Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 28 nov 2021, 21:32 Kom op zeg, je ziet het bijna wekelijks dat het scorend vermogen ontbreekt.
Je moet hier eindeloos breien en de ballen haast op een presenteerblaadje leggen waardoor de bal dan nog met de grootste moeite in het netje wordt gelegd.
En echt van achteruit doorsteken gaat ook niet omdat voorin de snelheid ontbreekt, zeker met deze centrumspits.
Als er minimaal 5 man in het strafschop gebied staan iedere keer... dan vind ik het niet een kwestie van 'op een presenteerblaadje afronden'. en zo ziet het er toch meestal uit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 28 nov 2021, 21:29 Teun en Owen zijn ooit ook bij toeval in het elftal gekomen.
Maar die stonden er bij jong wel bepaald beter op, dat waren daar echte sterkhouders.
Op dit moment springt er daar niemand echt meer boven uit en om daar dan vervolgens naar te grijpen in deze moeilijke tijden weet ik niet of dat verstandig is.
Je maakt dan die jongens wellicht helemaal kapot. Die zijn er veel meer bij gebaat om in te vallen bij een met vertrouwen combinerend elftal.
Blijft in eerste instantie een mispeer van Huiberts dat je 50 miljoen aan transfers binnenhaalt en denkt dat je de vertrokken sterkhouders wel grotendeels kan vervangen met wat er reeds in de selectie rondloopt waar al gerede twijfels over bestonden of ze het vereiste niveau aan konden.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Hij is tevreden, en trots op zijn ploeg. :cry:

(ESPN interview)
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Hij was nog tevreden over en trots op de prestatie tegen Vitesse. #-o
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jansen:

"Ik ben tevreden"
"Na een zware Europese wedstrijd ""
""Bij vlagen goede aanvallen opgezet"
"Trots op m'n ploeg na een zware uitwedstrijd"

Ik kan deze man niet meer aanhoren. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Op staande voet ontslaan na het tenenkrommende ESPN interview. Het is niet eens om de spelers te beschermen maar hij meent het echt. Omhoog gevallen amateur trainer.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 28 nov 2021, 22:04 Jansen:

"Ik ben tevreden"
"Na een zware Europese wedstrijd ""
""Bij vlagen goede aanvallen opgezet"
"Trots op m'n ploeg na een zware uitwedstrijd"

Ik kan deze man niet meer aanhoren. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Jansen nemen we toch niet serieus meer. Ik doe dit al maanden niet. De man is helemaal de weg kwijt.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 28 nov 2021, 22:04 Jansen:

"Ik ben tevreden"
"Na een zware Europese wedstrijd ""
""Bij vlagen goede aanvallen opgezet"
"Trots op m'n ploeg na een zware uitwedstrijd"
Mooie afscheidsspeech...

[-o< [-o< [-o<
Cetero censeo birrum bibendum esse
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 28 nov 2021, 22:04 Jansen:

"Ik ben tevreden"
"Na een zware Europese wedstrijd ""
""Bij vlagen goede aanvallen opgezet"
"Trots op m'n ploeg na een zware uitwedstrijd"

Ik kan deze man niet meer aanhoren. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Als zijn team nou de pannen van het dak had gespeeld tegen Jablonec, in een erg hoog tempo, dan mag je nog best 'tevreden of trots' zijn dat je nagenoeg geen kans weg hebt gegeven tegen Vitesse. Maar het was donderdag erbarmelijk slecht, in een gezapig tempo. Het is dat Jablonec ook heel slecht was. Dan mag je niet tevreden zijn. Het was twee keer nét geen wanprestatie.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Haha, het plan vandaag was, om de Wit vrij te spelen in de nummer 10 positie :lol: (ESPN interview)

Godverdomme man, wat een treurnis.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bij aztv ratelt ie vrolijk door

"Het enige dat ik dan wil benoemen is dat we het aan de bal in overtal iets te onzorgvuldig hebben bespeeld vandaag"
"Zeer tevreden over de 5 achterin"
"zeker positieve punten gezien"
"voor een uitduel bij Vitesse redelijk tot voldoende"


"We hadden liever gewonnen" :gaap:
"Nooit makkelijk na een "stevige" (nr 13 van Tsjechie :roll: ) midweek" :gaap:

Het lijkt echt alsof ie t meent. Terwijl zn aanvoerder eerder nog stond te lachen om het vertoonde spel.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 28 nov 2021, 21:21 Ik kijk naar de punten waarop het steeds maar mis gaat en deze twee kenmerken komen steeds maar terug: scorendvermogen en snelheid
Ook al eerder gezegd: waarom slaat Jansen in de zomer dan niet met zijn hand op tafel? Ook heb ik hem in de media hier nooit over gehoord.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Over het druk zetten en de verdediging kan je inderdaad nog wel tevreden zijn. Aan de bal was het een doffe ellende.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 28 nov 2021, 22:54 Haha, het plan vandaag was, om de Wit vrij te spelen in de nummer 10 positie :lol: (ESPN interview)

Godverdomme man, wat een treurnis.
Dan zie je dus dat die man compleet geen verstand van voetbal heeft. Hoe heeft AZ hem ooit als hulptrainer kunnen aanstellen? En daarna nog hoofdtrainer ook.....
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 29 nov 2021, 00:41 Bij aztv ratelt ie vrolijk door

"Het enige dat ik dan wil benoemen is dat we het aan de bal in overtal iets te onzorgvuldig hebben bespeeld vandaag"
"Zeer tevreden over de 5 achterin"
"zeker positieve punten gezien"
"voor een uitduel bij Vitesse redelijk tot voldoende"


"We hadden liever gewonnen" :gaap:
"Nooit makkelijk na een "stevige" (nr 13 van Tsjechie :roll: ) midweek" :gaap:

Het lijkt echt alsof ie t meent. Terwijl zn aanvoerder eerder nog stond te lachen om het vertoonde spel.
Volgende keer 6 man achterin. Of 7 nog beter. Dan gaan ze achterin nog beter spleen ](*,)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Sinds Go Ahead Eagles (pas) de tweede keer de nul in de competitie.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

De Rode Baron schreef: 28 nov 2021, 21:21 Ik kijk naar de punten waarop het steeds maar mis gaat en deze twee kenmerken komen steeds maar terug: scorendvermogen en snelheid
Die talenten die je daar op somt bewijzen het ook niet bepaald bij Jong, dat net als het eerste steeds verder afglijdt.
Taabouni, Barasi hebben de naam maar ik zie er toch ook nog te weinig van om daar nu echte versterkingen in te zien.
Huiberts heeft gewoon niet goed geanticipeerd op het vertrek van onze sterkhouders, het verschil met hun vervangers is gewoon te groot gebleken.
Het klopt absoluut dat Huijberts niet heeft geanticipeerd, daarnaast is Janssen simpelweg niet eredivisie waardig, als hij er nu pas achterkomt dat Beukema en Evjen minimaal gelijkwaardig is, dat de Wit geen 10 is, dat hij zonder rechtsbuiten speelt, dat je niet zomaar een rechtsback zonder ritme linksback in je eerste UEFA thuiswedstrijd kan neerzetten, dat abouklal niet kan ballen, dat 7 verdedigers niet gaat met een slak centraal voorin, dat enz.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Enige 'kritiek' die ik Jansen hoor geven is het samenspel van de 3 middenvelders. Maar hij wacht wel tot de 68e en 76e minuut voordat hij er wat aan doet met een wissel. Dan ben je toch al veel te laat?

Ook Pavlidis zat totaal niet in de wedstrijd maar mag ruim een uur blijven staan van deze trainer.... 0 schoten tussen de palen zegt genoeg, en toch in deze man tevreden... Bijzonder.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Wat een hysterie in dit topic

1 x mogen Sam en Hakon in de basis starten en meteen ligt het aan het negeren van deze en andere spelers
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Dacht ik ga proberen nog meer van deze emoji's te gebruiken dan andere forummers

Vallen de resultaten tegen? JA
Wordt het beter als je de trainer vervangt? hoogst dubieus
Wordt het beter als er betere spelers bijkomen? JA

Vond tactiek gisteren, die erop gericht was hun wingbacks te neutraliseren zeer geslaagd
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 29 nov 2021, 06:34 Ook al eerder gezegd: waarom slaat Jansen in de zomer dan niet met zijn hand op tafel? Ook heb ik hem in de media hier nooit over gehoord.
Die is al blij dat hij als hoofdcoach is aangesteld en Huiberts hem na vorig seizoen de kans heeft gegeven middels een contract van 2 jaar.
Stel je een coach aan van enige bewezen dienst zullen die ongetwijfeld wel een eisen pakket hebben en niet willen vallen op de punten waar het steeds maar weer mis gaat (de Wits, Gudmundssons, Clasies, Aboukhlals, etc. van deze wereld. Kortom drie kwart van je elftalselectie.
Deze coach heeft het dan niet, maar als binnen de selectie ook geen spelers meer rondlopen die het verschil kunnen maken (wat voorgaande seizoenen nog wel het geval was) dan wordt het een moeilijke zaak.
Gesloten