Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 13 jan 2021, 13:04 Dat is ook het hele punt. Hij moet de mogelijkheid voor (5!) wissels (eerder) gaan gebruiken. Want het kan het resultaat wel degelijk beïnvloeden.
Inderdaad:
1. slecht presterende spelers eruit halen (signaalfunctie)
2. andere / jeugdspelers kansen geven (talentontwikkeling)
3. meer kans om de wedstrijd alsnog te doen kantelen en te winnen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 13 jan 2021, 13:17 Inderdaad:
1. slecht presterende spelers eruit halen (signaalfunctie)
2. andere / jeugdspelers kansen geven (talentontwikkeling)
3. meer kans om de wedstrijd alsnog te doen kantelen en te winnen.
Precies dit, snap er geen reet van dat het niet gebeurd. Nu lees je op verschillende media dat als Boadu meer ruimte krijgt hij beter tot zijn recht komt. Met andere woorden hij komt minder tot zijn recht tegen teams die de boel gesloten houden. Iedereen kan het zien dat het niet loopt behalve de coaches.

Daarbij heb je ook nog scheve koppen in de selectie zitten. Wat een onkunde...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 13 jan 2021, 13:57 Precies dit, snap er geen reet van dat het niet gebeurd. Nu lees je op verschillende media dat als Boadu meer ruimte krijgt hij beter tot zijn recht komt. Met andere woorden hij komt minder tot zijn recht tegen teams die de boel gesloten houden. Iedereen kan het zien dat het niet loopt behalve de coaches.

Daarbij heb je ook nog scheve koppen in de selectie zitten. Wat een onkunde...
En aangezien 9 van de 10 tegenstanders de boel op slot gooien tegen AZ heb je dus niks aan Boadu, en dat blijkt week na week.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Geen PSV aanvallers gezien, ook niet de bevreesde Malen. En waar was het grote talent Ihattaren?
Daar waar Stengs toch weer (precies als tegen Twente)zijn pijlsnelle gabber Boadu wegstuurde en de keeper er weer intrapte.
Verder geen toeval dat Stengs , nu hij op 10 staat, haast iedere wedstrijd scoort. Vandaar ook dat PSV niet al te veel aanvallende risico's durfde te nemen omdat het wederom ondervonden had hoeveel pijn dit AZ hen kan doen.
Kortom Jansen heeft het in deze eerste topper tactisch allemaal goed neer gezet. Blijft wel jammer dat we geen Jahanbakhsh of een andere goede rechtsbuiten hebben, dan was het feest compleet om de tegenstander nog meer pijn te doen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 13 jan 2021, 19:52 Geen PSV aanvallers gezien, ook niet de bevreesde Malen. En waar was het grote talent Ihattaren?
Daar waar Stengs toch weer (precies als tegen Twente)zijn pijlsnelle gabber Boadu wegstuurde en de keeper er weer intrapte.
Verder geen toeval dat Stengs , nu hij op 10 staat, haast iedere wedstrijd scoort. Vandaar ook dat PSV niet al te veel aanvallende risico's durfde te nemen omdat het wederom ondervonden had hoeveel pijn dit AZ hen kan doen.
Kortom Jansen heeft het in deze eerste topper tactisch allemaal goed neer gezet. Blijft wel jammer dat we geen Jahanbakhsh of een andere goede rechtsbuiten hebben, dan was het feest compleet om de tegenstander nog meer pijn te doen.
Klopt. Het setje Stengs en Boadu waren PSV te machtig. Met name in de eerste helft.
Sixpack
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2013, 09:06

Is die Marino Pusic eigenlijk nog assistent sinds Janssen hoofdtrainer is? Ik zie hem nooit meer op de bank zitten of kijk ik niet goed?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sixpack schreef: 15 jan 2021, 10:39 Is die Marino Pusic eigenlijk nog assistent sinds Janssen hoofdtrainer is? Ik zie hem nooit meer op de bank zitten of kijk ik niet goed?
Zit gewoon op de bank hoor.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sixpack schreef: 15 jan 2021, 10:39 Is die Marino Pusic eigenlijk nog assistent sinds Janssen hoofdtrainer is? Ik zie hem nooit meer op de bank zitten of kijk ik niet goed?
Pusic had precies tijdens die hele Slot poppenkast heel zwaar corona te pakken, was daarom een tijdje afwezig. Maar nu zit hij er gewoon weer toch?
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Ja, is nog steeds assistent. Heeft heel erg last van Corona gehad. Staat inmiddels weer op het trainingsveld maar zit nog niet op de bank tijdens wedstrijden. Ik denk dat hij daar nog niet de energie voor heeft.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Pusic zat tegen PSV op de bank.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Janssen OUT. Je kunt niet saboteur Boadu laten staan. Het kan gewoon niet. ](*,) ](*,) ](*,)
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 21:24 Janssen OUT. Je kunt niet saboteur Boadu laten staan. Het kan gewoon niet. ](*,) ](*,) ](*,)
Eens, nep trainer die middelmaat accepteert. Lees dat betoog over boadu maar eens terug volgens mij was het op voetbalprimeur. Deze man is niet geschikt voor een positie in topsport, behoudens dan een assistent functie.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wel 1 positief puntje:
Hij wisselde op tijd (69e min) en meteen 4 wissels ipv 1tje.

