Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZuid-Scharwoude schreef: 09 aug 2022, 21:09 Winnaar van de Europa League is echt wel een stap omhoog t.o.v. AZ.
Plus een salaris verhoging van 300/400% plus een goede springplank. Voor eintracht en Celta is jesper nu nog interessant want als AZ een swingend seizoen heeft is die niet meer te betalen voor hen ;-)
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

MB80 schreef: 09 aug 2022, 21:58 Plus een salaris verhoging van 300/400% plus een goede springplank. Voor eintracht en Celta is jesper nu nog interessant want als AZ een swingend seizoen heeft is die niet meer te betalen voor hen ;-)
Daarom zou je gewoon als Huiberts niet de telefoon moeten opnemen.

Nog 1 seizoen vlammen, Europees succes halen en heel het team wordt meer waard. Kijk naar 020.

Dan verkopen op het hoogtepunt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 09 aug 2022, 21:09 Winnaar van de Europa League is echt wel een stap omhoog t.o.v. AZ.
Ik zeg niet dat het geen stap omhoog is, maar dat het geen “grote club” is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Je moet niet alles geloven wat er in de media staat. En mocht het wel zo zijn dan hou je hem toch niet tegen. Als een speler weg wil dan kun je hem beter laten gaan (voor een mooi bedrag uiteraard :lol: )
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik vraag me af of Karlsson wel echt geblesseerd is. Buiten dat is het ook teleurstellend dat hij al zo snel weer weg wil. Jammer, want het is een prachtige voetballer.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Hij is geblesseerd geraakt toen hij voor Sweden speelde toch? Zou ik niet zien wat het voordeel voor hem is om niet te spelen als hij niet geblesseerd zou zijn
Laatst gewijzigd door 072 op 11 aug 2022, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 11 aug 2022, 08:55 Ik vraag me af of Karlsson wel echt geblesseerd is. Buiten dat is het ook teleurstellend dat hij al zo snel weer weg wil. Jammer, want het is een prachtige voetballer.
Hij is echt geblesseerd. Is al geblesseerd geraakt bij Zweden en herstelt nu onder begeleiding van een fysio.

Er zou voor hem ook geen enkele reden zijn om een blessure te faken. Dat komt een transfer namelijk niet ten goede. En voor de mensen die wijzen naar Wijndal (wat ik online veel zie). Die was ook gewoon geblesseerd, trainde later ook volledig met de groep mee, maar speelde alleen geen wedstrijden meer in de laatste weken voor zijn transfer.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 11 aug 2022, 09:41 Hij is echt geblesseerd. Is al geblesseerd geraakt bij Zweden en herstelt nu onder begeleiding van een fysio.
Kun jij de hand er niet achter krijgen waar men binnen AZ op in zet wat de rentree voor hem gaat worden?
Ik popel echt om een aanval van Karlsson-Pavlidis-Odgaard samen aan het werk te zien. Het is nu echt nog lastig te beoordelen waar AZ nu eigenlijk staat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Is er nu nog geen één journalist die de vraag gesteld heeft hoelang men verwacht dat Karlsson nog niet kan spelen?
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 14 aug 2022, 18:52 Is er nu nog geen één journalist die de vraag gesteld heeft hoelang men verwacht dat Karlsson nog niet kan spelen?
Feit is het duurt te lang! :roll:
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 14 aug 2022, 18:52 Is er nu nog geen één journalist die de vraag gesteld heeft hoelang men verwacht dat Karlsson nog niet kan spelen?
AVG is de meest logische verklaring.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hier een interview van de NOS met Huiberts over Karlsson:
https://nos.nl/video/2440577-huiberts-o ... spreekbaar
Hoofdthema bij dit interview is 'op dit moment'.
AZ wil Karlsson aan zijn contract houden, maar het zou kunnen dat als tegen het einde van het transferwindow AZ erin slaagt een vervanger van gelijkwaardig niveau te strikken, ze Karlsson laten gaan. Die kans lijkt niet zo groot. Uit het interview blijkt wel dat Karlsson hierover niet happy is en hoe Huiberts erover praat doet mij vermoeden dat zijn absentie in de selectie dit eigenlijk als reden heeft.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die idioot heeft net bijgetekend

Gewoon 25 miljoen en geen cent minder
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

differentcook schreef: 14 aug 2022, 20:02 Uit het interview blijkt wel dat Karlsson hierover niet happy is en hoe Huiberts erover praat doet mij vermoeden dat zijn absentie in de selectie dit eigenlijk als reden heeft.
Onzin is gewoon geblesseerd en werkt aan zijn herstel met een fysiotherapeut.

Was toch afgelopen donderdag met de andere afwezigen in het stadion om te kijken. Dus dat vermoeden is op niks gebaseerd.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 14 aug 2022, 21:18 Onzin is gewoon geblesseerd en werkt aan zijn herstel met een fysiotherapeut.

Was toch afgelopen donderdag met de andere afwezigen in het stadion om te kijken. Dus dat vermoeden is op niks gebaseerd.
Is ook niet voor niets 10 weken geleden voor Zweden afgehaakt waar hij was opgenomen voor het Nations League-duel tegen Slovenië.
Denk dat hij die dolgraag had gespeeld want veel kansen heeft hij nog niet gehad voor het nationale elftal, dus hij zal wel degelijk geblesseerd zijn.
Wel rot dat trainers vanwege de privacywet niet meer uitgebreid mogen vertellen over de blessures van hun sporters zodat we niet weten om welke kwetsuur het gaat.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 14 aug 2022, 21:51 Is ook niet voor niets 10 weken geleden voor Zweden afgehaakt waar hij was opgenomen voor het Nations League-duel tegen Slovenië.
Denk dat hij die dolgraag had gespeeld want veel kansen heeft hij nog niet gehad voor het nationale elftal, dus hij zal wel degelijk geblesseerd zijn.
Wel rot dat trainers vanwege de privacywet niet meer uitgebreid mogen vertellen over de blessures van hun sporters zodat we niet weten om welke kwetsuur het gaat.
Hij liep al tijden met van die straps op rug en nek, als ik een gok mag doen heeft hij daar ergens problemen. Misschien zelfs wel bijgetekend omdat probleem al eerder aan het licht is gekomen en er een plan is gemaakt om langer te kunnen revalideren (maar dan ga ik wel erg los met invullen :wink:).
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 14 aug 2022, 21:58 Misschien zelfs wel bijgetekend omdat probleem al eerder aan het licht is gekomen en er een plan is gemaakt om langer te kunnen revalideren (maar dan ga ik wel erg los met invullen :wink:).
Tja, waarom zijn contract t/m 2025 na amper een seizoen hier te hebben gespeeld zo snel alweer werd verlengd weet ik eigenlijk niet.
Dat gebeurt niet zo vaak in de voetballerij. Denk van de selectiespelers er niet veel zijn met een langere verbintenis.
Afijn, beiden hebben grote verwachtingen van elkaar, vandaar dus verlengd:
https://www.afasstadionevents.nl/nl/nie ... lsson-open
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Love AZ Til I Die! schreef: 14 aug 2022, 21:18 Onzin is gewoon geblesseerd en werkt aan zijn herstel met een fysiotherapeut.

Was toch afgelopen donderdag met de andere afwezigen in het stadion om te kijken. Dus dat vermoeden is op niks gebaseerd.
Ik weet niets over wat hij overdag allemaal doet op het moment; heb je info over zijn revalidatiewerkzaamheden? Kijken naar je team dat speelt is wat anders dan mee (moeten) doen terwijl je niet happy bent, het team ermee beinvloeden en de media er ook nog eens over op je dak krijgen. Ik heb hem niet geinterviewd zien worden of filmpjes over hem gezien.
Laatst gewijzigd door differentcook op 14 aug 2022, 23:32, 2 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 14 aug 2022, 21:51 Is ook niet voor niets 10 weken geleden voor Zweden afgehaakt waar hij was opgenomen voor het Nations League-duel tegen Slovenië.
Dat hij toen geblesseerd was, betekent nog niet automatisch dat hij dat na 10 weken later nog steeds is.
En wat ik postte is ook alleen maar een vermoeden, meer niet.
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 14 aug 2022, 20:02 Hier een interview van de NOS met Huiberts over Karlsson:
https://nos.nl/video/2440577-huiberts-o ... spreekbaar
Hoofdthema bij dit interview is 'op dit moment'.
AZ wil Karlsson aan zijn contract houden, maar het zou kunnen dat als tegen het einde van het transferwindow AZ erin slaagt een vervanger van gelijkwaardig niveau te strikken, ze Karlsson laten gaan. Die kans lijkt niet zo groot. Uit het interview blijkt wel dat Karlsson hierover niet happy is en hoe Huiberts erover praat doet mij vermoeden dat zijn absentie in de selectie dit eigenlijk als reden heeft.
Vervelend ventje als ik het zo hoor. Na twee seizoenen al een transfer willen forceren. Lekker op de tribune houden dit seizoen.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie