Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
DeProfessor
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 sep 2021, 21:08

Het was logischer geweest om voorin met twee snelle spitsen te gaan spelen en compact op het middenveld met Reijnders. Helaas heet een van die snelle spitsen Aboukhlal en heeft die het niveau van AZ niet. Dat hij Poku een kans geeft vind ik niet verkeerd. Die jongen is razendsnel en leert hiervan. Daarnaast houdt hij de verdedigers achterin want die weten ook dat hij anders zo op de brommer is vertrokken.
Zegt nee tegen verbranden van bomen voor biomassa
Zegt nee tegen ondemocratische NGOs
Zegt nee tegen Euro
Zegt nee tegen centraal bankieren
Zegt nee tegen woke terreur
Zegt dus nee tegen Linkse politiek

Voor gelijke kansen en voor vrijheid.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 21 sep 2021, 20:13

Aboukhlal heeft meerdere periodes de kans gehad en gefaald. Maar Aboukhlal heeft elke keer geknokt en zichzelf verbeterd. Ja hij is er nog niet maar wil jij nu zeggen dat hij geen goede voorbereiding heeft gedraaid en op zijn minst weer een kans verdiende voor zijn harde werk. Ik snap dat hij pispaal is hoor, maar dat jij Midtsjø niet net zo hard durf aan te pakken omdat hij dat heeft verdiend vind ik echt slap van je.
Ik snap de logica niet waarom we Midtsjö net zo hard zouden moeten aanpakken als Zakaria?
We weten dat Midtsjö geweldig kan voetballen, van Zakaria weten we dat niet. Sterker nog, het neigt al jaren sterker naar dat hij niveau Groningen niet ontstijgt.
Midstjö daarintegen is speler van het jaar geweest volgens het AD en naar mijn inziens de beste speler van AZ in jaren.
Denk dat de vergelijking erg mank loopt.


Over Pascal ben ik ook al om na Randers.
Als je meerdere malen als trainer van AZ een wissel doet waarbij 80% van de trouwe supporters al meteen weet "nu gaan we verliezen" en dat uiteindelijk ook gebeurt, dan verlies ik ook mijn vertrouwen in de trainer.
Ik zie te weinig verbeteringen en goed spel sinds de komst van Jansen (inc. Vorig jaar) om op voort te borduren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 22 sep 2021, 03:50 Ik snap de logica niet waarom we Midtsjö net zo hard zouden moeten aanpakken als Zakaria?
Omdat het team nu meerdere wedstrijden kilometers extra heeft moeten rennen om alleen Midtsjø zijn passes te repareren (energie die je beter in bv aanvallen had kunnen stoppen). Dat een voorhoede speler de bal verliest is ingecalculeerd, want daar anticipeert het team op. Als een middenvelder de bal verliest moet je repareren, de hoeveelheid passes die hij recht in de voeten speelt van tegenstanders is ongelovelijk.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 21 sep 2021, 21:07 En dan had Beukema dus ook kansen moeten krijgen.
Zoals ik schreef als de spelersgroep de opstelling zouden maken dan staat Zakaria in de pikorde boven Evjen en Poku en om en na bij gelijk met Gudmundsson.
Beukema staat lager dan Letschert en Panta.

Ook de kritiek op de achterhoede is mede oorzaak dat superman Midtsjø op het middenveld geen superman is op dit moment. Maar ooh dat mag je hier niet benoemen :roll:
MB80
Invaller
Berichten: 2237
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Bij geen winst tegen Twente en Go Ahead, ontslag Jansen? Twente verlies partij zie ik al aankomen gezien dat allerminst een slecht team is.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

FugAZi schreef: 21 sep 2021, 11:01 Zet ie met de wissel Aboukhlal, Gudmundsson op 10 is het weer niet goed :shock: (jij bent ook niet te volgen)

Poku pakte echt verkeerd uit, maar ik snapte hem wel (een beetje de Boadu rol, toen we met 10 man stonden in Europa)

Witry verknalde een paar keer de aanval voorin. Ik ben bang dat hij nog wel even nodig heeft om zich echt aan te passen.
De wissel pakt verkeerd uit heet dat dan. Het feit dat je een 17- jarig ventje met amper wedstrijd ervaring erin zet, te beginnen tegen Celtic, daar gaat het mij om. Een jeugd buitenspeler linksback zetten, daarna een nieuwe rechtsback op links ook tegen Celtic, een stopper spits, Dat zijn nu net de redenen, naast vrijwel al de andere wissels en zijn voorspelbare tijdstippen (60 ste minuut of 3 minuten voor het einde) dat ik het niet in deze man zie zitten. Als ik vrije trappen tegen zie en keer op keer dezelfde tegengoals zie vallen, vraag ik mij echt af wat doet zo'n trainer doordeweeks? Daar reken ik hem op af. Natuurlijk kun je ongelukkig zijn, natuurlijk doe je niets aan sukkel Clasie, maar die momenten zijn tekenend. Verder mis ik creativiteit op het middenveld, Reijnders kan dat niet, na jaren ook in Zaandam te hebben gekeken, dat zijn niet de kwaliteiten van Reijnders en met verder de Wit, Clasie en Midtsjo heb je verder niemand voor de steekpass. Taabouni heet de man, laten spelen zou ik zeggen anders ben je deze jongen kwijt. Ik hoop dat onze trainer snel verbetering laat zien. UEFA binnen twee wedstrijden verknalt, 3 van 4 verloren en een na laatste, dat zijn de feiten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 22 sep 2021, 06:40 De wissel pakt verkeerd uit heet dat dan. Het feit dat je een 17- jarig ventje met amper wedstrijd ervaring erin zet, te beginnen tegen Celtic, daar gaat het mij om. Een jeugd buitenspeler linksback zetten, daarna een nieuwe rechtsback op links ook tegen Celtic, een stopper spits, Dat zijn nu net de redenen, naast vrijwel al de andere wissels en zijn voorspelbare tijdstippen (60 ste minuut of 3 minuten voor het einde) dat ik het niet in deze man zie zitten.

Wie had jij bij absentie van Wijndal dan linksback gezet op het moment dat Witry er niet was? Gullit? Dan had je ook je lol op gekund. Oosting op die positie zie ik ook niet zitten, maar aantoonbaar betere alternatieven waren er ook niet. Witry was thuis tegen Celtic uitstekend dus dat was een prima keuze. Wie had jij als stormram gebracht in de slotfase tegen Celtic? Welk type Druijf zag jij op de bank zitten?
Als ik vrije trappen tegen zie en keer op keer dezelfde tegengoals zie vallen, vraag ik mij echt af wat doet zo'n trainer doordeweeks? Daar reken ik hem op af.

Daar hebben ze voorafgaand aan Randers op getraind en is uitvoerig besproken. Wat kan Jansen nog meer doen?
Natuurlijk kun je ongelukkig zijn, natuurlijk doe je niets aan sukkel Clasie, maar die momenten zijn tekenend. Verder mis ik creativiteit op het middenveld, Reijnders kan dat niet, na jaren ook in Zaandam te hebben gekeken, dat zijn niet de kwaliteiten van Reijnders en met verder de Wit, Clasie en Midtsjo heb je verder niemand voor de steekpass. Taabouni heet de man, laten spelen zou ik zeggen anders ben je deze jongen kwijt. Ik hoop dat onze trainer snel verbetering laat zien. UEFA binnen twee wedstrijden verknalt, 3 van 4 verloren en een na laatste, dat zijn de feiten.
Taabouni op tien is een blinde gok. Daar speelt hij bij Jong ook nauwelijks en het is maar afwachten of hij dat fysiek aankan. Ik deel je mening dat we een creatieve tien kunnen gebruiken, of een lopende tien die meer scoort, alleen is die dus blijkbaar niet voor handen. Ja, Gudmundsson op tien. Of Reijnders op tien zie ik ook wel meer voetbal brengen. Alleen is Gudmundsson ook een alles of niet voetballer en moet Reijnders het ook nog maar laten zien op die positie. Al zou ik nu Reijnders een keer op die positie zetten ipv De Wit.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 22 sep 2021, 08:41 Taabouni op tien is een blinde gok. Daar speelt hij bij Jong ook nauwelijks en het is maar afwachten of hij dat fysiek aankan. Ik deel je mening dat we een creatieve tien kunnen gebruiken, of een lopende tien die meer scoort, alleen is die dus blijkbaar niet voor handen. Ja, Gudmundsson op tien. Of Reijnders op tien zie ik ook wel meer voetbal brengen. Alleen is Gudmundsson ook een alles of niet voetballer en moet Reijnders het ook nog maar laten zien op die positie. Al zou ik nu Reijnders een keer op die positie zetten ipv De Wit.
Hoezo is Taabouni op 10 een blinde gok? Hij heeft daar vorig jaar een half seizoen gespeeld met Oosting voor zich in de spits. Die 2 deden het hardstikke goed samen. Niet voor niets werd Taabouni toen verkozen tot beste talent van de 1e divisie. Volgens mij is 10 ook Taabouni zijn beste positie.

Als Gudmundsson volgens jou een alles of niets voetballer is, wat is De Wit dan? Gudmundsson heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan op 10. Hij is daarom mijn 1e keus op 10, maar Taabouni, Reijnders of Evjen mogen daar ook best een kans krijgen, in ieder geval meer creativiteit dan met De Wit. We hebben daar sowieso een speler nodig die kansen creëert en de voorhoedespelers ondersteunt.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

AZ 4 Life schreef: 22 sep 2021, 08:41 Wie had jij bij absentie van Wijndal dan linksback gezet op het moment dat Witry er niet was? Gullit? Dan had je ook je lol op gekund. Oosting op die positie zie ik ook niet zitten, maar aantoonbaar betere alternatieven waren er ook niet. Witry was thuis tegen Celtic uitstekend dus dat was een prima keuze. Wie had jij als stormram gebracht in de slotfase tegen Celtic? Welk type Druijf zag jij op de bank zitten?


Daar hebben ze voorafgaand aan Randers op getraind en is uitvoerig besproken. Wat kan Jansen nog meer doen?


Taabouni op tien is een blinde gok. Daar speelt hij bij Jong ook nauwelijks en het is maar afwachten of hij dat fysiek aankan. Ik deel je mening dat we een creatieve tien kunnen gebruiken, of een lopende tien die meer scoort, alleen is die dus blijkbaar niet voor handen. Ja, Gudmundsson op tien. Of Reijnders op tien zie ik ook wel meer voetbal brengen. Alleen is Gudmundsson ook een alles of niet voetballer en moet Reijnders het ook nog maar laten zien op die positie. Al zou ik nu Reijnders een keer op die positie zetten ipv De Wit.
Jansen is een prima coach voor Pec Zwolle maar niet voor een topclub als AZ
Morgen verliezen is het hopelijk toch wel einde verhaal want dat kan je niet meer verkopen aan je achterban
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 22 sep 2021, 09:12 Hoezo is Taabouni op 10 een blinde gok? Hij heeft daar vorig jaar een half seizoen gespeeld met Oosting voor zich in de spits. Die 2 deden het hardstikke goed samen. Niet voor niets werd Taabouni toen verkozen tot beste talent van de 1e divisie. Volgens mij is 10 ook Taabouni zijn beste positie.
Omdat hij praktisch nog geen minuut heeft gespeeld op het hoogste niveau en dat het dan met name fysiek een grote stap is om meteen op die belangrijke positie te spelen.
Als Gudmundsson volgens jou een alles of niets voetballer is, wat is De Wit dan? Gudmundsson heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan op 10. Hij is daarom mijn 1e keus op 10, maar Taabouni, Reijnders of Evjen mogen daar ook best een kans krijgen, in ieder geval meer creativiteit dan met De Wit. We hebben daar sowieso een speler nodig die kansen creëert en de voorhoedespelers ondersteunt.
Als je even leest dan zie je mijn mening over De Wit. Bij mij zou hij op de bank zitten. Hij voegt niet veel toe behalve veel rennen en onnodige overtredingen maken. Hij een type Til, maar dan een veel mindere versie. Dat soort voetballers kunnen heel nuttig zijn, maar dan moeten ze offensief wel een bijdrage hebben. Til scoorde rond de vijftien goals in een seizoen en had die bijdrage wel. Ook met belangrijke goals. De Wit komt minder in die positie, scoort minder en is ook geen man van de eindpass. Bij gebrek aan progressie zou ik hem eruit halen.

