Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

hihacorner schreef: 31 jul 2022, 17:40 Volgens Zweedse media zou de vraagprijs voor Karlsson 15 miljoen zijn en heeft Celta de hoop nog niet opgegeven. Wordt hopelijk niet vervolgd.
Dit is onzin aangezien AZ al een bod heeft gehad van 15 miljoen en deze is geweigerd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 31 jul 2022, 18:28 Dit is onzin aangezien AZ al een bod heeft gehad van 15 miljoen en deze is geweigerd.
Wanneer dat dan? het gerapporteerde bod was toch 10 miljoen? Of is er tussentijds nog een bod geweigerd?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 18:46 Wanneer dat dan? het gerapporteerde bod was toch 10 miljoen? Of is er tussentijds nog een bod geweigerd?
Dat was al in een eerder stadium dan het bod van 10 miljoen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 31 jul 2022, 18:13 Als Karlsson voor 15m weggaat, knip ik m'n al betaalde seizoenskaart door en ga ik elke 14 dagen op vrijdagavond naar Telstar kijken
Wat een droevig vooruitzicht :-|
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 31 jul 2022, 19:01 Wat een droevig vooruitzicht :-|
Noch Pavlidis, noch Karlsson wordt verkocht tenzij er een mega bedrag, absoluut niet te weigeren, bedrag op tafel komt.

Effe de eerdere berichten van Max terug lezen, voordat iedereen weer in een stress schiet en allerlei onzin gaat lopen uitkramen.

En die 15 miljoen is dat bij lange na niet iig. Dus ……
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Roadman schreef: 31 jul 2022, 19:14 Noch Pavlidis, noch Karlsson wordt verkocht tenzij er een mega bedrag, absoluut niet te weigeren, bedrag op tafel komt.

Effe de eerdere berichten van Max terug lezen, voordat iedereen weer in een stress schiet en allerlei onzin gaat lopen uitkramen.

En die 15 miljoen is dat bij lange na niet iig. Dus ……
Ik bedoel iedere 14 dagen naar Telstar kijken
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Is er al iets bekend over de aard van de blessure en de prognose wanneer hij weer fit is?
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 31 jul 2022, 19:55 Is er al iets bekend over de aard van de blessure en de prognose wanneer hij weer fit is?
Ik gok zo ongeveer de dag na zijn transfer, die er écht wel gaat komen AZ kennende :wink: :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 21:22 Ik gok zo ongeveer de dag na zijn transfer, die er écht wel gaat komen AZ kennende :wink: :lol:
=D> =D> =D> =D>
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Is dit zijn tweelingzus?

Afbeelding
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 09:34 Is dit zijn tweelingzus?

Afbeelding
:D
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De kans is groot dat AZ een beter seizoen gaat draaien met meer punten, meer doelpunten en beter/mooier voetbal dan 21/22. De kans is groot dat Karlsson daar een belangrijke rol in gaat spelen. Als penaltynemer zou hij best eens hoog op de topscorerslijst kunnen gaan eindigen. Ook is wat betreft zijn ontwikkeling in de eredivisie de rek er nog niet uit.
Daarom zou zijn transferwaarde in 2023 objectief gezien wel eens veel hoger kunnen zijn en de belangstelling van buitenlandse clubs voor hem veel groter. Waarschijnlijk denkt Max er ook zo over.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 02 aug 2022, 22:17 De kans is groot dat AZ een beter seizoen gaat draaien met meer punten, meer doelpunten en beter/mooier voetbal dan 21/22. De kans is groot dat Karlsson daar een belangrijke rol in gaat spelen. Als penaltynemer zou hij best eens hoog op de topscorerslijst kunnen gaan eindigen. Ook is wat betreft zijn ontwikkeling in de eredivisie de rek er nog niet uit.
Daarom zou zijn transferwaarde in 2023 objectief gezien wel eens veel hoger kunnen zijn en de belangstelling van buitenlandse clubs voor hem veel groter. Waarschijnlijk denkt Max er ook zo over.
inderdaad, voeg er wat Europese goals bij en bij een top 3 klassering schiet iedereen zijn waarde ineens omhoog, zie bijv sinistera van matig tot 25M. Dan komen er ook mooiere clubs bij dan Celta.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 02 aug 2022, 22:17 De kans is groot dat AZ een beter seizoen gaat draaien met meer punten, meer doelpunten en beter/mooier voetbal dan 21/22. De kans is groot dat Karlsson daar een belangrijke rol in gaat spelen. Als penaltynemer zou hij best eens hoog op de topscorerslijst kunnen gaan eindigen. Ook is wat betreft zijn ontwikkeling in de eredivisie de rek er nog niet uit.
Daarom zou zijn transferwaarde in 2023 objectief gezien wel eens veel hoger kunnen zijn en de belangstelling van buitenlandse clubs voor hem veel groter. Waarschijnlijk denkt Max er ook zo over.
Ik denk en hoop het ook, maar dan moet ie wel langzaamaan weer gaan voetballen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik begrijp niet waarom jullie zoveel aandacht besteden aan een mogelijk vertrek van Karlsson.
Daar kunnen we toch heel kort over zijn; die gaat niet weg!
Met een contract tot 2026 is hij nog langer verbonden dan bijv. de nieuwe aanwinst Bazoer!
Smaakmaker eredivisie, beste man bij AZ waar veelal alle aanvallende dreiging vanuit gaat. Daar zou dan ver het transferrecord voor gebroken moeten worden, dat gaat dus niet gebeuren anders eet ik mijn schoen op!

