Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 15 sep 2022, 14:22 Vooralsnog vind ik - inderdaad - wel dat Verhulst - nog - slechter gestart is dan Vindahl vorig jaar.
De eerste periode van Vindahl was zijn beste.
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Lekkere 1-1 Hoby. Slecht gekeept en dekt niet eens zijn doel fatsoenlijk plus valt raar

Unaniem eens met Antiopdam dat dit een parodie op een keeper is
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 15 sep 2022, 14:35 Ik vind Unnerstal geen kutkeeper, integendeel. Maar ik zie niet in wat dat met Verhulst te maken heeft
Illistratie van mijn twijfel over de weerszijden van deze discussie
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De lange ballen gaan weer lekker!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die 1-1 was een fout (niet alleen van hem) en volgens mij komt hij goed weg bij die ziekenhuisbal van Bazoer. Raakt zijn rechter voet die gozer niet? In ieder geval weer hele rare fratsen bij die 1 tegen 1.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 15 sep 2022, 18:54 Die 1-1 was een fout (niet alleen van hem) en volgens mij komt hij goed weg bij die ziekenhuisbal van Bazoer. Raakt zijn rechter voet die gozer niet? In ieder geval weer hele rare fratsen bij die 1 tegen 1.
Dat schot had een hele goede keeper kunnen keren, ook al was hij echt loeihard. Maar het een echte fout noemen is te zwaar.

Bij die van Bazoer… wat moet een keeper doen dan? Moet ie ineens teleporteren als die gozer tegen hem op dreigt te rennen? Hij mag daar komen zolang hij maar niet die speler opzoekt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 15 sep 2022, 19:00
Bij die van Bazoer… wat moet een keeper doen dan? Moet ie ineens teleporteren als die gozer tegen hem op dreigt te rennen? Hij mag daar komen zolang hij maar niet die speler opzoekt.
Kijk nog maar eens terug. Hij gaat met beide benen naar voren waardoor hij zomaar die gozer kan raken. Als dat al niet gebeurde. Het zag er nogal onbeholpen uit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 15 sep 2022, 19:00 Dat schot had een hele goede keeper kunnen keren, ook al was hij echt loeihard. Maar het een echte fout noemen is te zwaar.
Staat verkeerd opgesteld hoor en “duikt” als een zak aardappelen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Was vandaag inderdaad niet best op de momenten dat hij had kunnen bewijzen kwalitatief sterk te zijn. Bij de 1-1, het over de zijlijn schieten van de bal terwijl hij alle tijd had en bij de één op één was het niet best.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 15 sep 2022, 19:00 Dat schot had een hele goede keeper kunnen keren, ook al was hij echt loeihard. Maar het een echte fout noemen is te zwaar.
Mee eens.

Hij was gisteren wel gewoon weer redelijk / matig tot slecht, maar een echte fout vond ik dit ook niet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 15 sep 2022, 15:05 De eerste periode van Vindahl was zijn beste.
Klopt.

Hopen dat Hobie een omgekeerde curve maakt.

Maar er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 07:12 Klopt.

Hopen dat Hobie een omgekeerde curve maakt.

Maar er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
Nee is het enthousiasme is wel wat gedaald ik vind hem nu juist onrustiger ogen.

Maar of stresskip Vindahl het beter zal doen is geen ook geen zekerheid.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 16 sep 2022, 07:23 Nee is het enthousiasme is wel wat gedaald ik vind hem nu juist onrustiger ogen.

Maar of stresskip Vindahl het beter zal doen is geen ook geen zekerheid.
Ik pleit ook niet voor Vindahl.

Ik pleit sinds eind vorig seizoen al voor een serieuze keeper die met Vindahl de concurrentie aan kan gaan.

Ik vind overigens ook dat Verhulst geen lijn vertoont. Niet omhoog of omlaag.

Hij presteert gewoon elke wedstrijd redelijk / matig tot slecht.

Met heel veel fantasie kan je er misschien een keer een 7 inzien. Maar dan moet je echt al met een anti - Vindahl - bril of pro - jeugdopleiding - bril hebben.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 07:29 Ik pleit ook niet voor Vindahl.

Ik pleit sinds eind vorig seizoen al voor een serieuze keeper die met Vindahl de concurrentie aan kan gaan.

Ik vind overigens ook dat Verhulst geen lijn vertoont. Niet omhoog of omlaag.

Hij presteert gewoon elke wedstrijd redelijk / matig tot slecht.

Met heel veel fantasie kan je er misschien een keer een 7 inzien. Maar dan moet je echt al met een anti - Vindahl - bril of pro - jeugdopleiding - bril hebben.
Het schijnt dat Jasper - toen hij bij NEC had getekend wel even scheel heeft gekeken toen hij het bedrag zag dat AZ bood. Max heeft duidelijk de zelfde mening dat er een serieuze keeper hoort te staan.
Nu is het roeien met de riemen die we hebben, het is niet anders.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZuid-Scharwoude schreef: 15 sep 2022, 19:52 Was vandaag inderdaad niet best op de momenten dat hij had kunnen bewijzen kwalitatief sterk te zijn. Bij de 1-1, het over de zijlijn schieten van de bal terwijl hij alle tijd had en bij de één op één was het niet best.
1 schot op goal, 1 goal tegen. Laatste wedstrijden weinig goals tegen maar veel wat richting goal gaat is ook meteen gevaarlijk en/of een goal. Gun Hoby het beste en begrijp het sentiment van jeugd dat hij de gunfactor heeft maar het is gewoon niet goed genoeg voor AZ. Het is dat je tegen Gil Vicente, Tuzla en de kleintjes in de Eredivisie speelde dat je ermee weg komt, tegen Twente als eerste serieuze test aardig onzeker.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat niemand benoemt is dat hij wel twee jaar heeft stil gestaan omdat hij als reserve keeper zelden een wedstrijd heeft gekeept en ook bij Jong AZ amper een rol had. Dus je zou nog kunnen pleiten dat hij iets rit me mist en dat dit langzaam aan moet beginnen te komen nu.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vind Verhulst wel de beste reservekeeper die we in lange tijd gehad hebben.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 16 sep 2022, 08:22 Vind Verhulst wel de beste reservekeeper die we in lange tijd gehad hebben.
:D
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

FugAZi schreef: 16 sep 2022, 07:54 Het schijnt dat Jasper - toen hij bij NEC had getekend wel even scheel heeft gekeken toen hij het bedrag zag dat AZ bood. Max heeft duidelijk de zelfde mening dat er een serieuze keeper hoort te staan.
Nu is het roeien met de riemen die we hebben, het is niet anders.
Dat was, volgens de mannen van AZAlerts in hun podcast, al in juni. Als Max die mening echt had, was er nog tijd genoeg geweest voor een alternatief.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 16 sep 2022, 09:38 Dat was, volgens de mannen van AZAlerts in hun podcast, al in juni. Als Max die mening echt had, was er nog tijd genoeg geweest voor een alternatief.
Welke?
Plaats reactie