Wie er dan moet spelen? Technisch gezien is Gudmundsson de beste nummer tien, dus ik zou het zeker niet raar vinden om hem op te stellen. Iets dat vorig seizoen ook veel is gebeurd. Alleen zag je ook dat hij de ene wedstrijd uitblonk in positieve zin en de andere keer in negatieve zin. Wat dat betreft heeft hij de meeste potentie, maar is hij niet stabiel. Reijnders zie ik ook als serieuze kandidaat. Ik zou trouwens nog eerder Oosting op tien zetten dan Taabouni op dit moment.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

schoorl schreef: 22 sep 2021, 11:05 Jansen is een prima coach voor Pec Zwolle maar niet voor een topclub als AZ
Morgen verliezen is het hopelijk toch wel einde verhaal want dat kan je niet meer verkopen aan je achterban
Hij heeft het vorig jaar toch uitstekend gedaan. Dit seizoen is het niet belabberd als je speltechnisch de wedstrijden stuk voor stuk analyseert. Als Midtsjo morgen na tien minuten rood pakt en je verliest, of Vindahl duikt in de 85ste minuut over een bal heen waardoor het 2-1 wordt, waarom moet je Jansen daar dan op afrekenen?

Jansen heeft een afgeroomd elftal en heeft het voetballend gezien aardig op de rit, de resultaten geven alleen geen juiste afspiegeling van de spelverhoudingen. Het elftal moet op een aantal plekken nog ontwikkelen. Vindahl en Pavlidis moeten wennen, terwijl er op rechtsbuiten en tien nog twijfelgevallen zijn. Aboukhlal was de beste aanvaller in de voorbereiding, terwijl Evjen tegenviel, dus was het niet raar om met hem te beginnen. In de competitie valt hij echter tegen. Dan gaat hij er ook weer uit. Maar het lijkt me toch niet aan Jansen toe te schrijven dat hij de goede voorbereiding geen vervolg geeft?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 22 sep 2021, 11:28 Omdat hij praktisch nog geen minuut heeft gespeeld op het hoogste niveau en dat het dan met name fysiek een grote stap is om meteen op die belangrijke positie te spelen.


Als je even leest dan zie je mijn mening over De Wit. Bij mij zou hij op de bank zitten. Hij voegt niet veel toe behalve veel rennen en onnodige overtredingen maken. Hij een type Til, maar dan een veel mindere versie. Dat soort voetballers kunnen heel nuttig zijn, maar dan moeten ze offensief wel een bijdrage hebben. Til scoorde rond de vijftien goals in een seizoen en had die bijdrage wel. Ook met belangrijke goals. De Wit komt minder in die positie, scoort minder en is ook geen man van de eindpass. Bij gebrek aan progressie zou ik hem eruit halen.