Afbeelding
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 03 aug 2022, 07:41 Ik begrijp niet waarom jullie zoveel aandacht besteden aan een mogelijk vertrek van Karlsson.
Daar kunnen we toch heel kort over zijn; die gaat niet weg!
Met een contract tot 2026 is hij nog langer verbonden dan bijv. de nieuwe aanwinst Bazoer!
Smaakmaker eredivisie, beste man bij AZ waar veelal alle aanvallende dreiging vanuit gaat. Daar zou dan ver het transferrecord voor gebroken moeten worden, dat gaat dus niet gebeuren anders eet ik mijn schoen op!

Afbeelding
Ik hoop dat het een smakelijke schoen is :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Jesper Karlsson ontbrak nog bij alle wedstrijden van AZ dit seizoen door blessureleed, en het is nog maar de vraag of hij ooit nog minuten gaat maken voor de Alkmaarders. Celta de Vigo blijft namelijk in de markt voor de Zweed.


Sterker nog: de Spaanse media pakken deze week uit met het nieuws dat er nagenoeg een akkoord zou liggen tussen alle partijen. Vorige week werd een bod van tien miljoen euro door AZ afgewezen, de vraagprijs is immers vijftien miljoen. Nu zou er een compromis door AZ en Celta gesloten zijn, ergens tussen die tien en vijftien miljoen.

Soccernews.nl
mAgNaVoX oDySsEy
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

pAuluZ schreef: 09 aug 2022, 10:05 Jesper Karlsson ontbrak nog bij alle wedstrijden van AZ dit seizoen door blessureleed, en het is nog maar de vraag of hij ooit nog minuten gaat maken voor de Alkmaarders. Celta de Vigo blijft namelijk in de markt voor de Zweed.


Sterker nog: de Spaanse media pakken deze week uit met het nieuws dat er nagenoeg een akkoord zou liggen tussen alle partijen. Vorige week werd een bod van tien miljoen euro door AZ afgewezen, de vraagprijs is immers vijftien miljoen. Nu zou er een compromis door AZ en Celta gesloten zijn, ergens tussen die tien en vijftien miljoen.

Soccernews.nl
Soccernews, VP, fcupdate = geroddel in de marge. 12.5 mil voor Karlsson, dat is weer rechtstreeks van transfermarkt geplukt.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dat bedrag daar kan ik helemaal niks mee en dat zou wat mij betreft echt enorm treurig zijn als we hem daar voor laten lopen. Huiberts mag dan op staande voet ontslagen worden.

Ter vergelijking ging Senesi van Feyenoord voor 17 miljoen met een 1 jarig contract. Niks onder de 20 miljoen wat mij betreft.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Deze berichten zijn ook flauwekul.

Ja Celta heeft interesse en heeft een bod gedaan, die is afgewezen.
Plaats reactie