Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Leeuwenhart schreef: 19 sep 2022, 08:47 Wat een vermoeiend topic is dit geworden. Een goede discussie is altijd leuk, interessant zelfs. Maar net zoals met Aboukhlal en Langedijk destijds begint dit een vreemde obsessie te worden. Iedereen begrijpt ondertussen de keuze voor Verhulst. De beste man is geen wereldkeeper maar is het beste alternatief wat we hebben. Het is niet dat AZ niet geprobeerd heeft iets beters te halen. Dan is nu toch ook wel het punt gekomen om erachter te staan ipv continu die -aha ik heb je- momentjes te pakken, ik snap oprecht het plezier daar niet van, zeker na zo'n prachtige overwinning van gisteren.
Ik ben het wel met je eens.

Ik merk ook dat in deze feiten ondergeschikt gemaakt worden en mensen in de Johan Derksen Reflex schieten (op de man spelen en platitudes bezigen als "je kraamt nu alleen maar onzin uit").

Dit helpt niemand verder.

Ik leg mezelf een Hobie - verbod op. Tot 1 november 2022 meld ik mij niet meer in dit topic.

(Met als belangrijkste reden dat deze uren - boven alles - niet facturabel zijn.)

8)
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:49 Kunnen mensen het tijdstip in de samenvatting geven? Dan ga ik de fraaie reddingen terugkijken.

Die bal uit de kluts en de redding op de kopbal had ik al benoemd.

(Het kan ook zijn dat we een heel ander beeld van "fraai" hebben.)
Heb wedstrijd in het stadion gekeken en bij thuiskomst nog eens op tv. Kan je de tijden van samenvatting niet geven 8)
Fraai is natuurlijk alles wat er niet ingaat :mrgreen:
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:52 Ik ben het wel met je eens.

Ik merk ook dat in deze feiten ondergeschikt gemaakt worden en mensen in de Johan Derksen Reflex schieten (op de man spelen en platitudes bezigen als "je kraamt nu alleen maar onzin uit").

Dit helpt niemand verder.

Ik leg mezelf een Hobie - verbod op. Tot 1 november 2022 meld ik mij niet meer in dit topic.

(Met als belangrijkste reden dat deze uren - boven alles - niet facturabel zijn.)

8)
Ongelofelijk dat ik blijkbaar op een voetbalforum dit kan bewerkstelligen (deze autoriteit wordt thuis nauwelijks gerespecteerd) maar voor nu, erg bedankt. -toch denk ik dat andere forummerts deze - traditie, zullen we maar zeggen- ook wel leuk vinden -. Maar goed, door naar de nageniet-modus zolang hij duurt!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 08:47 Ik weet dat je Vindahl liever niet op doel wilt, maar dit gaat wel wat ver.

MB 80: Verhulst blunder.

Langedijk: Stond je weer lekker in niemandsland Hobie. Hoe kan dit onder de lat staan bij een subtopper in de Eredivisie.

The Friar: Verhulst is effe zijn blunder van de eerste helft aan het wegwerken.

AZ 4 Life doodleuk: "hier kon hij niets aan doen."

:lol:

(Zo. Ik hoop dat ik het nu een plek heb gegeven.)

:wink:
Eh, dit soort posts van het forum als argumenten gebruiken, dan heb je echt geen argumenten :shock:
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 19 sep 2022, 08:50 Diezelfde Antti kwam hier na elke gestopte bal van Vindah vorig jaar zijn gelijk halen. Alsof het raar is als een keeper ook eens een bal stopt. Totaal niet serieus te nemen op dit onderwerp.
Ja, het is een obsessie en dat lijkt hem parten te spelen.
Probeert een zweem van feitelijkheid in zijn posts te stoppen, maar dat mislukt o.a. door zijn subjectieve selectie.

