Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

BMI en Hatzidiakos wisselen hele matige met goede wedstrijden af.

Dat in een week met twee wedstrijden Beukema gewoon eens centraal achterin begint lijkt me geen slecht idee. Hij liet in de voorbereiding namelijk wel zien dat hij best potentie heeft. Inmiddels staat ie ook boven Letschert in de hiërarchie mag ik aannemen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bron van ergernis deze vent. Elk balcontact eerst achteruit draaien, balletje terug, balletje breed, spaarzame lange passes 30 meter naast een medespeler, inspeelballen te zacht. Vreselijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:57 Bron van ergernis deze vent.
Het leek echt even een standbeeld zo stil als hij bleef staan
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/seni ... g-football

Voetbal hoeft niet snel te gaan om mooi te zijn. Dat bewijst deze voetbalvorm waarbij in wandeltempo op een kwart veld gespeeld wordt. Walking Football houdt in dat er tijdens een partijtje niet wordt gerend
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

SimonPoulsen schreef: 07 nov 2021, 18:55 https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/seni ... g-football

Voetbal hoeft niet snel te gaan om mooi te zijn. Dat bewijst deze voetbalvorm waarbij in wandeltempo op een kwart veld gespeeld wordt. Walking Football houdt in dat er tijdens een partijtje niet wordt gerend
:lol:
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Ik vond BMI goed spelen. Het geschuif achterin is het gevolg van de opdracht die ze mee krijgen. Hij mag blijkbaar geen peer naar voren geven. Aan de middenvelders kan ie ze ook niet kwijt of hij krijgt m meteen weer terug, Clasie, dan maar een sur place
We shall never surrender!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

RAZ schreef: 07 nov 2021, 21:07
Hij mag blijkbaar geen peer naar voren geven.
Maar hij mag blijkbaar wel 30 keer terugspelen op Vindahl die de bal vervolgens wel een peer naar voren geeft met balverlies als gevolg. Geef dan zelf die peer. De man heeft verdomme een WK gespeeld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 21:13 Maar hij mag blijkbaar wel 30 keer terugspelen op Vindahl die de bal vervolgens wel een peer naar voren geeft met balverlies als gevolg. Geef dan zelf die peer. De man heeft verdomme een WK gespeeld.
Het is inderdaad wel schrijnend om te zien dat onze keeper meer gevoel in zijn poten heeft dan ons centrale duo, en hij het dus ook telkens maar op mag lossen. Je zag omdat Clasie en Midstjo er helemaal niets van bakte AZ volledig vastliep.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Prima gespeeld, waarom die bal naar voren peren als Feyenoord zich massaal laat inzakken. Het is hun Kuip en hun publiek, waarom zou jij het spel gaan maken.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 08 nov 2021, 06:52 Prima gespeeld, waarom die bal naar voren peren als Feyenoord zich massaal laat inzakken. Het is hun Kuip en hun publiek, waarom zou jij het spel gaan maken.
Omdat je wilt winnen? Je vindt dat BMI goed speelde gisteren?
Echt niet lullig bedoeld, maar vind je het toevallig niet gewoon leuk om altijd een andere mening te hebben dan de rest heeft? Heb je zijn positie bij de tegengoal wel is gezien?
Heb je wel is gezien hoe traag hij kan sprinten?
Heb je ook gezien dat hij waarschijnlijk nog geen één juiste lange bal heeft gespeeld het hele seizoen? Of dat hij 10 seconden de tijd nodig heeft om te twijfelen om een simpele bal over te spelen, om vervolgens na die 10 seconden toch maar te spelen naar de persoon waar hij 10 seconden geleden nog over twijfelde (90% vd tijd Hatzidiakos).
Deze man wordt er letterlijk elke wedstrijd 2x uitgelopen (Panta is echt 1.5x zo snel) en verliest daarnaast kopduels van Brian Linssen.

Wat heb je wél gezien waardoor je kan concluderen dat hij een goede wedstrijd speelde?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ligt nog vast tot 2025. :(
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 21 nov 2021, 10:52Ligt nog vast tot 2025. :(
Ja, wat een doffe ellende.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Op zijn 20ste international, op zijn 22ste halve finale WK en nu niveau middenmoot Eredivisie. Bizar.

Blessures? Wat zou hem genekt hebben? Was ie toen ook zó traag?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Matig kopper, maar vooral erg traag op zijn voeten. Draaien en keren in de kleine ruimte is ie gewoon onhandig en traag in. Stuntelig.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat zou die gekost hebben? Zal wel richting de 1 a 2 miljoen gaan neem ik voorzichtig aan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 21 nov 2021, 14:13 Wat zou die gekost hebben? Zal wel richting de 1 a 2 miljoen gaan neem ik voorzichtig aan.
Grote kans dat het eerder richting de 3 gaat helaas...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

pAZcal schreef: 21 nov 2021, 10:52 Ligt nog vast tot 2025. :(
Dat vond ik helemaal onbegrijpelijk. Ook al omdat hij aardig op leeftijd is.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6499
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

sister of mercy schreef: 21 nov 2021, 16:37 Dat vond ik helemaal onbegrijpelijk. Ook al omdat hij aardig op leeftijd is.
AZ zocht al jaren naar een stabiele linker/centrale verdediger. En dan heb je met Martins Indi een oud-international die nog een paar jaar mee kan. Dat snap ik op zich wel.
Maar ik betwijfel of ze veel wedstrijden van hem bekeken hadden. Kon ook niet echt - hij speelde niet veel.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik kijk even naar wat ik gestemd heb in de poll.
Met twee anderen op dit forum dus toch een aardige voorspelling gedaan.

Ach je moet in ieder geval consequent blijven hé :wink:
Ferry schreef: 21 nov 2021, 17:24 AZ zocht al jaren naar een stabiele linker/centrale verdediger. En dan heb je met Martins Indi een oud-international die nog een paar jaar mee kan. Dat snap ik op zich wel.
Maar ik betwijfel of ze veel wedstrijden van hem bekeken hadden. Kon ook niet echt - hij speelde niet veel.
Uhhh.... hij speelde bij ons? Toen kon je toch ook kijken? Is hij dan gehaald tot 2025 louter en alleen op basis van die tweede seizoenshelft?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

En dan te bedenken dat Joris Kramer nu een rots in de branding is bij Go Ahead en wekelijks de sterkhouder is.

Laat zien erg kort op de man te zitten en hard de duels in te gaan. Tegen ajax Anthony goed uit de wedstrijd gehaald en bloeit helemaal op.

Is verhuurd maar ook al haalt AZ hem terug dan zullen ze BMI nooit banken helaas.
Plaats reactie