Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ga toch weg. Hij is er tijdens de zomervakantie uit met een blessure. Is nu aan het herstellen. Ik ga er vanuit dat hij binnen enkele weken aansluit. Die jongen is toch niet ineens verleerd om te voetballen? Tuurlijk, het duurt wellicht voordat hij weer volledig op z'n oude niveau zit, maar zelfs met een Karlsson op 75% heb je een prima speler er bij. Gewoon tegen die tijd rustig aan in laten vallen in de 60e minuut en langzaam weer mee laten draaien. AZ speelt genoeg wedstrijden dit seizoen (ga ik even vanuit).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 15 aug 2022, 20:37 Gewoon tegen die tijd rustig aan in laten vallen in de 60e minuut en langzaam weer mee laten draaien. AZ speelt genoeg wedstrijden dit seizoen (ga ik even vanuit).
Aan het begin van zijn eerste seizoen speelde hij tot ongeveer minuut 70 ofzo
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DiepeMast schreef: 15 aug 2022, 20:37 Ga toch weg. Hij is er tijdens de zomervakantie uit met een blessure. Is nu aan het herstellen. Ik ga er vanuit dat hij binnen enkele weken aansluit. Die jongen is toch niet ineens verleerd om te voetballen? Tuurlijk, het duurt wellicht voordat hij weer volledig op z'n oude niveau zit, maar zelfs met een Karlsson op 75% heb je een prima speler er bij. Gewoon tegen die tijd rustig aan in laten vallen in de 60e minuut en langzaam weer mee laten draaien. AZ speelt genoeg wedstrijden dit seizoen (ga ik even vanuit).
Winterstop is al in oktober hé. Die begint over een week of 9 al. [-o<
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 15 aug 2022, 20:47 Winterstop is al in oktober hé. Die begint over een week of 9 al. [-o<
O ja, dat belachelijke WK in dat belachelijke land. Vreselijk domme onderbreking van de competitie. Hopelijk gaat Jesper niet mee……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 15 aug 2022, 21:13 O ja, dat belachelijke WK in dat belachelijke land. Vreselijk domme onderbreking van de competitie. Hopelijk gaat Jesper niet mee……
Zou wel rot zijn, als Oranje het WK wint, dat het juist dit dan zou zijn
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 15 aug 2022, 21:18 Zou wel rot zijn, als Oranje het WK wint, dat het juist dit dan zou zijn
Precies.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 15 aug 2022, 21:13 O ja, dat belachelijke WK in dat belachelijke land. Vreselijk domme onderbreking van de competitie. Hopelijk gaat Jesper niet mee……
[/quote

Hij heet Karlsson, want hij geeft geen moer om AZ
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Roadman schreef: 15 aug 2022, 19:30 Voordat meneer Karlsson speelt is het halve seizoen al voorbij hoor.
Zie jij Vanheusden wel eerder zijn wedstrijdjes spelen dan Karlsson?
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

De Rode Baron schreef: 16 aug 2022, 07:05 Zie jij Vanheusden wel eerder zijn wedstrijdjes spelen dan Karlsson?
Beetje offtopic, maar met het uitstellen van de wedstrijd tegen NEC is de kans dat ten minste één van deze heren (of een aankoop) er bij kan zijn wel iets groter.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

