Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wordt wel interessant om te zien in hoeverre hij zijn eigen belang ten dienste kan laten komen van het teambelang.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 14 sep 2022, 06:13 Wordt wel interessant om te zien in hoeverre hij zijn eigen belang ten dienste kan laten komen van het teambelang.
Waarom zou je daaraan twijfelen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 13 sep 2022, 21:45 Vrij eh, fascinerend, allemaal. Zeg maar.
Ja, Bomba, er gaat een wereld voor je open als je informatie kan processen. :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 14 sep 2022, 07:41 Ja, Bomba, er gaat een wereld voor je open als je informatie kan processen. :D
:lol: :lol: :lol:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 14 sep 2022, 07:41 Ja, Bomba, er gaat een wereld voor je open als je informatie kan processen. :D
Lekker ermee doorgaan dan, maar dan die onzin hier niet meer plaatsen [-X

En door…….On topic graag :wink:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 14 sep 2022, 07:23 Waarom zou je daaraan twijfelen?
Omdat hij wel eerder wedstrijden heeft gespeeld waar hij iets meer met zijn eigen belang en truckjes bezig was dan in dienst van het elftal te spelen. Of te geïrriteerd als hij gewisseld werd. Nu zou hij teveel voor eigen gewin kunnen gaan als hij echt zo graag een transfer wil bewerkstelligen. Maar het kan natuurlijk ook positief werken als hij zijn motivatie juist in teambelang inzet want veel assists/goals afleveren is voor zowel hem als het team goed.

Ik ben benieuwd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 14 sep 2022, 16:09 Omdat hij wel eerder wedstrijden heeft gespeeld waar hij iets meer met zijn eigen belang en truckjes bezig was dan in dienst van het elftal te spelen. Of te geïrriteerd als hij gewisseld werd. Nu zou hij teveel voor eigen gewin kunnen gaan als hij echt zo graag een transfer wil bewerkstelligen. Maar het kan natuurlijk ook positief werken als hij zijn motivatie juist in teambelang inzet want veel assists/goals afleveren is voor zowel hem als het team goed.

Ik ben benieuwd.
Ik blijf dit echt zon overtrekken bewering vinden, net als dat transferverhaal. Het was grotendeels vooral initiatief nemen, wat verder werkelijk helemaal niemand deed. En waarschijnlijk ook gewoon een instructie vanuit de staf, 'schiet maar wat vaker of zoek de duels op' om iets te forceren. Karlsson is juist iemand die altijd de combinatie probeert te zoeken met z'n medespelers, alleen als dat zoals vorig jaar keer op keer op niks uitloopt.... Ik kijk heel erg uit om hem met Reijnders, Odgaard en/of Mihailovic om zich heen te zien. Dan kan er voetballend echt iets gebeuren hopelijk. En zijn we niet meer zo tergend voorspelbaar. Dat hij te egoïstisch zou zijn maak ik me echt 0 zorgen over.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 14 sep 2022, 16:09 Omdat hij wel eerder wedstrijden heeft gespeeld waar hij iets meer met zijn eigen belang en truckjes bezig was dan in dienst van het elftal te spelen. Of te geïrriteerd als hij gewisseld werd. Nu zou hij teveel voor eigen gewin kunnen gaan als hij echt zo graag een transfer wil bewerkstelligen. Maar het kan natuurlijk ook positief werken als hij zijn motivatie juist in teambelang inzet want veel assists/goals afleveren is voor zowel hem als het team goed.

Ik ben benieuwd.
Dat over die transfer is zo overdreven. De man gaf aan een stap te willen maken, maar dat geldt voor wel meer jongens in de selectie. Alleen wordt het bij hem veel te breed uitgemeten, alsof hij hier met tegenzin zou zitten. Dat is natuurlijk onzin. Vorig jaar is hij trouwens niet of nauwelijks gewisseld. Die irritatie was van dat jaar daarvoor, toen hij standaard werd gewisseld en daar hier ook vraagtekens bij werden gezet.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij heeft z'n transferwens ook nooit publiekelijk tegengesproken of opgehelderd toen daar wat rumoer over ontstond. Het is nogal een mannetje en dat is juist z'n kracht maar kan ook zijn valkuil zijn. Ik hoop natuurlijk dat hij uiterst succesvol z'n rentree maakt, zowel voor hemzelf als het team, maar vraag me dus af of hij zich straks niet te geforceerd wil bewijzen. We gaan het zien.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 15 sep 2022, 11:41 Hij heeft z'n transferwens ook nooit publiekelijk tegengesproken of opgehelderd toen daar wat rumoer over ontstond. Het is nogal een mannetje en dat is juist z'n kracht maar kan ook zijn valkuil zijn. Ik hoop natuurlijk dat hij uiterst succesvol z'n rentree maakt, zowel voor hemzelf als het team, maar vraag me dus af of hij zich straks niet te geforceerd wil bewijzen. We gaan het zien.
Wanneer had hij dat moeten doen dan? Hij heeft gewoon aangegeven dat hij toe was aan een volgende stap, dat heeft Panta ook gedaan en Midtsjo ook een aantal keer de laatste jaren. Wat is daarbij het probleem? Bovendien varen we op citaten uit een Zweed medium, wat we niet kunnen toetsen en ook niet weten in welke context en op welke toon de uitspraken zijn gedaan. Misschien moeten wij gewoon niet zo snel oordelen en spoken zien achter elke boom. Ja, hij heeft ambitie. Maar ik kan je vertellen dat nog 24 spelers de ambitie hebben om een stap te maken.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Doe a.u.b. een kiekeboe in de basis tegen ajax. [-o<
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 15 sep 2022, 12:22 Wanneer had hij dat moeten doen dan?
Sommige spelers doen dat via sociale media of hij zaakwaarnemer. AZ had ook een interview via AZ tv kunnen doen o.i.d. Opties genoeg, maar verder geen verplichting hoor.

