Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Interessant of Karlsson minuten mag maken. Zweden speelt 4-4-2 en daarmee zal Karlsson wel op een iets andere positie moeten spelen. Hopelijk pakt hij wat minuten, in ieder geval goed voor de ervaring!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 16 mar 2021, 12:53 Dat zou hem zomaar wat extra assists kunnen opleveren als ze inderdaad samen komen te spelen.
Zlatan is toch de koning van onmogelijke ballen toch het doel in verwerkt krijgen.
Het probleem is alleen dat Karlsson geen "onmogelijke" ballen geeft, maar gewoon goede voorzetten :mrgreen:

maar gaaf dat Karlsson er nu bij zit. Nu hopen dat hij speeltijd krijgt en mee naar het EK mag. Finale Nederland-Zweden lijkt mij wel wat :D
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Karlsson - Ibrahmimovic. Topcombinatie 8)... en dan terugkomen en spelen met Boadu :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

"Jesper has special qualities with his speed, wit and own solutions. He did very well in Elfsborg and has continued to do well in AZ. He has had a nice and rising development curve for the last 1.5 years."
🗣 Janne Andersson
Hij is in ieder geval opgevallen bij de bondscoach. Na vandaag zal hij ook wel met een goed gevoel naar het Zweedse elftal afreizen. Zou mij verbazen als hij in ieder geval niet wat minuten gaat maken bij Zweden.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Als we straks weer mogen. Een cheer voor Karlsson.

Op het intro van the flinstones;

Jesper
Jesper Karlsson
La la la la la la laa la laaa
Jesper
Jesper Karlsson
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 11 apr 2021, 08:09 Als we straks weer mogen. Een cheer voor Karlsson.

Op het intro van the flinstones;

Jesper
Jesper Karlsson
La la la la la la laa la laaa
Jesper
Jesper Karlsson
De text kan iedereen in ieder geval goed onthouden en meezingen.
Hebben we geen ABBA voor onze Zweedse vriend?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Staat al op 9 doelpunten (nummer 3 van ons team) en 9 assists (nummer 1 van ons team).
Al zou het volgend seizoen totaal mis gaan is dit een hele geslaagde aankoop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... nts_anchor

GERUCHT: Clubs uit Italië volgen AZ-aanvaller Karlsson
Gepubliceerd: Dinsdag 27 april 2021 om 13:14

Jesper Karlsson staat in de belangstelling van clubs uit Italië. De Zweedse vleugelspeler maakt indruk bij AZ en wordt gevolgd door AS Roma, SS Lazio en Sassuolo. AZ vraagt vijftien miljoen euro voor Karlsson. (Calciomercato)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Totaal ongeloofwaardige bron heeft het verleden bewezen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Inderdaad, alleen al dat bedrag voor een bepalende speler met een 5 jarig contract. En dan stelt vervolgens die zelfde site dat een bankzitter als Madueke in de belangstelling staat voor 17 miljoen van enkele Engelse clubs. :gaap:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Elke keer dat de naam van de club of een speler van AZ valt is goed voor de club.
Beetje extra internationale bekendheid / status kan nooit kwaad.

Het bericht is natuurlijk onzin. Hopelijk kan onze Zweedse vriend op het ek nog wat minuten maken. Prijskaartje 40 miljoen, op te halen in stelling AZ. Zelf in elkaar zetten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hij is hier net 7 maanden.......zucht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ik heb hem laatst nog ergens horen zeggen dat ie nog niet weg wilt, omdat ie hier pas een jaar is. Geen vertrek na één jaar.

Maar ja in het voetbal weet je het nooit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 12 sep 2020, 07:15
Jammer dat de dribbel en scorend vermogen bijna elke keer wordt opgeofferd aan de opkomende Wijndal. Hij mag van mij iets vaker Wijndal links laten liggen en voor zijn eigen kans gaan. Het veldspel wordt nu wat te eenzijdig en voorspelbaar.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Kilkenny schreef: 02 mei 2021, 08:55 Jammer dat de dribbel en scorend vermogen bijna elke keer wordt opgeofferd aan de opkomende Wijndal. Hij mag van mij iets vaker Wijndal links laten liggen en voor zijn eigen kans gaan. Het veldspel wordt nu wat te eenzijdig en voorspelbaar.
Klopt, viel me gisteren wel heel erg op. Leek wel of hij in dienst van Wijndal speelde in een ondersteunende rol, terwijl het juist aanvallend andersom moet zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

capefear schreef: 02 mei 2021, 09:05 Klopt, viel me gisteren wel heel erg op. Leek wel of hij in dienst van Wijndal speelde in een ondersteunende rol, terwijl het juist aanvallend andersom moet zijn.
Nee, ook niet andersom. Fifty fifty is prima.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 02 mei 2021, 11:47 Nee, ook niet andersom. Fifty fifty is prima.
How about: fifty fifty afhankelijk van het moment! :wink:
Dat heeft ergens ook wel met intuïtie/besluitvaardigheid te maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Geen Karlsson in de ek selectie van Zweden :shock: :shock: .

Krijgt hij wel eindelijk zn verdiende vakantie na 337 wedstrijden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 18 mei 2021, 16:40 Geen Karlsson in de ek selectie van Zweden :shock: :shock: .

Krijgt hij wel eindelijk zn verdiende vakantie na 337 wedstrijden.
Zo denk ik er ook gelijk over. Eindelijk geen voetbal voor Karlsson, rust en weer opladen voor het nieuwe seizoen. Kans gelijk veel groter dat ie volgend seizoen nog in Alkmaar speelt.
Plaats reactie