Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 25 okt 2020, 23:05 Omdat voor dat soort dingen niet 'zo' snel gefloten wordt in Engeland. Weet vrij zeker dat je zo'n rode kaart als die van Svensson de vorige eredivisiewedstrijd kreeg ook echt maar per uitzondering getrokken zou worden daar.
Dat snap ik, maar Indi heeft een paar wedstrijden geleden nog een penalty tegen gekregen. Dan heb je daar nu toch van geleerd!?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 26 okt 2020, 06:06 Dat snap ik, maar Indi heeft een paar wedstrijden geleden nog een penalty tegen gekregen. Dan heb je daar nu toch van geleerd!?
Als je vijf wedstrijden achter elkaar in de eindfase van de wedstrijd een voorsprong op domme wijze verspeelt kun je maar beter niet meer praten over een leereffect mij dunkt!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wauw wat is BMI langzaam, heb hem er vanavond drie keer echt finaal afgesprint zien worden waarbij het leek alsof hij stil stond.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Al iets bekent over zijn blessure? Zag er serieus verkeerd uit...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 03 nov 2020, 16:23 Al iets bekent over zijn blessure? Zag er serieus verkeerd uit...
Uit de presconferentie:
Bruno Martins Indi reisde vanwege een blessure niet mee naar Baskenland. Hoe Slot dat gaan invullen, wordt donderdag duidelijk. “We hebben genoeg opties", zei de trainer af. "De meest logische vervanger zou dan misschien wel Timo Letschert zijn. Maar hij is één van de spelers waarbij we nieuwsgierig zijn naar de fitheid. Als hij niet kan spelen, dan zijn er veel verschillende opties om daar iemand anders neer te zetten.”
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 05 nov 2020, 06:55 Uit de presconferentie:
Als hij niet kan spelen, dan zijn er veel verschillende opties om daar iemand anders neer te zetten.”
hmm Leeuwin of Koopmeiners. Aangezien Clasie en Goudmijn niet mee zijn, zal het dan toch Leeuwin op CV worden, als Letschert niet fit genoeg is, aangezien er geen alternatief is voor het middenveld. Ik hoop maar dat Letschert kan spelen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 05 nov 2020, 06:55 Uit de presconferentie:
Bruno Martins Indi reisde vanwege een blessure niet mee naar Baskenland. Hoe Slot dat gaan invullen, wordt donderdag duidelijk. “We hebben genoeg opties", zei de trainer af. "De meest logische vervanger zou dan misschien wel Timo Letschert zijn. Maar hij is één van de spelers waarbij we nieuwsgierig zijn naar de fitheid. Als hij niet kan spelen, dan zijn er veel verschillende opties om daar iemand anders neer te zetten.”
BMI afwezig. Slot vind Letschert een logische vervanger. Maar niet fit. Dus speelt Teun Koopmeiners daar.

Zijn Stengs en Boadu wel fit? Fitter dan Letschert? Hoe lang is Letschert inmiddels bij AZ aan het trainen? Goed hij is tussendoor afwezig geweest door corona, maar dat geldt voor Boadu ook. Stengs is geblesseerd geweest, dus is ook nog aktijd niet wedstrijdfit.

BMI speelt als een veredelde ausputzer achterin. Blijft achterin om de gaten te dichten. Zou Letschert dat ook niet minimaal zo'n 60 minuten moeten kunnen inmiddels. We zitten al in november. Hij traint toch al zo'n drie maanden mee. Als ie Letschert had laten starten had ie net als gisteren ook Tijs Velthuis in kunnen brengen na een uur. Had Koopmeiners op het middenveld gebleven. De Wit niet op een andere positie. Etc.

Oftewel hoe logisch van Slot dit gelul!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

ForzAZ schreef: 06 nov 2020, 10:54 BMI afwezig. Slot vind Letschert een logische vervanger. Maar niet fit. Dus speelt Teun Koopmeiners daar.

Zijn Stengs en Boadu wel fit? Fitter dan Letschert? Hoe lang is Letschert inmiddels bij AZ aan het trainen? Goed hij is tussendoor afwezig geweest door corona, maar dat geldt voor Boadu ook. Stengs is geblesseerd geweest, dus is ook nog aktijd niet wedstrijdfit.