Wie er dan moet spelen? Technisch gezien is Gudmundsson de beste nummer tien, dus ik zou het zeker niet raar vinden om hem op te stellen. Iets dat vorig seizoen ook veel is gebeurd. Alleen zag je ook dat hij de ene wedstrijd uitblonk in positieve zin en de andere keer in negatieve zin. Wat dat betreft heeft hij de meeste potentie, maar is hij niet stabiel. Reijnders zie ik ook als serieuze kandidaat. Ik zou trouwens nog eerder Oosting op tien zetten dan Taabouni op dit moment.
Zoals jij het zei leek het alsof het een grote gok is omdat hij volgens jou niet vaak bij Jong AZ op 10 heeft gespeel. Dat hij Fysiek nog niet de sterkste is ben ik met je eens, maar vroeger kwamen dit soort spelers vanuit de jeugd in het 1e terecht en tegenwoordig spelen ze eerst een heleboel wedstrijden tegen volwassen profspelers in de 1e divisie wat toch ook een aardig niveau is. Op een gegeven moment moet je een speler ook durven te brengen zodat hij zich weer verder kan ontwikkelen. Pas als een speler daadwerkelijk speeltijd krijgt zie je wat hij tekort komt en waar hij verder aan kan werken. Dat zie je nu met Poku ook. Ik blijf het vreemd vinden om een 17 jarige Poku wel speeltijd te geven in het 1e en een paar jaar oudere Taabouni met circa 2 jaar profvoetbal ervaring niet.

Oosting ipv De Wit mag inderdaad ook wel.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Op RKC na hebben we ons prima gepresenteerd
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 19 sep 2021, 18:49 We hebben toch wel kwaliteit genoeg om te winnen van Randers, RKC en Heracles?
Het verschil is kleiner geworden. Wij zijn nog steeds beter, we creëren ook nog meer kansen of hebben meer controle maar we zijn niet meer in staat om tegenslagjes op te vangen.
Kwamen we tot vorig jaar met tien te staan, dan waren we nog in staat om dat over de streep te trekken. Nu is die kwaliteit niet meer beschikbaar. Of zoals tegen RKC of Randers was er dan nog wel eens een flits van iemand die dan toch nog het verschil maakte.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 22 sep 2021, 14:41 Op RKC na hebben we ons prima gepresenteerd
Voordeel is dat de slechte resultaten het toch wel mindere spel nu niet kunnen verbloemen. En hoe positief hij het nu ook brengt, AZ zit gewoon in een crisissituatie. Het is aan hem de komende weken om te bewijzen of hij echt uit het juiste hout is gesneden en in staat is de ommekeer te bewerkstelligen. Ik zou zeggen trainertje spelen als het allemaal goed gaat, kan iedereen wel, nu opstaan en de kar trekken is echt het verschil maken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ferry schreef: 22 sep 2021, 14:41 Op RKC na hebben we ons prima gepresenteerd
Ik vind dit dus echt ronduit belachelijk.
Verdediging zo lek als een mandje.
Opbouw te traag voor woorden.
De wit die elke keer verder staat dan Pavlidis waardoor we weinig gevaar kunnen creëren, behalve als Gudmundsson op rechts staat en daadwerkelijk 10 gaat spelen maar dan missen we weer een rechtsbuiten.
Backs die geen goede over- of underlap hebben met de vleugelspelers.
En deze man zegt dat we gewoon goed spelen.

Ik vind het spel werkelijk waar niet om aan te zien.
Met dit spel, als we ook wél de kansen afmaken, worden we ook geen 3e of 4e namelijk.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 22 sep 2021, 15:04 Het is aan hem de komende weken om te bewijzen of hij echt uit het juiste hout is gesneden en in staat is de ommekeer te bewerkstelligen.
Zullen we er gewoon mee stoppen als ie morgen verliest.

