Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 29 nov 2021, 11:55 Tot slot vind ik het vreemd dat jij Jansen beter vind presteren dan Letschert :?
Tja. Ik zit niet op de Jansen - haat - trein. Want ik heb Jansen nog wel eens zinnige dingen zien doen. Daar heb ik Letschert nooit op kunnen betrappen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sir Robbert schreef: 29 nov 2021, 12:46 Werd in het interview van Jansen niet eens benoemd meer als optie voor centrale verdediger. Toch allemaal tamelijk bizar, paar fouten en hij mag vertrekken. Natuurlijk, Letschert mist kwaliteit, maar onze trainer zag in hem de basisspeler, en nu kan hij er opeens niets meer van? Hoe AZ hem nu lijkt te behandelen, vind ik nogal asociaal overkomen, niet goed genoeg oké, maar nu maak je hem gewoon kapot.

Of, hij heeft zich ernstig misdragen.
Mee eens dat Letschert nu wat te makkelijk door Jansen c.s. als kanonnenvoer wordt weggeschoten. Maar na zijn fouten bij Twente heeft ie door zichzelf boven en buiten de groep te plaatsen zich keihard in de voet geschoten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 29 nov 2021, 13:01 Tja. Ik zit niet op de Jansen - haat - trein. Want ik heb Jansen nog wel eens zinnige dingen zien doen. Daar heb ik Letschert nooit op kunnen betrappen.
Ik heb Letschert ook nog wel een paar keer een bal uit het strafschopgebied zien wegwerken. Neemt niet weg dat hij zwaar tekort komt.
Jansen laat het complete team slecht functioneren.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

ForzAZ schreef: 29 nov 2021, 13:58 Mee eens dat Letschert nu wat te makkelijk door Jansen c.s. als kanonnenvoer wordt weggeschoten.
Met het in de media afmaken van Letschert maakte AZ de transferwaarde van Letschert ongeveer nul. Waarom is zijn contract niet ontbonden?
Ontvangt hij nu nog steeds salaris?
Rare gang van zaken...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Onze vriend van AzAlerts heeft een paar keer gezegd dat er bepaalde persoonlijke omstandigheden spelen bij hem. En hij drm voorlopig bij jongaz traint.

Zodra dat is verholpen zal AZ hem wel laten gaan, ook buiten de transferperiodes schat ik zo in.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

SimonPoulsen schreef: 02 feb 2022, 09:33 Onze vriend van AzAlerts heeft een paar keer gezegd dat er bepaalde persoonlijke omstandigheden spelen bij hem. En hij drm voorlopig bij jongaz traint.

Zodra dat is verholpen zal AZ hem wel laten gaan, ook buiten de transferperiodes schat ik zo in.
AZAlerts heeft vaak nieuwtjes maar slingert ook veel onzin de wereld in. Thijs Dallinga gerucht gooide hij ook meteen op instagram met "interne bronnen". Was ook gewoon onzin.
"One swallow does not make a summer"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ferry schreef: 02 feb 2022, 09:23 Met het in de media afmaken van Letschert maakte AZ de transferwaarde van Letschert ongeveer nul. Waarom is zijn contract niet ontbonden?
Ontvangt hij nu nog steeds salaris?
Rare gang van zaken...
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me sterk dat je een contract zomaar eenzijdig kunt ontbinden (in ieder geval niet zonder het salaris over de rest van de contractduur af te kopen)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 02 feb 2022, 09:55 Ik ben geen jurist, maar het lijkt me sterk dat je een contract zomaar eenzijdig kunt ontbinden (in ieder geval niet zonder het salaris over de rest van de contractduur af te kopen)
Het ontbinden van zijn contract kan altijd - maar je zult inderdaad wel compensatie moeten bieden.
Maar hij heeft nog een contract voor 1,5 jaar..
Lekker gehandeld.
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 09:38 AZAlerts heeft vaak nieuwtjes maar slingert ook veel onzin de wereld in. Thijs Dallinga gerucht gooide hij ook meteen op instagram met "interne bronnen". Was ook gewoon onzin.
Bedankt dat je onze informatie ''onzin'' noemt. Voortaan ga ik jou als bron gebruiken in plaats van direct betrokkenen zoals spelers, zaakwaarnemers en technisch directeuren. Jij weet overal veel meer vanaf :lol:
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

SimonPoulsen schreef: 02 feb 2022, 09:33 Onze vriend van AzAlerts heeft een paar keer gezegd dat er bepaalde persoonlijke omstandigheden spelen bij hem. En hij drm voorlopig bij jongaz traint.

Zodra dat is verholpen zal AZ hem wel laten gaan, ook buiten de transferperiodes schat ik zo in.
Dit klopt niet helemaal. Hij traint inderdaad bij jong AZ. De reden is niet privé omstandigheden dat hij bij jong AZ traint maar puur vanwege de clash met Pascal Jansen.
De reden dat hij geen transfer maakt dat zijn privé omstandigheden heeft Timo Letschert aan mij vertelt. Wat deze privé omstandigheden zijn ga ik niet delen met de rest van de wereld. Dat is iets tussen Letschert en mij. Wel kan ik zeggen dat de privé omstandigheden de goede kant op gaan maar in hoeverre deze over zijn en eventuele transfer/contractontbinding weet ik niet. Laatste keer dat ik hem sprak was 3 weken terug.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonyW schreef: 02 feb 2022, 10:18 Dit klopt niet helemaal. Hij traint inderdaad bij jong AZ. De reden is niet privé omstandigheden dat hij bij jong AZ traint maar puur vanwege de clash met Pascal Jansen.
De reden dat hij geen transfer maakt dat zijn privé omstandigheden heeft Timo Letschert aan mij vertelt. Wat deze privé omstandigheden zijn ga ik niet delen met de rest van de wereld. Dat is iets tussen Letschert en mij. Wel kan ik zeggen dat de privé omstandigheden de goede kant op gaan maar in hoeverre deze over zijn en eventuele transfer/contractontbinding weet ik niet. Laatste keer dat ik hem sprak was 3 weken terug.
Ja dat bedoelde ik, beetje onhandig opgeschreven van mij :wink: .

Dat van Dallinga kwam van een iet wat vage bron met weinig volgers toch? Iets met deadline in de naam. Of speelde dat echt?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 09:38 AZAlerts heeft vaak nieuwtjes maar slingert ook veel onzin de wereld in. Thijs Dallinga gerucht gooide hij ook meteen op instagram met "interne bronnen". Was ook gewoon onzin.
Nou is het wel zo dat het bij HSV precies op die manier bij hem gegaan is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

SimonPoulsen schreef: 02 feb 2022, 10:22
Dat van Dallinga kwam van een iet wat vage bron met weinig volgers toch? Iets met deadline in de naam. Of speelde dat echt?
Dit was een bron van onszelf. Later zagen wij een inderdaad een ander account het ook posten en hebben we zijn naam/account toegevoegd als extra bron.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 09:38 ''AZAlerts heeft vaak nieuwtjes maar slingert ook veel onzin de wereld in.''
Stuur op Instagram ons trouwens maar een DM met alle fake news of onzin berichten die wij plaatsen waarbij we onze eigen bronnen gebruikt hebben.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AnthonyW schreef: 02 feb 2022, 10:27 Dit was een bron van onszelf. Later zagen wij een inderdaad een ander account het ook posten en hebben we zijn naam/account toegevoegd als extra bron.
Zij plaatste dat bericht rond 7 uur in de avond. Jij volgde pas rond 21:00.

Anyway, was geen persoonlijke aanval richting jou. Wist niet dat je op het forum zat. Ik mag een mening hebben toch? Net zoals mensen ook een mening hebben over andere voetbalsites.
"One swallow does not make a summer"
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 18:24 Zij plaatste dat bericht rond 7 uur in de avond. Jij volgde pas rond 21:00.

Anyway, was geen persoonlijke aanval richting jou. Wist niet dat je op het forum zat. Ik mag een mening hebben toch? Net zoals mensen ook een mening hebben over andere voetbalsites.
Misschien is het even schrikken dan dat je eens first hand van repliek krijgt, gebeurt niet zo vaak op het internet. :lol: Ga zo door AZAlerts! Fijne dienst, die de oorverdovende stilte van de directie opvult.

On topic: Het is en blijft een bizar verhaal, van basisspeler naar persona non grata. Ik moet zeggen dat ik hem niet gemist heb. Ik zou als ik hem was lekker afbouwen bij een KKD club.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 18:24 Anyway, was geen persoonlijke aanval richting jou. Wist niet dat je op het forum zat. Ik mag een mening hebben toch? Net zoals mensen ook een mening hebben over andere voetbalsites.
Je mag een mening hebben, maar het helpt als je die staaft met feiten.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AnthonyW schreef: 02 feb 2022, 10:18 Dit klopt niet helemaal. Hij traint inderdaad bij jong AZ. De reden is niet privé omstandigheden dat hij bij jong AZ traint maar puur vanwege de clash met Pascal Jansen.
De reden dat hij geen transfer maakt dat zijn privé omstandigheden heeft Timo Letschert aan mij vertelt. Wat deze privé omstandigheden zijn ga ik niet delen met de rest van de wereld. Dat is iets tussen Letschert en mij. Wel kan ik zeggen dat de privé omstandigheden de goede kant op gaan maar in hoeverre deze over zijn en eventuele transfer/contractontbinding weet ik niet. Laatste keer dat ik hem sprak was 3 weken terug.
Ik kan Letschert enigszins begrijpen, maar ook Jansen wel. Letschert voelde zich gekleineerd door Jansen. Alleen had hij zichzelf erna nooit buiten het team moeten plaatsen. Dat Jansen daar verbolgen over is en ze er vervolgens niet meer uitkomen samen, is begrijpelijk. Beiden hebben hierin ontzettend grote fouten gemaakt. Als mijn leidinggevende zo gehandeld zou hebben als Jansen deed, had ik ook mijn middelvinger opgestoken naar mijn werkgever. Alleen, niet naar het team. En met dat handelen heeft Letschert zich geen prof, geen teamplayer getoond.

Maar die persoonlijke omstandigheden, speelden die al toen hij die flaters in die wedstrijd sloeg? Want het waren wel hele grote fouten, waarbij het eruit zag alsof hij totaal niet gevoncentreerd aan het voetballen was. Het zou het nog ietsjes beter verklaren.

Ik moet zeggen dat dit zelden tot nooit bij AZ gebeurt, dus apart is het wel. Ik heb iig niet een heel negatief gevoel richting Letschert in deze situatie. Jammer is het wel.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 03 feb 2022, 10:27 Ik kan Letschert enigszins begrijpen, maar ook Jansen wel. Letschert voelde zich gekleineerd door Jansen. Alleen had hij zichzelf erna nooit buiten het team moeten plaatsen. Dat Jansen daar verbolgen over is en ze er vervolgens niet meer uitkomen samen, is begrijpelijk. Beiden hebben hierin ontzettend grote fouten gemaakt. Als mijn leidinggevende zo gehandeld zou hebben als Jansen deed, had ik ook mijn middelvinger opgestoken naar mijn werkgever. Alleen, niet naar het team. En met dat handelen heeft Letschert zich geen prof, geen teamplayer getoond.

Maar die persoonlijke omstandigheden, speelden die al toen hij die flaters in die wedstrijd sloeg? Want het waren wel hele grote fouten, waarbij het eruit zag alsof hij totaal niet gevoncentreerd aan het voetballen was. Het zou het nog ietsjes beter verklaren.

Ik moet zeggen dat dit zelden tot nooit bij AZ gebeurt, dus apart is het wel. Ik heb iig niet een heel negatief gevoel richting Letschert in deze situatie. Jammer is het wel.
Zoals gezegd is dit niet de eerste keer dat dit met Letschert gebeurd, wat er precies speelt heb ik geen kijk op, maar dit is precies waarom hij bij HSV weg mocht/moest. Dat maakt overigens ook dat AZ hier nog wel een rol in heeft qua afhandeling, misschien hebben ze het onderschat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 03 feb 2022, 10:27 Maar die persoonlijke omstandigheden, speelden die al toen hij die flaters in die wedstrijd sloeg? Want het waren wel hele grote fouten, waarbij het eruit zag alsof hij totaal niet gevoncentreerd aan het voetballen was. Het zou het nog ietsjes beter verklaren.
Het zou ook gewoon heel professioneel zijn en van zelfkennis getuigen als je aangeeft dat je niet kan spelen omdat je met persoonlijke omstandigheden worstelt.
Plaats reactie