Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Robertttt schreef: 04 sep 2021, 07:32 Verwachten jullie dat Karlsson dit seizoen de penalties gaat nemen?
Verkeerde topic :lol:
Robertttt
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2021, 07:30

multatuli schreef: 04 sep 2021, 10:21 Verkeerde topic :lol:
Excuus, waar zou dat wel horen?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Robertttt schreef: 04 sep 2021, 10:34Excuus, waar zou dat wel horen?
viewtopic.php?f=2&t=2489
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat ik er van lees lijkt Karlsson een zeer goede indruk te hebben gemaakt tijdens de oefenwedstrijd met de reserves van Zweden tegen Oezbekistan. Leuk voor hem.
Sterke opening door Zweden die daarna veel verloor en in een eerder bleke 2-1 overwinning belandde tegen Oezbekistan. Beste op het veld: Jesper Karlsson
Zweden wint met 2-1 van Oezbekistan. Knap uitgevoerde wedstrijd door de vervangende elf van Zweden waar Jesper Karlsson waarschijnlijk degene was die de meeste indruk maakte.
“Hij biedt zoveel lekkers, maar ook efficiëntie die tot veel succes leidt. Jesper Karlsson was een genot om te zien. Maar hij speelt op het linker buitenste middenveld waar Emil Forsberg speelt, dus er is geen kans dat hij in de basiself speelt tegen Griekenland", zegt Radiosport-expert Richard Henriksson.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Waarom hij de corners en vrije trappen mag nemen werd tegen PSV totaal niet duidelijk (we weten dat hij beter kan) . Ook zijn schoten en combinaties waren weer onrustig, begint nu wel een punt van zorg te worden. Wat is hij aan het compenseren? Toch iets te traag voor de weinige ruimte die tegenstanders hem geven ivm zijn rijzende ster? Gewoon ongelukkig? Niet lekker in zijn vel?
Dat hij zo verongelijkt kan zijn bij tegenslag, vind ik wel een karakter dingetje.
Ik hoop dat hij de antwoorden kan vinden want hij moet echt een stap gaan maken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 12 sep 2021, 08:52 Waarom hij de corners en vrije trappen mag nemen werd tegen PSV totaal niet duidelijk (we weten dat hij beter kan) . Ook zijn schoten en combinaties waren weer onrustig, begint nu wel een punt van zorg te worden. Wat is hij aan het compenseren? Toch iets te traag voor de weinige ruimte die tegenstanders hem geven ivm zijn rijzende ster? Gewoon ongelukkig? Niet lekker in zijn vel?
Dat hij zo verongelijkt kan zijn bij tegenslag, vind ik wel een karakter dingetje.
Ik hoop dat hij de antwoorden kan vinden want hij moet echt een stap gaan maken.
Hij was slecht, geen twijfel.

Maar hij mist soms wel een beetje een speler om mee te combineren. Hij wil dan niet terugspelen en gaat een telkens een kansloze actie inzetten tegen 3 man. Dat Wijndal terug is gaat hem zeker helpen als bliksemafleider denk ik als ze de chemie weer kunnen vinden.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 12 sep 2021, 08:52 Waarom hij de corners en vrije trappen mag nemen werd tegen PSV totaal niet duidelijk (we weten dat hij beter kan) . Ook zijn schoten en combinaties waren weer onrustig, begint nu wel een punt van zorg te worden. Wat is hij aan het compenseren? Toch iets te traag voor de weinige ruimte die tegenstanders hem geven ivm zijn rijzende ster? Gewoon ongelukkig? Niet lekker in zijn vel?
Dat hij zo verongelijkt kan zijn bij tegenslag, vind ik wel een karakter dingetje.
Ik hoop dat hij de antwoorden kan vinden want hij moet echt een stap gaan maken.
Precies. Laat Clasie die ballen lekker nemen als het niet loopt. Die kans in de eerste helft (aan de overkant voor mij) schoot ie volgens mij echt vreselijk in.

Je ziet wel dat tegenstanders hem nu anders benaderen, daar moet ie mee gaan dealen.

Wel apart dat hij eerst telkens als eerste gewisseld werd terwijl ie de beste was, en dat ie nu telkens het langst mag blijven staan terwijl ie slecht speelt.
Hup AZ.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Bob Ross schreef: 12 sep 2021, 10:19 Wel apart dat hij eerst telkens als eerste gewisseld werd terwijl ie de beste was, en dat ie nu telkens het langst mag blijven staan terwijl ie slecht speelt.
Dat is de innovatieve aard van AZ. Een omgekeerd topsportklimaat. :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZuid-Scharwoude schreef: 13 sep 2021, 16:23 Dat is de innovatieve aard van AZ. Een omgekeerd topsportklimaat. :wink:
:lol:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Nu hopen op de ketchup theorie, als het komt dan komt het snel.
Fijn voor hem dat hij gescoord heeft.
Zag ik het goed speelde hij nu ook een tijdje op tien in de tweede helft om ruimte te maken voor Oosting? Hij gaf in ieder geval meerder goeie steekpasses.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Prachtige doorspeelbal waardoor Wijndal vrij kwam en kon scoren.
Jammer dat hij die mooie steekbal van Wit die hem alleen voor de keeper zette niet maakte.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

=D> =D>
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Moet eens stoppen met het doen alsof hij doodgaat bij elke halve overtreding op hem. Begint wel heel irritant te worden ondertussen. Heeft die jongen ook niet nodig, hij kan echt wel voetballen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 31 okt 2021, 11:17Moet eens stoppen met het doen alsof hij doodgaat bij elke halve overtreding op hem. Begint wel heel irritant te worden ondertussen. Heeft die jongen ook niet nodig, hij kan echt wel voetballen.
In dat aspect lijkt het Tadic wel.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat niemand hem in dat gedrag corrigeert zegt mij ook wel weer genoeg.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jesper is een beetje een diva geworden. Gijp zou zeggen dat hij iets teveel in zichzelf is gaan geloven. Jesper weet dat hij de beste aanvaller is van AZ maar vergeet dat hij dan wel eerst de bal naar een speler in een rood shirtje dient te geven. Er ging gister voor de zoveelste keer dit seizoen weer zo verschrikkelijk veel mis bij hem. Zomaar ballen uitschieten, totaal niet kijken waar Wijndal staat. Verdedigend was hij Pabai twee keer volledig kwijt wat je gewoon twee goals kost. Trucjes als de wedstrijd nog niet binnen is. Mag wel even flink met beide beentjes op de grond worden gezet, en dan zal je zien dat hij opeens wel weer de ster is.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En wie dacht je die er bij AZ momenteel in de positie is om dat te doen zonder keihard uitgelachen te worden?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 31 okt 2021, 11:35 En wie dacht je die er bij AZ momenteel in de positie is om dat te doen zonder keihard uitgelachen te worden?
Je suggereert dat Jansen geen autoriteit heeft, maar daar heb ik voorlopig nog nergens een gerucht of bewijs van gehoord. Ene v/d Brom raakte bv. snel in paniek en daarvan was het wel lang en breed bekend dat spelers hem niet hoog hadden zitten, maar Jansen is gewoon zichzelf, rustig en lijkt een zeer goede band te hebben met de spelers. Laten we niet gaan roddelen.

Je kan ook rustig tegen iemand iets zeggen he.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is niet het goede topic, maar inderdaad. Ik denk dat niemand Jansen nog serieus neemt. Zou ik ook niet doen met die idiote wissels en het niet managen van het gedrag van spelers (van de oorbel via de gebaartjes tot het theater van Jesper). Binnen het veld is met het vertrek van Teun en daarvoor het stoppen van Vlaar ook niemand meer aanwezig die zegt "doe dat nou maar even niet".
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie