Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:36 Ja hij is lekker bezig, zo zien we hem graag.
Nu nog een keer met zijn back meelopen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 24 mar 2023, 10:29 Nu nog een keer met zijn back meelopen.
Ja dit gaat niet structureel gebeuren, je ziet dat dit hem heel veel moeite kost en oogt onnatuurlijk
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

En dan niet alleen pseudo meeverdedigen maar echt druk geven.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 24 mar 2023, 14:44 Ja dit gaat niet structureel gebeuren, je ziet dat dit hem heel veel moeite kost en oogt onnatuurlijk
En dus mag Brenet vrolijk en vrij voorgeven en verlies je van Twente.

Dat mag je ook - deels - op het conto van Karlsson zetten.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Die gaat er weer lekker in!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Wat een heerlijke speler is het ook. Zeldzaam voor een club als AZ. Hebben niet veel supporters in de gaten geloof ik als ik op de tribune om mij heen hoor en op dit forum lees. In het rijtje, wat mij betreft, met Dembele, Martens, van Galen en El Hamdaoui. Genieten. Daarvoor ga ik naar het stadion. Natuurlijk verdedigt hij niet genoeg mee, kan ie niet en wil ie ook niet. Laat die andere 10 maar verdedigen.....
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 28 mar 2023, 11:08 Wat een heerlijke speler is het ook. Zeldzaam voor een club als AZ. Hebben niet veel supporters in de gaten geloof ik als ik op de tribune om mij heen hoor en op dit forum lees. In het rijtje, wat mij betreft, met Dembele, Martens, van Galen en El Hamdaoui. Genieten. Daarvoor ga ik naar het stadion. Natuurlijk verdedigt hij niet genoeg mee, kan ie niet en wil ie ook niet. Laat die andere 10 maar verdedigen.....
We hebben er meer. Pavlidis laat het wekelijks, en doorgaans ook Europees voor AZ zien één vd beter spitsen te zijn. En hoewel Odgaard het de laatste tijd niet echt meer zo heeft, blijft zijn schot van buiten de 16 fenomenaal. Het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat we met dit materiaal momenteel 4e staan en FC Twente weer in de nek voelt.
Jansen kreeg het eerste gedeelte van het seizoen terecht lof maar nu hij al een tijd in mijn ogen zowat gebruik kan maken van een van de beste voorhoedes uit de eredivisie, haalt hij er in onze competitie te weinig uit. AZ moet om zijn minst stevig kunnen concurreren voor een CL ticket, alles minder met dit materiaal is falen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 28 mar 2023, 17:03 We hebben er meer. Pavlidis laat het wekelijks, en doorgaans ook Europees voor AZ zien één vd beter spitsen te zijn. En hoewel Odgaard het de laatste tijd niet echt meer zo heeft, blijft zijn schot van buiten de 16 fenomenaal. Het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat we met dit materiaal momenteel 4e staan en FC Twente weer in de nek voelt.
Jansen kreeg het eerste gedeelte van het seizoen terecht lof maar nu hij al een tijd in mijn ogen zowat gebruik kan maken van een van de beste voorhoedes uit de eredivisie, haalt hij er in onze competitie te weinig uit. AZ moet om zijn minst stevig kunnen concurreren voor een CL ticket, alles minder met dit materiaal is falen.
Nou ja, een gemankeerde verdediging doet zich voelen in de teamprestatie, ongeacht de voorhoede.
Maar ben het wel met je eens dat het beter had gekund en gemoeten. Jansen en zijn staff is het (nog) niet gelukt het team iedere wedstrijd top te laten presteren; het team is geneigd steeds opnieuw te veel terug te vallen in hun comfortzone en betaalt daarvoor met nederlagen en gelijke spelen.
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Mousa Sidi schreef: 28 mar 2023, 11:08 Wat een heerlijke speler is het ook. Zeldzaam voor een club als AZ. Hebben niet veel supporters in de gaten geloof ik als ik op de tribune om mij heen hoor en op dit forum lees. In het rijtje, wat mij betreft, met Dembele, Martens, van Galen en El Hamdaoui. Genieten. Daarvoor ga ik naar het stadion. Natuurlijk verdedigt hij niet genoeg mee, kan ie niet en wil ie ook niet. Laat die andere 10 maar verdedigen.....
=D>
Volgend jaar april weten we meer
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

