Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Stond vroeger bekend om zijn woede-aanvallen en is nu dus zelf naar huisgegaan. Super onprofessioneel als hij dit zelf besloten heeft. Die jongen krijgt een godsvermogen aan salaris om een taak uit te voer, verdedigen. Als je die taak dan zo verpest dan hoor je je te schamen en niet verongelijkt te gaan zitten mokken.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dat je naar het HSV van destijds keek en van de twee Nederlandsee verdedigers dacht ´Timo Letschert, die is toe aan een stap terug naar de top van de eredivisie´.

Kan ik niet helemaal bij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Oprotten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind die baard voorlopig het enige positieve aan Letschert.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 25 sep 2021, 21:04 Ik vind die baard voorlopig het enige positieve aan Letschert.
Dat komt omdat jij nog in sprookje (met hobbits) gelooft :mrgreen:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 25 sep 2021, 21:07 Dat komt omdat jij nog in sprookje (met hobbits) gelooft :mrgreen:
Ja, dat is toch allemaal echt gebeurd?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

pAZcal schreef: 25 sep 2021, 21:15 Ja, dat is toch allemaal echt gebeurd?
Bij NEC loopt er ook zo een. Met van die oortjes. Woont samen met Letschert in een grot.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Hij kan beter zijn baard tot Sinterklaas niveau laten groeien. Cadeautjes weggeven is hij ook al net zo goed in.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 25 sep 2021, 06:17 Stond vroeger bekend om zijn woede-aanvallen en is nu dus zelf naar huisgegaan. Super onprofessioneel als hij dit zelf besloten heeft. Die jongen krijgt een godsvermogen aan salaris om een taak uit te voer, verdedigen. Als je die taak dan zo verpest dan hoor je je te schamen en niet verongelijkt te gaan zitten mokken.
In de winter laten vertrekken inderdaad. Wedstrijd na wedstrijd slecht spelen en dan gepikeerd zijn als je wordt gewisseld. Mentaal zeer beperkt, technisch en tactisch ook zwak.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 26 sep 2021, 15:45 In de winter laten vertrekken inderdaad. Wedstrijd na wedstrijd slecht spelen en dan gepikeerd zijn als je wordt gewisseld. Mentaal zeer beperkt, technisch en tactisch ook zwak.
Ik vrees dat hij donderdag weer in de basis staat.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

multatuli schreef: 26 sep 2021, 18:27 Ik vrees dat hij donderdag weer in de basis staat.
Dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Niet alleen enorm geblunderd in Twente, maar ook team in de steek gelaten door weg te gaan
Zal voorlopig achteraan in de pikorde staan tov Panta en Sam.
Voorlopig banken voor Timo
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Meesterzet van Jansen om hem zo vroeg te wisselen dat 'ie op zoek gaat naar een nieuwe club.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als hij niet met de bus terugging maar met de auto,
had hij een familielid/vriend op de parkeerplaats staan ?
(Dat zijn van die dingen waar ik dan over nadenk he?)
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 27 sep 2021, 11:57 Als hij niet met de bus terugging maar met de auto,
had hij een familielid/vriend op de parkeerplaats staan ?
(Dat zijn van die dingen waar ik dan over nadenk he?)
Ik denk niet dat hij de trein gepakt heeft :wink:
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

G-Vak schreef: 27 sep 2021, 11:57 Als hij niet met de bus terugging maar met de auto,
had hij een familielid/vriend op de parkeerplaats staan ?
(Dat zijn van die dingen waar ik dan over nadenk he?)
Taxi denk ik.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 27 sep 2021, 12:13 Ik denk niet dat hij de trein gepakt heeft :wink:
Nee, een auto.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 24 sep 2021, 13:29 Vroege wissel moet kunnen, dat gebeurt nou eenmaal in topsport.
Indirect heeft Jansen zo aangegeven dat je een trainer ook vroeg moet kunnen 'wisselen'.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 24 sep 2021, 21:21 1. De kans dat hij nog een keer zo een grote fout begaat lijkt mij niet heel groot. Zelfs niet voor Letschert in zijn huidige vorm.
2. Hatzidiakos is niet veel stabieler. Het is dus niet dat je ineens een solide centrum hebt staan waar dit soort fouten niet worden gemaakt.
3. Je maakt het mentaal extra zwaar voor Letschert.
4. Hij speelde de wedstrijden daarvoor ook al slecht en toch stel je hem op. Blijkbaar kan je een basisplaats behouden zonder te presteren. Ga dan niet in een wedstrijd opeens die fouten wel direct afstraffen.
De kans dat hij nog zo'n fout had gemaakt was wel degelijk aanwezig. Hij oogde namelijk onzettend onzeker en die fout bij de 2-0 zal je ook al van mijlenver aan komen. Hatzidiakos is een stuk stabieler dan Letschert is en wat betreft die basisplek, dat kan je ook zien als het uitspreken van een soort van vertrouwen. Een wedstrijd slecht spelen wil niet zeggen dat je direct weer naar de bank verhuist, alleen als je dan vervolgens zo slecht speelt dan moet je ingrijpen.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

AZ 4 Life schreef: 27 sep 2021, 14:28 De kans dat hij nog zo'n fout had gemaakt was wel degelijk aanwezig. Hij oogde namelijk onzettend onzeker en die fout bij de 2-0 zal je ook al van mijlenver aan komen. Hatzidiakos is een stuk stabieler dan Letschert is en wat betreft die basisplek, dat kan je ook zien als het uitspreken van een soort van vertrouwen. Een wedstrijd slecht spelen wil niet zeggen dat je direct weer naar de bank verhuist, alleen als je dan vervolgens zo slecht speelt dan moet je ingrijpen.
Hij oogt iedere wedstrijd onzeker maar maakt (gelukkig) niet iedere wedstrijd dit soort fouten. Als Hatzidiakos zoveel stabieler is dan had hij wel in de basis gestaan lijkt mij. Letschert heeft niet 1 wedstrijd slecht gespeeld maar speelt iedere wedstrijd matig tot slecht.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 27 sep 2021, 12:13 Ik denk niet dat hij de trein gepakt heeft :wink:
Lekkere dure taxirit denk ik. Toch geld zat he?
Plaats reactie