(oh, ik zie nu dat hij zich niet meer kan verweren door een zelfopgelegde stilte in dit topic tot 1 november)
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Leeuwenhart schreef: 19 sep 2022, 08:59 Ongelofelijk dat ik blijkbaar op een voetbalforum dit kan bewerkstelligen (deze autoriteit wordt thuis nauwelijks gerespecteerd) maar voor nu, erg bedankt. -toch denk ik dat andere forummerts deze - traditie, zullen we maar zeggen- ook wel leuk vinden -. Maar goed, door naar de nageniet-modus zolang hij duurt!
:D
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Net even de tegengoal uitvoerig bekeken en ik kan officieel mededelen dat Hobie Verhulst daar niet uit had moeten komen omdat die bal nooit ver bij Taylor vandaan was en hij enkel een lompe overtreding had begaan in dat geval die ons de wedstrijd had kunnen kosten.

Geen blunder. Einde bericht
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hobie is niet door het ijs gezakt tegen Twente en ajax maar eerlijk gezegd heeft hij ook niet erg veel te doen gekregen. Dat pleit voor het team en de wijze waarop verdedigd werd. Denk aan de twee ballen die van de lijn werden gehaald bijvoorbeeld maar ook alles wat verder nog geblocked en tegengehouden werd.
Zou hem wel eens overeind willen zien blijven wanneer hij zwaar op de proef gesteld wordt. Met reddingen zoals Pasveer op dat schot van Reijnders vlak na rust bijvoorbeeld. Maar ja, het staat niet ter discussie in dit topic dat Verhulst geen topkeeper is. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens.
Ondertussen staat hij wel op een gedeelde eerste plaats op de ranglijst van minst gepasseerde eredivisiekeepers. En die plaats deelt hij niet met de minsten, namelijk Pasveer, Cillissen en Unnerstall.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 19 sep 2022, 11:11 Net even de tegengoal uitvoerig bekeken en ik kan officieel mededelen dat Hobie Verhulst daar niet uit had moeten komen omdat die bal nooit ver bij Taylor vandaan was en hij enkel een lompe overtreding had begaan in dat geval die ons de wedstrijd had kunnen kosten.

Geen blunder. Einde bericht
Maar hij kwam wel uit, om weer terug te gaan - waardoor je halverwege staat en je de facto al niet meer echt reddend op kan treden. Je geeft aan dat niet moet gaan maar toch geen blunder? :wink: Het resultaat redde hem i.i.g. i.s.m. Dani/Tijani :mrgreen:
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 20 sep 2022, 00:54 Hobie is niet door het ijs gezakt tegen Twente en ajax maar eerlijk gezegd heeft hij ook niet erg veel te doen gekregen. Dat pleit voor het team en de wijze waarop verdedigd werd. Denk aan de twee ballen die van de lijn werden gehaald bijvoorbeeld maar ook alles wat verder nog geblocked en tegengehouden werd.
Zou hem wel eens overeind willen zien blijven wanneer hij zwaar op de proef gesteld wordt. Met reddingen zoals Pasveer op dat schot van Reijnders vlak na rust bijvoorbeeld. Maar ja, het staat niet ter discussie in dit topic dat Verhulst geen topkeeper is. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens.
Ondertussen staat hij wel op een gedeelde eerste plaats op de ranglijst van minst gepasseerde eredivisiekeepers. En die plaats deelt hij niet met de minsten, namelijk Pasveer, Cillissen en Unnerstall.
Tegen Twente was hij weifelend bij tijd en wijlen hoor, als Wolfswinkel wat scherper was dan had je gewoon thuis nat gegaan op Twente door dat optreden. Alhoewel met een gehavend AZ had ik vooraf een gelijkspel tegen Twente niet raar gevonden.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MB80 schreef: 20 sep 2022, 08:20 Tegen Twente was hij weifelend bij tijd en wijlen hoor, als Wolfswinkel wat scherper was dan had je gewoon thuis nat gegaan op Twente door dat optreden. Alhoewel met een gehavend AZ had ik vooraf een gelijkspel tegen Twente niet raar gevonden.
Door zijn handelen had Hobie Van Wolfswinkel het wel erg moeilijk gemaakt (wat dus toe heeft geleid dat de bal er niet inging)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 19 sep 2022, 11:11 Net even de tegengoal uitvoerig bekeken en ik kan officieel mededelen dat Hobie Verhulst daar niet uit had moeten komen omdat die bal nooit ver bij Taylor vandaan was en hij enkel een lompe overtreding had begaan in dat geval die ons de wedstrijd had kunnen kosten.