galblazer schreef: 28 mar 2023, 18:33=D>
Hoewel dit inderdaad het soort spelers zijn waardoor je geniet van voetbal en waarvoor je naar het stadion gaat, geniet ik nóg meer van vlijmscherp samenspel waarbij defensies uit elkaar worden gespeeld. Om dat laatste te kunnen is ook een bepaalde discipline in verdedigen nodig. Met een speler in een vrije rol (Karlsson) lukt het nog wel, maar dat moeten er niet meer worden.
____________
Hoc est nihil
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Mousa Sidi schreef: 28 mar 2023, 11:08 Wat een heerlijke speler is het ook. Zeldzaam voor een club als AZ. Hebben niet veel supporters in de gaten geloof ik als ik op de tribune om mij heen hoor en op dit forum lees. In het rijtje, wat mij betreft, met Dembele, Martens, van Galen en El Hamdaoui. Genieten. Daarvoor ga ik naar het stadion. Natuurlijk verdedigt hij niet genoeg mee, kan ie niet en wil ie ook niet. Laat die andere 10 maar verdedigen.....
Zo'n vrije trap mag ie bij ons ook wel eens doen. In potentie Rasmus Elm 2.0, maar moet ie wel opschieten ....
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Mousa Sidi schreef: 30 mar 2023, 09:33 Zo'n vrije trap mag ie bij ons ook wel eens doen. In potentie Rasmus Elm 2.0, maar moet ie wel opschieten ....
Karlsson mag de veters niet eens strikken van Elm, mbt traptechniek. Vreemde vergelijking.

De enige binnen AZ die ooit enigszins bij in de buurt is gekomen na Elms tijd is Koopmeiners. En zelfs hij stond er nog ver vanaf.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Eigenhandig de wedstrijd verkloot.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij mag blij zijn dat hij geen rood kreeg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Snel verkopen deze arrogante lulhannes. Had gewoon rood moeten krijgen.

Af en toe een leuke dwarrelbal van 20 meter, maar verder een hele beperkte traptechniek

Waarom mag hij in godsnaam die strafschop weer nemen na Utrecht-thuis. Die keeper bewoog al tijdens de aanloop maar hij keek gewoon niet
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 01 apr 2023, 19:25 Snel verkopen deze arrogante lulhannes. Had gewoon rood moeten krijgen.

Af en toe een leuke dwarrelbal van 20 meter, maar verder een hele beperkte traptechniek

Waarom mag hij in godsnaam die strafschop weer nemen na Utrecht-thuis. Die keeper bewoog al tijdens de aanloop maar hij keek gewoon niet
Hij wordt zo opgehemeld door sommigen hier, maar voegt op een incidenteel doelpunt en een enkele geslaagde actie na echt niet veel toe.
We gaan ‘m echt niet heel erg missen als ie vertrekt. Wel moet er een beter alternatief dan Van Brederode komen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jesper Karlsson is in beeld bij Lazio, zo meldt La Gazzetta dello Sport maandagochtend. De 24-jarige smaakmaker van AZ moet volgens de roze sportkrant zo'n twintig miljoen euro opleveren bij een vertrek uit Alkmaar. Volgens de Zweedse journalist Siavoush Fallahi staat Karlsson daarnaast ook op de radar bij Fiorentina en Benfica. In het AFAS Stadion ligt de negenvoudig international van Zweden nog vast tot medio 2026.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Contract tot medio 2026, nog drie jaar plezier (en ergernis)! ;-)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Door zijn prestaties in de CoL toch nog de spiraal aan het doorbreken voor de buitenwacht:

IJzer smeden terwijl het heet is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 04 apr 2023, 13:51 Door zijn prestaties in de CoL toch nog de spiraal aan het doorbreken voor de buitenwacht:

IJzer smeden terwijl het heet is.
Absoluut. Ze kunnen niet 2 keer gokken dat het beter wordt. En meneer zal ook weer gefrustreerd zijn als het mis gaat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie