Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

leszz schreef: 06 dec 2020, 16:51 Speelt niet half zo goed meer als in zijn eerste twee wedstrijden en mag echt niet klagen dat hij gewisseld werd, diva gedrag. Boadu was net zo slecht maar Jesper moet zichzelf in de spiegel aankijken
Jesper speelt inderdaad lang zo goed niet als in het begin. Waarschijnlijk duurt het seizoen nu te lang voor hem. Maar desondanks komt het niet in de buurt van de wanprestatie die Boadu inmiddels wekelijks levert. Ik heb Boadu echt niets goed zien doen deze wedstrijd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

leszz schreef: 06 dec 2020, 16:51 Hij had 90% balverlies en staat telkens slap af te eachten zonder te anticiperen wanneer er een bal zinn kant op komt. Zijn verdediger kwam telkens voor hem wanneer er een bal zijn kant op kwam. Speelt niet half zo goed meer als in zijn eerste twee wedstrijden en mag echt niet klagen dat hij gewisseld werd, diva gedrag. Boadu was net zo slecht maar Jesper moet zichzelf in de spiegel aankijken
Dit slaat weer nergens op. Hij had elke keer 3 man bij zich omdat groningen ook wel door had dat hij in de 1 tegen 1 gevaarlijk is. Hij speelt de bal dan meestal netjes terug, of door op Wijndal. De keren dat hij wat ruimte had besloot mr Stengs dat de bal perse naar droeftoeter Boadu moet want die heeft het zo moeilijk. Hij krijgt werkelijk 0.0 ruimte om een actie of schot te maken, terwijl Stengs in zeeen van ruimte alles naar de maan schiet. Bij Boadu komt het meestal niet eens van een actie. Als die 2 nou ook eens wat nuttigs deden met een bal krijgt Karlsson ook meer ruimte. Maar nee hij wordt net na rust al gewisseld terwijl duo bigstar de wedstrijd vol mogen maken. Ik zou daar ook pissig over zijn.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wat blijft het toch een mooi woord: DROEFTOETER :lol:
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

MO7 schreef: 06 dec 2020, 16:57 De onzin die jij uitkraamt kent weer geen grenzen. Ik zou het wel eens willen zien als je gewoon met twee spitsen, Druijf en Karlsson, zou spelen. Het lijkt mij stug dat je er dan op achteruit gaat.
Men mag niks over golden boy Karlsson zeggen lijkt wel. Voor iemand die zo negatief is kijk je weinig kritisch naar zijn spel dan weer uitgerekend. Die rechtsback was hem in alles de baas.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Stengs was aan de bal niet top maar verzet verdedigend echt veel werkt en maakt enorme meters, daar kunnen alle andere aanvallers inclusief Karlsson nog van leren.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

leszz schreef: 06 dec 2020, 21:46 Stengs was aan de bal niet top maar verzet verdedigend echt veel werkt en maakt enorme meters, daar kunnen alle andere aanvallers inclusief Karlsson nog van leren.
Karlsson verdedigd regelmatig ver terug tot op eigen helft. Een Aboukhlal doet dat nauwelijks. Daarom was die wissel ook echt on-be-grij-pe-lijk. Dat zal Karlsson ook gedacht hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DiepeMast schreef: 07 dec 2020, 11:14 Karlsson verdedigd regelmatig ver terug tot op eigen helft. Een Aboukhlal doet dat nauwelijks. Daarom was die wissel ook echt on-be-grij-pe-lijk. Dat zal Karlsson ook gedacht hebben.
Bwa, ik vind dat Aboukhlal er zeker genoeg energie in stopt. Dat was uit de analyse van VI ook wel op te maken. Alleen dat hij nog moet werken om op tijd te reageren maar dat geldt voor Karlsson ook.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 07 dec 2020, 11:14 Karlsson verdedigd regelmatig ver terug tot op eigen helft. Een Aboukhlal doet dat nauwelijks. Daarom was die wissel ook echt on-be-grij-pe-lijk. Dat zal Karlsson ook gedacht hebben.
Ik denk dat Karlsson vooral gefrustreerd was dat hij weer als eerste gewisseld werd. Spelers voelen en ervaren dat zo. Hij had er waarschijnlijk zelf geen moment rekening mee gehouden. Donderdag had hij slechts een korte invalbeurt gehad, die niet slecht was.

Als je als medespeler een spits ziet ploeteren en die totaal geen inbreng heeft maar wel op het veld blijft staan, dan snap ik enigszins dat Karlsson denkt "why me!" en dat vervolgens uit. Maar anderzijds is dat niet slim voor hemzelf en ook niet goed naar de groep en de nieuwe trainer.

Maar goed hij was niet de enige bij wie de gemoederen opliepen.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

ForzAZ schreef: 07 dec 2020, 15:25
Als je als medespeler een spits ziet ploeteren en die totaal geen inbreng heeft maar wel op het veld blijft staan, dan snap ik enigszins dat Karlsson denkt "why me!" en dat vervolgens uit. Maar anderzijds is dat niet slim voor hemzelf en ook niet goed naar de groep en de nieuwe trainer.
Als een debiel tegen een paar stoelen aan schoppen is nooit goed te praten. Gewoon een domme actie op ook nog eens een k#t moment.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 08 dec 2020, 10:03 Als een debiel tegen een paar stoelen aan schoppen is nooit goed te praten. Gewoon een domme actie op ook nog eens een k#t moment.
Maar in ieder geval raakt hij wel wat als hij schopt :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ fanatic 4-life schreef: 08 dec 2020, 10:03 Als een debiel tegen een paar stoelen aan schoppen is nooit goed te praten. Gewoon een domme actie op ook nog eens een k#t moment.
Ik kan dit prima goedpraten: beter dan Midtsjø, die schopt een speler en wordt er af gestuurd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 08 dec 2020, 10:43 Ik kan dit prima goedpraten: beter dan Midtsjø, die schopt een speler en wordt er af gestuurd.
Mee eens.

Je mag gewoon teleurgesteld zijn.

En vervolgens overgaan tot zelfreflectie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 08 dec 2020, 10:51 Mee eens.

Je mag gewoon teleurgesteld zijn.

En vervolgens overgaan tot zelfreflectie.
Maar moet teleurstelling geuit worden door het kapot schoppen van meubilair 🪑?
Tel even tot 10 en ga dan over tot zelfreflectie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

pAZcal schreef: 08 dec 2020, 10:43 Ik kan dit prima goedpraten: beter dan Midtsjø, die schopt een speler en wordt er af gestuurd.
Je praat het dan toch niet goed? Als ik kan kiezen heb ik ook liever dat hij een stoel schopt i.p.v. dat hij rood pakt maar daar ging het niet om. Het is een beetje zwakzinnig om heel demonstratief tegen een stoel aan te schoppen. Zo van kijk mij eens boos zijn. Daarnaast zou hij na dit rumoerige weekend en met een coach op de bank die net een dag daarvoor vanuit het niets de leiding heeft gekregen ook wat beter moeten nadenken.

Enfin, laat hem eerst maar eens het niveau van zijn eerste wedstrijd(en) halen. Dan heeft hij ook het recht om boos te zijn. Zondag was hij in vergelijking met Boadu best redelijk. Maar als je die vergelijking even weg laat dan was het gewoon niet goed genoeg.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

AZ fanatic 4-life schreef: 08 dec 2020, 12:37 Het is een beetje zwakzinnig om heel demonstratief tegen een stoel aan te schoppen.
Zou hij dit ook gedaan hebben onder Slot, of hebben we hier een gevalletje van 'wie is die assistent trainer' wel.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij moet donderdag nog fris genoeg zijn. Daar had hij zelf ook aan mogen denken. Maar dat het niets doen (geen prutsen want daarvoor moet je iets doen) van Boadu irriteert kan ik me prima voorstellen.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MO7 schreef: 06 dec 2020, 16:57 De onzin die jij uitkraamt kent weer geen grenzen. Ik zou het wel eens willen zien als je gewoon met twee spitsen, Druijf en Karlsson, zou spelen. Het lijkt mij stug dat je er dan op achteruit gaat.
Wat voor een rol zou je Karlsson dan toebedelen tactisch?
En wat doe je met de rest van het elftal? gewoon een klassieke 4-4-2

Ben het wel met je eens . :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Niet groter maken dan het is. Frustratie mag je best tonen, beter dan als een geslagen hond naar de dug-out sjokken. En hij had alle reden om gefrustreerd te zijn:

- Midtsjo verkloot 5 minuten daarvoor de wedstrijd
- Boadu verzet geen stap en laat elke bal van zijn poten springen
- Zijn vervanger is een prutser die nog geen enkele invalbeurt beslissend is geweest of iets heeft laten zien
- Zijn eigen acties kwamen niet uit de verf

Ik was in zijn situatie waarschijnlijk op de tribunes geklommen om daar ook nog wat stoeltjes stuk te trappen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 08 dec 2020, 16:42 Niet groter maken dan het is. Frustratie mag je best tonen, beter dan als een geslagen hond naar de dug-out sjokken. En hij had alle reden om gefrustreerd te zijn:

- Midtsjo verkloot 5 minuten daarvoor de wedstrijd
- Boadu verzet geen stap en laat elke bal van zijn poten springen
- Zijn vervanger is een prutser die nog geen enkele invalbeurt beslissend is geweest of iets heeft laten zien
- Zijn eigen acties kwamen niet uit de verf

Ik was in zijn situatie waarschijnlijk op de tribunes geklommen om daar ook nog wat stoeltjes stuk te trappen.
Daarom ben jij ook Hooligan en is Karlsson voetballer bij AZ :wink:
Verder voor een groot deel wel met je eens :D
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Karlsson moet donderdag i.i.g. wel een basisplaats krijgen. Daar zit pit in en als koele Scandinaviër laat die zich daar op de Balkan niet zo gauw gek maken. Hoop ik tenminste!

Oftewel alle Scandinaviërs die we hebben in de basis. Gudmundsson en Midtsjö van zelf ook.
Plaats reactie