wij niet de inspanningen die hij buiten beeld doet.

Wel mee eens dat het geen hoofdtrainer is. Te weinig uitstraling en overwicht. Het lijkt me niet iemand die de baas is en overtuigend zijn verhaal kan brengen.
Boadu liep wel naar de keeper door, maar om nou te zeggen tomeloze inzet. Als de bal weg was dan liep ie terug, maar verder....

Jansen zit dus Boadu te prijzen om zijn tomeloze inzet. Staat ie daarom in de spits? We hebben net een spits weg gedaan die ik wel met een tomeloze inzet heb zien spelen. Al mocht het vaak maar 5 minuten!

We hebben echt een trainer nodig die die gasten keihard gaat zeggen wat er gebeuren moet om de top te halen. Elke wedstrijd presteren tot het gaatje moet de doelstelling zijn. Dat het dan een keer niet gaat zoals het gaan moet kan gebeuren. Maar nu ligt de lat veel te laag!

Alle analisten van Nederland snappen ook niks meer van dit AZ. Gasten kunnen goed voetballen, maar laten het zo weinig zien. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd heet het. Nou dan staan we er voor woensdag niet best op. Of willen ze dan opeens weer wel!?
multatuli
Goalscorer

ForzAZ schreef: 16 jan 2021, 23:34 Boadu liep wel naar de keeper door, maar om nou te zeggen tomeloze inzet. Als de bal weg was dan liep ie terug, maar verder....

Jansen zit dus Boadu te prijzen om zijn tomeloze inzet. Staat ie daarom in de spits? We hebben net een spits weg gedaan die ik wel met een tomeloze inzet heb zien spelen. Al mocht het vaak maar 5 minuten!

We hebben echt een trainer nodig die die gasten keihard gaat zeggen wat er gebeuren moet om de top te halen. Elke wedstrijd presteren tot het gaatje moet de doelstelling zijn. Dat het dan een keer niet gaat zoals het gaan moet kan gebeuren. Maar nu ligt de lat veel te laag!

Alle analisten van Nederland snappen ook niks meer van dit AZ. Gasten kunnen goed voetballen, maar laten het zo weinig zien. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd heet het. Nou dan staan we er voor woensdag niet best op. Of willen ze dan opeens weer wel!?
Dat hangt van de tegenstander af. Wat dat betreft hebben we championsleague nodig. Daar worden we wel kampioen🙄.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk
ForzAZ
Goalscorer

multatuli schreef: 16 jan 2021, 23:55 Dat hangt van de tegenstander af. Wat dat betreft hebben we championsleague nodig. Daar worden we wel kampioen🙄.
Met CLvoetbal kun je geen kampioen worden! :wink:

Kampioen word je tegen de kleintjes zeggen ze altijd. Dus met deze voortgang bij AZ lijkt een kampioenschap dan een onmogelijkheid. Daarom moet je juist in die wedstrijden laten zien dat je de ware kampioen bent!
kuifje
Barry
Contacteer:

ForzAZ schreef: 16 jan 2021, 23:34 Boadu liep wel naar de keeper door, maar om nou te zeggen tomeloze inzet. Als de bal weg was dan liep ie terug, maar verder....
Ging om spurts naar achteren om mee te helpen verdedigen.

ForzAZ
Goalscorer

kuifje schreef: 17 jan 2021, 00:25 Ging om spurts naar achteren om mee te helpen verdedigen.
Oké. Soms zie ik hem dat wel doen. Echter een goede trainer zegt doe dat niet. Dat moeten anderen achter je doen. Jij moet je energie bewaren voor je loopacties voorin.

Dus het toont zijn bereidheid om te werken voor het team. Maar eigenlijk zou hij het niet moeten doen. Het zou niet nodig moeten zijn dat hij dat doet.
kuifje
Barry
Contacteer:

ForzAZ schreef: 17 jan 2021, 00:31 Oké. Soms zie ik hem dat wel doen. Echter een goede trainer zegt doe dat niet. Dat moeten anderen achter je doen. Jij moet je energie bewaren voor je loopacties voorin.

Dus het toont zijn bereidheid om te werken voor het team. Maar eigenlijk zou hij het niet moeten doen. Het zou niet nodig moeten zijn dat hij dat doet.
Volgens mij vond heel het forum hem een luie hond en nu hij zich dus inzet, is het weer niet goed?

salmonyappi
Gewoon Dirk

kuifje schreef: 17 jan 2021, 00:39 Volgens mij vond heel het forum hem een luie hond en nu hij zich dus inzet, is het weer niet goed?
Het laatste wat we moeten doen is dit forum, onszelf, serieus gaan nemen. Over het algemeen, zeker tijdens wedstrijden, zijn we een primair reagerend stelletje stuurlui.........met ieder ons eigen stokpaardje. 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Goalscorer

kuifje schreef: 17 jan 2021, 00:39 Volgens mij vond heel het forum hem een luie hond en nu hij zich dus inzet, is het weer niet goed?
Typisch hoe jij nu hier ook weer op reageert.

Ik vind dat ie zijn energie vooral in zijn dingen moet stoppen waar ie voor opgesteld staat. Dus als spits. En niet als middenvelder of verdediger in situaties dat ie lange sprints naar achteren moet doen.
kuifje
Barry
Contacteer:

ForzAZ schreef: 17 jan 2021, 08:38 Typisch hoe jij nu hier ook weer op reageert.