Dat hij dan weer de verkeerde spelers eruit haalt/ laat staan, is dan weer jammer.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 16 jan 2021, 21:57 Wel 1 positief puntje:
Hij wisselde op tijd (69e min) en meteen 4 wissels ipv 1tje.

Dat hij dan weer de verkeerde spelers eruit haalt/ laat staan, is dan weer jammer.
Wissel pakte wel goed uit en laten we eerlijk zijn Karlsson heeft het de laatste tijd niet meer zo als hij startte.
Gudmundsson miste legio kansen, maar hij had waar jij op doelt ook Boadu er uit kunnen halen, alhoewel hij nog met een typische Boudu actie wel in het laatste kwartier de wedstrijd bijna besliste maar die kwam helaas op de paal. Pascal kun je niet veel verwijten, goede wissels, alweer! Zo zie je, je hebt elkaar allemaal nodig, zelfs vandaag Aboukhlal.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 16 jan 2021, 22:01 Wissel pakte wel goed uit en laten we eerlijk zijn Karlsson heeft het de laatste tijd niet meer zo als hij startte.
Gudmundsson miste legio kansen, maar hij had waar jij op doelt ook Boadu er uit kunnen halen, alhoewel hij nog met een typische Boudu actie wel in het laatste kwartier de wedstrijd bijna besliste maar die kwam helaas op de paal. Pascal kun je niet veel verwijten, goede wissels, alweer! Zo zie je, je hebt elkaar allemaal nodig, zelfs vandaag Aboukhlal.
Let's agree to disagree.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 16 jan 2021, 22:04 Let's agree to disagree.
We doen nog mee, lets be happy!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Goed ingegrepen, het gelijk aan zijn kant. Mooi te zien dat hij er meteen 4 wisselt, hou ik wel van.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 16 jan 2021, 22:05 We doen nog mee, lets be happy!
Ado doet ook nog mee in de competitie 🙄
Deze wedstrijd was wel echt drama. Niet eens alleen Stengs en Boadu, maar bijna het hele team was te gemakzuchtig. Je hoorde ze denken, net van Psv gewonnen dus tegen ADO kunnen we het wel rustig aan doen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

capefear schreef: 16 jan 2021, 22:01 Pascal kan je niet veel verwijten, goede wissels, alweer!
Dit meen je niet serieus toch?

Gudmundsson mist inderdaad 2 kansen die hij zelf mede creëert. Verder was hij voetballend een van de betere met goede passes, bal vasthouden en acties. Karlsson heb ik 3x vrij zien staan maar wordt gewoon overgeslagen, omdat de bal perse naar Boadu moet door zijn vriendjes. Verder redelijk afwezig, maar viel niet negatief op en heeft altijd een goede aanname. Stengs en Boadu waren weer GRUWELIJK slecht. Eindeloos balverlies, pogingen tot aannames die alle kanten opvliegen, kansen verprutsen, niet tot het gaatje om de bal te veroveren, enz enz. Ik ben er zo ziek van dat die gasten nooit worden gewisseld. Dit heeft niets met topsport te maken. Concurenten van de Raiola boys worden gewoon weggepest op deze manier. En iedereen mag er van vinden hoor wat ie wil. Maar ik neem deze trainer niet meer serieus.

* Dat ie vier keer wisselt vind ik wel om te prijzen inderdaad. Maar dat betekend niet je willekeurig 4 balletjes moet trekken en die dan wisselen. Of heeft die man een blindegeleide hond nodig?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 16 jan 2021, 22:11 Dit meen je niet serieus toch?

Gudmundsson mist inderdaad 2 kansen die hij zelf mede creëert. Verder was hij voetballend een van de betere met goede passes, bal vasthouden en acties. Karlsson heb ik 3x vrij zien staan maar wordt gewoon overgeslagen, omdat de bal perse naar Boadu moet door zijn vriendjes. Verder redelijk afwezig, maar viel niet negatief op en heeft altijd een goede aanname. Stengs en Boadu waren weer GRUWELIJK slecht. Eindeloos balverlies, pogingen tot aannames die alle kanten opvliegen, kansen verprutsen, niet tot het gaatje om de bal te veroveren, enz enz. Ik ben er zo ziek van dat die gasten nooit worden gewisseld. Dit heeft niets met topsport te maken. Concurenten van de Raiola boys worden gewoon weggepest op deze manier. En iedereen mag er van vinden hoor wat ie wil. Maar ik neem deze trainer niet meer serieus.
+1
Gesloten