BMI speelt als een veredelde ausputzer achterin. Blijft achterin om de gaten te dichten. Zou Letschert dat ook niet minimaal zo'n 60 minuten moeten kunnen inmiddels. We zitten al in november. Hij traint toch al zo'n drie maanden mee. Als ie Letschert had laten starten had ie net als gisteren ook Tijs Velthuis in kunnen brengen na een uur. Had Koopmeiners op het middenveld gebleven. De Wit niet op een andere positie. Etc.

Oftewel hoe logisch van Slot dit gelul!
Het is vanop afstand heel moeilijk oordelen over de fitheid van een speler. Letschert heeft ook de voorbereiding gemist, wat voor zichzelf getraind, en is daarna besmet geweest met corona. Verder weet je van die besmettingsgevallen niet wie wel of niet ziek is geweest of wat voor invloed dit heeft gehad op de speler. Wat dat betreft kan je het allemaal niet met elkaar vergelijken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Als Bruno niet risicoloos breed of achteruit kan spelen dan is de derde optie meestal balverlies.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ook bruno voorlopig uitgeschakeld. Iets met zn jukbeen. Wie moet er dan Scoren nu?
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Volgens het AD waren Martins Indi en Midtsjø gisteren de beste op het veld. Zo stelde de krant dat Indi heer en meester was tegen zijn oude club en beloonde hem met een 8.
Eens?
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

capefear schreef: 25 jan 2021, 09:53 Volgens het AD waren Martins Indi en Midtsjø gisteren de beste op het veld. Zo stelde de krant dat Indi heer en meester was tegen zijn oude club en beloonde hem met een 8.
Eens?
Ik vond hem niet slecht, maar de 1-1 was compleet zijn fout. Begint met het verliezen van het kopduel met Jorgensen. Dan verliest hij zijn tegenstander uit het oog en positioneert hij zich slecht, waardoor hij dan allerlei rare capriolen moet uithalen om die bal van Jorgensen af te pakken, wat met zijn dynamiek niet lukte.

Het was degelijk, maar geen 8 waard.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Martens1986 schreef: 25 jan 2021, 10:11 Ik vond hem niet slecht, maar de 1-1 was compleet zijn fout.
Mwaw, Stengs gaat ook wel lichtzinnig in dat duel...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een 8 is inderdaad overdreven als je bij 1 tegendoelpunt eigenlijk alles fout doet. Hij was vooral degelijk maar Feyenoord liet voorin ook weinig zien. Een 7.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij zat bij een kopbal van Jorgensen, net als Bizot overigens, helemaal mis. Hij is hoe dan ook geen goede kopper. Er zaten gisteren ook weer wat matige passes tussen en zijn wendbaarheid bij dat doelpunt viel me wel wat tegen. Qua aansturing van de verdediging ging het gezien wat chaotische momenten ook niet altijd goed. Ik voel me nou een beetje lullig dat ik weinig positieve dingen op kan schrijven maar over het algemeen gingen de meeste dingen wel goed. AZ kwam vaak goed onder druk van Feyenoord uit van achteruit. Maar ja, in een verdediging met 2 tegendoelpunten kom ik ook echt niet verder dan een zeventje.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het zal mij benieuwen wat hij moet kosten, met een betere verdediger naast hem kan je Martins Indi er echt wel bij hebben, maar noodzakelijk is hij ook alleen maar als je geen andere opties meer over hebt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het AD geeft hem een 8 en bij VI wordt hij volledig afgefakkeld omdat hij alles fout deed. Zeg het maar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ik zei in de rust al dat ik hem erg sterk vond spelen (muv zijn kopduels, die hij steevast verloor van Jorgensen)

Goede verdedigende onderscheppingen en tackles, groot contrast met Panta.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Misschien zagen ze bij VI het verschil niet tussen BMI en Panta... :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Langedijk schreef: 25 jan 2021, 22:17 Het AD geeft hem een 8 en bij VI wordt hij volledig afgefakkeld omdat hij alles fout deed. Zeg het maar.
Ik vind hem erg tegen vallen. Speelde tegen Feyenoord inderdaad prima, maar dat was dan ook de eerste keer in AZ-shirt.
Als ik het voor het zeggen had, was ik in de winterstop voor een andere op die positie gegaan (ook al zijn er weinig opties voorhanden) en had ik hem terug naar Stoke laten gaan. Vind hem vrij weinig toevoegen, of het moet in de coaching danwel kleedkamer zijn, maar daar zou hij dan ook wel echt uitmuntend in moeten zijn.
Plaats reactie