Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Opstelling niets op aan te merken. Evjen moest iets laten zien, maar viel op met zijn vlieggewicht, niet zijn voetbal. Krachthonk en snel. Reijnders valt op met zijn progressie, prima. Maar door weer in dezelfde val te lopen als de eerste 5 wedstrijden is wel erg triest. Wat moeten al die aanvallers in de 16 meter, ga afjagen, voetballen, dat is de kracht van AZ. Hier hoef je de wedstrijden niet voor terug te kijken Pascal. En ga een tandje sneller spelen, ondanks het klote weer, dan maak je eerder een goal en blijf je lekker warm. Laat wat zien Pascal, dan hoeven we ook geen andere trainer.
Praat geen Poep, doos.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Voltreffer Vick schreef: 28 dec 2020, 11:22 Heb ik iets gemist? Zijn we gedegradeerd?
Niets daarvan. Vorig seizoen stonden ze na 14 wedstrijden 6 punten achter en trokken het alsnog recht, nu dan 7 punten.
Op Idrissi na, nog steeds het zelfde elftal en zoals van Hooijdonk gisteren ook al in Studio Voetbal zei "sluit ze nog niet uit, daar is het verschil alsnog te klein voor en geen een club is echt stabiel gebleken dit seizoen"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

biefstukje schreef: 28 dec 2020, 09:50 Castillo is een linkeraanvaller/verdediger.
Waarom stond hij dan rechts achterin aan de verkeerde kant te dekken?

Het was echt een dramatische wissel
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Wel benieuwd nu ook tegen PEC de Wit er niet bij zal zijn of Jansen, die zelf heeft aangegeven Stengs liever op 10 te zien dan op rechts, maar eigenlijk voor de rechts buitenpositie spelers als Gudmundsson, Aboukhlal en Evjen geen al te beste beurten heeft zien maken dan toch weer overschakelt met Reijnders op het middenveld en Stengs dus weer terug op zijn vertrouwde positie. Had iemand op rechts echt zijn kans gegrepen ben ik er van overtuigd dat onder deze trainer het dan zo wel een tijd had gestaan, gezien hij al meermaals heeft aangegeven niet tevreden te zijn (ook al onder Slot) met de creativiteit en stootkracht op het middenveld.
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

IMG-20210109-WA0000.jpg
IMG-20210109-WA0000.jpg (133.24 KiB) 2341 keer bekeken
IMG-20210109-WA0001.jpg
IMG-20210109-WA0001.jpg (129.13 KiB) 2341 keer bekeken
Mij benieuwen wat voor show hij in petto heeft voor vanavond. Een ruime overwinning met goed spel, zou lekker zijn om deze maand in te leiden.
Ik las rond Utrecht vooral vaak dat onderling afgesproken was om er een bijzonder jaar van te maken. Deed mij denken aan de tijden van Brom... het gevoel is goed, niks meer aan doen en dan verbaasd zijn dat het niet allemaal vanzelf ging.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6506
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ikkyu-San schreef: 09 jan 2021, 10:17 Ik las rond Utrecht vooral vaak dat onderling afgesproken was om er een bijzonder jaar van te maken. Deed mij denken aan de tijden van Brom... het gevoel is goed, niks meer aan doen en dan verbaasd zijn dat het niet allemaal vanzelf ging.
Ja, mee eens. Die uitspraken en dan op het veld 0% intensiteit zien.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Die uitspraken waren er onder Slot ook nog steeds. Vorig seizoen leek het best bijzonder te worden waarmee ze bezig waren, maar de focus is echt minder dit seizoen. Om iets bijzonders neer te zetten moet AZ echt de focus hebben van een Leicester of Liverpool in hun kampioensjaren. AZ mag niet op 95% van hun kunnen spelen maar sommige spelers lijken soms te denken dat dit wel kan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16217
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 09 jan 2021, 15:59 Die uitspraken waren er onder Slot ook nog steeds. Vorig seizoen leek het best bijzonder te worden waarmee ze bezig waren, maar de focus is echt minder dit seizoen. Om iets bijzonders neer te zetten moet AZ echt de focus hebben van een Leicester of Liverpool in hun kampioensjaren. AZ mag niet op 95% van hun kunnen spelen maar sommige spelers lijken soms te denken dat dit wel kan.
En sommige spelers kunnen niet anders.......ben ik bang.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik gebruik zelf de ziggo go app. Of de tv natuurlijk. ;)
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Conclusies na weer een wedstrijd met deze trainer:
- AZ verdiende te verliezen. Janssen werd gered door bevlieging van Midtsjo.
- AZ definitief geen kans meer op kampioenschap
- AZ moet vrezen voor Europees voetbal
- Koopmeiners, Midtsjo en Wijndal zijn het niveau wat AZ moet nastreven.
- Boadu, Stengs, Aboukhlal zijn absoluut brandhout, maar zijn helaas wel de spelers waar de trainer op bouwt.
- Druijf en Gudmundsson zijn (onterecht) afgeschreven en moeten zorgen dat ze weg komen, maakt niet uit waar naartoe.
- Janssen kan de spelers niet motiveren, is tactisch slecht en snapt niet hoe hij moet wisselen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16217
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 09 jan 2021, 17:21 Ik gebruik zelf de ziggo go app. Of de tv natuurlijk. ;)
Ja, klopt. Ik ook nu. Het voordeel van de app was dat je snel tussen wedstrijden kon switchen op de iPad. Met hoe AZ nu speelt heb ik gauw de neiging even naar andere wedstrijden te kijken......Op de KPN app gaat dat wat traag.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16217
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 09 jan 2021, 20:59 Conclusies na weer een wedstrijd met deze trainer:
- AZ verdiende te verliezen. Janssen werd gered door bevlieging van Midtsjo.
- AZ definitief geen kans meer op kampioenschap
- AZ moet vrezen voor Europees voetbal
- Koopmeiners, Midtsjo en Wijndal zijn het niveau wat AZ moet nastreven.
- Boadu, Stengs, Aboukhlal zijn absoluut brandhout, maar zijn helaas wel de spelers waar de trainer op bouwt.
- Druijf en Gudmundsson zijn (onterecht) afgeschreven en moeten zorgen dat ze weg komen, maakt niet uit waar naartoe.
- Janssen kan de spelers niet motiveren, is tactisch slecht en snapt niet hoe hij moet wisselen.
Met alle punten min of meer eens, op de eerste na: je zegt “Jansen werd gered” maar dat vind ik dus helemaal niet. 1-1 tegen PEC is hetzelfde als verlies. 1 punt heb je geen reet aan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 09 jan 2021, 21:02 Met alle punten min of meer eens, op de eerste na: je zegt “Jansen werd gered” maar dat vind ik dus helemaal niet. 1-1 tegen PEC is hetzelfde als verlies. 1 punt heb je geen reet aan.
Ik weet dat AZ er geen moer aan heeft, maar, nu lijkt het alsof AZ aanvallend nog wat in te brengen had, terwijl het een bloedeloze nederlaag had moeten zijn.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