We hebben ons prima gepresenteerd... #-o Ik heb vandaag ook mijn best gedaan op het werk maar er zijn wel 10 klanten weggelopen. Kan gebeuren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zegt Jansen nou dat er maar een wedstrijd was, dat ondermaats was. Dit bedoel ik nu met analyseren.
Als je als coach tevreden bent met het spel, wat voor vele supporters niet om te zien is, dan is het voor spelers ook heel makkelijk om de kantjes er vanaf te lopen.
Laten we gewoon lekker afscheid nemen, zonder nog maanden door te moeten modderen.



Deze coach had het niet, heeft het niet en zal het ook niet krijgen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Trainers van de tegenstander zijn hem tactisch vaak de baas, een plan B heeft onze trainer niet (die cursus doet hij volgend jaar pas). Tegenstanders vinden het echt niet erg om nu tegen een dominant AZ te spelen dat lekker frivool gaat aanvallen met een uber voorspelbare voorhoede met weinig creativiteit en scorend vermogen(DdW10, ZA7). En dus ook wel enigszins logisch dat het veldspel van AZ tussen beiden 16''s best behoorlijk is. Zij zien de kansen op de counter tegen het statische en trage centrum met Indi en Letschert en bij de standaardsituaties, dus laten ze AZ lekker komen. Na minuut 65 houdt het vaak helemaal op als de onnavolgbare wissels op gang komen.
Opkomende backs zijn onzichtbaar, eindeloze lange ballen op spelers die daar niets mee kunnen. De rol van de onschendbare deWit is compleet onduidelijk, zeker als Gudmundsson vanaf rechts in de as gaat spelen als spelverdeler. Witry mag het maar uitzoeken op rechts. Standaard situaties tegen = doelpunt. Een middelmatig elftal zonder jeugd en 1000+ wedstrijden ervaring dat moet wennen terwijl de talentvolle spelers verstoffen op de bank .
‘’de hand van Jansen”.

Er zal toch een punt moeten komen dat je als trainer ook je meerwaarde moet bewijzen als het gebaande pad er even niet is. En vrij snel.

Als Jansen trouwens een ander soort speler had gewild voor op de bank(plan b), heeft hij daar meer dan een jaar de tijd voor gehad om op aan te dringen bij Max. Of praten die twee nooit met elkaar over hun ideeën?
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

AZ 4 Life schreef: 22 sep 2021, 08:41 Wie had jij bij absentie van Wijndal dan linksback gezet op het moment dat Witry er niet was? Gullit? Dan had je ook je lol op gekund. Oosting op die positie zie ik ook niet zitten, maar aantoonbaar betere alternatieven waren er ook niet. Witry was thuis tegen Celtic uitstekend dus dat was een prima keuze. Wie had jij als stormram gebracht in de slotfase tegen Celtic? Welk type Druijf zag jij op de bank zitten?


Daar hebben ze voorafgaand aan Randers op getraind en is uitvoerig besproken. Wat kan Jansen nog meer doen?


Taabouni op tien is een blinde gok. Daar speelt hij bij Jong ook nauwelijks en het is maar afwachten of hij dat fysiek aankan. Ik deel je mening dat we een creatieve tien kunnen gebruiken, of een lopende tien die meer scoort, alleen is die dus blijkbaar niet voor handen. Ja, Gudmundsson op tien. Of Reijnders op tien zie ik ook wel meer voetbal brengen. Alleen is Gudmundsson ook een alles of niet voetballer en moet Reijnders het ook nog maar laten zien op die positie. Al zou ik nu Reijnders een keer op die positie zetten ipv De Wit.
Uitstekend? Ik weet het niet maar goal 1 van Celtic was toch echt een mede fout van Witry omdat hij zijn verkeerde been moest gebruiken. Ik ben het echt wel eens met wie dan? Een linkspoot het liefst, eerder Oosting ja, die had immers de gehele voorbereiding daar gespeeld en nu plotseling niet meer. Verder zijn er zeker wel risico's aan Taabouni, alleen heeft hij zoveel meer gogme dan de anderen, zeker als een blinde de wit
Gesloten