hihacorner schreef: 16 aug 2022, 07:13 Beetje offtopic, maar met het uitstellen van de wedstrijd tegen NEC is de kans dat ten minste één van deze heren (of een aankoop) er bij kan zijn wel iets groter.
Ik zou wel wat transparantie willen inzake dit soort dingen, heb bijvoorbeeld totaal geen idee hoe Odgaard er momenteel in zit en v Heusden zou volgens mij eerder gezegd zijn eind deze maand verwacht worden. Een update zou fijn zijn.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Wildcat schreef: 16 aug 2022, 07:35 Ik zou wel wat transparantie willen inzake dit soort dingen, heb bijvoorbeeld totaal geen idee hoe Odgaard er momenteel in zit en v Heusden zou volgens mij eerder gezegd zijn eind deze maand verwacht worden. Een update zou fijn zijn.
Daar is AZ graag zo vaag mogelijk over. "Het is een spierblessure, dus het is afwachten. We zijn dag en nacht met hem bezig en hopen dat hij er binnenkort weer bij kan zijn." - zoiets. Ik snap dat het lastig te zeggen is, maar ze kunnen misschien ten minste aangeven welke wedstrijden zéker te vroeg komen? Dat het halve stadion überhaupt niet weet dat bv. Odgaard tegenwoordig een AZ-speler is vind ik onprettig, maar voor degenen die het wél wat uitmaakt vind ik de service op dit gebied wel erg karig.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 16 aug 2022, 07:35 Ik zou wel wat transparantie willen inzake dit soort dingen, heb bijvoorbeeld totaal geen idee hoe Odgaard er momenteel in zit en v Heusden zou volgens mij eerder gezegd zijn eind deze maand verwacht worden. Een update zou fijn zijn.
Waarom meer transparantie? Jansen krijgt toch ook gewoon het lijstje van de Dokter en moet daar mee dealen. Wat niet is, kan je niet veranderen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 12 aug 2022, 14:18 Kun jij de hand er niet achter krijgen waar men binnen AZ op in zet wat de rentree voor hem gaat worden?
Ik popel echt om een aanval van Karlsson-Pavlidis-Odgaard samen aan het werk te zien. Het is nu echt nog lastig te beoordelen waar AZ nu eigenlijk staat.
Ik vroeg het twee weken geleden en toen hadden ze het over een maandje. Wat die wil zeggen dat hij begin september weer inzetbaar zou moeten zijn.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

De Rode Baron schreef: 16 aug 2022, 07:05 Zie jij Vanheusden wel eerder zijn wedstrijdjes spelen dan Karlsson?
Nee. Die huurling wordt gestald bij “ herstellingsoord Wijde Wormer”. Onze TD heeft een huurdeal afgesproken nl. Als wij hem weer wat aan het spelen krijgen mogen we hem af en toe gebruiken. En dan worden de kosten van zijn herstel ( fysio, gebruik ruimtes ed) verrekend met de te betalen huur. De rest declareren we bij de zorgverzekering. #-o

Serieus dan. Ook hij zal niet veel spelen voor de winterstop die, zoals ik al schreef, al in oktober begint. Heeft al, sinds februari, niet gespeeld. Reken maar uit; eerst weer op het veld individueel wat trainen en balletje trappen, dan met de groep trainen, dan wedstrijdritme opdoen. En dat binnen een week of 9 ? Forget it.

Vwb Odgaard. Die had een hamstringblessure. Die verwacht ik zelf wel deze of volgende week wellicht weer terug om wat minuutjes te gaan pakken.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

salmonyappi schreef: 15 aug 2022, 21:13 O ja, dat belachelijke WK in dat belachelijke land. Vreselijk domme onderbreking van de competitie. Hopelijk gaat Jesper niet mee……
Scheelt dat Zweden niet naar het WK gaat dan ;-)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MB80 schreef: 16 aug 2022, 20:25 Scheelt dat Zweden niet naar het WK gaat dan ;-)
☺️ Helemaal vergeten…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 16 aug 2022, 09:43 Ik vroeg het twee weken geleden en toen hadden ze het over een maandje. Wat die wil zeggen dat hij begin september weer inzetbaar zou moeten zijn.
Zou top zijn. Als hij begin september weer inzetbaar kan zijn zou de eerst komende topwedstrijd 11 september (Twente) mogelijk haalbaar zijn.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 17 aug 2022, 18:59 Zou top zijn. Als hij begin september weer inzetbaar kan zijn zou de eerst komende topwedstrijd 11 september (Twente) mogelijk haalbaar zijn.
Als invaller dan. Daarna nog ritme opdoen en dan zit je alweer in oktober… Ideaal is het allemaal niet. Je beste spelers zijn pas na de winterstop fit.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Precies. Dat is wat ik ook al aangaf. Zou mooi zijn als het wat eerder zou lukken, maar heb daar geen enkele hoop op. Helaas.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Jesper zal toch ook wel weten dat geblesseerd arriveren bij je nieuwe club niet ideaal is. Ik maak me dus geen zorgen dat hij binnenkort vertrekt. En áls hij vertrekt is zijn vervanger nog eerder speelklaar dan hijzelf :)
Plaats reactie