Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:12 En kan nu weer geen uittrappen in de KKD.

Slechtste man van het veld.

Had bij de eerste goal moeten komen (ergo: er al moeten staan) en haalde het in het laatste kwartier in zijn hoofd om alle vrije trappen op te gaan eisen halverwege de eigen helft om deze vervolgens niemandsland in te pompen.

Echt een wanstaltige vertoning.
Gelet op het feit dat Beukema als spits was ingebracht, lijkt het er op dat dit vooraf afgesproken is met de trainer. Dat deze tactiek niet werkte is wel jammer ja. Verder heeft hij wel top gekeept. Ik zou zelf Vindahl erin gezet hebben, maar ik moet toegeven dat Hobie gewoon 2 hele goede wedstrijden heeft gekeept.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:12 En kan nu weer geen uittrappen in de KKD.

Slechtste man van het veld.

Had bij de eerste goal moeten komen (ergo: er al moeten staan) en haalde het in het laatste kwartier in zijn hoofd om alle vrije trappen op te gaan eisen halverwege de eigen helft om deze vervolgens niemandsland in te pompen.

Echt een wanstaltige vertoning.
Hobie heeft het gewoon prima gedaan. Als hij komt en de bal wordt over hem heen gelobd, is het ook weer niet goed. Was inderdaad twijfelend, maar vond het vooral een fout in de restverdediging en verder gewoon een hele strakke splijtende voorzet. Heeft ons vorige week gewoon meerdere keren behoed voor de 3-0 he. Kind van de club, laat hem nog maar even staan zo. Vind hem echt niet slechter dan Bizot en ik heb nog geen bewijs dat die Jensen duidelijk een meerwaarde is.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 27 aug 2021, 08:14 Gelet op het feit dat Beukema als spits was ingebracht, lijkt het er op dat dit vooraf afgesproken is met de trainer. Dat deze tactiek niet werkte is wel jammer ja. Verder heeft hij wel top gekeept.
Verder heeft hij geen bal gehad.

En het werkte niet omdat hij die ballen niet richting de 16 van de tegenstander kreeg. Die ballen vielen halverwege de helft van de tegenstander ... Je kan wel lange ballen gaan spelen, maar dat heeft pas zin vanaf +/- de middenlijn.

Dit was zó oliedom. Verantwoordelijk voor ongeveer drie keer balbezit op rij terwijl balbezit in die fase de sleutel is.

Ongeschikt voor profvoetbal.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 27 aug 2021, 08:23 Hobie heeft het gewoon prima gedaan.
Wat mij betreft een amateurkeeper verdwaald in een prof-omgeving.

Heeft zowel bij de tegengoal als in het laatste kwartier aangetoond (nog) niet rijp te zijn voor dit niveau.

(Voor zover ik dit punt nog niet duidelijk had gemaakt.)

Misschien nog twee jaar verhuren aan een aanvallende eerste divisie club.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De 1-0 was inderdaad een fout met hem en Witry als hoofdschuldigen. Verder vind ik het tactisch plan om hoge ballen te gaan geven tegen een Schotse tegenstander vooral te verwijten aan diegene zonder nummer op zijn shirt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 27 aug 2021, 09:59 De 1-0 was inderdaad een fout met hem en Witry als hoofdschuldigen. Verder vind ik het tactisch plan om hoge ballen te gaan geven tegen een Schotse tegenstander vooral te verwijten aan diegene zonder nummer op zijn shirt.
De uitvoering van dit plan was anders ook abominabel slecht.

Verhexit.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZSander schreef: 27 aug 2021, 08:23 Hobie heeft het gewoon prima gedaan. Als hij komt en de bal wordt over hem heen gelobd, is het ook weer niet goed. Was inderdaad twijfelend, maar vond het vooral een fout in de restverdediging en verder gewoon een hele strakke splijtende voorzet. Heeft ons vorige week gewoon meerdere keren behoed voor de 3-0 he. Kind van de club, laat hem nog maar even staan zo. Vind hem echt niet slechter dan Bizot en ik heb nog geen bewijs dat die Jensen duidelijk een meerwaarde is.
Hobie heeft het helemaal niet prima gedaan, hij deed niks. Hij had eerder bij die eerste bal geweest en vervolgens had hij die voorzet ook nog kunnen onderscheppen, maarja hij bleef staan wat vrijwel een garantie was voor een tegen goal
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Grote en dure fout bij de 0-1, waarbij je ziet dat hij ervaring mist. Daarna weinig meer hoeven te doen. Aan de bal redelijk, maar hij kiest toch erg vaak voor de lange bal omdat hij met korte ballen zijn ploeggenoten nog weleens in de problemen brengt (zo schold Koopmeiners hem een keer volledig uit na een kutbal).

Ik vind dat hij het beter doet dan verwacht en een uitstekende tweede keeper, maar van de eerste keeper verwacht ik net wat meer.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 27 aug 2021, 17:34 Grote en dure fout bij de 0-1, waarbij je ziet dat hij ervaring mist. Daarna weinig meer hoeven te doen. Aan de bal redelijk, maar hij kiest toch erg vaak voor de lange bal omdat hij met korte ballen zijn ploeggenoten nog weleens in de problemen brengt (zo schold Koopmeiners hem een keer volledig uit na een kutbal).