Geen blunder. Einde bericht
Dat hij niet uitkomt is hier de blunder ook niet. De blunder is dat hij halverwege in niemandsland blijft staan en niet terug rent.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 20 sep 2022, 00:54 Hobie is niet door het ijs gezakt tegen Twente en ajax maar eerlijk gezegd heeft hij ook niet erg veel te doen gekregen. Dat pleit voor het team en de wijze waarop verdedigd werd. Denk aan de twee ballen die van de lijn werden gehaald bijvoorbeeld maar ook alles wat verder nog geblocked en tegengehouden werd.
Zou hem wel eens overeind willen zien blijven wanneer hij zwaar op de proef gesteld wordt. Met reddingen zoals Pasveer op dat schot van Reijnders vlak na rust bijvoorbeeld. Maar ja, het staat niet ter discussie in dit topic dat Verhulst geen topkeeper is. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens.
Ondertussen staat hij wel op een gedeelde eerste plaats op de ranglijst van minst gepasseerde eredivisiekeepers. En die plaats deelt hij niet met de minsten, namelijk Pasveer, Cillissen en Unnerstall.
Moet je die redding nog even kijken nadat Reijnders die bal van de lijn had gehaald. Een uiterst knappe reflex van dichtbij. Ook die kopbal pakt hij goed.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ 4 Life schreef: 20 sep 2022, 09:05 Moet je die redding nog even kijken nadat Reijnders die bal van de lijn had gehaald. Een uiterst knappe reflex van dichtbij. Ook die kopbal pakt hij goed.
Klopt, dat handje wat er nog aanzat was me niet ontgaan en die redding op die kopbal was inderdaad de tweede goede redding. Punt is: twee goede reddingen dus hij heeft niet veel te doen gehad.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Lag dat nou aan mij of was deed die tweede goal anderen ook aan Vindahl denken? In ieder geval was het geen duidelijke fout ofzo maar van een topkeeper verwacht je toch dat ie 'm er nog uit tikt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik ben helemaal niet zo actief geweest in die hele discussie hier laatste tijd. Maar ik moet toch wel zeggen dat ik hem eerst al vrij halfslachtig vond bij die goal van Groningen, moet gelijk op die bal duiken (los van het geflater van Beukema). En nu weer die afstandsknal met een verre van overtuigende duik. Prima noodoplossing, maar toch graag een echte keeper binnenkort.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 06 okt 2022, 21:23 Lag dat nou aan mij of was deed die tweede goal anderen ook aan Vindahl denken? In ieder geval was het geen duidelijke fout ofzo maar van een topkeeper verwacht je toch dat ie 'm er nog uit tikt.
Precies hetzelfde idee had ik ook… hadden Vindahl en Verhulst maar het engeltje op de lat die Henkie Timmer had, die keek ballen op de lat :)
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wat is een goede/officiële website voor statistieken inzake reddingen? Bijv percentage van ballen gestopt die daadwerkelijk richting goal gingen? Dit om vangballen van afzwaaiers weg te filteren. Namelijk nu al meerdere wedstrijden dit seizoen dat AZ ogenschijnlijk maar 2-3 kansen tegen krijgt waarvan er dan 1-2 in gaan zodra de bal richting goal gaat bijv zoals vandaag tegen Apollon.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Weer slecht technisch duiken bij de 2-2. Je moet met één gestrekte arm naar zo’n bal gaan en niet met twee armen. Dan is je reikwijdte een stuk groter.

Dit deed Vindahl in zijn eerste reeks wedstrijden ook steeds.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

In het stadion, vanaf vakkie W, was die 2de goal van Limassol, echt heel erg matig gekeept.
Plaats reactie