Panta sprak ook een vertrekwens uit inderdaad, maar liet daarbij toch ook weten alleen weg te gaan als de juiste club zich meldde omdat hij het goed heeft bij AZ? Zoiets kan ook.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 16 sep 2022, 11:14 Sommige spelers doen dat via sociale media of hij zaakwaarnemer. AZ had ook een interview via AZ tv kunnen doen o.i.d. Opties genoeg, maar verder geen verplichting hoor.

Panta sprak ook een vertrekwens uit inderdaad, maar liet daarbij toch ook weten alleen weg te gaan als de juiste club zich meldde omdat hij het goed heeft bij AZ? Zoiets kan ook.
Totaal onnodig. Dat een paar mensen over hun theewater raken van wat citaten uit de Zweedse media is hun probleem. Hij heeft niks verkeerds gezegd verder, alleen blazen sommige mensen het op.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Volgens AZ Alerts hoopt Jesper Karlsson na de interlandperiode weer bij de selectie te zitten en mikt op Groningen/Apollon.
Als nu het met Pavlidis ook wil vlotten dan spreken de analisten straks niet denigrerend dat we het op inzet en passie doen, maar ook op pure kwaliteit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 19 sep 2022, 15:41 Volgens AZ Alerts hoopt Jesper Karlsson na de interlandperiode weer bij de selectie te zitten en mikt op Groningen/Apollon.
Als nu het met Pavlidis ook wil vlotten dan spreken de analisten straks niet denigrerend dat we het op inzet en passie doen, maar ook op pure kwaliteit.
Afbeelding
Zijn Bazoer en Vanheusden afgevallen?
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 19 sep 2022, 15:50 Zijn Bazoer en Vanheusden afgevallen?
Dan moeten ze wel van goeden huize komen want het gaat wel steeds moeilijker worden gezien het al een stevig collectief is: Reijnders samen met Clasie vormen nu een goed middenveld en ook Beukema zie ik nog niet zo snel plaatsmaken voor Vanheusden. Als die geen opzichtige fouten maakt zie ik de Belg zich er op korte termijn zeker niet inspelen. Elftal staat nu wel, op die twee cowboys voorin met extra kwaliteiten na.
Bazoer, Vanheusden zullen hun kans moeten grijpen bij schorsingen, blessures of hun spelende concurrent moet echt minder gaan spelen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 19 sep 2022, 16:15 Dan moeten ze wel van goeden huize komen want het gaat wel steeds moeilijker worden gezien het al een stevig collectief is: Reijnders samen met Clasie vormen nu een goed middenveld en ook Beukema zie ik nog niet zo snel plaatsmaken voor Vanheusden. Als die geen opzichtige fouten maakt zie ik de Belg zich er op korte termijn zeker niet inspelen. Elftal staat nu wel, op die twee cowboys voorin met extra kwaliteiten na.
Bazoer, Vanheusden zullen hun kans moeten grijpen bij schorsingen, blessures of hun spelende concurrent moet echt minder gaan spelen.
Kan snel gaan ook, als Beukema twee magere potten speelt dan zie ik van Heusden wel invalbeurten krijgen die in tijd steeds meer opbouwen wat dan gaat leiden tot een vaste plaats. Of hij moet op trainingen weinig indruk maken, maar als hij zo goed is als hij schijnt te zijn dan krijgt hij zn kans nog wel
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Verheug mij op de meest attractieve AZ er
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Als AZ nog een oefenwedstrijd speelt komende week dan kan hij hopelijk al minuten maken of anders invallen uit tegen Groningen. Goede boost voor de selectie dit om zowaar kwalitatieve keuzes te hebben ipv gedwongen jongens (Brederode, Barasi) voor de leeuwen te gooien, die je normaliter rustiger brengt.
Plaats reactie