Ik vind dat ie zijn energie vooral in zijn dingen moet stoppen waar ie voor opgesteld staat. Dus als spits. En niet als middenvelder of verdediger in situaties dat ie lange sprints naar achteren moet doen.
Je speelt als team en je vecht als team. Als hij in die paar momenten de ploeg helpt om een tegendoelpunt te voorkomen dan valt dat te prijzen.

capefear
Seizoenkaarthouder

We hebben nu onder Jansen evenveel punten (17) behaald dan onder Slot.
Alleen Slot heeft er 9 wedstrijden voor nodig gehad met nagenoeg enkel tegenstanders uit het linker rijtje.
Jansen 7 wedstrijden met ambitieuze clubs als Groningen, Twente, Vitesse, Utrecht en PSV. Pascal doet het dus beduidend beter dan Slot, ook qua wisselbeleid heeft het al een aantal malen een positief resultaat behaald.
Laatst gewijzigd door capefear op 17 jan 2021, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Langedijk
Kristen

capefear schreef: 17 jan 2021, 11:19 We hebben nu onder Jansen evenveel punten (17) behaald dan onder Slot.
Alleen Slot heeft er 9 wedstrijden voor nodig gehad met veelal tegenstanders uit het linker rijtje.
Jansen 7 wedstrijden met ambitieuze clubs als Groningen, Twente, Vitesse, Utrecht en PSV. Pascal doet het dus beduidend beter dan Slot, ook qua wisselbeleid heeft het al een aantal malen een positief resultaat behaald.
Je zal wel rechter rijtje bedoelen. En wat heeft zijn wisselbeleid precies opgeleverd? Druijf weg, Gudmundsson ontevreden en 2 punten verspeeld bij Utrecht en Zwolle. Niks dus.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
capefear
Seizoenkaarthouder

Langedijk schreef: 17 jan 2021, 11:31 Je zal wel rechter rijtje bedoelen. En wat heeft zijn wisselbeleid precies opgeleverd? Druijf weg, Gudmundsson ontevreden en 2 punten verspeeld bij Utrecht en Zwolle. Niks dus.
Sorry rechter rijtje natuurlijk. Slot heeft enkel Pec, Fortuna, Sparta, VVV, ADO, RKC, Heerenveen, Emmen, Heracles tegen gehad, waarvan Sparta eigenlijk de enigste club is die het de bovenste clubs lastig kan maken. Tot dusver kun je niet stellen dat de trainerswissel een negatief effect heeft gehad.
SimonPoulsen
Ben-Sider

capefear schreef: 17 jan 2021, 11:40 Sorry rechter rijtje natuurlijk. Slot heeft enkel Pec, Fortuna, Sparta, VVV, ADO, RKC, Heerenveen, Emmen, Heracles tegen gehad, waarvan Sparta eigenlijk de enigste club is die het de bovenste clubs lastig kan maken. Tot dusver kun je niet stellen dat de trainerswissel een negatief effect heeft gehad.
Dan ga je wel heel makkelijk voorbij aan de Europa league wedstrijden van Slot.

Ik vind dat beiden gewoon totaal voorbij zijn gegaan aan hun basistaak als trainer. Namenlijk de beste spelers opstellen. Het is één grote vriendjespolitiek waar niet alleen de resultaten onder lijden, maar ook de sfeer in het team.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 17 jan 2021, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Langedijk
Kristen

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2021, 11:45
Ik vind dat beiden gewoon totaal voorbij zijn gegaan aan hun basistaak als trainer. Namenlijk de beste spelers opstellen. Het is één grote vriendjespolitiek waar niet alleen de resultaten onder leiden lijden, maar ook de sfeer in het team.
Met een betere trainer was AZ waarschijnlijk fluitend kampioen geworden dit seizoen. Ze hebben allebei slechte keuzes gemaakt en dramatisch (verdedigend) gewisseld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Goalscorer

Langedijk schreef: 17 jan 2021, 11:59 Met een betere trainer was AZ waarschijnlijk fluitend kampioen geworden dit seizoen. Ze hebben allebei slechte keuzes gemaakt en dramatisch (verdedigend) gewisseld.
Helemaal mee eens. Dit team heeft zoveel kwaliteit dat een goede trainer er veel meer uit had kunnen halen. Dat was vorig seizoen ook al zo. Iedereen schreef Slot de hemel in, maar ook toen zei ik al dat hij helemaal niet zo'n goede trainer is. Hij maakte toen al precies dezelfde fouten als die Jansen nu ook maakt. Slot of Jansen is gewoon lood om oud ijzer. Gisteren heeft Jansen in ieder geval 1 ding goed gedaan en dat is in de 60e minuut 4 mensen tegelijk wisselen. Als hij nou komende weken ook nog de juiste wissels gaat maken, kan het nog wat worden.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk
Aliethegame
Supporter

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2021, 11:45 Dan ga je wel heel makkelijk voorbij aan de Europa league wedstrijden van Slot.

Ik vind dat beiden gewoon totaal voorbij zijn gegaan aan hun basistaak als trainer. Namenlijk de beste spelers opstellen. Het is één grote vriendjespolitiek waar niet alleen de resultaten onder lijden, maar ook de sfeer in het team.
'vriendjespolitiek' - heftige statement hoor. Heb je daar ook bewijs voor of is dat je eigen aanname omdat dezelfde spelers worden opgesteld?
Vak W
Aliethegame
Supporter

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2021, 11:45 Dan ga je wel heel makkelijk voorbij aan de Europa league wedstrijden van Slot.

'Sfeer in het team'. Hoe weet jij daar nou wat van? werk je dagelijks met hun? heb je hun agenda? Zie je hun groepsactiviteiten? zo ja, welke doen ze dan en hoe vaak? Zit je in hun Whatsapp groep? Het is echt beter om dubbel te checken wat je schrijft..
Vak W
Plaats reactie