Ik vind dat hij het beter doet dan verwacht en een uitstekende tweede keeper, maar van de eerste keeper verwacht ik net wat meer.
Vind je de 0-1 echt een fout van Hobie? Ik zie een speler die 2 opties heeft: op doel schieten of afleggen. Hobie dekt de hoek af voor als hij gaat schieten. Speler legt af en doelpunt. Hobie kon hier niet veel aan doen.:

https://youtu.be/r3JqTt95e4s

Waar het vooral fout gaat is dat Letschert buitenspel opheft.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 27 aug 2021, 17:47 Vind je de 0-1 echt een fout van Hobie? Ik zie een speler die 2 opties heeft: op doel schieten of afleggen. Hobie dekt de hoek af voor als hij gaat schieten. Speler legt af en doelpunt. Hobie kon hier niet veel aan doen.:

https://youtu.be/r3JqTt95e4s

Waar het vooral fout gaat is dat Letschert buitenspel opheft.
Heb even gekeken, maar je hebt gelijk. Het is geen blunder. Ik denk wel dat als hij er meteen volledig voor was gegaan dat hij de bal had gehad. Maar het was spannend geweest en had mis kunnen gaan. In het stadion was ik overtuigd dat hij 100% fout zat omdat hij twijfelde, maar daar zie je geen diepte.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Kreeg vandaag wel de indruk dat met Hobie gesproken is over het uitkomen, de afgelopen week. Hij kwam erg snel, meerdere keren. Had hij dat donderdag zo gedaan dat was die 0-1 niet gevallen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Hobie Verhulst gaat denk ik ook gewoon zijn wedstrijd tegen PSV spelen en als hij dat goed doorstaat zie ik hem nog niet zo snel onder de lat verdwijnen.
Alleen maar goed als daar een zware concurrentiestrijd heerst.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 29 aug 2021, 16:53 Kreeg vandaag wel de indruk dat met Hobie gesproken is over het uitkomen, de afgelopen week. Hij kwam erg snel, meerdere keren. Had hij dat donderdag zo gedaan dat was die 0-1 niet gevallen.
Nogmaals: als ie er inderdaad uitkomt (het was echt wel ver van de goal af met de uiteindelijke doelpuntenmaker dan echt helemaal vrij) en de speler lobt of krult ‘m langs Hobie, of zet ‘m direct voor, wat zou je dan hebben gezegd? Hij had in zijn hok moeten blijven?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat duikt deze man gek. Totaal niet atletisch en duikt op zijn buik ofzo.

Vorige week maakte Jan Boskamp hier al een opmerking over en nu ineens valt het mij op.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:38 Wat duikt deze man gek. Totaal niet atletisch en duikt op zijn buik ofzo.

Vorige week maakte Jan Boskamp hier al een opmerking over en nu ineens valt het mij op.
Ik versta amper wat Boskamp zegt en hij is de laatste die iets over een buik mag zeggen :P
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:38 Wat duikt deze man gek. Totaal niet atletisch en duikt op zijn buik ofzo.

Vorige week maakte Jan Boskamp hier al een opmerking over en nu ineens valt het mij op.
Hij stond gewoon in de verkeerde hoek, de korte. Er staan iets van 4 a 5 man in die hoek, die overigens allemaal het schot er niet uit kunnen halen, maar oke. Daardoor rent hij half struikelend toch maar richting lange hoek, en geen kracht/houvast meer om af te zetten. Heel erg matig gekeept, Vindahl was hier allang al doormidden gezaagd (en terecht).

Gewoon een matige keeper, verleden wijst dat ook uit, er moet echt een nieuwe komen, of toch maar Vindahl op goal, al maakt die natuurlijk ook ketsers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:12 En kan nu weer geen uittrappen in de KKD.

Slechtste man van het veld.

Had bij de eerste goal moeten komen (ergo: er al moeten staan) en haalde het in het laatste kwartier in zijn hoofd om alle vrije trappen op te gaan eisen halverwege de eigen helft om deze vervolgens niemandsland in te pompen.

Echt een wanstaltige vertoning.
UP!!!!!!

Excuses, maar ik moest dit up-je even kwijt.

Maar wat vind ik dit toch een waardeloze keeper. Als hij graag ballen blind de lucht in wil knallen dan moet hij op rugby of bij de tegenstander - Dundee - gaan voetballen. Maar dit kan echt niet meer.

(Ps. Vond die tegengoal niet echt een fout. Daar gaan ongeveer vier verdedigende blunders aan vooraf en vervolgens krijg je een verdekt schot van ongeveer 14 meter. Als Vindahl deze bal niet pakt staan de Shota-Arveladzes klaar om te oordelen, maar ik zie dit door de vingers.)
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Ik ben ook niet echt overtuigd, als dit nou de beste keuze van de twee is... Zou voor mij nog steeds prio zijn om een goede (of op zn minst degelijk) GK te halen
Van Alkmaar begint de victorie
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 04 aug 2022, 22:19 (Ps. Vond die tegengoal niet echt een fout. Daar gaan ongeveer vier verdedigende blunders aan vooraf en vervolgens krijg je een verdekt schot van ongeveer 14 meter. Als Vindahl deze bal niet pakt staan de Shota-Arveladzes klaar om te oordelen, maar ik zie dit door de vingers.)
Dat is gewoon niet waar en dat weet je best. Was een bijna onhoudbare bal.

Het is ook niet alsof Verhulst pas sprong toen de bal al in het netje lag
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Blunder van Verhulst was een houdbare bal. Dook met 2 armen naar de hoek terwijl je met een arm gestrekt moet duiken. Hè... dat klinkt bekend wie deed dat ook en wordt constant afgebrand..

Oh wacht maar Hobie is eigen jeugd dan maakt het niet uit....

Verhulst is een leuke KKD keeper en een aardige gozer maar geen 1e doelman voor AZ, dat lijkt me wel duidelijk.
Plaats reactie