Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 12 sep 2022, 08:23 Nog even los van de doelpunten:

Verhulst overigens wéér met een epische fout in de 1 tegen 1. Zoals we dat ook al zagen thuis tegen Celtic en eigenlijk elke andere willekeurige 1 tegen 1 situaties dit seizoen die standaard in een doelpunt eindigen.

Deze keeper heeft echt een gigantisch probleem omdat hij geen verticale diepte ziet als spelers hem benaderen. Ofwel: hij kan niet niet anticiperen op snelheid van een speler en een rollende bal.

Hier gaan we nog veel "lol" aan beleven.

In ieder geval schrijven we weer een fout/blunder bij en mogen we blij zijn dat Van Wolfswinkel voor open doel op de paal schiet.
(De) UP!!! (waarvan je wist dat die ging komen)

Exact dezelfde blunder nummer vijf nu?

Gelukkig heeft hij het hersteld met een aardige redding van een bal die naar hem toe werd gekeept.

Ik twijfel daardoor tussen een 4 en een 6,5.

Nou ja. In de euforie van het moment laat ik het nú verder rusten. Maar deze tegengoal schrijven we bij.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 15 sep 2022, 14:22 Vooralsnog vind ik - inderdaad - wel dat Verhulst - nog - slechter gestart is dan Vindahl vorig jaar.
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 07:43 :lol: :lol: :lol:
We gaan weer blunders wegmoffelen omdat hij daarna welgeteld één redding heeft gemaakt (middels de bekende showduik als een bal recht op hem afkomt)?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 07:52 We gaan weer blunders wegmoffelen omdat hij daarna welgeteld één redding heeft gemaakt (middels de bekende showduik als een bal recht op hem afkomt)?
Hoe toch op man, je maakt jezelf belachelijk. Had in de slotfase meerdere fraaie reddingen, waaronder die bal uit de bovenhoek. Aan die goal kon hij wederom niks doen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 07:57 Hoe toch op man, je maakt jezelf belachelijk. Had in de slotfase meerdere fraaie reddingen, waaronder die bal uit de bovenhoek. Aan die goal kon hij wederom niks doen.
Inderdaad
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 07:57 Hoe toch op man, je maakt jezelf belachelijk. Had in de slotfase meerdere fraaie reddingen, waaronder die bal uit de bovenhoek. Aan die goal kon hij wederom niks doen.
Gelieve te benoemen dan.

#stopfeitenvrijdiscussiëren
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 19 sep 2022, 08:05 Inderdaad
Ook differentcook mag dit stukje huiswerk wat mij betreft gaan maken: gelieve de "meerdere fraaie reddingen" van Verhulst aan te wijzen.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=xijHq_vtdmQ

Vanaf 9:40 begint het slotoffensief. Daarvoor heeft hij niets te doen gehad.

Naast de nette redding op de kopbal kan ik - met goed kijken - misschien een handje op 10:25 ontdekken.

Is dat nu waar op gedoeld wordt?

Dan weet ik weer even waar we het over hebben ...

:-|
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Het beetje twijfel dat bij mij begon te groeien is weer weg. Kon niks aan dat doelpunt doen, want het was open huis. Mooie reddingen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 07:57 Hoe toch op man, je maakt jezelf belachelijk. Had in de slotfase meerdere fraaie reddingen, waaronder die bal uit de bovenhoek. Aan die goal kon hij wederom niks doen.
Helemaal mee eens.
Hobie is echt niet onze verlosser, maar je bent echt al begin het begin over Hobie (en Vindalh) totaal niet meer serieus te nemen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:27 Mooie reddingen.
Waarom gebruikt iedereen hier nu meervoud?

Heb ik naar een andere wedstrijd gekeken? Was dat bij het inschieten?

Het is echt lastig zo'n echokamer te doorbreken.

Op welke andere redding (dan op die kopbal) wordt nu gedoeld?

(Ik merk dat ik niet rustig aan mijn werkweek kan beginnen zonder dit raadsel op te lossen.)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 19 sep 2022, 08:32 Helemaal mee eens.
Hobie is echt niet onze verlosser, maar je bent echt al begin het begin over Hobie (en Vindalh) totaal niet meer serieus te nemen.
Prima.

Maar dan te weerleggen met feiten aub. In plaats van de jij-bak te spelen. Daar ben ik niet gevoelig voor.

Ik sta wel altijd open voor goede argumenten.

Welke goede reddingen heb jij dan gezien?

Ik wil er best over nadenken om de tegengoal van ajax geen fout te vinden, maar dat lukt gewoon niet. Omdat hij elke keer in de 1 - op - 1 dezelfde fout maakt. Of zie ik daar dan iets verkeerd?

(Er zijn overigens meerdere forummers die het wel een fout vinden: dus in deze op de man (de jij-bak) spelen is óók wat onzinnig.)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hoe kunnen mensen nou een 2 tegen 1 een fout van de keeper vinden. Zoals met vWolfswinkel was iets heel anders, dat was matig. Maar dit is gewoon simpel uitgespeeld door taylor, uit het boekje
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:33 Waarom gebruikt iedereen hier nu meervoud?

Heb ik naar een andere wedstrijd gekeken? Was dat bij het inschieten?

Het is echt lastig zo'n echokamer te doorbreken.

Op welke andere redding (dan op die kopbal) wordt nu gedoeld?

(Ik merk dat ik niet rustig aan mijn werkweek kan beginnen zonder dit raadsel op te lossen.)
Bal uit de hoek, bal van de lijn in kluts is al 2. Ga maar lekker aan het werk :wink:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:36 Prima.

Maar dan te weerleggen met feiten aub. In plaats van de jij-bak te spelen. Daar ben ik niet gevoelig voor.

Ik sta wel altijd open voor goede argumenten.

Welke goede reddingen heb jij dan gezien?

Ik wil er best over nadenken om de tegengoal van ajax geen fout te vinden, maar dat lukt gewoon niet. Omdat hij elke keer in de 1 - op - 1 dezelfde fout maakt. Of zie ik daar dan iets verkeerd?

(Er zijn overigens meerdere forummers die het wel een fout vinden: dus in deze op de man (de jij-bak) spelen is óók wat onzinnig.)
Kennelijk ben je er wel dermate gevoelig voor dat je het twee keer benadrukt en erbij moet zeggen dat andere forummers je mening delen, maar goed.

De redding op de inzet van Timber, plus de kopbal van Ocampos(?) waren gewoon prima reddingen.
Bij de goal stond hij niet helemaal maar lekker, maar als hij wel lekker had gestaan, stond je alsnog net zo één-op-één als nu. Dus het verschil daarbij is nul. Hij kon er echt niks aan doen. Wat die ook had gedaan.

Hij pakte daarnaast gewoon wat ballen die inderdaad recht op hem afgingen en wat simpele ballen, maar dat was bij Vindalh vorig jaar geregeld óók een groot probleem.

Blij dat we die AliExpress Ter Stegen niet meer op doel hebben staan. Dat scheelt een hoop billenknijpen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 07:57 Aan die goal kon hij wederom niks doen.
Ik weet dat je Vindahl liever niet op doel wilt, maar dit gaat wel wat ver.

MB 80: Verhulst blunder.

Langedijk: Stond je weer lekker in niemandsland Hobie. Hoe kan dit onder de lat staan bij een subtopper in de Eredivisie.

The Friar: Verhulst is effe zijn blunder van de eerste helft aan het wegwerken.

AZ 4 Life doodleuk: "hier kon hij niets aan doen."

:lol:

(Zo. Ik hoop dat ik het nu een plek heb gegeven.)

:wink:
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:36 Prima.

Maar dan te weerleggen met feiten aub. In plaats van de jij-bak te spelen. Daar ben ik niet gevoelig voor.

Ik sta wel altijd open voor goede argumenten.

Welke goede reddingen heb jij dan gezien?

Ik wil er best over nadenken om de tegengoal van ajax geen fout te vinden, maar dat lukt gewoon niet. Omdat hij elke keer in de 1 - op - 1 dezelfde fout maakt. Of zie ik daar dan iets verkeerd?

(Er zijn overigens meerdere forummers die het wel een fout vinden: dus in deze op de man (de jij-bak) spelen is óók wat onzinnig.)
Wat een vermoeiend topic is dit geworden. Een goede discussie is altijd leuk, interessant zelfs. Maar net zoals met Aboukhlal en Langedijk destijds begint dit een vreemde obsessie te worden. Iedereen begrijpt ondertussen de keuze voor Verhulst. De beste man is geen wereldkeeper maar is het beste alternatief wat we hebben. Het is niet dat AZ niet geprobeerd heeft iets beters te halen. Dan is nu toch ook wel het punt gekomen om erachter te staan ipv continu die -aha ik heb je- momentjes te pakken, ik snap oprecht het plezier daar niet van, zeker na zo'n prachtige overwinning van gisteren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:45 Bal uit de hoek, bal van de lijn in kluts is al 2. Ga maar lekker aan het werk :wink:
Kunnen mensen het tijdstip in de samenvatting geven? Dan ga ik de fraaie reddingen terugkijken.

Die bal uit de kluts en de redding op de kopbal had ik al benoemd.

(Het kan ook zijn dat we een heel ander beeld van "fraai" hebben.)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:07 Gelieve te benoemen dan.

#stopfeitenvrijdiscussiëren
Kopbal die hij uit de bovenhoek haalt, weet even niet meer wie die bal inkopte. En die rebound nadat Reijnders de bal van de lijn haalde waren echt twee zeer goede reddingen. Ik was even in de veronderstelling dat je de wedstrijd had gezien en ik de voorbeelden niet hoefde te benoemen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze wedstrijd bevestigde toch precies wat we al wisten? Op de lijn vrij betrouwbaar, 1 op 1 heel zwak.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Leeuwenhart schreef: 19 sep 2022, 08:47 Wat een vermoeiend topic is dit geworden. Een goede discussie is altijd leuk, interessant zelfs. Maar net zoals met Aboukhlal en Langedijk destijds begint dit een vreemde obsessie te worden. Iedereen begrijpt ondertussen de keuze voor Verhulst. De beste man is geen wereldkeeper maar is het beste alternatief wat we hebben. Het is niet dat AZ niet geprobeerd heeft iets beters te halen. Dan is nu toch ook wel het punt gekomen om erachter te staan ipv continu die -aha ik heb je- momentjes te pakken, ik snap oprecht het plezier daar niet van, zeker na zo'n prachtige overwinning van gisteren.
Diezelfde Antti kwam hier na elke gestopte bal van Vindah vorig jaar zijn gelijk halen. Alsof het raar is als een keeper ook eens een bal stopt. Totaal niet serieus te nemen op dit onderwerp.
Plaats reactie