multatuli schreef: 09 jan 2021, 20:59 Conclusies na weer een wedstrijd met deze trainer:
- AZ verdiende te verliezen. Janssen werd gered door bevlieging van Midtsjo.
- AZ definitief geen kans meer op kampioenschap
- AZ moet vrezen voor Europees voetbal
- Koopmeiners, Midtsjo en Wijndal zijn het niveau wat AZ moet nastreven.
- Boadu, Stengs, Aboukhlal zijn absoluut brandhout, maar zijn helaas wel de spelers waar de trainer op bouwt.
- Druijf en Gudmundsson zijn (onterecht) afgeschreven en moeten zorgen dat ze weg komen, maakt niet uit waar naartoe.
- Janssen kan de spelers niet motiveren, is tactisch slecht en snapt niet hoe hij moet wisselen.
Helemaal mee eens.
Een trainer die bij een 0-1 stand aan de zijlijn staat te lachen, heeft geen topsport mentaliteit.

Exit Jansen.
Max kom eens uit die luie stoel vandaan.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

fcvictorie schreef: 06 dec 2020, 15:13 Binnen 24 uur aangetoond totaal ongeschikt te zijn als hoofdcoach, dat is een prestatie op zich.
Nog steeds een aanfluiting als hoofdtrainer van AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze denken dat Jansen dezelfde potentie heeft als Slot. Maar het is tactisch nog een grotere onbenul dan Van den Brom en zijn vriendjespolitiek begint gênante vormen aan nemen. Totaal ongeschikt deze kluns.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Stop met Karlsson wisselen en begin met Boadu en Stengs wisselen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9122
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 09 jan 2021, 23:40 Stop met Karlsson wisselen en begin met Boadu en Stengs wisselen.
Karlsson kan tenminste iets forceren. Snap ook niet precies waar die wissel telkens goed voor is behalve de beoogde fitheid.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 09 jan 2021, 23:40 Stop met Karlsson wisselen en begin met Boadu en Stengs wisselen.
Wanneer durft een reporter een keer te vragen of de trainer bepaalt dat Boadu en Stengs hele wedstrijden moeten spelen od dat dat een opdracht van Huiberts is. En of dat zo bepaald is in het contract.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 10 jan 2021, 04:10 Wanneer durft een reporter een keer te vragen of de trainer bepaalt dat Boadu en Stengs hele wedstrijden moeten spelen od dat dat een opdracht van Huiberts is. En of dat zo bepaald is in het contract.
Die journalisten bestaan al 20 jaar niet meer. Vroeger had je nog wel eens van die zeurende gasten tijdens een persconferentie maar tegenwoordig worden er louter nog kritiekloze stukjes tekst geplaatst. Het is op alle vlakken een puinzooi bij AZ maar niemand die corrigeert. Heeft met topsport niets te maken. Op deze manier missen ze EL, zijn de ‘talenten’ niets meer waard, komt er geen fatsoenlijke trainer en zit er na de zomer nog 10.000 man in het stadion.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten