Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Langedijk schreef: 17 sep 2021, 08:53 Die afweging snap ik helemaal niet als je juist creativiteit en scorend vermogen nodig hebt. Arbeid en inzet vind ik ook geen kwaliteiten, dat vind ik basiseigenschappen. Midtsjo koppelt daar tenminste nog inzicht en een goede trap aan, De Wit kan helemaal niks behalve schreeuwen, wijzen, rennen, domme overtredingen maken en gele kaarten pakken.
Dan gaat het over evenwicht, niet alleen creatieve voetballers maar ook kilometervreters, karakterjongens, box tot box beulen, koppers
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Langedijk schreef: 17 sep 2021, 08:53 Die afweging snap ik helemaal niet als je juist creativiteit en scorend vermogen nodig hebt. Arbeid en inzet vind ik ook geen kwaliteiten, dat vind ik basiseigenschappen. Midtsjo koppelt daar tenminste nog inzicht en een goede trap aan, De Wit kan helemaal niks behalve schreeuwen, wijzen, rennen, domme overtredingen maken en gele kaarten pakken.
Dan gaat het over evenwicht, niet alleen creatieve voetballers maar ook kilometervreters, karakterjongens, box tot box beulen, koppers. Was het maar zo dat arbeid een basiseigenschap was, kijk even naar Boadu en stengs
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Bob Ross schreef: 17 sep 2021, 09:03 Precies. Zou lachwekkend om nu mensen te gaan ontslaan terwijl alle doelstellingen nog gehaald kunnen worden.
Even voor de duidelijkheid overwinteren in de UEFA kan al niet meer, volledig anders dan de Mickey Mouse cup
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11166
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Pascal heeft ‘diep respect’ voor spelers, die met hun lichaam hun geld moeten verdienen, goed voor dat lichaam zorgen :roll:

Kan iemand die man een mediaverbod opleggen. Of wegsturen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Rjansen17 schreef: 17 sep 2021, 20:38 Dan gaat het over evenwicht, niet alleen creatieve voetballers maar ook kilometervreters, karakterjongens, box tot box beulen, koppers. Was het maar zo dat arbeid een basiseigenschap was, kijk even naar Boadu en stengs
Arbeid hoort ook een basis kwaliteit te zijn, niet je énige kwaliteit. En koppen kan die helemaal niet. Altijd naast.
Karakter jongens nemen initiatief en zijn bepalend voor het elftal ipv verstoppertje en riscioloos balletjes breed.

Zal het engelse bloed van Jansen wel zijn waarom hij zo verzot is op die gozer. Meer kaarten dan keypasses.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Jansen vond dat er goed veldspel was en er genoeg kansen werden gecreëerd.
Als zo'n man zoiets zegt, dan houdt het op al op voor mij. Want dan hebben we duidelijk andere verwachtingen bij goed veldspeel en veel kansen.
Als AZ alle grote kansen had afgemaakt was het 4-2 geworden? Misschien 5?
Vind het aantal grote kansen echt meevallen en het veldspel was niet om aan te zien. Langzaam achterin rondtikken.
Ik kijk godverdomme elke wedstrijd vanuit Mexico met een VPN en het is echt elke keer helemaal kut.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 17 sep 2021, 18:07 Als een tegenstander je op laat komen en het spel laat maken omdat ze weten dat ze je op dat front niet zomaar kunnen verslaan.
Dan gaat die tegenstander opkomen en het spel maken. Ook tegen Randers werden er best veel duels verloren op cruciale plekken, waren er van tijd tot tijd vlugge counters van de kant van de tegenpartij en over de vrije trappen hoeven we het niet te hebben toch?

de treffers van Randers waren geen toevalstreffers en de treffers van PSV ook niet. Tuurlijk ziet een wedstrijd er ander uit als Pavlidis er wél met zijn teen bij komt of de Wit wel de bal met zijn hoofd weet te raken, maar dat doet er niets aan af dat Randers deze doelpunten de volgende wedstrijd net zo simpel weer kan maken.
Ik zie echt Randers echt niet nog een keer een doelpunt maken met die lucky omhaal in de 16 die toevallig via een dwarrel bij een mede speler komt. Ook het 2e doelpunt waar de bal precies tussen 2 AZ hoofden valt 8 van de 10 keer niet.
Bij PSV geld die eerste zelfs dat je die 9 op de tien keer niet maakt.

Pavlidis moet ze natuurlijk gewoon maken. Daar zit eigenlijk de grootste pijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9151
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 18 sep 2021, 00:41 Ik zie echt Randers echt niet nog een keer een doelpunt maken met die lucky omhaal in de 16 die toevallig via een dwarrel bij een mede speler komt. Ook het 2e doelpunt waar de bal precies tussen 2 AZ hoofden valt 8 van de 10 keer niet.
Bij PSV geld die eerste zelfs dat je die 9 op de tien keer niet maakt.

Pavlidis moet ze natuurlijk gewoon maken. Daar zit eigenlijk de grootste pijn.
Weddenschapje leggen dat ze er nog zo een gaan scoren in de groepsfase?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 18 sep 2021, 10:22 Weddenschapje leggen dat ze er nog zo een gaan scoren in de groepsfase?
Tegen AZ, ja leuk. Kopdoelpunt doen? Of liever een omhaal frommeldoelpunt?

Ik stel voor om dan voor een maand lang en minstens 30 bijdragen (ik noem maar wat)
Schrijft de verliezer in het onderschrift FugAZi/deZuivelduivel weet het beter of zoiets? (en dan eindeloos quoten :lol:) edit bij quoten zie je het onderschrift niet....
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Hou de eer aan jezelf. Als je hoofdtrainer wil zijn do dat dan op je eigen niveau Spakenburg of een AFC. Dit is de 3e wedstrijd op rij dat hij er niks van kan en ervaring mist op het juiste niveau. Voor dat iemand met Sjors Ultee aankomt als argument. Volgens mij is hij de uitzondering op de regel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij doet echt maar wat. Zit geen enkele visie of opvatting over voetbal achter.

De enige consuquente factor in het jansen voetbal is het hoge gehalte kick and rush.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5430
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

De commentator zei nog even dat Janssen goed gewisseld had toen het 2-2 werd. Zelden zo gelachen. Hoogtepunt van de wedstrijd.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Bob Ross schreef: 17 sep 2021, 09:03 Precies. Zou lachwekkend om nu mensen te gaan ontslaan terwijl alle doelstellingen nog gehaald kunnen worden.
Dat geldt nog steeds. Laten zitten maar dan?
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Deze nietszeggende trainer die spelers als Karlsson, Evjen, Reijnders en Beukema kapot maakt, moet echt weg anders maakt hij de hele club kapot.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6530
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

galblazer schreef: 19 sep 2021, 17:14 Dat geldt nog steeds. Laten zitten maar dan?
Gewoon laten zitten totdat het kalf verdronken is.
:lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

galblazer schreef: 19 sep 2021, 17:16 Deze nietszeggende trainer die spelers als Karlsson, Evjen, Reijnders en Beukema kapot maakt, moet echt weg anders maakt hij de hele club kapot.
Je vergeet Gudmundsson, Oosting, taabouni, Barasi
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ja hoor, termen als kapot maken wat een ongelovelijke onzin weer.

Bedenk me net dat het maar goed is dat Beukema er nog niet in staat, hij had bij deze 'supporters' binnen 3 wedstrijden helemaal de grond in geboord geweest als hij een paar fouten had gemaakt.

AZ heerst tot de rode kaart.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 19 sep 2021, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6530
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 19 sep 2021, 17:29 Ja hoor, termen als kapot maken wat een ongelovelijke onzin weer. De emotie zal wal weer hoog zitten
Je vindt een verlies tegen RKC en een zwak Heracles te billijken, begrijp ik?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

:)
Ferry schreef: 19 sep 2021, 17:32 Je vindt een verlies tegen RKC en een zwak Heracles te billijken, begrijp ik?

Nee ik ben er ziek van. Maar ik ga niet als een kleuter lopen gillen dat ik geen snoepje krijg (lees de trainer stelt mijn favoriete speler niet op).
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9151
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 19 sep 2021, 17:29 Ja hoor, termen als kapot maken wat een ongelovelijke onzin weer.

Bedenk me net dat het maar goed is dat Beukema er nog niet in staat, hij had bij deze 'supporters' binnen 3 wedstrijden helemaal de grond in geboord geweest als hij een paar fouten had gemaakt.

AZ heerst tot de rode kaart.
Ahja AZ heerste alweer en toch heb je 3 doelpunten tegen hangen.
Was vast allemaal weer toeval.

Beukema heeft de pech dat hij straks pas gebracht gaat worden als alles al aan gort geschoten is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten